Partyflock

Forumonderwerp · 1022530

Hoe is de drugs controle op Q-Base??

Tell me plz
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 30 augustus 2008 om 11:33:
honden met drugs op blaffen niet

:lol::lol:
Uitspraak van Djerk op maandag 1 september 2008 om 20:08:
Uitspraak van Evilien op maandag 1 september 2008 om 19:45:
Zowel op de heen en terugweg geen wout gezien

hahaha wij moesten op de terug weg wel z'n fuik in stonden gasten die al 3 uur aant wachten waren mochten niet meer verder rijden. Ik vondt het nog wel grappig om te zeggen dat ik de bob was Der Polizei vondt dat minder grappig ook een duitse officier na doen was niet grappig, die duitsers hebben ook eigenlijk geen gevoel voor humor. Gelukkig hadden wij een ECHTE bob

jaa dat waren wij:S gruuwelijk van 5 tot 8 daar gestaan 920 euro boete en onze maat ze rijbewijs kwijt:| maja dat we der ma van geleerd hebeb zulle we maar zegge...verder goed vermaakt op qbase...gelukkig nog redelijk kunne vermaken met de rest van de nederlanders die de lul ware:P
laatste aanpassing
waaren jullie dat ja met die blauwe bmw 318 coupe?
Zag wel wat honden maareh iedereen liep zo door ;/
Uitspraak van Djerk op dinsdag 2 september 2008 om 23:50:
waaren jullie dat ja met die blauwe bmw 318 coupe?

hmm nee...wij hadden een rode auto weet niet eens meer wat voor 1 was van de ma van 1 van ons...maar mss waren er nog meer ongelukkigen dan;)
was jij niet degene wiens vriendin gecontroleerd werd?
Uitspraak van Lievelien op maandag 1 september 2008 om 20:25:
wij ook..ik was zo lief om mezelf aan te bieden b)

ik ook. maar volgend jaar wil ik vanaf nijmegen met de pendelbus
Uitspraak van vink junior op dinsdag 2 september 2008 om 22:25:
onze maat ze rijbewijs kwijt:|

mooi stom..in het buitenland hoef je NOOIT je rijbewijs in te leveren.alleen op nederland grondgebied mag dat.
ben ik blij dat ik op de grens woon geen gezeik volgend jaar moet je nie via well rijden of over de snel weg gewoon binnen door
Uitspraak van Miss Mystique op dinsdag 2 september 2008 om 21:15:
er was weer geen ene klote aan de hand geen drugs controle gezien.iedereen loopt zich druk te maken om niets of ja van een mug een olifant maken zijn de meeste ok goed in

Op de terugweg staat er gegarandeerd een fuik hoor, ze gaan rond 5u beginnen met opbouwen dus als je met drugs of alcohol op gaat rijden ben je de LUL :looser:
Of je moet 1 van de gelukkigen zijn die door mag rijden omdat het al vol staat!
Uitspraak van missy op woensdag 3 september 2008 om 18:52:
p de terugweg staat er gegarandeerd een fuik hoor, ze gaan rond 5u beginnen met opbouwen dus als je met drugs of alcohol op gaat rijden ben je de LUL

ik zeg toch dat er geen ene kk jood stond!!!!:loser:ben je zelf dus :lol:jullie zitten iedereen gek te maken voor niets!!!

ja of je moet zo dom zijn dat je alles in het zicht heb en dat je jezelf niet onder controle heb :lol:
Uitspraak van missy op woensdag 3 september 2008 om 18:52:
Op de terugweg staat er gegarandeerd een fuik hoor, ze gaan rond 5u beginnen met opbouwen dus als je met drugs of alcohol op gaat rijden ben je de LUL

oja zelf van de fuckparade vandaan vorig jaart niets aan de hand dus blonde doos....ind je maakgt van een mug een olifant iederen die zon fuik tegen komt doet toch iets niet goed:lol::lol::loser:
Uitspraak van Airmaxxx op dinsdag 2 september 2008 om 17:24:
d je op de terugweg nog drugs over dan??

ja waarom niet!!

ik stond ook bij die fuik in die bmw, heb daar 6 uur lang gestaan bestuurder boete gekregen van 925 euro sleutels ingenomen en zijn vriendin werd ook gecontroleerd zelfde verhaal:o ging heeeelemaal nergens over.
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 5 september 2008 om 18:07:
ik stond ook bij die fuik in die bmw, heb daar 6 uur lang gestaan bestuurder boete gekregen van 925 euro sleutels ingenomen en zijn vriendin werd ook gecontroleerd zelfde verhaal ging heeeelemaal nergens over.

nee duidelijk maarja ik heb niets gezien en moest met de auto naar rdam dus je heb toch iets niet goed gedaan!!

Uitspraak van Miss Mystique op vrijdag 5 september 2008 om 18:10:
en moest met de auto naar rdam dus je heb toch iets niet goed gedaan!!

ja we hadden mischien die vlag van drugs are good mmmkay naar binnen moeten halen:S

wat denk je nou de helft werd gesommeerd door te rijden en wij moesten naar die fuik maar wij werden gewoon willekeurig naar binnen geloodst had jou ook kunnen overkomen.
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 5 september 2008 om 18:13:
wat denk je nou de helft werd gesommeerd door te rijden en wij moesten naar die fuik maar wij werden gewoon willekeurig naar binnen geloodst had jou ook kunnen overkomen.

ik denk niets ik zeg dat er geen fuik te bekennen was dus heb je iets nmiet goed gedaan:lol: zijn mensen nou echt zo dom hier

en dan ik heb nog nooit vanuit een buitenlands feestje een fuim gezien dus je bent nie de enige die niet zo slim is
laatste aanpassing
Uitspraak van dr macabre op maandag 1 september 2008 om 00:08:
et voor dat je de snelweg opging stonden ze weer te controlere.

niets gezien:lol:

Uitspraak van Miss Mystique op vrijdag 5 september 2008 om 18:16:
ik denk niets ik zeg dat er geen fuik te bekennen was dus heb je iets nmiet goed gedaan zijn mensen nou echt zo dom hier

ja dat zal het zijn, mischien dat de duitsers je hebben laten door rijden omdat je de zelfde nazi ideologien steunt?
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 5 september 2008 om 18:18:
ja dat zal het zijn, mischien dat de duitsers je hebben laten door rijden omdat je de zelfde nazi ideologien steunt?

:loser:
ik zeg toch er was geen fuik toen wij terug reden wat een stomme domme mensen zijn hier ze denken ook niet verder dan hun neus langs is hah":lol:

nee ben nationalist !!

voor volk en vaderland

:banana:
Uitspraak van Miss Mystique op vrijdag 5 september 2008 om 18:17:
niets gezien

dan heb jij mooi mazzel gehad! ;) maar goed ben zelf ook nie an gehouden of gecontroleerd hoor !!
Uitspraak van dr macabre op woensdag 10 september 2008 om 20:31:
dan heb jij mooi mazzel gehad! maar goed ben zelf ook nie an gehouden of gecontroleerd hoor !!

noudan haha:lol: nee joh wat wij altijd doen is f anderhalf tot 2 uur wachten op parkeerplaats en dan rijden zo kom je NOOIT wat tegen;)