Partyflock

Forumonderwerp · 1019405

Waarschuw beheerder
Klaas-Jan Huntelaar staat voor een vertrek bij Ajax. Tegenover Skysports sprak hij over de interesse van een aantal Engelse clubs. Manchester United is daarbij de belangrijkste gegadigde. Het team van Sir Alex Ferguson zou zéér geïnteresseerd zijn in de Ajacied.

"Ik weet dat meerdere Engelse clubs mij volgen. Manchester United is één van die clubs, en United is zelfs zeer geïnteresseerd", aldus Huntelaar. Afgelopen maand raakte de onderhandelingen met Ajax over zijn contract in een impasse. De leiding van de club slaagde er niet in de verbintenis open te breken en haalde daarna Sulejmani binnen voor zestien miljoen euro. Eerder werd ook al de Argentijn Cvitanich gekocht. Een vertrek van Huntelaar lijkt dan ook een logische volgende stap.

Over Manchester United was Huntelaar duidelijk. "Ik hou van clubs met een grote historie, zoals Ajax maar ook Manchester United. Het is een droomclub voor mij, ook al omdat Ruud van Nistelrooy er geweldige dingen heeft laten zien."

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
slotje

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Huntelaar: 'Ik ruk op mezelf'

Waarschuw beheerder
hij was sws beste man op het Ek.
Waarschuw beheerder
Als je sommige mensen op totaal negeren heb gezet wanneer begint dat dan te werken want ik kan ze nog steeds zien?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
MKM-NRD:lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 7 juli 2008 om 16:29:
ja man die gaat vast t mooie leventje in Barcelona omruilen voor dat smerige leventje in die stinkgrachten

:lol:
:cry:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 7 juli 2008 om 18:39:
MKM-NRD

:aai:
Waarschuw beheerder
ja man die gaat vast t mooie leventje in Barcelona omruilen voor dat smerige leventje in die stinkgrachten

:lol:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

hij gaat ook in een gracht wonen jah:/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MarkB op maandag 7 juli 2008 om 15:39:
Ajax zou zeker 25 miljoen euro voor de topscorer willen hebben.

anders kennen ze zekers Heerenveen niet betalen :X
Waarschuw beheerder
Manchester United heeft zich niet ingespannen voor Klaas-Jan Huntelaar. Er is geen contact geweest tussen de speler en de club, zo zegt Huntelaars zaakwaarnemer Arnold Oosterveer. Dit meldt NuSport.

Huntelaar beweerde zaterdag dat Manchester interesse had. De voetballer zei zich gevleid te voelen. "Ik houd van clubs met een grote historie, zoals Ajax. Ik ben ook zeer gecharmeerd van Manchester United. Het is een club waar ik van droom."