Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 24 juli 2008 om 17:43:Waar kan ik me inschrijven?
nou wat dacht je van hier
laatste aanpassing
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 24 juli 2008 om 17:46:Ik ben wel erg lelijk, das toch niet erg?
moet je aan Roger vragen
bij mij ben je iig niet welkom
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 24 juli 2008 om 17:56:En ik ben nog wel zo goed in poepsmeren
toevallig ook goed in poep eten?
dan weet ik wel iets voor je
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 24 juli 2008 om 18:15:Tegen wie vechten we?
iedereen die ons aanvalt
leger is altijd in te schakelen en staat altijd paraat
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 24 juli 2008 om 18:21:Daar kan ik me wel in vinden, ik meld mij meteen aan.
https://partyflock.nl/topic/1019036:Konijnen_leger
je bent welkom
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 juli 2008 om 15:56:ik moet plassen
kut die bent ik vergeten
Nou krijg ik hier nog wat te drinken of hoe zit het
zelfservice
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 juli 2008 om 16:39:Maaruu wie is dat dan die roger X?
schaam je mang!
diep!
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 juli 2008 om 16:44:kvind em maar een homo
ben ik ook
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 24 juli 2008 om 17:46:Ik ben wel erg lelijk, das toch niet erg?
alleen maar beter, voel ik me knapper
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 juli 2008 om 18:23:https://vip.partyflock.nl/topic/1019036:Konijnen_leger.html
je bent welkom
leden aan het ronselen?
Uitspraak van actief op donderdag 24 juli 2008 om 19:26:zelfservice
Nou mijn fans krijgen altijd eten en drinken hoor, ik zorg tenminste goed voor ze
Roger_X zekers oke
have fun
Uitspraak van actief op donderdag 24 juli 2008 om 19:44:aller eerste keer in mijn leven naar de efteling
have fun
Uitspraak van actief op donderdag 24 juli 2008 om 19:44:aller eerste keer in mijn leven naar de efteling
how sweet
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 juli 2008 om 20:33:hier ook fan
word nog gezellig hier
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 juli 2008 om 20:37:Roger_X zekers oke
dank u
word nog verlegen hier
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 juli 2008 om 20:37:have fun
gaat wel goed komen, hopen dat ze van haar hoogtevrees af komt
Ja ik ga hem onteftelingen
en rot dat ik dat vind ow ow ow ik vind het zo naar om naar de Efteling te gaan, maar ja je moet wat over hebben voor je vrienden he dus het moet maar.

JWT je kan nog wel een heel krat van me krijgen
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 juli 2008 om 20:36:dank je wel lieffie
en rot dat ik dat vind ow ow ow ik vind het zo naar om naar de Efteling te gaan, maar ja je moet wat over hebben voor je vrienden he dus het moet maar
ja, je bent lief
tegen je zin in, dat je dat zo doet ook
ik ook
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 juli 2008 om 20:52:moet tog ook ?
klopt, daarom alleen maar leuker om leuke mensen te zien
Uitspraak van actief op donderdag 24 juli 2008 om 20:50:tegen je zin in, dat je dat zo doet ook
Ja heel de dag tussen de laven enzo, al die stomme atracties, ijsjes en patat eten, lachen om jouw grapjes, stomme foto's in het sprookjesbos pfff nou ik zie er behoorlijk tegenop maar goed ik zet me er maar overheen zo aardig als ik ben
lachen om jouw grapjes
ho is, ik ben dan op vakantie
moet ik dat ook doen dan
nou ik zie er behoorlijk tegenop maar goed ik zet me er maar overheen zo aardig als ik ben
vind het wel lief dat je dat doet
en dat allemaal omdat ik zo graag wou
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 juli 2008 om 20:55:uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh
ja
Uitspraak van actief op donderdag 24 juli 2008 om 20:54:klopt, daarom alleen maar leuker om leuke mensen te zien
dat vind ik nou ook
heel de dag tussen de laven enzo, al die stomme atracties, ijsjes en patat eten, lachen om jouw grapjes, stomme foto's in het sprookjesbos pfff nou ik zie er behoorlijk tegenop maar goed ik zet me er maar overheen zo aardig als ik ben
omg kimmy
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 24 juli 2008 om 21:01:zo MIJN topic loopt goed he Roger_X
kreeg me toch vandaag een leuk pb binnen
of ik wou stoppen met iets te citeren wat ze niet gezegd had
Uitspraak van actief op donderdag 24 juli 2008 om 20:58:ho is, ik ben dan op vakantie
moet ik dat ook doen dan ?
Ow gelukkig
Uitspraak van actief op donderdag 24 juli 2008 om 20:58:vind het wel lief dat je dat doet
en dat allemaal omdat ik zo graag wou
Ja en die 100 euro die je over hebt gemaakt hebben heus niet geholpen hoor
*hihi Bennie pesten*
Uitspraak van actief op donderdag 24 juli 2008 om 21:03:kreeg me toch vandaag een leuk pb binnen
of ik wou stoppen met iets te citeren wat ze niet gezegd had
whahaha ik ook meerdere malen! echt zo raar
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 juli 2008 om 20:59:omg kimmy
onze fan
Dus die rode neus en vreemde grote broek met pompoenen en ruitjes en die grote rode schoenen hoef je ook niet aan dan ?
die doe ik standaard aan, dat zit zo lekker
Ja en die 100 euro die je over hebt gemaakt hebben heus niet geholpen hoor
geef dan maar terug
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 juli 2008 om 16:44:kvind em maar een homo
ben ik ook
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 juli 2008 om 21:06:ik blijf lachen
Hey,
met citeren op het forum heb je de hele tijd mijn naam daar staan..
Klopt helemaal niet want heb die dingen niet gezegd kun je dat ajb weghalen voor dat mensen dadelijk denken dat ik dat gezegd heb..
Rotsjer_X 15 %
ik vat alleen die 15% niet
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 juli 2008 om 21:06:dat snapt die persoon zelf wel
Ik snap hem eigenlijk niet
Uitspraak van actief op donderdag 24 juli 2008 om 21:06:onze fan
Ja ik ben idd ook fan van Popsieeee
Uitspraak van actief op donderdag 24 juli 2008 om 21:06:die doe ik standaard aan, dat zit zo lekker
Dan houden ze je zeker in het carnavalsfestival
En hoe goed ken je me nou joh die 100 piek heb ik al 4x uitgegeven natuurlijk