Partyflock

Forumonderwerp · 1018296
Betreft: evenement: Awakenings, zaterdag 28 juni 2008 om 10:30

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
We zijn alweer bijna halverwege het feest! Ben benieuwd hoe het is enzo! Mis ik veel? Artists? Weer?

:D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 juni 2008 om 09:09:
Hoe waren de kluisjes ?

Geel en wit ;-p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 juni 2008 om 01:28:
En ja, ik heb nog een tijdje zitten te SMSen om wat mensen te vinden, maar die berichten komen waarschijnlijk nu pas aan.

ah gossie wat sneu...
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 juni 2008 om 01:29:
Iets eerder richting huis gegaan om de grote drukte voor te zijn en dat is gelukt

Zeer verstandig! Wat een choas man, dik 2 uur vastgestaan:no:
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 juni 2008 om 02:53:
laatste uurtje dave clarke.........

Ja vond er geen reet an.. Had hem nooit eerder gehoord maar wat een vervelende, hysterische sound:yes:
Mauro Picotto daarentegen was geniaal. Iemand tracklistje? en met name de laatste plaat:)
Werkzaam bij Carebox
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tish op zaterdag 28 juni 2008 om 23:58:
maar toch nu al thuis..?

Heb donderdag en vrijdag een aantal tegenslagen gehad waardoor ik zelfs op het punt stond om helemaal niet meer naar Awakefest te gaan. Ben toch geweest en tegen een uurtje of 9 trok ik het niet meer.

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 28 juni 2008 om 19:42:
maar hier was voor mijn gevoel echt niks meer van te maken (in ieder geval niet in mijn eentje)...

Volgende keer maar van te voren wat afspreken met anderen man.
Waarschuw beheerder
donateur
zo ben net thuis,t is wel weer mooi geweest nu 8)

Massaal,te groot,Varela & Pepo :respect:,veul bier,1,5 uur vertraging,naar de klote,saaie after,mooie dames,Marco Remus :d ,bla bla bla

Een jointje en dan mijn bed in :gaap:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 28 juni 2008 om 19:26:
maar nu kwam ik in 7 uur niet verder dan een stuk of 10

hmmm ben dus blijkbaar niet de enige,leek wel of er geen bekende te zien was :/
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van technowaus op zondag 29 juni 2008 om 09:56:
Massaal,te groot,Varela & Pepo ,veul bier,1,5 uur vertraging,naar de klote,saaie after,mooie dames,Marco Remus ,bla bla bla

mooi report b)
:D

ik ga zo ook maar eens slapen.. :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van _affie op zondag 29 juni 2008 om 09:24:
Volgende keer maar van te voren wat afspreken met anderen man.

Ik vond juist altijd een van de leukste dingen van AFWS dat dat nooit hoefde... ik kon rustig van area naar area wandelen (1 minuut tops) om "mijn bacootje uit te laten" :mixje: en zo tegen een uurtje of half 8 had ik dan misschien 2 of 3 bekenden nog niet gezien (= voor mij is dat "zien" heel belangrijk omdat ik om medische redenen niet zo vaak meer naar feesten kan en dan in ieder geval al mijn technovriendjes tenminste nog 1x per jaar zag).

Vorig jaar was dat nog steeds prima te doen, dit jaar dus niet meer - dus tenzij Rocco besluit om ook een "Little AWFS" te organiseren (dwz net als "vroegâh" voor 7000 man of zo) was dit voor mij definitief de laatste keer, al had ik nooit gedacht dat ik dat ooit nog zou zeggen. :'(

Mezelf tussen de massa's aan de voorkant doorwerken om te kijken of iedereen misschien dáár is, is voor mij geen optie want mijn schouders doen het niet zo goed meer (ik moest daarom 2 jaar geleden stoppen als Pf-fotograaf) en het is bovendien behoorlijk pijnlijk als daar steeds mensen tegenaan lopen/duwen.... en tja, aan SMSjes die pas 12 uur later aankomen heb je natuurlijk niks. :(

Daarom ga ik ook nooit naar Defqon. :P

Nou ja, ik stond in ieder geval niet helemaal alleen in mijn mening...
- terrein was niet relaxed opgezet, veel te groot
- vond het oude terrein leuker (niet zo massaal)
- heb een hele halve marathon gelopen, van mij mag het oude terrein ook terug
- jammer van die looproute!!!
- Massaal, te groot
- oude terrein was beter!
- jammer van de opzet
- nieuwe opzet te groot
- kleiner = fijner
- te groot terrein
- van die undergroundsfeer is weinig nog over in deze nieuwe opzet
- wel erg groot allemaal
- Veel te groot, veel te veel mensen.
- alleen wel te groot! waarom was dit nou nodig??
- laatste keer voor deze jonge, mij te groot.
- veel te masaal. Oude terrein veel beter, dit is veel te groot
- draai vinden was ver te zoeken
- locatie beetje jammer, vond vorig jaar veeeel gezelliger ingedeeld...
- volgend jaar terug met oude indeling graag!
- geef mij maar intiem!
- Nogal massááááááááál.
- TE GROOT!!!!
- beetje jammer...zowel de muziek als de indeling..
- Verder was het TE massaal! veel te grote stukken moeten lopen steeds.
- VEEL te groot en VEEL te veel mensen!
- toch paste de vorige locatie beter bij awakenings
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
was een knaller......
jammer van die looproute!!!
Waarschuw beheerder
Heerlijk feesje helemaal losgegaan
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 juni 2008 om 10:05:
= voor mij is dat "zien" heel belangrijk

je bent minimaal vier keer langs een groepje van een bekende of zes gelopen zonder boe of bah... :confused:

verder was het een uitermate fijn feestje. Geen vergelijkingsmateriaal dus heb t gewoon puik naar t zin gehad :cheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fairytale op zondag 29 juni 2008 om 10:25:
je bent minimaal vier keer langs een groepje van een bekende of zes gelopen zonder boe of bah... :confused:

en dan niks zeggen? :/

PS. ik kan door dat gedoe met mijn schouders niet zo goed opzij kijken, dus misschien was dat het? :) (het was iig niet door drank of drugs en ik doe dat "zonder boe of bah" natuurlijk ZEKER niet expres :( )
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Likewise (Y)
Werkzaam bij Partyflock
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tinkerbell op zondag 29 juni 2008 om 03:02:
Hahaa!! T was ZO vet.... Kwam Arly nog tegen en toen bleek dat ik haar al bij jou thuis had ontmoet toen na die ene Awake R'dam... maar ja... dat wist ik niet meer natuurlijk :$ ;)

:D ja die kende je al lang joh! stef en arly zijn schatten met hun avonturen!

ik heb me zeker weer goed vermaakt, ik was wat bang voor het weer toen ik aan kwam om 11 uur maar gelukkig is het nog helemaal goed gekomen!

nu moeten we weer een jaar wachten :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 juni 2008 om 10:29:
PS. ik kan door dat gedoe met mijn schouders niet zo goed opzij kijken, dus misschien was dat het?

haha meest briljante smoes ooit :Respect: :d
Waarschuw beheerder
donateur
Geen idee Moo, je liep letterlijk op vijf cm afstand langs me heen, keer of drie. Zonnebril op dus kon niet zien waar je naar keek :)

Waarschuw beheerder
Super feessie !!!!!! echt lekker loszz gegaan :D!! :bounce:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van wil-lems op zondag 29 juni 2008 om 10:37:
haha meest briljante smoes ooit :respect:

alleen jammer dat het geen smoes is :P

ik moet de hele dag pijnstillers (doktersvoorschrift) kanen om niet half flauw te vallen van de pijn en zit 6 uur per week op medische fitness + fysio om te voorkomen dat de zaak nog verder vast gaat zitten. :(

Zelfs lopen heeft kleine probleempjes omdat je onbewust je armen gebruikt voor evenwicht en bij mij werkt dat dus niet meer zo goed. Daarom hou ik nogal van korte looproutes, vooral als het terrein wat onregelmatig is. ;) (Maar goed, dat is verder *mijn* probleem.)

Uitspraak van Fairytale op zondag 29 juni 2008 om 10:39:
Zonnebril op dus kon niet zien waar je naar keek

Rechtuit dus. Sorry. (F) Volgende keer mij toch maar even aantikken? ;) (PS. wél ZACHTJES tikken he?)

Uitspraak van Franzelare op zondag 29 juni 2008 om 10:34:
stef en arly zijn schatten

Die heb ik dus ook gemist. :'( :'( :'( al ben ik *jou* een stuk of vijf keer tegengekomen. :lol:

hmmmz... misschien toch maar een T-shirt laten maken met "IK NEGEER JE NIET, IK KAN NIET OPZIJ KIJKEN! :P"
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Dammn wat n feest!!! Waren om half 3 binnen en Christian Varela & Pepo kapten er gelijk goed op. Beetje rond gelopen maar de andere area's zijn niet zo aan mij besteedt. Liever t hardere werk. Hele dag lekker in t zonnetje gelopen en gelegen.

Lekker gegeten, eten was goed alleen wel duur maja. De hele dag flink (B) dus op t einde goed gaar.
In die schranz tent werd super gedraaid. Sven Wittekind, Pet Duo, Kvitta allemaal TOP!!! Helemaal los gegaan. Ik heb er geen moeite mee dat t terrein zo groot is. Hoe meer zielen hoe meer vreugd.

Nog gasten van Mallorca en Kreta tegen gekomen. Al met Al n Topfeest!!!

Alleen waarom zo vroeg afgelopen. Half 12 sloten ze al af in de Schranz. Kon nog wel n uurtje of 4 doorgaan.

Iemand naar de Afterparty geweest??

Waarschuw beheerder
jah hier thuis :)
Waarschuw beheerder
Stacey Pullen was echt helemaal te gek, net een half uurtje binnen en dan z on set om je oren krijgen, erg heftig.
Op dat moment dacht ik even dat dit de vetste editie ooit zou (kunnen) worden. Maar nadat we Larkin even lieten rusten om te gaan meeten met vrienden en dit zolang duurde door de wijde omtrek van het terrein was ik het gevoel een beetje kwijt.

Daarna nog wel heerlijk lopen knallen op May en vooral Saunderson, die gast draait echt f**** lekkere funky platen, niet normaal. Bone begon daarna heel soft, waarna de tent compleet leeg liep. Ff blijven staan nog en hij trok wel iets bij maar boeide niet echt heel erg.

Main de laatste uurtjes, advent prima en ja sorry maar Dave Clarke kan me echt totaal niet boeien. Vond het zelfs een beetje vervelende set met tussendoor ook nog minimaal geblieb, kom op hé, knallen met die hap.

Al met al een prima feestje maar de vernieuwde terrein indeling en het aantal mensen doen mij misschien wel besluiten om na alle festivals van awake te hebben meegemaakt er een eind aan te breien, dat kleinschalige van awake fest op het oude terrein was echt uniek..

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Franzelare op zondag 29 juni 2008 om 10:34:
nu moeten we weer een jaar wachten

helaas wel, was echt op en top! en wat zat het weer even mee zeg (Y)
tent Z werd op het laatst echt heerlijk gedraaid maar wilde wel het vuurwerk ff zien
dus maar naar de main gelopen. Zag er top uit met het laatste half uur heerlijke nummers
spierpijn als een gek joh :|
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wimba op zondag 29 juni 2008 om 07:53:
En met wat voor nummer sloot mauro picotto dan af? Tering wat een gruwlijk lekker plaatje... Iemand?

Laurent Garnier - The man with the red face. Inderdaad een hele vette plaat.

Uitspraak van xqlusively op zondag 29 juni 2008 om 10:15:
Uitspraak van Recurring Malfunction op zondag 29 juni 2008 om 02:05:
Stacey Pullen

Wat een gekke set. Compleet los gegaan daar

Veruit de beste set van de dag. Ortin Cam, Ranieri & Kvitta waren ook erg goed.
Waarschuw beheerder
Niemand die weet met welke plaat mauro picotto afsloot?
Waarschuw beheerder
Prima vermaakt terwijl de nieuwe opzet toch wel ff wennen was. Ik miste vooral een GROTE tribune.

Zoals eerder vermeld is Stacey de man van de dag! Wat een lekkere set zeg! Helaas smaakte de biertjes veels te goed dat we dit keer bij uitzondering gewoon al om 22h00 weggingen :S

Terugreis was ook een spannende ervaring. Nadat we door een machinist ergens tussen spaarnwoude en Sloterdijk zijn opgepikt en op sloterdijk zijn afgezet zijn we een trin later de trein uitgezet omdat je niet mag roken in de trein. Juist!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wimba op zondag 29 juni 2008 om 11:15:
Niemand die weet met welke plaat mauro picotto afsloot?

Zie boven ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Willow78 op zondag 29 juni 2008 om 11:16:
Zie boven

Oh thanx ik had er overheen gekeken... Dat nummer zat nog de hele dag in me hoofd! Geniale productie:)
Waarschuw beheerder
donateur
Heerlijk feest :lief: Lekker in het zonnetje gelegen op de main, rondjes gelopen, veel bij de schranz geweest en weer terug naar de main :D

Alleen jammer van het terein. Ik zie Awake liever op het "oude" terrein.
Waarschuw beheerder
pullen en bone, veel gezellige mensen, slecht geluid bij the advent, lekker lomp afgesloten bij sims. after was echt barslecht, direct naar huis gegaan.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Willow78 op zondag 29 juni 2008 om 11:12:
Laurent Garnier - The man with the red face. Inderdaad een hele vette plaat.

Dit is het origineel. Die draaide hij niet. Hij draaide een of andere remix...
Waarschuw beheerder
dit was mijn eerste keer awakenings fest en aangezien mijn vrienden geen kaarten gekocht hadden moest ik maar in me eentje.ik vond het een leuk feestje het was idd wel groot.maar ik vondt dit niet zo'n probleem.. ik ben namelijk iedereen tegengekomen met wie ik had afgesproken :). ik kwam binnen en bij de lockers kwam ik de 1e groep al tegen.

de pluspunten!
-die gele karretjes met de boxen er op die rond 1 uur dwars door het publiek bij de mainstage reed.
-de mojito bar! wel 3,5 munt maar lekker waren ze wel.
-de muziek was gewoon erg goed. vooral de Y zaal en die tent bij het water.
-de sfeer was top! geen last van agressie gehad. alleen maar aardige mensen.

de minpunten!
-mijn wiet is afgepakt. het is me dan ook een raadsel waarom de organisatie dit deed.
-de voedsel prijzen en kwaliteit.. 5e voor een hamburger waar je een opgeblazen gevoel van krijgt.. :/ de gaarkeuken maakt ze nog beter!

verder was dit een leuk feestje! nu maar wachten op 3/4oktober!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hele dag in tent Y gestaan, niiice! Pullen, Saunderson en Bone waren te bruut!

verder helemaal niets van het festivalterrein gezien, wat ik wel jammer vind.. Maar zo te lezen heb ik niet veel gemist :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MisterA op zondag 29 juni 2008 om 11:36:
-mijn wiet is afgepakt. het is me dan ook een raadsel waarom de organisatie dit deed.

werd al van tevoren gewaarschuwd dat het zero tolerance zou zijn...stond gewoon op de site van awake

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rob. op zondag 29 juni 2008 om 04:42:
Z-tent

de hele dag!! :lol: heelijk (L)
Waarschuw beheerder
top dag gehad weer! leuke sfeer, heerlijke techno, leuke mensen en t zonnetje! :D
ook ik vind t oude terrein beter, dit was veel te groot! maar t mocht de pret niet drukken heurrr....... compleet uit mijn dak gegaan! :cheer:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Het voer van de Surinamers was wél erg smakelijk. Heerlijk die Roti-rol met gele sambal (Y) was wel 6 euro, maar goed
Waarschuw beheerder
Mauro Picotto draaide de Funkagenda & Mark Knight remix van Laurent Garnier - The Man With The Red Face
Waarschuw beheerder
moeilijk binnenkomen zeg met troep :lol:

je kon gewoon 20kg bap in je hand omhoog houden en doorlopen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wimba op zondag 29 juni 2008 om 09:13:
Uitspraak van Blen op zondag 29 juni 2008 om 02:53:
laatste uurtje dave clarke.........

Ja vond er geen reet an.. Had hem nooit eerder gehoord maar wat een vervelende, hysterische sound:yes:

deze gast begrijpt juist hoe je wat diepgang kan aanbrengen, holy shit!

Waarschuw beheerder
Karotte, Villalobos, Pet Duo, gruwelijk

Hawtin had van mij wel op die andere main mogen draaien....

jammer dat het iet op het oude terrein was.......het wordt te massaal :S
Waarschuw beheerder
Wat een fucking geweldig feest..
Was mn eerste Awakefest, maar wat voor een!!!

Heerlijke muziek, niet lang gestaan bij het drinken/eten
Geweldig weer gehad, ondanks wat ze weer voospeld hadden...

ben aleen om 22.00 uur naar de bus gegaan, kon niet meer :lol:
HEERLIJK FEEST....

Uitspraak van MisterA op zondag 29 juni 2008 om 11:36:
en die tent bij het water.

De X, Heb daar ook nog veel tijd doorgebracht!
Meeste heb ik toch bij de W gestaan, linksvoor tegen de boxen aan!

Een bass moet je niet horen, die moet je voelen :lol: enof we die gevoeld hebben :lol:

:respect: :respect:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
vond het geweldig. (alleen die fucking halve muntjes haat ik). Vanaf Kröcher non-stop in Z gestaan. Wat waren de gebroeders Remus wreed en inderdaad Ranieri&kvitta waren monsterlijk. Heb nu alleen geen benen meer

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 juni 2008 om 11:48:
ammer dat het iet op het oude terrein was.......het wordt te massaal

was mijn 2e AWFS, vorige keer was 4 jaar geleden ofzo en moet zeggen dat het inderdaad erg groot was. De lijnen waren gewoon te lang. Het kostte je 10 minuten om ff te pissen, half uur om munten te halen en wat te eten te scoren. En wanneer stopt Awake een keer met het benamen van de tenten met V,W,X,Y,Z! Noem het gewoon main, schranz, detroit, minimal, funky ofzo.. dat je tenminste weet wat iets is. En geef bij de tenten aan in welke tent je staat met een groot bord en wie er draaien!

Voor de rest was het top

Waarschuw beheerder
Uitspraak van wil-lems op zondag 29 juni 2008 om 11:44:
je kon gewoon 20kg bap in je hand omhoog houden en doorlopen

maar die had je niet bij je :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van technowaus op zondag 29 juni 2008 om 09:56:
mooie dames

duidelijk, net zo mooi als het weer, pluspunten. :woop:

Mulero & Wünsch hoogtepunt van de dag, verder goede opening van Boex & Rane, verder Museum, begin van Gayle San, Scan X & The Youngsters en laatste stuk van Bone gehoord, wel vet. Stacey Pullen en Kenny Larkin wel aardig, tussen de breaks door. Niet mijn ding.
Toch weer de smerige offbeat waar ik het meest op losging, bah. (l)

Oh ja, ouders van Jeron Liebregts, ge-wel-dig! Keken hun ogen uit en konden toch niet stilstaan op hun zoons beats, cool. :)

Maar dat eten! Echt te fucking slecht, net als het drinken asoduur en het ging nergens over...maatje kreeg voedselvergiftiging en moest dus eerder naar huis. Eten op feesten nodigt dikwijls uit tot speed/xtc/coke gebruik, jammer. (N)
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 juni 2008 om 11:48:
het wordt te massaal :S

da
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Beste set van de dag was van Sims....ik miste de treintechnosetjes gisteren. Of het was te stevig wat ik wel fijn vind maar niet de hele dag of het was te mat. May die, naar mijn inziens te mat draaide maar begrijpelijk als je voor Kevin moet draaien. Wat een boutset was dat zeg...als ik een clubset wil, ga ik wel naar de Panama. Remus en Remus was ook goed te doen. Varela en Pepo hadden te veel breaks. Jammer. Zo ging het dus de hele dag door. Niet eens naar de DC tent geweest!

Feest is gewoon te groot. Voor mensen die in 1 tent blijven maakt het niet uit maar ik vind het toch wel leuk om even in andere tentjes te kijken. Bier was gelukkig koud. Volgend jaar liever Dualtek, Sneo, Kammy, Mark Williams en etc...gewoon rollende techno...Bone had zijn momenten hiervan en Sims :respect: Maar het festival groeit uit zijn groeven...

En de grootste minpunt van de dag, vertrekken...Wat een hoerezooi, duurde drie voordat je van het parkeerterrein afkwam! Betaal je daar tien euro voor??

Al met al wel vermaakt een aantal momenten maar ga liever terug naar die stages..Lekker klein, niet al te veel keus en niet al te veel mensen..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik vond het ook weer erg vet. Alleen tegen 23:15 richting uitgang gegaan omdat ik echt niet meer kon :Dood:
Achteraf ook blij, want ik wil niet weten hoe lang het heeft geduurt als ik tegelijk met iedereen om 00:00 van het terrein ben gegaan.
Nu al bijna 40 min vast gestaan.

Toch wat minpuntjes:

- 10 euro betalen om je auto op een onbewaakt grasveldje neer te zetten.
- Terrein mag voor mij volgend jaar weer gewoon op het oude vertrouwde gedeelte gehouden worden.
- Fokking gierige baco's.
- 5!!!!!!! euro voor een hamburger?? %-)
- Volgende keer aub ook geen gebruik maken van deze chaotische exit-route.

Ondanks dit,was het weer genieten B)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 juni 2008 om 11:56:
was mijn 2e AWFS, vorige keer was 4 jaar geleden ofzo en moet zeggen dat het inderdaad erg groot was. De lijnen waren gewoon te lang. Het kostte je 10 minuten om ff te pissen, half uur om munten te halen en wat te eten te scoren. En wanneer stopt Awake een keer met het benamen van de tenten met V,W,X,Y,Z! Noem het gewoon main, schranz, detroit, minimal, funky ofzo.. dat je tenminste weet wat iets is. En geef bij de tenten aan in welke tent je staat met een groot bord en wie er draaien!

Voor de rest was het top

heb je die mooie disco-glitter letters niet gezien?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MisterA op zondag 29 juni 2008 om 12:04:
eb je die mooie disco-glitter lekkers niet gezien?

ja van dichtbij, niet van grote afstand. En dan nog, dan zie ik staan X.. moet je je boekje erbij pakken, kijken wie daar draaien etc. etc. Zelfs al heb je geen drugs gebruikt is dat kut!