Partyflock

Forumonderwerp · 1020621
469x bekeken
Waarschuw beheerder
"At E3 today, reps from Microsoft and Square Enix confirmed that Final Fantasy XIII will launch on the Xbox 360.

Additionally, the much-anticipated RPG will launch on the Xbox 360 alongside the PlayStation 3 version, which until today was an exclusive to that system.

There was no word on when, exactly, that release is going to be, but sometime in 2009 is a distinct possibility. "

Waarschuw beheerder
R.I.P. Playstation3 :'(
Waarschuw beheerder
Square Enix Live Blog (07/14/2008)

1:52 And the press has started! Both Kitase and Hashimoto have taken the stage.

1:53 It's an open mic Q&A

1:53 Dean Takahashi asked why they decided to end the exclusive with Sony.

1:55 Says Hashimoto: "We considered the hardware situation. Because of that, we considered the spread of the hardware, so that's why we decided that."

1:56 Question: How will the Xbox 360 and the PS3 versions be different?

1:57 Says Kitase: We planned on having the contents the same, but obviously the Blu-ray and the DVD will be different.

1:57 Asks Christian Nutt: We heard that people were pulled off different teams to work on this.

1:59 Kitase: "As for development, we are using Crystal Tools for development. We are using it for the PC base. We are making the game at a faster pace. We should be able to show new footage in the future."

2:00 Some question about something about the future of the series.

2:00 They only want to talk about FFXIII, so they don't know.

2:01 I ask: How many discs will it ship on?

2:01 Kitase says: "That's still undecided."

2:01 I ask: "About how many?"

2:02 He laughs and won't answer.

2:02 first they will finish ffxiii in japan. and then they will start localization for english.

2:03 at that point, they will start the xbox 360 development.

2:03 so says hashimoto.

2:04 he also adds that ff13 might not be released in the us and europe

2:05 kitase says they will try to make the us and the europe release as close as possible and try to make the euro release much faster.

2:05 shane from 1up ask about ff13 coming to japan on the xbox 360........

2:07 Hashimoto says something like "I think you are right [in assuming that it's not coming out in Japan]"

2:08 asked about the differences between the 360 and the ps3 differences (again)

2:09 Hashimoto pointed out that they have no plans to make the versions differences.

2:10 question: "Is the reason why the Japanese 360 version is not announced because of the hardware situation or some sort of contract arrangement?"

2:12 Hashimoto: As I have already mentioned, considering that the install base was one of the reasons why decided to release it in the West on the Xbox 360...

2:15 He also added that they haven't decided whether they'll do an Asian version.

Question: Motion controls?

Kitase: "No, we have no plans."

Question: "Will FF Versus 13 be multi plat?"

Hashimoto: No.

Question: FFXIII uses a properitary engine. Correct me if I'm wrong, that's the last time, it will be used.

Hashimoto: "We haven't made any changes about that."

2:16 gah

2:17 Kitase says they're using it (Crystal Tools) with a MMO.

2:18 (that hashimoto quote above gah is incorrect -- live blog software error)

2:19 question: what's influcenes you guys? are you influenced by mass effect?

2:21 question: when was the timing of the xbox 360 decision?

2:24 hashimoto: "it wasn't a long time ago that we made the decision. we had to adjust things, like our relationship with microsoft. it was recent."

2:25 question: by using the the crystal tools, what's the work load for localization?

2:28 kitase says they're currently running it on a pc, so they don't know the work load of getting it on the 360. they are putting priority on the PC version.

2:29 question: which do you think will do better? ps3 or xbox 360?

2:30 hashimoto says, "We've just made the announcement. So in the future, we'll be able to make speculation, but we need to do some market research."

2:33 question: which do you think will do better? ps3 or xbox 360?

hashimoto says they've just made the announcement, so they don't know. they need to do more market research and then they can speculate in the future.

2:35 question: will ff13 have mmo elements? ff12 had mmo elements.

kitase: each time we made a game, we try to make it unique. so it won't be like the last game.

question: about xbox live?

kitase: currently, we're still deciding.

2:40 question: how does the gameplay for ff12 and ff13 differ?
kitase: "overall, the atmosphere is difference. the tempo and the speed are different. the entire direction is different. It's flashier."
Waarschuw beheerder
Uitspraak van S.F.X. op dinsdag 15 juli 2008 om 00:09:
that Final Fantasy XIII will launch on the Xbox 360.

:S kk triest

Waarschuw beheerder
zonder geduchte concurrent, géén sterke console :/

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Focking boeiende informatie inderdaad :/

Waarschuw beheerder
donateur
Ze gaan voor een record: Dit wordt het best verkocht spel aller tijden.
Zullen het geld wel nodig hebben.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 juli 2008 om 00:34:
R.I.P. Playstation3 :'(

Waarschuw beheerder
Final Fantasy Versus XIII is de exclusive voor PS3 :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 juli 2008 om 20:37:
exclusive

dat woord bestaat voor mij niet meer

Waarschuw beheerder
voor mij ook niet.. vandaar de :/

Waarschuw beheerder
en let maar op.. MGS4 komt ook nog wel naar de 360 :'(
Waarschuw beheerder
duidelijk interview ook... ;o

Artiest Balbasaur
Waarschuw beheerder
Ben ik btw de enige die FF 12 zo vond tegenvallen dat die er maar mee gestopt is? Ik vond het battle systeem echt megasaai (totaal geen spanning of wat dan ook, gewoon een beetje rondlopen en aanvallen), tijdens de battles vond ik de vijanden ook niet echt goed in beeld gebracht ofzo, ja zag dr erg weinig van (vergelijk dat met de turn based battles uit de eerdere FF's), ik vond het verhaal ook niet leuk ofzo, heel groots en episch, met allemaal ''normale'' mensen die hun rolletje deden (waar waren de leuke karikaturen zoals bijv. in FF 9?), steden waren wel prachtig maar ook die leken meer op elkaar dan bijv. de steden in FF VII ofzo...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 juli 2008 om 09:33:
Ben ik btw de enige die FF 12 zo vond tegenvallen dat die er maar mee gestopt is?

kennelijk, ik vond het een prachtig verhaal en idd buiten het vervelende vechtsysteem om is het toch weer een juweel

maar dat is bij ieder deel het geval

Waarschuw beheerder
kvond ff12 ook geen reet aan. FF7,8,9,10 heb ik per game zeker 100 uur gespeeld. ff12 hooguit 4 a 5 uur
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 juli 2008 om 10:44:
vervelende vechtsysteem

was geweldig in 12, eindelijk geen turn based random battles meer
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
kuikentje..?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 juli 2008 om 15:05:
kuikentje..?

kip?

Waarschuw beheerder
jouw kuikentje..?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 juli 2008 om 15:25:
jouw kuikentje..?

wat lul je?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 juli 2008 om 15:25:
jouw kuikentje..?

nee chocobo
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 juli 2008 om 09:33:
Ben ik btw de enige die FF 12 zo vond tegenvallen dat die er maar mee gestopt is? Ik vond het battle systeem echt megasaai (totaal geen spanning of wat dan ook, gewoon een beetje rondlopen en aanvallen), tijdens de battles vond ik de vijanden ook niet echt goed in beeld gebracht ofzo, ja zag dr erg weinig van (vergelijk dat met de turn based battles uit de eerdere FF's), ik vond het verhaal ook niet leuk ofzo, heel groots en episch, met allemaal ''normale'' mensen die hun rolletje deden (waar waren de leuke karikaturen zoals bijv. in FF 9?), steden waren wel prachtig maar ook die leken meer op elkaar dan bijv. de steden in FF VII ofzo...

Meerdere mensen hebben dat, bekijk maar eens wat fora, veel mensen hebben hier commentaar op.
Qua sfeer prefereer ik ook zeker de andere delen, maar XII heeft ook dingen die mooi gecombineerd kunnen worden met andere goede aspecten van FF, hopelijk doet FFXIII dit dan ook.
Vooral een minder aspect van FFXII is de muziek, maar deze is dan ook door totaal andere personen gemaakt dan de originele (Nobuo Uematsu), dit merk je enorm en dit maakt voor mij hierdoor XII ook één van de mindere delen.
Waarschuw beheerder
volgende week FF4 op ds in het engels :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van S.F.X. op donderdag 17 juli 2008 om 15:30:
wat lul je?

jouw avatar kuikentje..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 juli 2008 om 19:12:
jouw avatar kuikentje..

o dat nee, weet nie wat dat was XD

Waarschuw beheerder
hij's er weer :cheer:
Waarschuw beheerder
op verzoek

Waarschuw beheerder
Uitspraak van radic op donderdag 17 juli 2008 om 18:10:

ik heb deze toch het meeste gespeeld van alle ff series (behalve ffIX), ik vond het verhaal niet echt aanwezig, maar de hunts en sidequests boeiden me toch wel genoeg. alleen te weinig eindbazen, verschillende soorten figuren (kijk naar ffIX), en de helft van de muziek boeide ook niet echt. vechtsysteem is 3/4e gelukt (vooral die eons hadden bijna geen nut) :bier:

al met al vond ik hem dus beter dan 10 , maar slechter dan 9
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
4 op de ds is erg goed

Waarschuw beheerder
die op de PSP is ook best leuk :)
Waarschuw beheerder
4 wel erg moeilijk :s
Waarschuw beheerder
trailr van ff13 versus is gelekt

Waarschuw beheerder
zal ook niet..
Waarschuw beheerder
FF13 komt ook op pc :o

Waarschuw beheerder
hebben ze de laatste jaren flinke verliezen gedraaid of zo? :o
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 juli 2008 om 14:47:
hebben ze de laatste jaren flinke verliezen gedraaid of zo?

nee ze ruiken poen, en ps3 verkocht slecht

Waarschuw beheerder
zo stinkerd.. ben je er weer :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 augustus 2008 om 17:43:
zo stinkerd.. ben je er weer

hadden me banned omdat ik n cheater uitschold voor cheater wtf?

Waarschuw beheerder
jullie zijn toch al boven de 12?
games are for kids, get a life :D

Waarschuw beheerder
speel jij geen computerspelletjes xeno? :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van S.F.X. op dinsdag 5 augustus 2008 om 18:17:
hadden me banned omdat ik n cheater uitschold voor cheater wtf?

heb je 'n linkje? :9
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 augustus 2008 om 21:47:
heb je 'n linkje?

zoekfunctie

Waarschuw beheerder
doe's 'n linkje..
Waarschuw beheerder
https://partyflock.nl/topic/1022414:Css_s_hl2_en_dod_s_cheats

ik zorgde voor het slotje omdat het om hax ging , en krijg daarbij tegelijk n ban omdat ik tegen cheater ben ???

doorgedraaide admins... (oops krijg ik nu weer n ban , voor zeggen wat er gebeurde..? sarcasme mode)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
je moet je niet met teveel threads bezig houden man.. :lol: komt alleen maar narigheid van ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 augustus 2008 om 22:14:
je moet je niet met teveel threads bezig houden man.. komt alleen maar narigheid van

tja...verveling :p
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 augustus 2008 om 21:46:
speel jij geen computerspelletjes xeno?

nope, als ik spelletjes wil spelen, pak ik mijn vriendin wel:)

Waarschuw beheerder
wat 'n saaie lul ben jij eigenlijk.. :P
Waarschuw beheerder
http://kotaku.com/5034584/new-final-fantasy-xiii-final-fantasy-versus-xiii-and-final-fantasy-agito-xiii-screens

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 augustus 2008 om 20:09:
wat 'n saaie lul ben jij eigenlijk..

heb er ook sowiezo geen tijd voor, zit in de beveiliging, onregelmatige werktijden....

Waarschuw beheerder
juist in de beveiliging! ..of zit jij niet urenlang op 'n stoel...? 8)

Waarschuw beheerder
yup:)

Waarschuw beheerder
gamen dus!

Waarschuw beheerder
nee op partyflock bloed onder de nagels weghalen bij mensen is leuker O:)

Waarschuw beheerder
daarom zit je op pf..? :o

Waarschuw beheerder
o.a.

Waarschuw beheerder
8)
Waarschuw beheerder
laat maar komen :)