Partyflock

Forumonderwerp · 1019056
Artiest Rob Zeth
Waarschuw beheerder
Als ik af en toe gebruik heb ik altijd van dat ik wil zitten en dan is het prima. Ga ik staan dan komt er weinig toe van dansen en verlang ik weer naar een zitplek welke ik dan automatisch ga zoeken. Dit is eigelijk al vrij vlot en al bij de eerste pil (120mg mdma getest). Af en toe met uitgaan vind ik dit niet zo erg.. beetje genieten van de muziek, mensen en mijn koude cola.

Alleen op grote feesten baal ik hier een beetje van en gebruik het daar eigelijk niet meer omdat ik toch graag wil dansen en gek doen.
Nu hoor ik altijd verhalen van ja... xtc en hele nacht door dansen en niet vermoeit raken. Dit wil ik gewoon eens meemaken, maar wat ik ook doe.. drank, geen drank, veel koffie, geen koffie, veel eten, weinig eten, 1 pil, 2 pillen, etc, etc... ik blijf verlangen na een zitplek. Al probeer ik te dansen dan sta ik daar beetje met tegenzin te bewegen en merk ik dat ik onbewust een zitplek zoek :(...

Iemand tips om dit zitten een beetje dit zitgedacht te voorkomen?
Niet gebruiken kan, maar tja... het is nu eenmaal feest he.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van markoes25 op vrijdag 4 juli 2008 om 12:32:
zou goed kunen, als je van jezelf al + bent zeg maar, en je neemt een middel met een + effect, dan is het rekensommetje + plus + = min

Dat bedoelde ik idd ook...

Dusss... Geen pillen meer voor de topicopener op een feestje ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 juli 2008 om 12:39:
Dusss... Geen pillen meer voor de topicopener op een feestje

mooie conclusie. Gewoon een blikje redbull en gaan!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 juli 2008 om 12:40:
Gewoon een blikje redbull en gaan!

Zou dat dan niet ook een tegenovergestelde werking hebben??? :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 juli 2008 om 12:52:
Zou dat dan niet ook een tegenovergestelde werking hebben

zou het voor alles wat een oppeppende werking heeft gelden? Van amfetaminen is het bekend.

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 juli 2008 om 12:52:
Ik denk gewoon een jointje en dan compleet los!

uit ervaring weet ik dat dit niet zo werkt. :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 juli 2008 om 12:57:
uit ervaring weet ik dat dit niet zo werkt.

hahaha, had de opmerking ook al weer weggehaald :P Toen ik erover nadacht bedacht ik me al dat dat waarschijnlijk niet zou werken :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 juli 2008 om 13:01:
hahaha, had de opmerking ook al weer weggehaald

Vaag, jij hebt de post om 12.54u aangepast en toch heb ik om 12.57u nog gekopieerd uit jouw post. :rot: Knap van mij. :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 juli 2008 om 12:39:
Dusss... Geen pillen meer voor de topicopener op een feestje

Mooi voor thuus en minimal feestjes :)

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 juli 2008 om 12:35:
mensen met ADHD worden bijvoorbeeld rustig van speed,

Paar van die medicijnen en ik ben strakke japie en samen met alcohol stuiter ik de hele nacht door. En volgende dag spierpijn als weet niet wat. Denk dat ik het daar maar bij houd.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 juli 2008 om 08:30:
in een xtcpil zit ook altijd een bepaalde hoeveelheid speed hoor..

Lul niet man

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mildr op vrijdag 4 juli 2008 om 13:16:
Paar van die medicijnen en ik ben strakke japie en samen met alcohol stuiter ik de hele nacht door. En volgende dag spierpijn als weet niet wat. Denk dat ik het daar maar bij houd

ja zo werkt dat op mensen die geen ADHD hebben..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van lexie026 op vrijdag 4 juli 2008 om 13:27:
Lul niet man

hij bedoelt dat er amphetamine in mdma zit, is deels waar maar door de verwerking van mdma zitten er teveel andere stoffen doorheen om een vergelijkbaar effect te creeeren
Waarschuw beheerder
Uitspraak van lexie026 op vrijdag 4 juli 2008 om 13:27:
Lul niet man

verklaar anders maar eens waarom XTC/mdma zowel een oppeppend als ook een bewustzijnsveranderend effect heeft.

Waarschuw beheerder
De chemische stofnaam MDMA staat voor 3,4-methyleendioxymethamfetamine. zegt genoeg toch?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 juli 2008 om 13:13:
Vaag, jij hebt de post om 12.54u aangepast en toch heb ik om 12.57u nog gekopieerd uit jouw post. Knap van mij.

Je kan toveren!!!! ;)

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 juli 2008 om 13:38:
De chemische stofnaam MDMA staat voor 3,4-methyleendioxymethamfetamine. zegt genoeg toch?

Dat weet toch iedereen???

Waarschuw beheerder
Ik had bij mijn eerste keren wel dat ik lekker ging dansen en niet vermoeid werd.
Maar na een x aantal keer gebruikt te hebben werd ik er ook moe van een alleen meer zin om te zitten.
Nu gebruik ik het niet meer, het verpest het hele feest.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 juli 2008 om 14:03:
Je kan toveren!!!!

:lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 juli 2008 om 14:07:
het verpest het hele feest.

ik heb alleen maar positieve ervaringen, alleen vind ik heel vaag rondlopen ook niet veel aan. Laatste jaar alleen maar mdma, veel fijner. Gewoon heel vaak kleine hoeveelheden nemen, je blijft helder maar hebt ook een super lekker gevoel.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 juli 2008 om 14:07:
Nu gebruik ik het niet meer, het verpest het hele feest.

Ja klopt. Vroeger rond de 10 snoepjes over een nacht , tegenwoordig niet meer. Hooguit 1tje. Maar dan zit ik weer de hele avond op het strand te lullen, wat overigens erg gezellig is :lol: Maar dat kun je ook op de Rijkerswoerdse plassen of zo.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van markoes25 op vrijdag 4 juli 2008 om 13:37:
verklaar anders maar eens waarom XTC/mdma zowel een oppeppend als ook een bewustzijnsveranderend effect heeft

Dat komt niet door de speed, maar door het feit dat MDMA zowel de dopamine alsmede de serotinine afgifte stimuleert. Dopamine zorgt voor het oppeppende gevoel, serotinine voor het gelukmakende. Speed werkt dus vooral op je dopamine vandaar dat mensen denken dat er speed in een XTC pil zit. Ander stofje dat deels hetzelfde doet.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van lexie026 op vrijdag 4 juli 2008 om 14:57:
Hooguit 1tje. Maar dan zit ik weer de hele avond op het strand te lullen, wat overigens erg gezellig is

heel herkenbaar :yes: ga altijd met iedereen lullen enzo.
alleen vind ik xtc meer iets voor af en toe, want om lekker los te gaan heb ik er geen kut aan. Ga van een halve blauwe mitsu al scheel kijken en hakken lukt ook voor geen meter :no: Af en toe een keer vaag op een feest is wel lachen, maar om lekker los te gaan beter geen xtc
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van lexie026 op vrijdag 4 juli 2008 om 14:57:
Ja klopt. Vroeger rond de 10 snoepjes over een nacht , tegenwoordig niet meer. Hooguit 1tje. Maar dan zit ik weer de hele avond op het strand te lullen, wat overigens erg gezellig is Maar dat kun je ook op de Rijkerswoerdse plassen of zo.

Ik woon tegenwoordig op Lathum alex dus ik blijf lekker in de buurt als ik wappie ben :P

ik heb alleen maar positieve ervaringen, alleen vind ik heel vaag rondlopen ook niet veel aan. Laatste jaar alleen maar mdma, veel fijner. Gewoon heel vaak kleine hoeveelheden nemen, je blijft helder maar hebt ook een super lekker gevoel.

Alex aKa cHACk (VZPhiphop.­nl)

Ik zeg ook niet dat ik in het begin fase van xtc slechte ervaringen heb gehad, alleen hoevaker ik het deed hoe minder leuk het werd, dus veel zitten en niet dansen.
Waarschuw beheerder
Als ik teveel in 1 keer neem heb ik ook niet de behoefte om te dansen . En wil ik ook lekker gaan zitten om het lekker uit te spacen . Begin met een halve , ga ondertussen lekker dansen . En uurtje later neem je de andere helft . En rond 2 a 3 uur neem je de laatste pil in 1 keer .
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Mildr op vrijdag 4 juli 2008 om 04:15:
Alleen op grote feesten baal ik hier een beetje van en gebruik het daar eigelijk niet meer omdat ik toch graag wil dansen en gek doen.
Nu hoor ik altijd verhalen van ja... xtc en hele nacht door dansen en niet vermoeit raken. Dit wil ik gewoon eens meemaken, maar wat ik ook doe.. drank, geen drank, veel koffie, geen koffie, veel eten, weinig eten, 1 pil, 2 pillen, etc, etc... ik blijf verlangen na een zitplek. Al probeer ik te dansen dan sta ik daar beetje met tegenzin te bewegen en merk ik dat ik onbewust een zitplek zoek :(...

ik ken je probleem.. had ik voorheen ook.. beste, naar mijn mening, is toch de dansvloer opgaan.. ik weet hoeveel moeite het is.. en het eerste nummer die je vet vind op stampe, hakke of netwat.. ik ervaar het als een drempel ik over moet en dan krijg ik the feeling weer te pakken.. ff kut, maar dan gaat het goed!
Waarschuw beheerder
Een vriend van mijn heeft dat ook altijd!! Het is gewoon niet leuk meer soms, maar goed hij vind het dan ook niet erg om helemaal alleen te zitten, dat wil die dan ook het liefst.

Gelukkig is hij morgen bij Sensation zo verstandig om niks te nemen, dus hebben wij mooi een Bob :P
Waarschuw beheerder
zoals hierboven al gezegd, xtc versterkt je gevoel.
alles wat je doet/wilt word intenser.. dus ook de drang om te zitten indien je die voelt.
ga wat anders te doen. drink wat om in de stemming te komen
neem wat speed om je in partymode te zetten of neem gewoon helemaal niets.
uiteindelijk moet je er toch zelf een feest van maken !
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
heb ik ook last van, eerste paar keren was ik niet te houden en nu wil ik alleen maar zitten en drinken
Waarschuw beheerder
Uitspraak van G@rthim op vrijdag 4 juli 2008 om 23:01:
uiteindelijk moet je er toch zelf een feest van maken !

Beetje onzin, want daarvoor heb ik er gewoon weg geen last van. Sta ik lekker te dansen en lekker vrolijk. En depri ben ik ook niet. Terwijl ik wel mega roze bril op heb en alles is vet :D

Waarschuw beheerder
omdat de pillen van tegenwoordig zo zuiver zijn kan het zijn bij sommige mensen, dat je er totaal niet van wilt/gaat dansen maar alleen chillen maar wel met muziek dan.

maar doe er een klein beetje speed bij en opgelost je kan niet meer stil staan ..... er zijn zelfs mensen die eerst in slaap vallen een half uurtje en daarna wkkr worden en kk hard gaan.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MindQontroller op vrijdag 4 juli 2008 om 20:56:
ik ken je probleem.. had ik voorheen ook.. beste, naar mijn mening, is toch de dansvloer opgaan.. ik weet hoeveel moeite het is.. en het eerste nummer die je vet vind op stampe, hakke of netwat.. ik ervaar het als een drempel ik over moet en dan krijg ik the feeling weer te pakken.. ff kut, maar dan gaat het goed!

Hèhè,inderdaad en voor de rest Eurocard Mastercard :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 juli 2008 om 23:28:
omdat de pillen van tegenwoordig zo zuiver zijn kan het zijn bij sommige mensen, dat je er totaal niet van wilt/gaat dansen maar alleen chillen maar wel met muziek dan.

maar doe er een klein beetje speed bij en opgelost je kan niet meer stil staan ..... er zijn zelfs mensen die eerst in slaap vallen een half uurtje en daarna wkkr worden en kk hard gaan.

Ik hou het wel op gewenning als je het goed vind.

Waarschuw beheerder

Kheb geen tip voor je, maar je bent echt niet de enige die graag wil zitten. Meeste mensen die ik ken zitten dan graag.
Waarschuw beheerder
ja dat heb ik ook weleens. niet gaan zitten want dan weet je zeker dat je niet meer overeind komt want je kakt in.
ergens anders mee bezig gaan hé, beetje rondlopen, slap lullen of concentreer je meer op de muziek. misschien andere pillen, of niet teveel ineens of puntje speed bij pakken...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 juli 2008 om 23:28:
er zijn zelfs mensen die eerst in slaap vallen een half uurtje en daarna wkkr worden en kk hard gaan.

dat heb ik dus ga altijd vet gapen en alles denk altijd kuttroep je word er alleen maar sloom van, maar dan ineens :D
Artiest Manic
Waarschuw beheerder
beetje pep erbij en je heb nergens meer last van ;)
Waarschuw beheerder
Als ik af en toe gebruik heb ik altijd van dat ik wil zitten en dan is het prima. Ga ik staan dan komt er weinig toe van dansen en verlang ik weer naar een zitplek welke ik dan automatisch ga zoeken. Dit is eigelijk al vrij vlot en al bij de eerste pil (120mg mdma getest). Af en toe met uitgaan vind ik dit niet zo erg.. beetje genieten van de muziek, mensen en mijn koude cola.

Nu hoor ik altijd verhalen van ja... xtc en hele nacht door dansen en niet vermoeit raken. Dit wil ik gewoon eens meemaken, maar wat ik ook doe.. drank, geen drank, veel koffie, geen koffie, veel eten, weinig eten, 1 pil, 2 pillen, etc, etc... ik blijf verlangen na een zitplek. Al probeer ik te dansen dan sta ik daar beetje met tegenzin te bewegen en merk ik dat ik onbewust een zitplek zoek ...

Blow je als je gaat spacen??? want het beste moetje niet blowen want zodra het uitgewerkt is wordt je lam..
Blowen VOOR het gebruiken is ook niet aan te raden om dezelfde reden..

(Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mildr op vrijdag 4 juli 2008 om 12:20:
Ik heb ADHD-I alleen concentratie probs dus. Dus ben niet hyper

Kan ik jou de hand schudden word ook altijd alleen praterig van pillen en ga zitten of met hardcore en meerdere pillen dans ik nonstop door :P!! maar nee doe mij maar een biertje :lol:

Waarschuw beheerder
xtc en hele nacht door dansen en niet vermoeit raken. Dit wil ik gewoon eens meemaken, maar wat ik ook doe.. drank, geen drank, veel koffie, geen koffie, veel eten, weinig eten, 1 pil, 2 pillen, etc, etc... ik blijf verlangen na een zitplek. Al probeer ik te dansen dan sta ik daar beetje met tegenzin te bewegen en merk ik dat ik onbewust een zitplek zoek ...

heb je wel es geprobeerd om lager te doseren?
dus een halve of kwart pilletje??
het is juist meestal bij overdoseren dat je gezellig wilt hangen...
en hoe lang wacht je altijd voordat je de volgende pil neemt?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 5 juli 2008 om 21:58:
heb je wel es geprobeerd om lager te doseren?
dus een halve of kwart pilletje??
het is juist meestal bij overdoseren dat je gezellig wilt hangen...
en hoe lang wacht je altijd voordat je de volgende pil neemt?

jah dat klopt wel :P meestal doe ik eerst 2 keer een halfje en daarna een hele wedden dat je hard gaat of wat ook leuk is eerst een halfje daarna een hele :P met of zonder adhd je gaat wel loszzz !:lol: maar wil je echt loszz gaan blijf nuchter ga een biertje drinken of doe een gtje doe je ding ! van middelen als xtc speed sos word je kalm van !

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 5 juli 2008 om 22:01:
wil je echt loszz gaan blijf nuchter ga een biertje drinken

Met bier kan ik echt niet los gaan, van bier word ik alleen maar laam. Als je dan echt los wil gaan moet je energiedrank drinken.
Waarschuw beheerder
vroeger moest ik in een dancing ook altijd een uurtje of langer gaan zitten als ze opkwamen
de laatste 2 jaren doe ik het vooral thuis!
lekker flippen in de zetel, lekker biertje, een dikke joint, en zalig relaxen...
HEERLIJK!

Waarschuw beheerder
Hoi rovado 83

Klopt inderdaad...als je alles wel een beetje gezien hebt is er niets leuker dan met "de goeie" thuis te genieten.

Wees maar blij als je tot deze conclusie komt.
Heb je wel altijd de "goeie" gehad....want hoe beter deste meer zit gehalte.

Volgens mij kom je uit Belgie...ik flip hier gewoon op de bank

liefs
henk

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 5 juli 2008 om 22:01:
van middelen als xtc speed sos word je kalm van !

haha, en van heroine wordt je energiek :P
Waarschuw beheerder
Weet je als je pil neemt dan neemt het de stemming over waar je in bent. Dus als jij al bij voorbaat gaat denken ik word moe dan word je ook moe. Je moet al uren van te voren je denk patroon omgooien en op nacht zelf ook als je die pil neemt. Dus als je positief denkt gaat vast goed komen. Tuurlijk ligt het ook aan de samenstelling maar je denk wijze vooral !

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 juli 2008 om 09:29:
We praten erover of we het hebben over het beleg van je boterham op zondag ochtend!

Gebruik gewoon niet, ga hardlopen, fietsen, dan heb je conditie en dan lekker losgaan! NUCHTER!!

Is het zo extreem dan? Een pilletje nemen :/ poeh
Maar uh laat mensen dat gewoon voor zichzelf bepalen toch of ze dat doen of niet? :P En ga niet praten alsof je Dr. Phill bent en er 0,0 verstand van hebt. Denk dat volwassen mensen zelf wel weten wat ze willen of wat ze belangrijk vinden.

Maar ontopic ik heb het zelf ook altijd zo gehad ja met pillen op wil ik toch vaker zitten ff chillen, spacen. Als het inslaat kun je sowieso beter ff zitten :P Anders moeite met recht blijven lopen
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Hoi Karin.

Heeft er idd veel mee te maken.

gelukkig niet alles....anders zat ik hier niet.

met je 38 jaren heb je op dit gebied hopelijk wel de nodige LOL beleeft.

op dit moment is er in NL veel echte mdma op de markt.....ook op vrij hoge gehaltes.
als je dat niet gewend bent ga je inderdaad even zitten. TOP !!

Moet zo draaien...maar speciaal voor jou : Keep the memories, leer er wat van...GENIET, en als ik je ooit tegenkom : Omhelzen tot ik erbij neerval......

Henk

Waarschuw beheerder
Uitspraak van The Goddess Lady Purple op zondag 6 juli 2008 om 01:49:
Weet je als je pil neemt dan neemt het de stemming over waar je in bent. Dus als jij al bij voorbaat gaat denken ik word moe dan word je ook moe. Je moet al uren van te voren je denk patroon omgooien en op nacht zelf ook als je die pil neemt. Dus als je positief denkt gaat vast goed komen. Tuurlijk ligt het ook aan de samenstelling maar je denk wijze vooral !

haha maar als de structuur in je hersens anders in me kaar zit werken sommige dingen anders maar pillen is leuker thuis hoor!! alleen dan klap je dr zo 4 weg!! :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 6 juli 2008 om 02:35:
Hoi Karin.

Heeft er idd veel mee te maken.

gelukkig niet alles....anders zat ik hier niet.

met je 38 jaren heb je op dit gebied hopelijk wel de nodige LOL beleeft.

op dit moment is er in NL veel echte mdma op de markt.....ook op vrij hoge gehaltes.
als je dat niet gewend bent ga je inderdaad even zitten. TOP !!

Moet zo draaien...maar speciaal voor jou : Keep the memories, leer er wat van...GENIET, en als ik je ooit tegenkom : Omhelzen tot ik erbij neerval......

Henk

Dat gaan we zekers doen en de poeder ken ik ook al. Heb in 20 jaar tijd van alles wel uitgeprobeerd maar wel met mate. Moet wel leuk blijven. Misschien kom ik je idd nog wel eens tegen Henk
Waarschuw beheerder
een vriendin van me heeft en ook, en heb dit van meer mensen gehoord!
als zij een half pilletje opheeft ofzo kan ze echt alleen nog maar zitten, en gaat uiteindelijk dus maar huis :| net wat niet de bedoeling is! ze voelt zich dan wel fijn ofzo, maar het slaat gewoon heel erg an bij haar ofzoiets.

het kan wel zijn dat je er bij andere drugs geen last van hebt.
maar mijn advies is toch om dan maar gewoon niks te gebruiken, waarschijnlijk hou je het dan al beter vol! of pak gewoon echt heel friggin weinig :) denk ik :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Stuiterkim! op zondag 6 juli 2008 om 07:14:
maar mijn advies is toch om dan maar gewoon niks te gebruiken,

Dat deed ik al op grote feesten.. ik houd het wel bij drank.. ga ik een stuk harder van :D.