2 volgers · 73084x bekeken
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
En was die lekker?
ja dat wel
En vooral beestjes die iets mankeren of een oor of een stuk staart missen ofzo
dan komt mijn boerendochter nuchterheid om de hoek kijken
Je bent erg gezellig Dus boeit niet toch
Precies
Jij kan ook erg zijn hoor
ja ik weet het
Ik heb vanaf TD niks meer gedronken, deze dagen ook niet
(permanent verbannen)
ja geen stap buiten de deur gezet vandaag
heerlijk
heerlijk
Vanavond op de bank hangen bij m'n ouders, was net zo'n klein kind
voel jij je al beter?
Ja sinds vanmiddag/vanavond begin ik me echt wel beter te voelen
ja dat wel moest er nog es bijkomen
Ik bedoel die van de Aldi he
dan komt mijn boerendochter nuchterheid om de hoek kijken soms moet je gewoon zo verstandig zijn je verstand te gebruiken en je gevoel even uit te schakelen en die beestjes uit hun lijden verlossen dat vind ik meer bijdragen aan het beestje zijn soort van welzijn dan in leven te laten met alle nare gevolgen van dien voor het beestje
Ligt eraan, als dat beestje er verder geen last van heeft dan zeker geen einde maken aan het leven. Bedoel er meer mee te zeggen dat beestjes die er qua uiterlijk minder uitzien vanwege dat soort dingen vaak langer in asiels blijven zitten. Zelfde als beestjes die al flink op leeftijd zijn.
heel goed van jou en beter ook voor jou maar dat hoef ik je niet te vertellen, dat weet je zelf ook wel
Iwz mopje
Ik alleen uur gewandeld, verder ook niet
ik wat langer
sinds vanmiddag/vanavond begin ik me echt wel beter te voelen Niet meer duizelig en hoofdpijn echt al stuk minder
mooi zo
Ik bedoel die van de Aldi he
die was ook super maarja dat lag weer aan de heerlijke dressing van ketchap, gember en mayo
Bedoel er meer mee te zeggen dat beestjes die er qua uiterlijk minder uitzien vanwege dat soort dingen vaak langer in asiels blijven zitten. Zelfde als beestjes die al flink op leeftijd zijn.
aha zo, ja die haalt mijn zusje er juist uit
Ik ben goed bezig Huiswerk maken En ga niet eerder slapen voordat ik dit verslag af heb
maak ons trots
(permanent verbannen)
die was ook super maarja dat lag weer aan de heerlijke dressing van ketchap, gember en mayo
Nog nooit geprobeerd
Oww ik krijg echt trek nu
aha zo, ja die haalt mijn zusje er juist uit haar mechelse herder was op sterven na dood als pup vlooien, wormen, mager, ziekjes, zwak. Zijn broers en zussen niet, die hadden hem min of meer dwars gelegen met eten krijgen van de moeder (zwerfhond) waardoor hij bijna dood was. Zij nam hem toch en heel gek, hij is nu 11 jaar, maar nog elke dag en elke minuut merk je aan hem een soort van dankbaarheid, eeuwig respect en liefde naar haar toe. Zij is zijn leven zeg maar super!!
Ahhhhhh wat lief!
maak ons trots
Hoop dat m;n schema werkt
Ga ik volgende keer doen
heel simpel, en ik bedoel wel gembersap
Oww ik krijg echt trek nu
daar heb jij wel vaker last van
Ahhhhhh wat lief
enorm
Hoop dat m;n schema werkt Tot nu toe gaat het redelijk
volhouden
(permanent verbannen)
heel simpel, en ik bedoel wel gembersap
Geef maar keer het recept
daar heb jij wel vaker last van met je lintworm
enorm en als ze niet thuis is bewaakt hij het fort dan durf je echt niet naar binnen en als er een paard 's nachts ziek is dan laat ie dat heel goed merken en blijft ie voor die stal zitten te ze er is
Wat een lieverd
volhouden
Hope so
ef maar keer het recept
Dat gaf ik je al
Wat een lieverd![]()
Enorm, maar hij is nu 11 en heeft soms pijn bij het lopen en uit zijn mand komen en nog wil ie geen meter van haar zijde als het kan
wauw?
goedemorgen
(permanent verbannen)
Morning 
Lief
Dat lukt me wel
11 is al best oud voor een herder toch? Krijgen vaak problemen met hun heupen. Mechelse herders vind ik trouwens echt super mooi
wauw?
Lief
Dat gaf ik je al mayo, gembersap en ketchap, op smaak brengen naar wat je zelf lekker vindt
Dat lukt me wel
Enorm, maar hij is nu 11 en heeft soms pijn bij het lopen en uit zijn mand komen en nog wil ie geen meter van haar zijde als het kan
11 is al best oud voor een herder toch? Krijgen vaak problemen met hun heupen. Mechelse herders vind ik trouwens echt super mooi
Dat lukt me wel
Daar ben ik van overtuigd
11 is al best oud voor een herder toch?
Mechelse herders vind ik trouwens echt super mooi
ik ook
Ik ga zo Antwerpen onveilig maken
Twijfel nog om vanavond naar de Zalinaz te gaan
(permanent verbannen)
Ik ga zo Antwerpen onveilig maken gezellig shoppen en eten en drinken
Nice
Twijfel nog om vanavond naar de Zalinaz te gaan Op zich leuke line up maar de discotheek staat beetje bekend als kinderdisco
Geen idee, ben er nok nooit geweest
Owww vet lief!
Ik mag zeggen waar we heen gaan
(permanent verbannen)
Cool man! al een idee?
Nee!
Ik ga zo lekker aapies kijken in Burgers Zoo
Ga je een uur voor de spiegel staan, veel goedkoper
Nee hoor Robje
donateur
vanavond Pandemonium
jaaaaaaaaaaaaaa
zie ik je eindelijk weer

![[SF] SperSIZEboon :bier:](/images/user/57_2094335.jpg)