Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 november 2008 om 09:22:
de kwaliteit is uiterst "poor" , of dit aan 't vinyl zelf ligt zal me 'n worst wezen.. 't was in elk geval niet om aan te horen maar dit zal ongetwijfeld z'n charme versterken. Van "tracks" heb ik niet kunnen spreken.. eerder 'n misselijkmakend samengeraapt stukje audio vuilnis.. werd er 'n beetje onpasselijk van moet ik je zeggen... is dat mogelijk ook de bedoeling?
T'is een casettebandje uit 19nogwat, dat de kwaliteit niet denderend is vind ik niet zo raar...en niet om aan te horen is natuurlijk onzin, je zoekt gewoon weer eens wanhopig naar redenen om je eigen mening te versterken
Misselijk samengeraapt stukje audio vuilnis? Dit zijn 30 hardcore tracks in 60 minuten naadloos aan elkaar gemaakt met op de achtergrond tientallen machtige ambient stukken, klassieke instrumenten en overdonderende noise stukken op de achtergrond...en dat het jou misselijk maakt kan heel goed, een achtbaan maakt sommige mensen ook misselijk, betekent nog niet dat het daarvoor bestemd is...sommige mensen kunnen ertegen, sommigen niet
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 november 2008 om 09:43:
ja 't is voornamelijk 't gemis aan dikke kicks, interessante kick-patterns, volle van-meervoudige-lagen-voerziene synths, spannende tricks&edits, stoere vocals, nieuwe sounds...
LOLOLOLOLOLOL
Dikke kicks zitten er genoeg in, misschien dat de bas niet zo heel goed doorkomt maar da's logisch door de oude opname
Interessante kick-patterns mist ie, en dan vind ie Enzyme een Triple A label

Waarschijnlijk was je gewoon te misselijk om goed te kunnen luisteren, want als je goed luistert gebeurt er echt bizar veel
meervoudige lagen mist ie

Zitten er ook zat in, vaak genoeg dat een ambient synth wordt gecombineerd met hardcore synths, welke perfet samen klinken, en genoeg tracks die op zich zelf al achterlijk diep zijn zoals deze;
http://www.youtube.com/watch?v=iDdpHzCcb_I
Stoere vocals zitten er gelukkig niet in nee, maar dat je dat noemt is onzin want dat heeft natuurlijk helemaal niets met kwaliteit te maken
Nieuwe sounds mist ie

Bandje komt uit fokking 19ergens en nog zitten er high-tech state of the art ambient en experimental stukken in, bestaande uit de meest bizar gefilterde sounds...maar ja, je mist zeker bijvoorbeeld ongebruikte samples uit de Matrix trilogy die je bij Enzyme wel hoort?
Houd jij je nou maar bezig met het bekritiseren van TV's, want van muziek heb je duidelijk geen kaas gegeten