Partyflock

Forumonderwerp · 1022775

Onderwerp is dubbel!

Zie "Ik heb ruimte nodig" voor eenzelfde onderwerp.
Waarschuw beheerder
gaat dat werken of juist niet?
Waarschuw beheerder
best lastig hoor, op moment weet ik gewoon niet wat ik wil.
Ja ik hou van hem en misschien is het wel de ware, hij is lief, trouw een harde werker. eigenlijk alles wat je in een man zoekt en toch weet ik niet wat ik wil. pffff
Waarschuw beheerder
Heb ik destijds ook gehad, en tis er niet beter op geworden toen.
Waarschuw beheerder
ben ik ook bang voor, maar ik zit ook niet op een andere vent te wachten ofzo.
liefde is een lastig iets bah.
donateur
Uitspraak van **sheena** op zondag 3 augustus 2008 om 11:46:
Ja ik hou van hem en misschien is het wel de ware, hij is lief, trouw een harde werker. eigenlijk alles wat je in een man zoekt en toch weet ik niet wat ik wil. pffff

Klinkt bekend..succes..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van **sheena** op vrijdag 1 augustus 2008 om 13:56:
gaat dat werken of juist niet?

nope, je ken er dan gewoon beter mee kappen
Waarschuw beheerder
Nee dat gaat niet werken. :no:

Waarschuw beheerder
:no: als je begint met 1 pauze, komen er meer :no:

Waarschuw beheerder
Nee, als je die behoefte hebt kan je er beter ee kappen (vind ik)
Waarschuw beheerder
donateur
gaat niet werken nee :D
Waarschuw beheerder
heb nou ook pauze, maar denk nie dat dr ooit een moment komt waarop die is afgelope
Waarschuw beheerder
Werkt niet..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van **sheena** op zondag 3 augustus 2008 om 11:46:

je wil hem duidelijk niet. beetje laf om hem dan aan het lijntje te houden.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 augustus 2008 om 16:35:
je wil hem duidelijk niet. beetje laf om hem dan aan het lijntje te houden.

nee ze wil hem niet duidelijk ;p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van afwazig!!! op vrijdag 1 augustus 2008 om 14:00:
Pauzes heb je alleen op je werk of op school. Niet in relaties.

Haha, Ja precies!
Waarschuw beheerder
donateur
pauze in lassen om ergens anders te kunne snoepen zeker...
Waarschuw beheerder
Pffff, pauze's in een relatie is te kansloos altijd :roflol:
Waarschuw beheerder
ligt eraan wat je onder pauze verstaat denk ik. Als je gewoon wat afstand neemt en in de periode alles op een rijtje kunt zette voor jezelf en daarna bespreekt wat je kunt doen om je relatie te verbeteren is er imo niet zo veel mis mee.

Why not?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Devilish™ op dinsdag 5 augustus 2008 om 10:51:
Why not?

omdat je die dingen samen moet oplossen (y)
Waarschuw beheerder
Meestal heeft een pauze geen zin, daarna ga je dan toch meestal uit mekaar. Net zoals Esther zegt kun je beter gelijk proberen problemen op te lossen, in plaats van uit te stellen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 augustus 2008 om 10:53:
omdat je die dingen samen moet oplossen (y)

wie zegt dat ik dat niet bedoel? als je beide niet duidelijk weet hoe of wat kan je best even een weekej wat afstand nemen oid om het te overdenken en te bespreken vind ik :yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Het zou nog kunnen werken daarna...kijken of je nog steeds wat voor die gene voelt:)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Devilish™ op dinsdag 5 augustus 2008 om 10:57:
wie zegt dat ik dat niet bedoel? als je beide niet duidelijk weet hoe of wat kan je best even een weekej wat afstand nemen oid om het te overdenken en te bespreken vind ik

jij hebt het over een weekje, maar een pauze in de relatie die topic openenr volgens mij bedoelt is echt effe een tijd uit elkaar gaan, volgens mij is dat dan gewoon het begin van het einde
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 augustus 2008 om 11:50:
jij hebt het over een weekje, maar een pauze in de relatie die topic openenr volgens mij bedoelt is echt effe een tijd uit elkaar gaan, volgens mij is dat dan gewoon het begin van het einde

uhuh, daar ben ik het ook wel mee eens. Dan maak je het gewoon veel te moeilijk. Maar in mijn post maakte ik ook duidelijk dat ik wat meer afstand voor een korte periode bedoelde, en dan alleen maar om een wat heldere visie te krijgen op je relatie en wat de minder goede punten zijn. Denk dat dat vaak wel voor verheldering kan zorgen :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Devilish™ op dinsdag 5 augustus 2008 om 12:54:
maakte ik ook duidelijk dat ik wat meer afstand voor een korte periode bedoelde

iedereeen doet t op zn eigen manier ;p ik persoonlijk zou er superonzeker van worden als mijn vent een pauze nodig had.........
dan zou het voor mij over zijn omdat hij me niet onvoorwaardelijk zou steunen...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 augustus 2008 om 13:02:
ik persoonlijk zou er superonzeker van worden als mijn vent een pauze nodig had.........
dan zou het voor mij over zijn omdat hij me niet onvoorwaardelijk zou steunen...

same here hoor! Maar als het van beide kanten komt... is het een ander verhaal toch?
Mijn beste vriend ook, samen met een heel leuk meidje, allebei de nodige ellende gehad, haar moeder dodelijk ziek en hij enorme problemen met zijn familie, het b oterde gewoon niet meer tussen die twee door de omstandigheden. Toen hebben ze twee weekjes elkaar wat minder gezien, alles rustig overdacht, tot rust gekomen, en daarna dingen besproken en nu zijn ze weer megahappy, terwijl ze daarvoor elkaar wel even konden schieten :yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
dat kan ik ook wel begrijpen MAAAR zulke gebeurtenissen maken je relatie sterk of juist kapot,ik ben niet de makkelijkste vooral niet toen mn moeder terminaal was,ondanks al mijn flippages en helse gedrag, heeft mijn vriend mij en heel mijn familie er doorheen getrokken.....
maargoed als allles maar goed komt,dit zijn situaties die heeeel begrijpelijk zijn ;p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 augustus 2008 om 13:13:
MAAAR zulke gebeurtenissen maken je relatie sterk of juist kapot

das waar :yes:

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 augustus 2008 om 13:13:
maargoed als allles maar goed komt,dit zijn situaties die heeeel begrijpelijk zijn ;p

idd :P