Partyflock

Forumonderwerp · 1022530

Hoe is de drugs controle op Q-Base??

Tell me plz
is geen strenge controle moet je alleen opde juiste plaats verstoppen ben vorig jaar ook geweest sensation was strenger.
je moet opmaken wat de pot schaft!!:)
Artiest {SHOWLIST artist 41497, 51180}
Dat was zo leuk met de eerste keer Q-Base... toen viel Airport Weeze namelijk onder Nederlands grondgebied... en mochten de Duitsers niet met de criminal polizei aanwezig zijn. Das nu anders.

Wij zijn toen op de terugweg wel een fuik in gereden... maar omdat alle parkeerplaatsen vol zaten konden (tot grote spijt van onze nuchtere bestuurder) mochten we doorrijden.
vorig jaar in de fuik gereden,maar hadden mazzel dat we door mochten rijden.
volgens mij is het net als nature one..erg strenge controle (n)
Uitspraak van stardust (k) op donderdag 21 augustus 2008 om 11:46:
vorig jaar in de fuik gereden,maar hadden mazzel dat we door mochten rijden.
volgens mij is het net als nature one..erg strenge co

Klopt, zelfde soort controle :D

Dit jaar heeft onze bestuurder best geluk gehad met N1 :lol:
ik heb gehoord dat je door een pony gefouilleerd wordt!!!
Zal ik dan maar wortels mee nemen dan?

Werkzaam bij KKNTS!
Uitspraak van stardust (k) op donderdag 21 augustus 2008 om 11:46:
volgens mij is het net als nature one..erg strenge controle

(y)

al die drugskikkers horen niet op de baan ;)
Uitspraak van actief op vrijdag 22 augustus 2008 om 01:34:
al die drugskikkers horen niet op de baan

Vind beleid in dat opzich beter dan die van de Nederlanders. Drugs uit verkeer halen vind ik veel meer meer waarde hebben.(Y)
Vorig jaar terugweg, ben ik express een andere route terug gereden, eerst een stukje
door duitsland en dan de grens over naar Nederland...ik dacht geen controle meer tegen te komen... :)
Totdat er inderdaad voor de grens een fuik stond met alleen duitse politie... :O maar wat een meevaller!!!! :lol:
Er werd alleen gevraagd om mijn rijbewijs, en of ik gedronken had en/of drugs gebruikt had...
Verder geen controle kon zo doorrijden, gutentag :woep: (en ja, ik was onder invloed geweest, en had de hele nacht geblowd) :O
laatste aanpassing
Uitspraak van Q-Rious¼ is seriously easy going b) op vrijdag 22 augustus 2008 om 11:48:
Verder geen controle kon zo doorrijden, gutentag

Mooi he dat ze er ook nog gutentag bij zeggen:P

Maar je hebt wel verdomd geluk gehad :yes:
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 juli 2008 om 18:12:
Hoe is de drugs controle op Q-Base??

Tell me plz

vast niet anders dan op andere plaatsen, zeik niet zo je weet dat je risico neem al neem je drugs mee ga dan gewoon nuchter
als je door beveiliger al gepakt zou worden dan is het toch ook kwestie inleveren/doorlopen neem ik aan?

ben er 2x geweest en beide keren stelde het niks voor..
er is wel veel security op het feest zelf
gewoon binnendoor rijden.. niet via de hoofdweg.
Hahaha jawel hoor hondjes zijn er zeker weer bij!!!!!!!!!!!!!!!!!
Uitspraak van !Waalie! op vrijdag 1 augustus 2008 om 14:26:
Vind het allemaal wel meevallen. En als je binnenkomt blijkt het ook wel...

Ik ga nu voor de 3e x en bij de vorige 2 geen problemen gehad :)
Kwestie van goed verstoppen voordat je naar binnen gaat en feesten maar 8)
Uitspraak van N@RCISSA & VORTEX op zaterdag 23 augustus 2008 om 23:42:
gewoon binnendoor rijden.. niet via de hoofdweg.

Is ook snelst voor ons:P

Maar nog weekje en dan kunnen we weer party maken:P :bounce: ook al voel ik mij er na Mysterie Land gisteren nog niet echt voor in de stemming:P
vorig jaar geen honden gezien,,
loopt u maar door,,
ik zou jullie eens niet zo druk maken,, die spanning die daar aan de deur van je kop te lezen is verraad meer dan een vleugje pillen/pep-lucht die uit je onderbroek komt hoor O:)
Ik zou zeker niet rijden onder invloed... vorig jaar ook een fuik, staan ze je daar met een geweer op te wachten. Mijn chauffeuse mocht met hem meelopen naar een tent waar ie met een zaklampje in haar ogen scheen. Gelukkig had ze niets genomen anders wel een hele dure boete... 750 euro ofzo, zonde van je portemonnee.
Marechaussee staat ook nog extra voor controle aan de grens.
Uitspraak van Felix.. op maandag 25 augustus 2008 om 10:26:
Gelukkig had ze niets genomen anders wel een hele dure boete... 750 euro ofzo, zonde van je portemonnee.

Klopt, ze vinden zelfs thc sporen terug van 1 maand ervoor een joint hebt gerookt. Dan kan je het beste nog met de pendelbussen bij een dicht gelegen plaats gaan ;)
hah al die drukte voor niets.
geweldig weer.
Uitspraak van timl op zaterdag 23 augustus 2008 om 20:41:
als je door beveiliger al gepakt zou worden dan is het toch ook kwestie inleveren/doorlopen neem ik aan?

:nee:
Iemand die ik ken heeft vorig jaar een tijdje op 't politiebureau gezeten omdat de beveiliging ghb had gevonden. Ze hebben al zn geld afgepakt en na n uur hebben ze m buiten gedumpt :/ Proces verbaal gelukkig nooit gekregen.
laatste aanpassing
Uitspraak van Desolator :[ op maandag 25 augustus 2008 om 16:33:
hah al die drukte voor niets.
geweldig weer.

hoop je ;)
Uitspraak van Party-24/7 op woensdag 20 augustus 2008 om 10:52:
IK ben 3 weeken geleden al op het terrein geweest!!!!
Heb 100 gram snuif ingegraven dus geen last van controles!!
Als der nog iemand wat nodig hebt dan roep maar

laat daar nou net het podium boven op staan :P
Uitspraak van chrizzle op maandag 25 augustus 2008 om 16:37:
Iemand die ik ken heeft vorig jaar een tijdje op 't politiebureau gezeten omdat de beveiliging ghb had gevonden. Ze hebben al zn geld afgepakt en na n uur hebben ze m buiten gedumpt Proces verbaal gelukkig nooit gekregen

K vroeg me idd af hoe dat was afgelopen. Maar nooit meer iets gezien dus.
Dat geld jatten is dan wel erg vaag :o
laat ze mij maar es een x fouilleren volledig (niet te lang natuurlijk) ff gewoon door een lekker wijf ofzo neem toch niks mee hahaha!!

Uitspraak van Ricardo Español op maandag 25 augustus 2008 om 22:22:
Uitspraak van Party-24/7 op woensdag 20 augustus 2008 om 10:52:
IK ben 3 weeken geleden al op het terrein geweest!!!!
Heb 100 gram snuif ingegraven dus geen last van controles!!
Als der nog iemand wat nodig hebt dan roep maar

laat daar nou net het podium boven op staan

kennis van me is dat een keer gebeurt bij dancevally hahaha:P
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 augustus 2008 om 03:49:
kennis van me is dat een keer gebeurt bij dancevally hahaha

Heb je het niet even duidelijk uitgelegd wat er onder lag, de beveiliging had je dan vast wel ff geholpen :P
Uitspraak van UTCA_Chin op woensdag 13 augustus 2008 om 21:32:
na afloop controleren ze of je nog wat over hebt.. zo ja, dan wordt je daar voor gestraft!
ze willen geen druks laten smokkelen naar NL

Jep ,wij zijn gepakt vorig jaar. Me neefje had om half 3 zn laatste halfie op. dus om 7uur niks meer met hem aan de hand, hij kon gewoon rijden..Alleen zn ogen stonden nog wel op KoekOek. We werden aangehouden. bam zaklamp in zn ogen en het was raak. komt u maar even mee meneer. Er is urine en bloed afgenomen, hij moest allerlei testjes doen en we mochten niet verder rijden. ze zeiden 900 euro boete en we moesten maar iemand uit nl bellen die ons even op konden halen want we mochten niet verder rijden We hebben tot half 9 op dat parkeerterrein gestaan. toen ging een ander vriendje terug om te blazen en toen mochten we verder.. We hebben de boete wel gehad van 500 euries, geen 900 maar tog ZONDE.. Ze hadden een tentje met allerlei dingetjes en honden. dus mensjes neem niks mee terug, maak het op of gooi het weg, ga via binnendoor naar nl, of blijf daar, rond 9 uur beginnen ze met inpakken enz. of bob gewoon :P
laatste aanpassing

Beter gewoon je auto in een aanliggend Nederlands grensdorp pakeren, en vanuit daar met de taxi gaan, het is maar een klein stukje en het scheelt een hoop gezeik :yes:
Uitspraak van Wendyy3 op dinsdag 26 augustus 2008 om 11:56:
We hebben de boete wel gehad van 500 euries, geen 900 maar tog ZONDE.. Ze hadden een tentje met allerlei dingetjes en honden. dus mensjes neem niks mee terug, maak het op of gooi het weg, ga via binnendoor naar nl, of blijf daar, rond 9 uur beginnen ze met inpakken enz. of bob gewoon

Ik hoop dat het mij nooit overkomt :| Als ik bij iemand in de auto stap, weet ik ook wel zeker dattie helemaal niks heeft gebruikt..

Mnja, het verpest wel een beetje het feest, als het zo moet eindigen :(

Artiest Xim
Word er op de heenweg ook gecontrolleerd met fuiken langs de snelweg?
Of alleen op de terugweg?

Terugweg alleen
neem je toch een taxi naar .nl vanaf daqar met de auto verder

CONTINU DOOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Doet me niks :P
We merken het wel :P gewoon goed weg stoppen die handel ;)
t zal wel meevallen iniedregeval indd geen hoofdweg pakken f wachten na et einde in ene ander dorpje:)

ik ben vorig jaar naar fuckparade geweest en we scheten in ons broek...
tot we 40mkm over de grens waren we gingen berlijn binnen wandelen wat denk je .....

staat daar toch een kk grote fuik met polizei...

ja nou ze hebbben alles doorzeocht en kk veel gevonden weed.speed coke en pillen wat denk je dat ze zeiden....: fijne feestdag en doe voorzichtig:)

pffff nou dan knijp je em maar wat ik wil zeggen mensen maak je niet dik dun is in:lol:
of vanaf maasduinen 8,6 km lopen:)
Ik ga zins tijden niet gebruiken je weet maar nooit toch een ander land en als je mde taal niet spreekt tot zat
Hoe zit het naast drugscontrole met de ID controle? Is deze veel strenger dan op andere feestjes of hoe zit dat?
Uitspraak van Tanis 8) op dinsdag 26 augustus 2008 om 23:43:
Hoe zit het naast drugscontrole met de ID controle? Is deze veel strenger dan op andere feestjes of hoe zit dat?

Valt allemaal reuze mee, alleen heenweg en terug weg moet je oppasssen. De controle om binnen te komen stelt niets voor en ID ook niet. Alleen Duitsers willen geen Drugs in het verkeer. Dus zorgen dat je een goeie BOB hebt ;)

Bijna party party time mensen :vaag:
Wilt er nog iemand een Q-base Ticket kopen? Een vriend van mij moet dan werken en is dus helaas gehinderd! Hij verkoopt hem voor €30! Misschien nog wel goedkoper ;)

Grtz

EDIT: Hij is net verkocht!
laatste aanpassing

Uitspraak van [J]imster op woensdag 27 augustus 2008 om 02:13:
Bijna party party time mensen :vaag:

Bijna is nog niet helemaal :[
Uitspraak van verwijderd op woensdag 27 augustus 2008 om 11:14:
Bijna is nog niet helemaal

Kom kom niet te negatief doen :D

ik zal de tijdversneller wel ff aangooien :P

Uitspraak van [J]imster op woensdag 27 augustus 2008 om 12:50:
k zal de tijdversneller wel ff aangooien :P