| Betreft: | stad: Amsterdam |
welke dan?
welke dan?
audio ga is naar die homovriendjes van je
maak zelf anders een topic aan er word hier niet gevraagt om meningen
Niet dat dorpje van jou iig
Amsterdam is gewoon het mooist
wat is voor jou "het stadsgevoel" ?
Worden er ook steeds minder
vertrutting
Vertel
Eeh vorig week dinsdag. Ergens in de beurt van Leidseplein(zal wel Melkweg geweest zijn) ben zwaar aan het spacen. Neem een boch. Bam.. opeens allemaal danger negers.. allemaal dingen roepen.. Oe oe geluiden. En allemaal snollen.
Ik zo doorheen jwz.. allmaal danger danger. Dan fiets er een stelletje langs. En zegt tegen moi.
Leuk he.. RB feestje
Eeh vorig week dinsdag. Ergens in de beurt van Leidseplein(zal wel Melkweg geweest zijn) ben zwaar aan het spacen. Neem een boch. Bam.. opeens allemaal danger negers.. allemaal dingen roepen.. Oe oe geluiden. En allemaal snollen.
Ik zo doorheen jwz.. allmaal danger danger. Dan fiets er een stelletje langs. En zegt tegen moi.
Leuk he.. RB feestje
Ok, en dat maak jij dus elke avond mee?
hahaha, kom je praten tegen een stel sloebers van t Mercatorplein....
Ja, maar het is geen, echte, stad.
Alleen ver buiten het centrum krijg je beetje stads gevoel. Maar dan zet je drie stappen, en die gevoel is weer weg
Leuk he.. RB feestje
Ok vet man was je niet gewoon bij Kraaienest in de buurt?
Heldhaftig, Vastberaden en Barmhartig
![[img width=177 height=109]https://album.partyflock.nl/38467383.jpg[/img]](https://album.partyflock.nl/38467383.jpg)
mercator
kom je praten tegen een stel sloebers van t Mercatorplein....
issie niet gewoon in de war met hoofddorp ofzo
kill hoevaak heb je rb feesten in de binnenstad
rare Pool
kill hoevaak heb je rb feesten in de binnenstad dat krijg je he als je uit een dorpje komt
west site
Rus, Pool maakt het uit je hebt een Tjernobyl kop
Rus,