het zijn ook altijd de nerds die het voor de echte verpesten.
Dat is Engels slimme Gerard
geef ik jou wel een dode hoek
eigen schuld moeten ze straks ook niet lopen te zeiken als er eeen hoop van ado in het ziekenhuis liggen of dood zijn gebleven
ze maken het er zelf na
hoorde net op de radio: de leeuw is uit zijn hol ik herhaal de leeuw is uit zijn hol
wachten op een reactie uit den haag...!!
hangjongeren uit amsterdam
Waarom spreken ze niet even wat af om te knokken?
Dan hebben we ook niet zoveel last van stoere praat en steeds die pesterijtjes over en weer.
mss heb die een dealtje met ado om zo vrij te komen.
wachten op een reactie uit den haag...!!
Balkende zegt er niks mee te maken te hebben. Karadzic ook niet
och och mocht je vroeger niet meespelen.
och och mocht je vroeger niet meespelen.
mannen in uniform
mannen in uniform
jeffrey
06.08.2008 16:21
de egte ajaxcieden pikken dit niet en den haag gaat er achter komen ik zou maar snel dat kk stadion in den haag de veiligheidsmaatregelen aanpassen want dit gaat niet goed komen dit seizoen! 1 voor 1 gaan ze straks!
oink
oink
oink
oink
Woh's
![[img width=580 height=679]http://www.yale.edu/saga/images/Posters/WohKaunThi.jpg[/img]](http://www.yale.edu/saga/images/Posters/WohKaunThi.jpg)
denk toch dat perez er achter zit.
Elk jaar word er rond feyenoord-joden op en rond de kuip getaged. Nou is het ineens wereld nieuws. Die joden doen het al jaren! Ze krijgen er echt elk jaar een harde piemol van!
vorig jaar den haag ook gek. hadden ze bij de Kuip tegen een muur langs de trein: "ado den haag" geverfd. en toen ze er met de combi voorbij reden gingen ze dat filmpen en zingen (en natuurlijk op internet plempen). zwaar gekke actie dus wel.
was sparta uit
kk end mooi naar spange gelopen
beetje ruzie maken om zo'n homo sport
Mannen in pak
guess en back is wel goed geschreven dus lijkt me sterk dat het echt door den haag is gedaan
Wasco ouwe
niks te zoeken daar, zijn toch nooit echte...
vieze kakkies
en die groep in de banen zeker ook niet
steken op 2 mensen
lekker gek..
de helden
zo zijn jullie niet he ??
steken op 2 mensen
steken er 10
steken op 2 mensen
lekker gek..
de helden
boeit me niet.
als jij zegt dat je het goed vind vind ik dat best. moet je ook niet meer janken als iemand hier 97 aanhaalt.
klaar.
klaar.
Het een heb niets met het ander te maken natuurlijk.
Hoe laat begint het schieten?
vorig jaar den haag ook gek. hadden ze bij de Kuip tegen een muur langs de trein: "ado den haag" geverfd. en toen ze er met de combi voorbij reden gingen ze dat filmpen en zingen (en natuurlijk op internet plempen). zwaar gekke actie dus wel.
boehoe zit je er nog steeds mee
we zijn elk jaar elk feest en elke gelegenheid in je stad als je ermee zit moet je het zegge en niet hierzo op internet vertelle
boehoe zit je er nog steeds mee je zou eens meer op motte lette we zijn elk jaar elk feest en elke gelegenheid in je stad als je ermee zit moet je het zegge en niet hierzo op internet vertelle
en trouwes het heb er aardig nog een tijd gestaan totdat er 010fr crew overheen gezet werd had jij omdat je het niet leuk vind wat eerder aan kenne doen
hahaha ja ik zit er echt mee man.
toen jullie promoveerden de vorige keer zouden we het allemaal wel ff mee gaan maken. nou we hebben het gezien. graffity spuiten en onderweg naar de jodenstad al bij den haag tegengehouden worden. poe poe.
gewoon 18 of ouder iig, wn ze waren ervoor ook mans genoeg
Pietje B.
den haag
Ben je er dan eindelijk uit voor wie je dit seizoen bent?
Ja man...jij hebt er echt verstand van! Meer dan gemiddeld gebeurt hier, maar dat zal de alleswetende Pietje B. vast wel weten.
Graffity spuiten bij de Kuip wordt ook echt gezien als actiezelfde als bij dat home van de joden ...gewoon een spontane actie geweest van 1 of 2 individuen, niks meer, niks minder
kijk nou uit . pietje b is gek ...
helemaal leip die gozer
haha pietje b zwemt zelfs nog in een skinny jeans lekker gek
Hoezo? Ben je er dan eindelijk uit voor wie je dit seizoen bent?
Het supportershome van Ajax is weer beklad. Dit maal door Feyenoord supporters
Op het supportershuis van de Amsterdammers stonden enkele Rotterdamse leuzen. FR Hooligans, 010 en D-Day, 21-9-2008, doelend op de Klassieker die dan op het programma staat in Rotterdam.
Eerder kwamen supporters van ADO Den Haag ook al naar Amsterdam om zich bezig te houden met het Amsterdamse supportershome.
Het supportershome van Ajax is weer beklad. Dit maal door Feyenoord supporters
Op het supportershuis van de Amsterdammers stonden enkele Rotterdamse leuzen. FR Hooligans, 010 en D-Day, 21-9-2008, doelend op de Klassieker die dan op het programma staat in Rotterdam.
Eerder kwamen supporters van ADO Den Haag ook al naar Amsterdam om zich bezig te houden met het Amsterdamse supportershome.
Hele eredivisie gaat leuzen neerzetten nu
Hele eredivisie gaat leuzen neerzetten nu
Wij gaan niet naar het hemeltje
wij gaan naar de hel
geef je piet veermang een boeks
beetje druk mang .
handen vol,,,... met spuitbussen
morgen naar alkmaar gaan we neerzetten : ado fc is bak :
naar sparta kasteel : nowan lijk us wie doont ker:
Ga je mee frient? gaan we ff goeie sjit halen daar
Ga je mee frient? gaan we ff goeie sjit halen daar
Valt tegen
Valt tegen
down mang
Is wel gezellig hoor daar
Volgende week gaan we heel Loong op Zand onder kliederen....
ben je de don daar kef?
Je moet wel de goeie mensen kennen daar ouwe