| Betreft: | evenement: Sensation, zaterdag 5 juli 2008 om 22:00 |
Alles goed, behalve de muziek. De enige die een goede set draaide was Fedde Le Grand (naar onze bescheiden mening)
Dat had je toch ook al kunnen zien aan de lineup? Nou hou ik niet van club maar zelfs fedde le grand vind ik nou niet echt top, ook zo gewoontjes. White is mainstream geworden. Een zien en gezien worden feestje waar het draait om de aankleding en de mensen. Dat vind ik nou niet echt het doel van een feest. Een feest moet middels de muziek knallen. White is gewoon een grote disco met top40 muziek
Black wordt tenminste harder. Maar geef mij maar q-dance of udc feesten
Nou ik heb via de stream en via tv mee gekeken en ik baalde eigenlijk best wel dat ik er niet bij was.
Ik persoonlijk vond Chuckie erg goed draaien, en lekker mixen ook zeker Daarna Felix, vond ik alweer wat minder. En Fedde vond ik wel weer oke Maar wat me verbaasde....iedereen stond stil Waarom in godsnaam Het is echt een feest van "kijk mij, dan kijk ik jou". Als ik er was geweest, had ik in ieder geval niet stil kunnen staan Kon thuis al niet stil zitten
Aankleding was ook erg mooi!!
Kortom ik neem mijn uitspraak over White terug, en bied oprecht mijn excuses aan.
Als je dit geweldig tracks vind, tsja dat vind ik nu clubkuttenmuziek. Enige lichtpuntje is ambulance van robert armani maar die zal ook wel weer verneukt zijn. Dit is gewoon top40muziek
Ja daar heb je wel een punt, normaal is dit ook niet mijn soort muziek, maar vond het gisteren eigenlijk best heerlijk klinken. En nee ben dus geen clubkut, maar als jij dat vind, mag je dat wel vinden hoor zit er eigenlijk niet zo mee
Maar de muziek vond en we een beetje jammer. Heb het idee gehad, de hele nacht naar dezelfde bpm geluisterd te hebben, en in elke plaat ongeveer 2 en vaak nog lange breakdowns, jah wordt slaapverwekkeend op een gegeven moment.
Mwah ik had je profiel niet gechecked. Maar ik zal mijn mening bijstellen. Gelukkig hou je van hardcore en hardstyle en industrial.
Wat ik dan niet snap is hoe je van die energieloze langzame huiskamermuziek kan genieten.
Mwah ik had je profiel niet gechecked. Maar ik zal mijn mening bijstellen. Gelukkig hou je van hardcore en hardstyle en industrial.
Wat ik dan niet snap is hoe je van die energieloze langzame huiskamermuziek kan genieten.
Ben nu aan het kijken op tv.....de decoratie een 10.....het publiek is lachwekkend
En de muziek
Niets aan toe te voegen. Wat een kl*te feest sinds daar geen trance meer gedraaid word zeg. Ongelofelijk wat een saaie dooie boel.
http://www.youtube.com/watch?v=bY4fa9fGPCk
Paul van dyk @ sensation 2004. Wat een sfeertje daar. En nog een lekker tempo erin ook!
Hoezo moet er een 'naampje' voor zijn dan? En wat voor 'naampje' geef jij jezelf?
en iedereen die over de muziek zit te janken,verdiep je is in wat een dj draait dan had je kunnen weten wat voor bagger er gedraaid zou worden.
Sensation is nu mogelijk omdat hardcore id&t groot heeft gemaakt.
en iedereen die over de muziek zit te janken,verdiep je is in wat een dj draait dan had je kunnen weten wat voor bagger er gedraaid zou worden.
Voor jou misschien bagger, voor de ander goeie muziek.
Als iedereen van de zelfde muziek hield, was 't ook zo saai hé..
Gisteravond zitten kijken naar de tv-uitzending en vraag me maar 1 ding af.... WAAR WAS DE BASS???????
eenb zeer matige show
de echte laatste goeie sensation was echt 2002
het publiek van tegenwoordig staat het hele feest te filmen met zijn mobieltje, zodat ze thuis uit hun dak kunnen gaan
Als iedereen van de zelfde muziek hield, was 't ook zo saai hé..
Dat kon niemand weten / voorspellen, want iedereen kocht een kaartje voordat ze wisten wie er kwam draaien
de hele avond is een beetje vlak met weinig opbouwends....
Paul van dyk @ sensation 2004
Als iemand een rip heeft van de tv uitzending (liefst zoveel mogelijk), pb me dan ff een link of een .torrent
thnx
Wat een schijt feest! Eentonige bende. Die Fedde draaide echt als een natte krant, WAT SLECHT!!! Fedde de "krant" als je het mij vraagt! Megamix is ook niet wat het geweest is, eerste kwartier ging wel, 2e kwartier was KUT! Was ook duidelijk te merken toen de megamix klaar was. Normaal barste er een groot applaus en gejoel los, nu bleef het stil en hoorde je af en toe iemand fluiten
Decor enzo vond ik wel mooi, niet super speciaal verder. Geluid was dik in orde. Alleen muzikaal ERG matig. Niets verrassends! Laidback luke was wel de man de avond, vette set.
Sfeer was ver te zoeken! Nope voor mij nooit meer!
Als iemand een rip heeft van de tv uitzending (liefst zoveel mogelijk), pb me dan ff een link of een .torrent
thnx
Das wel zwaar een nadeel met die kaartjes voor Sensation...Is gewoon een gok die je moet nemen....
Nieuwsgroepen, alles te vinden van gisteren...
j, vind het raar dat het zo erg veranderd is in de loop der jaren
Ik ben er juist hartstikke blij mee! Die zweeftrance is niks voor mij
Ik vond het geweldig!!! Heb de hele nacht staan dansen, alleen tijdens Tomadisco niet. Die vond ik niet leuk..
Fedde was geniaal vond ik! Marco ook. Zelfs chuckie vond ik leuk.
Apart dat er toch mensen zo een totáál ander beeld hebben van hetzelfde feest..
Heb je de hele avond zeker vast gezeten op een wc ofzo want dat is echt klinklare onzin..
Duidelijk dus niet bij sensation 2001 en 2002 geweest. De show van 2001 dat was pas , destijds erg vernieuwd. Nu was er geen bak aan, niks vernieuwd! rank1 live (2001) en armin van buuren (2002) draaide destijds ook meesterlijk!
Sluit ik me geheel bij aan. Wil er alleen nog aan toevoegen dat het publiek ook BAGGER was (je staat er dan zelf ook tussen natuurlijk, maar vond het echt DRAMATISCH).
Nooit meer sensation voor mij.
Sluit ik me geheel bij aan. Wil er alleen nog aan toevoegen dat het publiek ook BAGGER was (je staat er dan zelf ook tussen natuurlijk, maar vond het echt DRAMATISCH).
Duidelijk dus niet bij sensation 2001 en 2002 geweest. De show van 2001 dat was pas, destijds erg vernieuwd. Nu was er geen bak aan, niks vernieuwd! rank1 live (2001) en armin van buuren (2002) draaide destijds ook meesterlijk!
Al had je vrijkaartjes
Nooit meer sensation voor mij.
Iedereen was (terecht) lekker binnen aan het roken en de politiecontrole viel ook wel mee!
Het is wel zien en gezien worden!
Dat kon niemand weten / voorspellen, want iedereen kocht een kaartje voordat ze wisten wie er kwam draaien
begrijp niet waarom je er dan uberhaupt heen bent gegaan.
Ja idd maa in 2005 mwet Armin/Jan Vayne (en ook Marco V) was ook geweldig !
Maar de echte trancefeesten zijn er nog steeds, zie de laatste TE en Armin Only (ik ben op beiden geweest).
En ook de lineup van ML is veelbelovend....
hij vond Trance persoonlijk niet meer om aan te horen vandaar dat sensation ( en o.a innercity enzo) zo drastisch verandert
je moet inspelen op wat de doelgroep wilt
langdradige muziek die weinig tot geen qlimax en opbouw heeft en op het eind net zo klinkt als in het begin tsja ga wel altijd los op black dus ben er zaterdag weer bij!!!!!! en dan gaan we eens echt eff een qlimax opbouwen
White moet gewoon weer terug naar trance KLAAR.punt komma
Ik mag gerust gabber genoemd worden hoor. Niets mis mee. Ik ben al vanaf het allereerste begin gabber.
Maar er kan niet op tegen de aller 1e editie van Sensation...1e keer feestje Arena. Super!
Nee, maar hardstyle en hardcore das ook geen muziek, das herrie dus dan mag het!
Eeehm, ik vind de lading van het woord 'gabber' toch wel even wat anders dan van het woord 'clubkut'. Zou dan een woord als stuiterlul bijv. gepaster vinden. Niet dat ik negatief tegenover gabber sta, in tegendeel zelfs, maar het gaat nu even om het principe. Ben verder ook wel klaar met deze discussie, is al zo vaak geweest.....
Alles goed, behalve de muziek. De enige die een goede set draaide was Fedde Le Grand (naar onze bescheiden mening)
Een clubkut ben je dus. Ik ben geen trance, electro of technofan maar de liefhebbers van deze muziek kan ik nog begrijpen.
Hoe was het geluid? Beter als vorig jaar of net zo?
Even ter reminder: Sensation is nu mogelijk omdat hardcore id&t groot heeft gemaakt.
ID&T speelt gewoon goed in op de vraag van het (mainstream) publiek.
Gisteravond zitten kijken naar de tv-uitzending en vraag me maar 1 ding af.... WAAR WAS DE BASS???????
Gaat BNN nou ook black uitzenden of komen ze daar niet mee weg bij de omroep?
Partyflock.nl
De torrent van de uitzending van bnn:
http://thepiratebay.org/tor/4280196/Sensation_White_2008_-__Live_Video_3HRS__
Heej weet iemand wat sites op te noemen waar foto's van sensation op staan?
Sites die ik me nog kan herinneren:
Partyflock.nl
ID&T.com
Maar er waren veeeeel meer:
Tillart.co.uk of zoiets?
zo drastisch verandert zijn mijn god wat voor een oetlul ben je dan je moet inspelen op wat de doelgroep wilt en niet je persoonlijke opvatting voor zo'n feest te veranderen en daarmee het hele concept verneuken tsja voor mij ook van mening dat sensation qua show en alles goed in mekaar steekt maar voor de rest weinig tot niets aan meer is
Zolang er 10.000den géén kaart kunnen krijgen, heb je toch echt wel een succes in handen...
Zijn er nog mensen die CHUCKIE wat vonden? Vond het persoonlijk een beetje raar dat hij in de line up stond. En toen ik hem hoorde draaien was mijn vermoeden bevestigd. Het was echt oud de nummers die hij draaide.
Heb geruchten gehoord dat het 3,25 p. bier was!
jan en alle man komt er op af en veel te jong publiek. Ik ben al een oude lul geworden dus al dat gedoe is niets meer voor me maar ik kan er wel zenuwachtig om worden.
Uitspraak van anthony68 op zondag 6 juli 2008 om 23:01:
jan en alle man komt er op af en veel te jong publiek. Ik ben al een oude lul geworden dus al dat gedoe is niets meer voor me maar ik kan er wel zenuwachtig om worden.
Pff ik ben 24 waar voelde me soms echt jong kan ik je vertellen.. ik mensen gezien die zeker tegen de 50 tipte..
Dus volgens mij kan je best nog wel gaan.. Was een vet feestje!!!
Heb geruchten gehoord dat het 3,25 p. bier was!
er lopen mensen van 16 (die sneaken gewoon naar binnen ) 20,30,40,50
over Chuckie
maar €2,50
Vond die Chuckie nog best aardig draaien eigenlijk
Dat Toca Disco viel eerder tegen, zooooo soft he..was blij toen Marco V eindelijk begon..maar veels te laat.
Tussen de Megamix en Marco V zat een beetje een gat waar je dan weer uit moest zien te kruipen.
En dan het decor... Onovertroffen Sensation!!!! Geluid goed. Effecten uitmuntend (zeker de Lasers)
En nu een jaar wachten op de volgende Sensation White Amsterdam...
Volgend jaar de tiende editie zal wel speciaal worden ...., en bovendien op Independence Day (Fourth of July 2009)....
Ik ga dus maar weer in maart een uurtje achter de computer zitten om kaarten te krijgen... Dit jaar sloeg ik over vanwege de mindere lineups maar als ik dit allemaal lees .... ga ik weer volgend jaar !
bovendien op Independence Day (Fourth of July 2009)
MrJvG vreemd verhaal wat je trouwens in het vorige topic verteld. Zalw el een corrupte medewerker zijn geweest. Op een ogenblik was m'n vriendin zo van de kaart dat ze even moest zitten en ze kon ook al niet fatsoenlijk opstaan en dat allemaal recht naast 4 man politie en die deden niks! Ze keken alleen en gingen weer verder
Tracks zoals die van Benjamin bates in de megamix (lost myself blabla) zijn echt geniaal. zo moet house zijn. Iets meer up-tempo en opzwepend. Met een vette climax erin!
en t hoeft van mij echt geen Trance avond te worden, maar gewoon meer t idee zoals het 1e jaar...lekker beginnen met heerlijke cub/house en vervolgens t tempo beetje bij beetje opschroeven
Heej weet iemand wat sites op te noemen waar foto's van sensation op staan?
Sites die ik me nog kan herinneren:
Partyflock.nl
ID&T.com
Maar er waren veeeeel meer:
http://www.bnn.nl/page/sensation
Net effe stukje gekeken. Op zich mag iedereen uiteraard doen wat ie leuk vindt en als 38,000 mensen het leuk vinden om op dit soort laffe muziek een beetje emotieloos voor zich uit te staren, dan moeten ze dat uiteraard helemaal zelf weten. Ik zal daarom niet zeggen dat je hier een bom op had moeten gooien. Enige vervelende hiervan is dat deze mensen ook naar andere feesten gaan en deze 'anti feest' mentaliteit als kanker door de house scene verspreiden. Maar goed, het zal nooit meer worden zoals 'vroegah' en de mensen die de eerste twee sensations hebben meegemaakt moeten zich maar troosten met het feit DAT ze die uberhaupt hebben mogen meemaken. En gelukkig zijn er nog steeds leuke feestjes. Maar dit is toch wel een zorgelijke ontwikkeling ... ID&T heeft de house scene groot gemaakt en nu zijn ze 'm weer aan het afbreken lijkt het.
Uitspraak van P@ULTJUH op maandag 7 juli 2008 om 15:01:
Daar heb je waarstaatmijnfoto voor
Daar staan er maar 3 op, er waren er veel meer!
Net effe stukje gekeken. Op zich mag iedereen uiteraard doen wat ie leuk vindt en als 38,000 mensen het leuk vinden om op dit soort laffe muziek een beetje emotieloos voor zich uit te staren, dan moeten ze dat uiteraard helemaal zelf weten. Ik zal daarom niet zeggen dat je hier een bom op had moeten gooien. Enige vervelende hiervan is dat deze mensen ook naar andere feesten gaan en deze 'anti feest' mentaliteit als kanker door de house scene verspreiden. Maar goed, het zal nooit meer worden zoals 'vroegah' en de mensen die de eerste twee sensations hebben meegemaakt moeten zich maar troosten met het feit DAT ze die uberhaupt hebben mogen meemaken. En gelukkig zijn er nog steeds leuke feestjes. Maar dit is toch wel een zorgelijke ontwikkeling ... ID&T heeft de house scene groot gemaakt en nu zijn ze 'm weer aan het afbreken lijkt het.
Het zal wel aan de stad liggen waar je vandaag komt... hoe kan je nu iets oordelen als je er zelf niet bent geweest maar waarschijnlijk met je hand in je broek en een zak snoep op de bank heb gezeten en dan naar Sensation hebt zitten kijken. ik weeet ook niet wat anti feest mentaliteit is maar ik kan je vertellen dat er een verdomd lekker sfeertje hing.. waarschijnlijk vergelijk jij dit met de kleinere feestjes en ja daar word anders gedraaid en ja een dj moet 40.000 mensen tevreden zien te krijgen op Sensation.. Zoals jij je mening geeft had je je zelf eerst beter moeten verdiepen in het feit Sensation waar het op dit moment nu precies voor staat dan ontzettende stoere praat hier op het forum te knallen en te storten op iets wat 6 jaar geleden was.. Misschien veranderd de tijd nu eenmaal en wat er word gedraaid op Sensation jah daar vraagt het grote gros nu eenmaal om.. ontzettend domme reactie als je er zelf niet eens bent geweest. Waarschijnlijk kan jij je meer vinden in de nope is dope kneut en is dat voor jou de echte clus/house.. iig blijf ik erbij dat je niet kan oordelen over iets als je er niet bent geweest... Makkelijker dan dat kan gewoon niet succes
ik weeet ook niet wat anti feest mentaliteit is
Zoals jij je mening geeft had je je zelf eerst beter moeten verdiepen in het feit Sensation waar het op dit moment nu precies voor staat
Uitspraak van SJ1984 op dinsdag 8 juli 2008 om 10:56:
ik weeet ook niet wat anti feest mentaliteit is
Misschien moet je eens wat echte feesten gaan bezoeken ipv alleen naar de Matrix te gaan en jaarlijks 1x dat dorp van je te verlaten richting Amsterdam.
Uitspraak van SJ1984 op dinsdag 8 juli 2008 om 10:56:
Zoals jij je mening geeft had je je zelf eerst beter moeten verdiepen in het feit Sensation waar het op dit moment nu precies voor staat
Sensation White anno 2008 = Mode bewust, zien en gezien worden, je zo stoer mogelijk gedragen (en dus niet los gaan), het normaal vinden dat je knetterveel voor een kaartje betaalt en vervolgens geweigerd wordt omdat je kleding niet wit genoeg is en meedeinen op de beats van DJ Chucky. Net zoals die reporter in dat filmpje vraagt "Kom je voor de kleding/mode of muziek " ? "Voor beiden !". Tja, ieder z'n ding laten we dan maar zeggen. Maar in de house scene hoort het (en ging het) altijd primair om de muziek te gaan
Misschien moet je eens wat echte feesten gaan bezoeken ipv alleen naar de Matrix te gaan en jaarlijks 1x dat dorp van je te verlaten richting Amsterdam.
Sensation White anno 2008 = Mode bewust, zien en gezien worden, je zo stoer mogelijk gedragen (en dus niet los gaan), het normaal vinden dat je knetterveel voor een kaartje betaalt en vervolgens geweigerd wordt omdat je kleding niet wit genoeg is en meedeinen op de beats van DJ Chucky. Net zoals die reporter in dat filmpje vraagt "Kom je voor de kleding/mode of muziek " ? "Voor beiden !". Tja, ieder z'n ding laten we dan maar zeggen. Maar in de house scene hoort het (en ging het) altijd primair om de muziek te gaan.
Sensation White anno 2008 = Mode bewust, zien en gezien worden, je zo stoer mogelijk gedragen (en dus niet los gaan), het normaal vinden dat je knetterveel voor een kaartje betaalt en vervolgens geweigerd wordt omdat je kleding niet wit genoeg is en meedeinen op de beats van DJ Chucky. Net zoals die reporter in dat filmpje vraagt "Kom je voor de kleding/mode of muziek " ? "Voor beiden !". Tja, ieder z'n ding laten we dan maar zeggen. Maar in de house scene hoort het (en ging het) altijd primair om de muziek te gaan.
het gaat om de lokale dj's van het moment en de muziek van nu en morgen
en geloof me iedereen ging los die er is geweest
waar moet het anders om gaan..
.. ik weeet niet onder welke steen jij de afgelopen jaren hebt gelezen maar misschien moet je toch net iets meer erin verdiepen voor dat je domme redeneringen geeft
Ik ben blij dat je een mening kunt vromen zonder er geweest te zijn. Knap hoor!
Je hebt echt geen idee waar ik het over heb, he. Nou goed, ter vergelijking, met los gaan bedoel ik dus bijvoorbeeld dit:
zulke momenten waar er zaterdag ook dat mensen gingen springen
Het feest duurde ook geen 30 min maar 8,5 uur
Die sfeer op time warp is modder vet
Hoor je mij toch niet zeggen maar als jij over 30 min al een mening hebt over een feest dat 8,5 uur duurde hoe kan je dan zeggen dat het feest niet is losgegaan!
En dat zijn Dj Chucky en 'put your hands up for detroit' Fedde Le grand ? Mag ik effe keihard lachen ?
Je hebt echt geen idee waar ik het over heb, he. Nou goed, ter vergelijking, met los gaan bedoel ik dus bijvoorbeeld dit:
uur film op de site van BNN en je zou toch wel enige indruk moeten kunnen krijgen van het feest lijkt me
Nou was het niet helemaal eerlijk om een van de vetste feesten ooit te vergelijken met Sensation , maar goed, wilde maar effe het verschil in een filmpje laten zien en dan denk je natuurlijk gelijk aan TW met Laurent Garnier
en ja een dj moet 40.000 mensen tevreden zien te krijgen op Sensation..
Ben er niet geweest, maar zou het zeker een keer willen meemakenEn boeit mij het als om mij heen de boel staat te gapen etc. Als je met een leuk groepje bent komt die sfeer vanzelf wel!
Al meerdere keren meegemaakt op andere feesten
En dat zijn Dj Chucky en 'put your hands up for detroit' Fedde Le grand ? Mag ik effe keihard lachen ?
Je kunt toch best een mening vormen op basis van tv-beelden ?
Nou ja, ik heb ze dus niet gezien in die 30 minuten dat ik naar die film heb zitten kijken
Het feest duurde ook geen 30 min maar 8,5 uur
En boeit mij het als om mij heen de boel staat te gapen etc. Als je met een leuk groepje bent komt die sfeer vanzelf wel!
Set van Marco V is dan wel weer goed, maar die heb ik al gratis beleefd op Dancetour in Breda....
Die twee setjes kun je totaal niet vergelijken. Op Sensation wastie vele malen beter!
Nou ja, het moddervette gedeelte van het feest zal dan wel niet op zijn genomen, laten we 't daar dan maar bij houden, alleen het suffe gedeelte is opgenomen.
Bijna lachwekkend.. die ongelofelijk bekrompen mening van je.. Je bent er niet geweest, maar je kan wél vertellen hoe het was aan de hand van een stream die de helft niet bijster weergaf? En dat in 30 minuten?? Zou bijna denken dat je het er om doet, want je oordeel berust echt op niks
laat me dan eens 1 stukje in die 3 uur opgenomen TV zien waar het WEL los gaat.
Als je naar 30 minuten kijken nog steeds niemand hebt zien los gaat, ja dan kan IK wel een inschatting maken van de sfeer ja.
Pikmans, je heb 't over 3 uur, over 8,5 uur feest.. Knap dat je daaruit kunt opmaken dat 't niks was
Dat youtube filmpie van je hé, kan misschien wel 't enige moment zijn geweest dat 't los ging op dat feest
Nou ja, het moddervette gedeelte van het feest zal dan wel niet op zijn genomen, laten we 't daar dan maar bij houden, alleen het suffe gedeelte is opgenomen.
ipv bijdehand te doen zou je ook gewoon 1 moment kunnen laten zien waar 't WEL los gaat, pannekoek. 1 moment in 3 uur film dat moet toch niet zo heel moeilijk zijn als het echt zo'n goed feest was ?
djeezes man kan jij een pak zeuren! 'je hebt gelijk', is dat hetgeen wat je per se wilt horen en hou je dan eindelijk je mond? oordelen over een feest als Sensation is ONMOGELIJK als je er niet bij was! Sommigen zijn blijkbaar niet slim genoeg om dat te snappen
Nogmaals, laat me dan eens 1 stukje in die 3 uur opgenomen TV zien waar het WEL los gaat. Als je naar 30 minuten kijken nog steeds niemand hebt zien los gaat, ja dan kan IK wel een inschatting maken van de sfeer ja.
Zijn genoeg stukken waar -zelfs op die stream- dat te zien en te horen is maargoed, voorbeelden geven heeft toch geen zin, blijf lekker in je waan.. JIJ kan niks zeggen over de sfeer want JIJ was er niet bij.. Sfeer schat je niet in door met vooroordelen naar een scherm te staren voor een half uur. Je verpest je alleen de napret van mensen die het wél naar de zin hebben gehad terwijl jij amper wat van het feest heb meegekregen en dus geen oordeel kan vellen
Als je Trance wilt, dan kijk hier en geef uw mening over de ID&T Events en over de muziek.
Als je Trance wilt, dan kijk hier en geef uw mening over de ID&T Events en over de muziek.
http://www.dancepanel.nl/
ipv bijdehand te doen zou je ook gewoon 1 moment kunnen laten zien waar 't WEL los gaat, pannekoek. 1 moment in 3 uur film dat moet toch niet zo heel moeilijk zijn als het echt zo'n goed feest was ?
Uitspraak van Johnnydepp2508 op dinsdag 8 juli 2008 om 21:48:
Alsof ID&T daar boodschap aan heeft...kom op eens hey we weten ondertussen wel beter...
Duncan heeft t voor n groot gedeelte gehad met Trance en aangezien hij alleen nog maar de directeur is van Sensation BV drukt hij zn persoonlijke voorkeur (+ wat nu zogenaamd HOT is) door op de nederlandse edities van Sensation...
En dit doet hij natuurlijk niet voor niks...de buitenlandse 'agenten' die Sensation naar hun land willen halen komen kijken bij de NL editie. Als daar dan voornamelijk de 'Hollandse' sound wordt gedraaid zorgt Duncan (Sensation) er dus indirect ook voor dat de NL producers het ook in die landen goed zullen doen. Ik vind dat je daar wel wat voor kan zeggen....maar of dat een van de 'drijfveren' moet zijn om een evenement te organiseren daar heb ik mn twijfels bij.
Anyway...Sensation is al een tijdje niet meer voor de 'doorgewinterde' partyganger, maar (voor het gros) meer voor de wat minder kritische partyanimal die n gezellige avond wil hebben met n hoop spektakel en waar de muziek NIET op de 1e plaats komt.
(UITZONDERINGEN DAARGELATEN!!!)
Duncan heeft t voor n groot gedeelte gehad met Trance en aangezien hij alleen nog maar de directeur is van Sensation BV drukt hij zn persoonlijke voorkeur (+ wat nu zogenaamd HOT is) door op de nederlandse edities van Sensation...
En dit doet hij natuurlijk niet voor niks...de buitenlandse 'agenten' die Sensation naar hun land willen halen komen kijken bij de NL editie. Als daar dan voornamelijk de 'Hollandse' sound wordt gedraaid zorgt Duncan (Sensation) er dus indirect ook voor dat de NL producers het ook in die landen goed zullen doen. Ik vind dat je daar wel wat voor kan zeggen....maar of dat een van de 'drijfveren' moet zijn om een evenement te organiseren daar heb ik mn twijfels bij.
Anyway...Sensation is al een tijdje niet meer voor de 'doorgewinterde' partyganger, maar (voor het gros) meer voor de wat minder kritische partyanimal die n gezellige avond wil hebben met n hoop spektakel en waar de muziek NIET op de 1e plaats komt.
(UITZONDERINGEN DAARGELATEN!!!)
dat wist je al voordat je een kaartje haalde hoor
over 1 ding is geen twijfel mogelijk, ze hebben er een fantastische visuele show van gemaakt!!
KLASSE HOOR
Heb trouwens nog wel gekeken naar jullie groepje Diezelgozah
met de gekleurde ballonnen vielen de onze helaas niet meer op
Uhhh wel groepje
Ik zag wel iemand met een grote witte ballon op een verhoging waren jullie dat?
Jullie zouden toch met meerderen in het zelfde tenue gaan ?? Of was ik al van het padjuh voor we gingen ??
waren wij Wat een lachertje he, vergeleken met die grote dingen
Waren wij...
Alsof ID&T daar boodschap aan heeft...kom op eens hey we weten ondertussen wel beter...
(UITZONDERINGEN DAARGELATEN!!!)laatste aanpassing 8 juli 2008 22:04
Misschien dan toch 12 sept erbij,zie me agenda.
Echt een toppie lokatie,komen toch al aardig wat lieverds opaf
Damn... ik zet me nu eens even die set van Marco V te luisteren.. Die zit echt gruwelijk goed in mekaar!! Jammer dat ik niet meer in de ArenA was op dat moment..
Heeft iemand een standje zien staan waar ze iets van oordopjes/gehoorbescherming verkochten? Kon hem niet vinden.. Wil wel een setje voor morgenavond op Black! Thanks.
Ik denk dat de 'echte partygangers' niks (meer) te zoeken hebben 'sensation white amsterdam'
DE ECHTE LIEFDE VOOR DE MUZIEK IS ER NIET!
(de oude) innercity
Wat lul jij nou weer met je 70 feestjes Ik ben zelf een ECHTE partyganger maar white sla ik niet over hoor!
De mensen op deze avond doen de hele avond hetzelfde: zien en gezien worden, zonder de intentie lekker te feesten en los te gaan... Iets waar een 'echte partyganger' in principe een hekel aan heeft....
daarnaast blijf ik toch hopen op een comeback van (de oude) innercity.........
Nou nee hoor als de muziek maar lekker is ben niet zo triest als jou
Black had gewoon een nog vetter decor dan white
Echt veel en veel meer lasers (full coulor)
Heb me er geweldig vermaakt vannacht.
Mijn filmpje, beetje amateuristisch maar om toch nog een indruk te geven
Overigens is de muziek eronder een eigen brouwsel omdat het geluid veel te slecht was
Black had gewoon een nog vetter decor dan white
Echt veel en veel meer lasers (full coulor)
Heb me er geweldig vermaakt vannacht.
k geloof niet dat de show zo heel erg verschillend was. Alleen het vuurwerk in het begin was er bij white niet, voor de rest was de show redelijk ut zelfde, incl De Lasers