Uitspraak van Barry Almighty op maandag 28 juli 2008 om 20:26:JIJ bent gewoon een player
flashback...
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 juli 2008 om 20:26:Tim laat die foto's zien dan
Roy heeft ze.
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 juli 2008 om 20:26:hoezo?
de enige conversatie die we hadden ging erover dat je dacht dat ik latoya was..
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 juli 2008 om 20:28:de enige conversatie die we hadden ging erover dat je dacht dat ik latoya was..
Jezus en dan zeggen ze dat Kleuzzz een goed geheugen heeft
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 juli 2008 om 20:27:spang spang
sletjeng
eyyooo noem mij niet een slet terwijl jij de sletjes breezer voert
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 juli 2008 om 20:30:Jezus en dan zeggen ze dat Kleuzzz een goed geheugen heeft
ehm ik las het net even na. ik wou zeggen: we zijn niet eens vriendjes, wou dat nachecken toen zag ik dayt we een conversatie hadden. die eindige met een kus. hahahaahah
Uitspraak van Barry Almighty op maandag 28 juli 2008 om 20:33:Anaal
au.
Uitspraak van Barry Almighty op maandag 28 juli 2008 om 20:33:Jij weet ook niet wat je wilt
jou
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 juli 2008 om 20:32:die eindige met een kus. hahahaahah
Ik wou er eerst nog neukje neerzetten maarja durf ik niet dit dat.
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 juli 2008 om 20:34:Ik wou er eerst nog neukje neerzetten maarja durf ik niet dit dat.
schijterd end an opscheppen over webcamsex hahahaha
Uitspraak van Barry Almighty op maandag 28 juli 2008 om 20:33:Jah klote vind je ook niet?
ja man, ik ben altijd oprecht en eerlijk en nu kom ik er achter dat de meeste dingen helemaal niet serieus zijn
Betekend dit ook dat mannen die zeggen van me houden en dat ik dan met ze naar bed ga eigenlijk niet van me houden?
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 juli 2008 om 20:31:ja mij fycking ass. Hell no!
je wilt em wel geef het nou maar toe
je bent gewoon jaloers dat hij met je nichie neukt
kheb je wel door hoor
Uitspraak van Barry Almighty op maandag 28 juli 2008 om 20:33:Wat heb ik gedaan???
jij bent grappig
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 juli 2008 om 20:30:eyyooo noem mij niet een slet terwijl jij de sletjes breezer voert
No spange diss mamma
En wat een laag niveau is er weer vandaag, grappen van minimaal 20partyflockjaren oud
eerst dit zeggen
en dan dit zeggen
........
en da jij zo'n schaap bent dat zomaar alles gelooft wat je hier leest maakt jou de van de week...
en dan dit zeggen
ik weet wel zekers...
zijn meestal ook erg dronken vermoed ik....
........
ik zei dat ik geen verhaal kan doen, als ik het zelf niet eens snap....
ja klopt. dan leg ik het wel uit..
het was in het voorjaar van 2008. Ik was actief op PF en leerder Roy kennen. PSV werd bijna kampioen en dat ging ik vieren in EHV. Roy scheen daar ook te zijn. na ongeveer een uur heen en weer gebel zagen we elkaar nog niet. Roy smsde mij dat ik maar ergenbs moest gaan staan en dat DHR dan zou komen. Na een half uur wachten geen Roy. Kir was boos.
Maar nu is Roy boos op mij omdat hij denkt dat ik met zn hart speelde terwijl hij eigenlijk de player is.
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 juli 2008 om 20:35:schijterd end an opscheppen over webcamsex hahahaha
Alsof anderen mij 'stoer' zouden vinden als ik je wel op de webcam zou hebben
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 juli 2008 om 20:38:het was in het voorjaar van 2008. Ik was actief op PF en leerder Roy kennen. PSV werd bijna kampioen en dat ging ik vieren in EHV. Roy scheen daar ook te zijn. na ongeveer een uur heen en weer gebel zagen we elkaar nog niet. Roy smsde mij dat ik maar ergenbs moest gaan staan en dat DHR dan zou komen. Na een half uur wachten geen Roy. Kir was boos.
hehehehehehehe tnx for sharing
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 juli 2008 om 20:38:Maar nu is Roy boos op mij omdat hij denkt dat ik met zn hart speelde terwijl hij eigenlijk de player is.
ow ik dacht dat het om kleuzz ging
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 juli 2008 om 20:34:au.
Ik zal voorzichtig doen
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 juli 2008 om 20:34:jou
Je bent me toch niet weer aan het playen he???
Betekend dit ook dat mannen die zeggen van me houden en dat ik dan met ze naar bed ga eigenlijk niet van me houden?
Sorry..
Alleen als ik dat zeg is het wel waar
jij bent grappig
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 juli 2008 om 20:38:het was in het voorjaar van 2008. Ik was actief op PF en leerder Roy kennen. PSV werd bijna kampioen en dat ging ik vieren in EHV. Roy scheen daar ook te zijn. na ongeveer een uur heen en weer gebel zagen we elkaar nog niet. Roy smsde mij dat ik maar ergenbs moest gaan staan en dat DHR dan zou komen. Na een half uur wachten geen Roy. Kir was boos.
Maar nu is Roy boos op mij omdat hij denkt dat ik met zn hart speelde terwijl hij eigenlijk de player is.
Uitspraak van Barry Almighty op maandag 28 juli 2008 om 20:39:Je bent me toch niet weer aan het playen he???
jij wilt stiekem ook met kirkir afspreken
je wilt em wel geef het nou maar toe
je bent gewoon jaloers dat hij met je nichie neukt
kheb je wel door hoor
ja ik vond dat best shit ja. ik vond het al een domper om te horen dat ie een vriendin had. toen bleek het mn nichtje te zijn bij wie ik 'uithuilde' om kleuuz.
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 juli 2008 om 20:37:En wat een laag niveau is er weer vandaag, grappen van minimaal 20partyflockjaren oud
yes yes yes, hij denkt dat ik ouder ben
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 juli 2008 om 20:39:Alsof anderen mij 'stoer' zouden vinden als ik je wel op de webcam zou hebben
waarschijnlijk wel. hoewel je dan wel 80ct per minuut moet betalen
WTF is dit voor topic man
ff samenvatten: Kleuzz heb een date gehad met die KirKir, maar dat was een fiasco, dus toen ging hij maar de nichtje neuken die dus 17 is
En nu wil snoww graag over KirKir heen en dat gaan gebeuren op de kermis en ondertussen heeft Full Victory gecamd met KirKir en heb ze dr tieten laten zien
whaaaaaa dank je rox...ik was de draad f kwijt,,,,snap het nu weer
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 juli 2008 om 19:57:Screenshots zien?
nou eh nee,,,wil nog niet dood gast
PB maar ff
gewoon in je album zetten gast
........
vreemd genoeg geloof ik jou uitspraak meteen...
waarom zo'n drama men
ik kan niks rustig aan doen jwt