met jouuuuuu dan, zeker weer de hele dag op je nest gelegen of niet?
ofnoh
rustig hoor, btj ziekkies
http://www.dumpert.nl/mediabase/173271/5b105da7/met_160km_h_op_een_wiel_door_de_nobelstraat,_utrecht.html
wheellie
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 juli 2008 om 20:31:eyz zou kunnen idd
geen enkel probleems bij hemze
en een chablietje
wel jaartal 96 dan he hehehe
Uitspraak van Ouwehoeren op dinsdag 8 juli 2008 om 21:56:waarom denk je dat ik het zeg
Omdat je weet dat er weer op gereageerd word papa
Je ben niet goed jij
1-2
Uitspraak van Ouwehoeren op dinsdag 8 juli 2008 om 22:01:keep the topic alliveeee
1-2
Uitspraak van Ouwehoeren op dinsdag 8 juli 2008 om 22:01:keep the topic alliveeee
dat er weer op gereageerd word
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 juli 2008 om 22:37:dagje rijksmuseum denk ik
Wel lief dat we water kregen die dag
Ga maar eens een tukkie doen, word een beetje moe van al die opmerkingen van jullie hehe tjuus tjuus liefies
Uitspraak van Ouwehoeren op dinsdag 8 juli 2008 om 22:38:A natuulek en dan weer
of pas na 4 uur komen, als er al boyz naar huis zijn gegaan en wij uit elkaar gejaagd worden door scotoe
lang geleden hoor hehe, was wel lekker weertje die dag.
toen was jij zelfs nog een twintiger
Wel lief dat we water kregen die dag was ook wel nodig de t#ring wat heet in die bus naar de bijlmer
wij op heinikenplein ingeladen tok?
Ga maar eens een tukkie doen, word een beetje moe van al die opmerkingen van jullie hehe tjuus tjuus liefies
trusten joekkie
Uitspraak van Ouwehoeren op dinsdag 8 juli 2008 om 22:43:Ga die discussie niet weer voeren
Je lijkt mij wel
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 juli 2008 om 22:43:toen was jij zelfs nog een twintiger
Nou idd
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 juli 2008 om 22:43:wij op heinikenplein ingeladen tok?
Ja kan wel, groot plein, kroegie in en met 50man en 20 man ME in 1 bus afgevoerd worden, niet te harde zo warm pffff
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 juli 2008 om 22:43:trusten joekkie
Dank je liefie
Uitspraak van Ouwehoeren op dinsdag 8 juli 2008 om 22:48:Gelukkig niet kale knikker
kommeuhhh Calimero
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 juli 2008 om 22:43:wij op heinikenplein ingeladen tok?
hehe jah sommige boys na buro in de bijlmer hehe kwakoe tournooi was net afgelopen
wij wel in de bunker bij Osdorp gezeten
0-6 jwt
Ach was een mooie avondje, beetje hangen bij de RAI, daarna in Overvecht de 1e helft gekeken in het Rangers Café en 2e helft in het Tijgertje, geslaagd avondje met een TERECHTE winnaar toen hehe
eerst half nederland doorrijden om bij de RA te komen.........
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 juli 2008 om 23:58:hehe jah sommige boys na buro in de bijlmer hehe kwakoe tournooi was net afgelopen
wij wel in de bunker bij Osdorp gezeten de hakkelaar is er niks bij
in de ochtend jij nog kotsen in de bussoe