Partyflock

Forumonderwerp · 1023316
Waarschuw beheerder
Heldhaftig, Vastberaden en Barmhartig

:respacked: Mokum

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 oktober 2008 om 10:01:
amsterdam?mooi?

t leven in Amsterdam is mooi
:respect:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 oktober 2008 om 10:58:
nee hoor

Haha doe eens even wat beter je best met je fake-account, zuip avondje met de chicks in je album, allemaal buitenlandse flessen cola :loL:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 oktober 2008 om 11:05:
Haha doe eens even wat beter je best met je fake-account, zuip avondje met de chicks in je album, allemaal buitenlandse flessen cola

whhaah ja is ok! (Y)

Waarschuw beheerder
NY Times: Amsterdam ’coolste stad
Van een onzer verslaggevers

AMSTERDAM - De grote en gezaghebbende Amerikaanse krant NY Times heeft Amsterdam uitgeroepen tot ’coolste stad van het moment’. Op de website van de herfstreiseditie 2008 staat een lovende en zelfs voor Nederlandse toeristen zeer handige reisgids langs de hipste hotspots van de stad.

De NY Times ziet een opleving van hippe cultuur, bouwtechniek en architectuur in de stad. „Amsterdam is boven komen drijven als een culturele zwaargewicht, compleet met iedereen van ontwerpers tot dj’s die hun culturele spierballen tonen”, meent de krant.

Naar goed Amerikaans gebruik doet de krant een op maat gesneden voorzetje voor de toerist die het maximale uit een dagje Amsterdam wil halen: ’Twaalf uur in de Hoofdstad’, te beginnen om tien uur bij café Latei op de Nieuwmarkt voor een ’latte’.

Na de koffie verkeerd is het veters vastmaken en in sneltreinvaart de stad door met achtereenvolgens het Amsterdams Historisch Museum, Stadsarchief De Bazel, fotografiemuseum Foam, een snelle lunch op het terras bij Vertigo in het Vondelpark en winkelen rond de Haarlemmerstraat en de Rozengracht.

Tijd voor uitrusten is er pas rond zes uur op de 23e verdieping van het Okura Hotel in de Pijp bij een glaasje champagne, maar niet te lang want om half acht wacht alweer de Indonesische keuken van Blauw aan de Amstelveenseweg. En om tien uur wordt u weer verwacht rond het Leidseplein voor de deur van Paradiso of de Melkweg.

Wie de energie niet heeft voor een hogesnelheidstour of gewoon meer tijd wil nemen biedt de website van de NY Times nog veel meer keuze en informatie over interessante plekken in de stad, variërend van de Westergasfabriek, de NDSM Werf en het Oosterdokseiland tot de Kaasfabriek in de Runstraat, hippe restaurants op bijzondere locaties en zelfs haringkar en de Febo en alles wat daartussen zit.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 oktober 2008 om 11:53:
hippe restaurants op bijzondere locaties en zelfs haringkar en de Febo en alles wat daartussen zit.

:respect:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 oktober 2008 om 11:05:
Haha doe eens even wat beter je best met je fake-account, zuip avondje met de chicks in je album, allemaal buitenlandse flessen cola

jij bent ook nep aaaaaaaaaauwe

Waarschuw beheerder
Rembrandtplein :respect:

Waarschuw beheerder
(l)mokum!
Waarschuw beheerder
:respect: tjins
:respect: wolk to walk
:boks: voor HVA
:respect: voor donner @ amstelstation
Waarschuw beheerder
donateur
Amsterdam mooiste stad van NL :D maar wat een kut beleid voor het uitgaansleven :/

Gelukkig dat ik ondanks mijn verhuizing toch nog vaak in 020 ben :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van Sebastiaan™ op donderdag 2 oktober 2008 om 14:59:
maar wat een kut beleid voor het uitgaansleven

???
Waarschuw beheerder
[img width=300 height=184 cacheid=0004d157000c2b931801849a1a0256c44e]http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/0/05/Wapen_van_Amsterdam_bewerkt.PNG[/img]

jwt
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 2 oktober 2008 om 15:00:
???

De vertrutting :/ veel dingen moeten om 04:00 sluiten :/ Kijk in 010 is het meeste tot 06:00 open en sommige lokaties gaan een vergunning krijgen tot 12:00. Waarom kan dat dan niet in 020 zoals vroeger :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van Sebastiaan™ op donderdag 2 oktober 2008 om 15:36:
Waarom kan dat dan niet in 020 zoals vroeger

is nog steeds hoor gewoon juiste plekken weten
en stappen in 010 staat doodstraf op

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Flesh is the Fever, yehudim ha kadholim op donderdag 2 oktober 2008 om 15:36:
werd leip van die turk altijd

bonnetju alsjeblift.

Ja gezeik, en dan mij scheef aankijkeng als ik vraag of ik alleen vleesch d'rop mag hebbeng. Stelletje gekken, beter dönerlands (Y).

Uitspraak van º²º Lieverdinie op donderdag 2 oktober 2008 om 14:13:
VU

Beste Universiteit van heel hollands :respect:
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 2 oktober 2008 om 15:41:
en stappen in 010 staat doodstraf op

:D:D

Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 oktober 2008 om 15:51:
Ja gezeik, en dan mij scheef aankijkeng als ik vraag of ik alleen vleesch d'rop mag hebbeng. Stelletje gekken, beter dönerlands .

beter sinbad (Y)(t) beste doner van damsco. onur staat achter die rol jeweets

Waarschuw beheerder
aights :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 oktober 2008 om 16:31:
Ey wel boks voor die

vind steeds minder worden, zijn die gasten van zelfde bedrijf in haarlems zelfs nog beetr

Uitspraak van Flesh is the Fever, yehudim ha kadholim op donderdag 2 oktober 2008 om 16:12:
whehe geen aids, doner jwt

doners doners aan toe

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 oktober 2008 om 16:35:
vind steeds minder worden, zijn die gasten van zelfde bedrijf in haarlems zelfs nog beetr

Deze discusie ga ik echt niet met je aan :d Vreet ze dagelijks ben verliefd denk ik op die grote baals (L)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 oktober 2008 om 16:37:
Deze discusie ga ik echt niet met je aan Vreet ze dagelijks ben verliefd denk ik op die grote baals

pak metro naar wibaut loop 3minuten. sinbad :lief:
durum :w dan gewoon turkse pizza + doner :d 4 euro toch. die spandoek met ACTIE 2,95 ofzo hangt er ook al een jaar of 3 bij amstel :d
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Eyz,

Dönerlang is de besde no spang

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Flesh is the Fever, yehudim ha kadholim op donderdag 2 oktober 2008 om 16:45:
die spandoek met ACTIE 2,95 ofzo hangt er ook al een jaar of 3 bij amstel

die is van de week weggehaalds is nu 3,20 :D maar hing echt lang daar ja :D
van morgen zag ik ze een nieuwe koelkast over de toonbank tillen, jwt turkse karnamelk (:w) lekker koud
Uitspraak van Flesh is the Fever, yehudim ha kadholim op donderdag 2 oktober 2008 om 16:45:
turkse pizza + doner 4 euro tok

hmmm zit te watertanden hier

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Flesh is the Fever, yehudim ha kadholim op donderdag 2 oktober 2008 om 16:46:
volgend jaar wel weer op die school.

zit er dan ook nog wel,..... als het goed is 8)
wiskunde :w

Uitspraak van kalimyst op donderdag 2 oktober 2008 om 16:46:
Dönerlang is de besde no spang

waar zit ie en wat zijn de tarieven? snelle service enzo?

Waarschuw beheerder
donateur
[img width=138 height=200 cacheid=00100617002c9d682464b8a01a0256c963]http://www.ayran.eu/nl/images/stories/Ayran/Ayrangroen.jpg[/img] (N)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 oktober 2008 om 16:37:
Deze discusie ga ik echt niet met je aan Vreet ze dagelijks ben verliefd denk ik op die grote baals

Omdat jij ook niet verder komt dan amstel :lol:, proef die andere eens ;)

Waarschuw beheerder
donateur
ja ben ook op zoek hehe, had al gegoogled op schimmelmelk
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 oktober 2008 om 16:48:
waar zit ie en wat zijn de tarieven? snelle service enzo?

kinkerstraat tegenover hema... Service is snel, na bestelling binnen een minuut. Veel vlees alles d'rop beetje sambal, knoflook, €3,50

Aardige gasten en doordeweeks tot 1 uur open. 's Ochtends op kantoor lekker stinken :respect:
Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 oktober 2008 om 16:48:
zit er dan ook nog wel,..... als het goed is
wiskunde :w

:D

kunnen we best een kleine bierie doeng laks :d

die tent is me fataal geworden vorig schoolljaar :D:d

afgelopen vrijdag avond nog daar geweest met simang, pitchers zuipeng.. daarna knaller van de week met me brom (n) :d