Wiet...zucht..
Uitspraak van Da Tomba !! op zondag 3 augustus 2008 om 10:29:die rechtse is echt dun
en nog ziet t er niet uit
Uitspraak van de Souza Faria op dinsdag 2 september 2008 om 15:59:dat je van voorgedraaide stoned word zegt genoeg
maar hij is wel vet cool dude
Uitspraak van Thomderanged op woensdag 3 september 2008 om 16:01:Daaamn zieke shit, vet stoned enzo
haha k snap je kerel
Uitspraak van Thomderanged op woensdag 3 september 2008 om 16:01:Daaamn zieke shit, vet stoned enzo
haha k snap je kerel
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 september 2008 om 16:12:ben helemaal klaar met wiet.
snap niet dat die zooi nog bestempeld wordt als softdrugs
Uitspraak van TonyMF AKA Manke Nelis op maandag 22 september 2008 om 13:05:
wat? ga nou niet zeggen dat het niet zo is omdat je zelf blowt. ik heb het ook jarenlang gerookt en af en toe neem ik in het weekend nog een dampie, maar je persoonlijkheid kan wel degelijk gaan veranderen als je veel blowt. heb het veel om me heen gezien, die mensen boeit half het leven echt geen zak meer.
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zondag 5 oktober 2008 om 01:46:wat? ga nou niet zeggen dat het niet zo is omdat je zelf blowt. ik heb het ook jarenlang gerookt en af en toe neem ik in het weekend nog een dampie, maar je persoonlijkheid kan wel degelijk gaan veranderen als je veel blowt. heb het veel om me heen gezien, die mensen boeit half het leven echt geen zak meer.laatste aanpassing 5 oktober 2008 01:46
kerel ik zeg toch nix, alleen poppetjes
maar als dat kan wel zo zijn, maar als we in deze samenleving alles moeten gaan verbieden waar mensen van veranderen en dat het leven je geen zak meer boeit kunnen ze alcohol gokken blowen roken etc etc ook wel gaan verbieden en in de catogorie HARD-DRUGS stoppen..
omdat ik denk dat je bijv.. van gokken veel slechter af ben dan elke dag een blowtje te doen
kost je nog een stuk minder ook..
Uitspraak van TonyMF AKA Manke Nelis op maandag 6 oktober 2008 om 18:45:kerel ik zeg toch nix, alleen poppetjes
maar als dat kan wel zo zijn, maar als we in deze samenleving alles moeten gaan verbieden waar mensen van veranderen en dat het leven je geen zak meer boeit kunnen ze alcohol gokken blowen roken etc etc ook wel gaan verbieden en in de catogorie HARD-DRUGS stoppen..
omdat ik denk dat je bijv.. van gokken veel slechter af ben dan elke dag een blowtje te doen
kost je nog een stuk minder ook..
is ook zo, maar ik heb een hoop verschillende middelen geprobeerd en sommige voelen gewoon "beter" aan als wiet.
neem coke bijvoorbeeld, de werking daarvan vind ik vrij licht, terwijl je na een goede joint toch echt knettervaag kan worden.
XTC bijvoorbeeld is weer anders, je kan goed raar worden van die zooi, maar toch voel je je op de een of andere manier helder.
de eerste keer wiet ging voor mij iig goed fout
ik voelde mn armen en benen gewoon niet meer.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 oktober 2008 om 01:16:Ik ga van wiet echt hard trippen de wind die tegen me aankomt voelt aan alsof ik binnen in me hoofd 30000X in 1 sec rond draai... echt vaag
met 15 jaar mag je ook nog niet aan de drugs mannetje!
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 oktober 2008 om 00:46:neem coke bijvoorbeeld, de werking daarvan vind ik vrij licht, terwijl je na een goede joint toch echt knettervaag kan worden.
XTC bijvoorbeeld is weer anders, je kan goed raar worden van die zooi, maar toch voel je je op de een of andere manier helder.
de eerste keer wiet ging voor mij iig goed fout lichtje ging bijna uit terwijl ik op een druk verkeerspunt overstak.
ahum moet zelf wel ff zeggen, als ik goeie lijn Coke snuif, ik me eige toch echt meer vaag voel dan dat ik een stikie rook + coke is veel te verslaven
kun je wel zeggen dat valt wel mee misschien, maar coke is gewoon rotzooi eigenlijk...nooit genoeg van wil altijd meer..
XTC is altijd wel fijn
En bijna bij iedereen die de 1ste x een dikke toeter rook, word misselijk of moet kotsen...
Maar dat is toch niet zo erg
Gister: Skunk special van willy @ haarlem station. Ruikt vrij sterk en was ook wel redelijk spacen.