2 volgers · 80994x bekeken
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Ben een script aan t schrijven, drama verhaal. En nu moet ik iets verzinnen hoe een oma een loverboy uit de weg ruimt, op een realistische en originele manier
ik ben toevallig zelf ook met een script bezig
ik ben toevallig zelf ook met een script bezig maar zal eens nadenken voor je, krijg je em wel via pb
Hih tof
Dit ziet er al niet realistisch uit Toy
Oma is niet het hoertje, haar kleinkind!
Ben een script aan t schrijven, drama verhaal. En nu moet ik iets verzinnen hoe een oma een loverboy uit de weg ruimt, op een realistische en originele manier
zo succes dan! zou ik niet echt een verhaal bij kunnen verzinnen
gaat ze hele speurtocht houden in de msn/mail van haar kleinkind om erachter te komen waar ze zitten en dan gaat ze ze opzoeken.... das zeker niet spectaculair genoeg?
Je moet als ik een grapje maak er ook niet gelijk zo diep over nadenken
My imagination, jwt
succes dan! zou ik niet echt een verhaal bij kunnen verzinnen
gaat ze hele speurtocht houden in de msn/mail van haar kleinkind om erachter te komen waar ze zitten en dan gaat ze ze opzoeken.... das zeker niet spectaculair genoeg?
Heb t verhala al wel, maar gwn niet hoe oma loverboy dood maakt en wat er dan met oma en kleindochter gebeurt.
Dit is de synopsis tot zover:
Christa heeft bij een ongeluk haar ouders en haar zusje verloren. Hierdoor moet ze bij haar oma gaan wonen. Oma is nog een fitte vrouw van 70 jaar. Zij verliest bij dat ongeluk dus haar eigen zoon. Toch besluit ze voor Christa te gaan zorgen uit liefde. Oma heeft al een en ander mee gemaakt en is dus wel wat gewend. In het begin is Christa een terug getrokken stil meisje. Naar verloop van tijd merkt Oma dat ze verandert, alleen niet positief. Christa is steeds vaker weg, laat niks van zich horen blijft soms nachtenlang weg en ziet er steeds slechter uit. Oma laat het eerst allemaal gebeuren, want ze denkt dat het vanzelf wel goed komt. Dat het een fase is waar Christa doorgaat. Als het steeds slecht blijft gaan, gaat oma op onderzoek uit. Dan komt ze erachter dat Christa drugs gebruikt en seks heeft met mannen voor geld. Ook dan komt ze erachter dat Christa het niet vrijwillig doet, maar doordat een man haar in zijn macht heeft, namelijk Ricardo. Ricardo is een gevaarlijke, agressieve en onberekenbare man. Hij is niet vies van het gebruiken van geweld en weet hoe hij mensen kan manipuleren. Oma is bang voor hem, dus gaat ze naar de politie. De politie kan echter niks doen, als Christa zelf geen aanklacht indient. Oma vertelt Christa wat ze allemaal weet en probeert haar over te halen een aanklacht in te dienen. Christa flipt hem helemaal, word boos op oma en zegt dat ze zich er niet mee moet bemoeien. Dat een aanklacht indienen haar dood betekent en dat ze niet de eerste zou zijn die door hem om het leven word gebracht. Oma laat het eerst los, maar kan het niet aan blijven zien. Dan probeert Oma het toch op te lossen door met Ricardo te gaan praten. Hij lacht haar echter vierkant uit en loopt weg. Hij reageert zijn woede af op Christa. Dan twijfelt Oma of ze er wel goed aan doet om Christa te proberen te helpen, want dat zorgt ervoor dat het alleen maar slechter gaat. Toch kan Oma niet hopeloos toekijken hoe Christa er aan kapot gaat. Ze besluit Ricardo voorgoed uit de weg te ruimen, uit liefde voor haar kleindochter.
ik, maar ik ben te lui. sorry
Jaaaaajaaaaaaa.
dood maakt zo'n drama
Hij wilt drama, drama zal hij krijgen!
koel geschreven trouwens
Dank je, hopelijk denkt hij ook zo
ze pleurt hem voor de trein!
SUperoma
dat zal wel weer een 9+ worden
IN 4 jaar 2 keer 9 gehad;lol:
is echt.. maar je hoeft me niet te geloven
Daarom
(permanent verbannen)
Toch kan Oma niet hopeloos toekijken hoe Christa er aan kapot gaat. Ze besluit Ricardo voorgoed uit de weg te ruimen, uit liefde voor haar kleindochter.
Oma vraagt Christa of ze Ricardo mee naar huis wil nemen.
Als ze op zaterdag avond thuiskomen trekt oma der rooie stoeipakje aan en komt met een steeksleutel 13/14 de woonkamer binnen.
hiermee bedreigt ze Ricardo.
Ricardo schrikt zo erg dat ie van angst door de ramen springt en nooooooit meer terug komt
oma is blij en christa is blij
ze leefden nog lang en gelukkig zonder loverboys
Oma is nu bezig met een groepje lovergirls,genaamd : de rooie stoeipak bende
oma is baas.
donateur