Partyflock

Forumonderwerp · 1023240
6049x bekeken

Waarschuw beheerder
Wie heeft er ook ervaring met het trippen op nootmuskaat?
Op de middelbare school aten wij dat vaak. Smerig! :dood: Maar je ging er wel hard op. %)
Wordt namelijk omgezet in MMDA (3-methoxy-4,5-methylenedioxyamphetamine).
Iemand?

Waarschuw beheerder
eten ---> moet je een hele grote berg over je piepertjes gooie wil je t voele
snuiven ---> tis te doen
roken in n shaggie ---> een kwartiertje dol in je bol en dan wir nuchter
drinke in n glas water ---> krijg je alleen buikpijn van

Waarschuw beheerder
Uitspraak van gekkegabber op vrijdag 29 augustus 2008 om 16:50:
maar ik pfffff 2 dagen gewoon wappie geweest.

Ik had de eerste keer ook zoiets van: wat sta ik toch raar op. En dan gewoon nog een volle dag hard gaan, haha.

Uitspraak van molsman op vrijdag 29 augustus 2008 om 16:59:
Zie het al voor me...he maat...heb je nog nootmuskaa

Punt is alleen dat het dan pas werkt als t feest over is....

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 29 augustus 2008 om 20:14:
eten ---> moet je een hele grote berg over je piepertjes gooie wil je t voele

Droog poeder werkt niet

snuiven ---> tis te doen

Doet pijn aan je neus, ranzig, en heeft geen effect omdat je ws droog poeder snuift. Bruine korsten ja. Het werkt ook niet omdat de stof in nootmuskaat eerst door je lijf moet worden omgezet in MMDA. En dat duurt gewoon even. En snuiven heeft dan dus weinig zin qua snel in je bloedbaan.

roken in n shaggie ---> een kwartiertje dol in je bol en dan wir nuchter

Ik heb nooit iets gemerkt qua effect van roken.

drinke in n glas water ---> krijg je alleen buikpijn van

Verse noot, kauwen, en dan met veel water spoelen. Dat is nou wat wij vooral deden en wat wel werkte. In vraag me af (als ik zo je vier tips naga) of we het wel over hetzelfde hebben....

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van gekkegabber op vrijdag 29 augustus 2008 om 16:50:
maar ik pfffff 2 dagen gewoon wappie geweest

Vertel eens hoe dat ging. Ben wel benieuwd daarna namelijk en dan bedoel ik, ben je twee dagen zo wappie dat je echt amper normaal kunt functioneren? Of kan je bijvoorbeeld simpele dagelijkse dingen als boodschappen doen en onder de mensen zijn die van niks weten zonder dat het opvalt, of is het daar te heftig voor?

Waaraan merkte jij vooral dat je tripte? Rare dingen zien, evenwichtsproblemen of alleen vaag gevoel in je kop?

Kortom hoe was het? Uitleg mag in een "Notendop" (Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 29 augustus 2008 om 23:10:
Vertel eens hoe dat ging. Ben wel benieuwd daarna namelijk en dan bedoel ik, ben je twee dagen zo wappie dat je echt amper normaal kunt functioneren? Of kan je bijvoorbeeld simpele dagelijkse dingen als boodschappen doen en onder de mensen zijn die van niks weten zonder dat het opvalt, of is het daar te heftig voor?

Waaraan merkte jij vooral dat je tripte? Rare dingen zien, evenwichtsproblemen of alleen vaag gevoel in je kop?

Kortom hoe was het? Uitleg mag in een "Notendop" (Y)

nou eerst dacht ik echt van nou ik merk niks.... maarja na 5 uur opeens(niks langzaam op komen) voelde ik me raar in me hoofd. Ik weet niet hoe ik het moet omschrijven maar beetje keta/mdma zweef gevoel.... ? erg lastig maar doel echt op het zweverige gevoel niet de happy feel ofzo want mijn gedrag werd niet beinvloed zoals als bij mdma. op het hoogte punt(de avond en de volgende dacht tot begin middag. Kon ik wel lopen maar gevoel als of ik met water in men benen liep.
het mooiste vond ik dat als ik op de bank lag en in het donder en mijn ogen dicht deed. Dat me voelde als een blaad naar onder valt zo mooi rustig en vredig zwevend van links naar rechts super chill....
laatste aanpassing
Werkzaam bij Puinzooi
Artiest Cup-a-core
Waarschuw beheerder
donateur
IK had ene keer een half potje naar binnen gekaand, werd er een beetje raar van, meer niet :(
Waarschuw beheerder
donateur
Aah, shit dan moet ik engels lezen, begrijp er dan geen moer van :$
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Krankheimer op maandag 1 september 2008 om 21:32:
Aah, shit dan moet ik engels lezen, begrijp er dan geen moer van :$

ik zal helpen...
[img width=240 height=83]http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/2/25/Safrol.svg/240px-Safrol.svg.png[/img]
Safrole

[img width=180 height=89]http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/b/ba/MDMA.png/180px-MDMA.png[/img]
MDMA

:P
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 38760, 42863}
Waarschuw beheerder
Persoonlijk kan ik het afraden, heb het 1x gedaan in mijn jeugd.

Recept, grind de noten op tot poeder, doe 6 volle thee lepels in een glas met fokking veel citroen water (nootmuskaat werkt op je kots reflex).

Was gaan slapen, waarna ik wakker werd en zwaaaar stoned was, heb hier 2dagen zo rond gelopen. Was een beetje het gevoel dat je in een bel leeft. Soort van boy in the bubble idea. Geen prettige drugs en ook niet geheel ongevaarlijk heb ik mij laten vertelen.

Waarschuw beheerder
Hier had ik dus echt nog NOOIT van gehoord, maar heb me wel even kostelijk vermaakt om de verhalen....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 29 augustus 2008 om 23:10:
Of kan je bijvoorbeeld simpele dagelijkse dingen als boodschappen doen en onder de mensen zijn die van niks weten zonder dat het opvalt, of is het daar te heftig voor?

Een vriend van mij at het vaak voor het slapen gaan. 1 nootje ofzo, niet zoveel. Dan werd ie sochtend stoned wakker. Kon die stoned zn krantenwijk enzo doen, haha. Niet echt gezond natuurlijk, maar goed.

Ik at het regelmatig voordat ik uitging. Beetje plannen dan, dus bijvoorbeeld om 1700 3 noten eten. Dan had ik echt wel een leuke avond, beetje blowen erbij. De volgende dag slaap je dan toch uit, en ben je zaterdag gewoon nog wazig en mellow. De dag daarna merk je het ook nog wel een beetje, maar kun je goed functioneren verder.

Uitspraak van Krankheimer op maandag 1 september 2008 om 20:24:
IK had ene keer een half potje naar binnen gekaand, werd er een beetje raar van, meer niet

Je moet ook geen potje poeder eten... Noten, hele noten willen we hebben. :xtc: %)

Uitspraak van C.Brasser op woensdag 3 september 2008 om 11:38:
Geen prettige drugs en ook niet geheel ongevaarlijk heb ik mij laten vertelen.

Moaw, smaken verschillen. Buiten dat het bijzonder ranzig is om te eten als je de capsule truc niet gebruikt, vind ik het effect wel aardig. T duurt alleen zo lang he.

Het wordt gevaarlijk bij 5 gram of meer (dus ongeveer 5 noten) wat ik persoonlijk ook sterk zou afraden. 3,5 is t meeste dat ik ooit heb aangedurfd, was sterk genoeg...

Uitspraak van Soepoog op maandag 1 september 2008 om 21:52:
[img width=180 height=89]http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/b/ba/MDMA.png/180px-MDMA.png[/img]­
MDMA

Het effect berust op "een in vivo (in het lichaam) omzetting van myristicine naar MMDA (3-methoxy 4,5-methylenedioxyamphetamine)." Verder bevat de olie van de muskaatnoot nog andere etherische oliën die precursors (chemische voorlopers) zijn voor geestverruimende middelen bron

Dat zou dan dus
[img width=200 height=139]http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/e/eb/MMDA.gif/200px-MMDA.gif[/img]
MMDA
zijn. Daarover is dan weer te lezen dat Shulgin (de her-uitvinder van MDMA) het heet gesynthetiseerd.

MMDA causes accentuation of feelings such as anxiety, euphoria, loneliness, and loving warmth. MMDA also produces eyes-closed visuals, a state of drowsiness and muscular relaxation, and time distortion. Side effects include moderate mydriasis, dizziness, sensations of heat or cold, and trembling. The imagery is generally realistic, and often related to everyday perception of people, landscapes, or objects. bron

Wat best in de buurt komt van nootmuskaat. Alleen "trembling" heb ik nooit last van gehad. Koud en warm ook niet echt. Misschien warm, maar goed.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik heb een keer 5 noten op
was 3 dagen behoorlijk wazig geweest :p
van 1 of 2 noten merk je echt niks :no:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ray21 op vrijdag 8 augustus 2008 om 18:26:
kun net zo goed na de gamma gaan pot lijm kopen

haal dan een flesje aceton (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 augustus 2008 om 16:11:
Hmmm, ik vind het altijd wat riskant om middelen te nemen die zo lang doorwerken. Straks voel je je zwaar kut en zit je 24 uur in zo'n trip

jij flipt al 4 dagen lang van een joint

Waarschuw beheerder
exeno (L)
Waarschuw beheerder
mijn moeder zei zo van: 'je ogen staan niet goed hoor'
'Heb je iets geslikt ofsow?' :roflol:
Waarschuw beheerder
whahahah vorig jaar op vakantie,heb k kruitnagel gerookt... best wel lkkr,maar appart in je bek:P

maar nu datk dit gelezen heb gaan ik nootmuskaat maar es uitproberen :roflol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 september 2008 om 21:28:
methylenedioxyamphetamine

krijg opeens zin in scrabbel

Artiest Natrion
Waarschuw beheerder
Ik las toevallig pas nog op wikipedia dat in nootmuskaat vage stoffen zitten. Wel chill dat je dat gewoon in de supermarkt kan halen.:D
Alleen jammer dat het zo lang werkt (van de ene kant natuurlijk wel leuk), maar liefst heb ik gewoon iets dat na een feestje ofzo, als ik geslapen heb uitgwerkt is. Is niet zo fijn als je ouders zoiets zien...
Waarschuw beheerder
nootmuskaat is echt grappig
Waarschuw beheerder
hey hoeveel moet je dr dan van nemen eer je wat voelt:S

Waarschuw beheerder
Ik kon ze gister in de supermarkt niet vinden.:(
Ze behoren toch bij de kruiden te liggen, nietwaar?
En welke supermarkt heeft ze o.a.?
Waarschuw beheerder
donateur
(grote) AH lijkt me. Anders een turkse groentewinkel oid proberen?! :)

Kut, ik lust geen noten. Ranzige bende. En dan een of twee eten he, wat een horror..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op vrijdag 14 november 2008 om 14:24:
(grote) AH lijkt me. Anders een turkse groentewinkel oid proberen?!

Ja, ik kan het daar wel eens proberen ja. AH XL heeft denk ik zeker wel kans ja.
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op vrijdag 14 november 2008 om 14:24:
Kut, ik lust geen noten. Ranzige bende. En dan een of twee eten he, wat een horror..

Ik vind noten heerlijk, maar volgens mij valt dit spul echt niet te eten.
Maarja, veel drugs zijn smerig.
Waarschuw beheerder

malen en in capsules stoppen...

Je kan trouwens op www.erowid.org onder nutmeg kijken om ff wat informatie en ervaringen te lezen van mensen. Niet iedereen vindt het even lekker en het werkt aardig lang door, dus zou het wel even goed overwegen voordat je hier mee gaat experimenteren. En als je t gaat doen lekker weekendje de tijd nemen :)

Waarschuw beheerder
Kan je last krijgen van een soort kater na nootmuskaat ?
Waarschuw beheerder
iemand ervaring met meer dan 5?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 16 november 2008 om 13:02:
Kan je last krijgen van een soort kater na nootmuskaat ?

nootmuskater HIIHIHI LOLOLOLOLOLOL PWND PWND LOLLERCOPTER!!
Waarschuw beheerder
kun je tolerant worden van nootmuskaat?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :vaag: hardcore :vaag: op vrijdag 7 november 2008 om 15:07:
mijn moeder zei zo van: 'je ogen staan niet goed hoor'

:roflol:

Uitspraak van Napoleon op vrijdag 7 november 2008 om 17:53:
methylenedioxyamphetamine

krijg opeens zin in scrabbel

Hahaha :D

Uitspraak van Carmina op vrijdag 14 november 2008 om 10:26:
hey hoeveel moet je dr dan van nemen eer je wat voelt

Ik zou zeggen, begin eens met 1 of 2 noten. Afhankelijk van hoeveel drugs je gewend bent ;)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 november 2008 om 12:24:
Ze behoren toch bij de kruiden te liggen, nietwaar?
En welke supermarkt heeft ze o.a.?

Bij de kruiden ja. In van die zakjes zitten ze. ff vragen: hebben jullie hele bollen nootmuskaat?
Super heeft ze, AH heeft ze, rest ws ook wel.

Ik denk dat weinig mensen het heerlijk vinden om een hele noot weg te kanen. Ranzig man. Daarom: raspen, capsule leegmikken, capsule vullen, :xtc: klaar

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 november 2008 om 16:00:
maar volgens mij valt dit spul echt niet te eten.

Nee, t is zwaar ranzig :dood:

Uitspraak van verwijderd op zondag 16 november 2008 om 13:02:
Kan je last krijgen van een soort kater na nootmuskaa

Nou ja, als je drie dagen stoned zijn onder een kater verstaat. Ik heb er verder nooit last van gehad. Vriend van mij had er wel eens last van zn maag van. Maar ja, die at t elke avond voor t slapen gaan (dan kun je ook op je vingers natellen dat dat niet goed is toch)

Uitspraak van :vaag: hardcore :vaag: op maandag 17 november 2008 om 17:39:
iemand ervaring met meer dan 5?

Hell No! (n) :frusty: 3,5 is mijn maximum. Echt, voorzichtig zijn met die hoeveelheden. Zie mijn verhaal van 5 augustus 20:23 (klik hier)

over die kennissen die 8 noten aten... niet, ik herhaal, niet leuk.

Uitspraak van :vaag: hardcore :vaag: op dinsdag 18 november 2008 om 21:33:
kun je tolerant worden van nootmuskaat?

vast. Maar wil je t zo vaak eten? Zo ideaal is t ook weer niet he.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Maar wat is te veel?
ik wou er vanavond 6 nemen maar als je daar dood aan gaat...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :vaag: hardcore :vaag: op woensdag 19 november 2008 om 19:26:
Maar wat is te veel?
ik wou er vanavond 6 nemen maar als je daar dood aan gaat...

Als je er perse 6 gaat slikken, ga je gang.
Maar ik zou zeggen, lees ff t forum door.
Staat vaak genoeg herhaald waarom dat een SLECHT idee is.

Maar sommige mensen leren liever ervaringsgewijs. Dus, als je er 6 gaat slikken, vertel je ons over een dag of 5 als je weer je computer kan vinden hoe het was ;) ? Ben heel benieuwd dan :xtc: :dood:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Slikken? Nemen jullie die hele noten ofzo :|

Waarschuw beheerder
donateur
Binnenkort maar eens proberen :P lijkt me wel lache!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Matthijs op vrijdag 21 november 2008 om 18:31:
Slikken? Nemen jullie die hele noten ofzo

Alsjeblieft niet. Ik bedoel eigenlijk noot raspen> in een capsule>capsule slikken.
Je kunt de noot ook zo wegkauwen maar dat is alleen voor de dapperen onder ons.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 november 2008 om 19:59:
Binnenkort maar eens proberen

Laat ff je ervaring horen dan, ben benieuwd :) %)
Waarschuw beheerder
ik weet niet hoor maar die zooi doe je toch gewoon op bloemkool :p
als dat echt zo'n tripmiddel is moeten hele volksstammen dagelijks aan 't spacen zijn :P
Waarschuw beheerder
Kheb het juist allemaal gedaan!
Gerookt, gesnoven, gegeten en gedronken!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Stuiterkim! op zondag 23 november 2008 om 06:26:
als dat echt zo'n tripmiddel is moeten hele volksstammen dagelijks aan 't spacen zijn :P

want? ze gooien 3 of 4 hele noten op de bloemkool? Dat snufje gaat het hem dus niet doen, zoals je hierboven al van div. mensen hebt gelezen:P

caps vullen met raspsel is idd wel een idee, maar ik schuif dit toch nog even op de lange lange baan ::P
Waarschuw beheerder
ik heb maandag 6 noten gegeten,dinsdag 3, woensdag 4 noten, en donderdag 8 noten. Nu merk ik er veel minder dan op het begin nog van. Nu zit ik al 3 dage zonder. Nu was mijn vraag: 'Verdwijnt die opgebouwde tolerantie ook weer als je een paar dagen stopt?'

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Stuiterkim! op zondag 23 november 2008 om 06:26:

Als we hadden beweerd dat je van kleine hoeveelheden droog poeder al iets merkt zou je redenatie hout snijden.
Echter, dat is niet wat we zeggen.

Uitspraak van :vaag: hardcore :vaag: op maandag 24 november 2008 om 17:19:
ik heb maandag 6 noten gegeten,dinsdag 3,

ofwel ben je de meest drugsresistente persoon die ik ooit heb ontmoet, ofwel waren die noten heel klein. Ofwel slik je zoveel xtc dat je al een enorme tolerantie hebt opgebouwd voor MDxx achtige stoffen en is MMDA voldoende verwant aan MDMA om weinig effect te sorteren.
Maar het verbaast me dat je nog in staat bent om begrijpelijke zinnen te schrijven achter je computer.
In principe zou het dodelijk kunnen zijn, deze hoeveelheden. Maar goed, je hebt blijkbaar weinig last.
Excessief gebruik van de werkzame stof, Myristicine (3-methoxy,4,5-methyleendioxy-allylbenzeen), kan gevaarlijk zijn. Bij volwassenen leidt inname van ca. 5 gram of meer van de geraspte noot al tot duidelijke klinische symptomen (buikpijn, braken, duizeligheid, onrust en bewustzijnsstoornissen). bron

Ging je in t begin wel loei hard? %) Of zelfs dat niet?

Uitspraak van :vaag: hardcore :vaag: op maandag 24 november 2008 om 17:19:
'Verdwijnt die opgebouwde tolerantie ook weer als je een paar dagen stopt?'

You tell us ;)

Ik kan me voorstellen, als het effect berust op een omzetten van de olie door je lijf in MMDA, dat je soortgelijke toleranties opbouwt als met de meeste drugs, wellicht vergelijkbaar met de andere familiesoorten (zoals MDMA, MDEA, MDA etc) ik bedoel, je moet ook niet een week lang elke dag pillen slikken en verwachten dat t nog effect heeft.

Uitspraak van StonieBoy op zondag 23 november 2008 om 12:54:
Kheb het juist allemaal gedaan!

En?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 november 2008 om 21:11:
Ik kan me voorstellen, als het effect berust op een omzetten van de olie door je lijf in MMDA, dat je soortgelijke toleranties opbouwt als met de meeste drugs, wellicht vergelijkbaar met de andere familiesoorten (zoals MDMA, MDEA, MDA etc) ik bedoel, je moet ook niet een week lang elke dag pillen slikken en verwachten dat t nog effect heeft.

Daarom, goed nagedacht. Er is vast enige tijd tolerantie..