Betreft: | evenement: Awakenings, zaterdag 28 juni 2008 om 10:30 |
Uitspraak van Chemical Sister op zaterdag 28 juni 2008 om 16:29:en je denk dus serieus dat iemand die daar is nu even de tijd gaat nemen om op flock aan jou te gaan vertellen hoe het is?
mobiel internet ftw
maar het terrein was niet relaxed opgezet, veel te groot..
Dat is dus exact de reden dat ik alweer thuis ben
Ben van vroeger gewend dat je met 4 à 5 goed getime'de rondjes over het terrein toch al pakweg 3/4 van alle bekenden had gezien (dwz minstens 100), maar nu kwam ik in 7 uur niet verder dan een stuk of 10. Aangezien AFWS voor mij voor 50% uit gezelligheid hoort te bestaan en ik geen zin had in een half feest heb ik om 6 uur de rest van mijn muntjes weggegeven en er maar een eind aan gedraaid.
Erg jammer, want ik had onwijs veel zin in een "ouderwets gezellige" Awake.
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 28 juni 2008 om 19:26:Dat is dus exact de reden dat ik alweer thuis ben
das idd wel snel zeg..
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 28 juni 2008 om 19:26:Erg jammer, want ik had onwijs veel zin in een "ouderwets gezellige" Awake.
denk dat AWFS voor veel mensen zo is, aangezien altijd ook iedereen er is.. lagen alle stages dan zo ver uit elkaar? of was dat er nog een stage bij was en er twee buiten stages waren dat iedereen zo verspreid stond..?
twee buitenstages, vooraan helemaal volgepakt (het leek wel Dance Valley met techno ) en ik heb volgens mij drie keer de hele vierdaagse afgewandeld... "even dáár kijken" of "even naar de kluisjes" was nu een komplete expeditie... ik had bv om 3 uur nét een klein groepje bekenden opgebouwd, moest even iets uit mijn kluisje halen, maar kennelijk dachten ze dat ik niet meer terugkwam, dus die waren weer verdwenen
ik heb echt tot nu toe nog maar twee keer gehad dat ik het op een feest (en ZEKER niet AWFS) halverwege al gezien had, maar hier was voor mijn gevoel echt niks meer van te maken (in ieder geval niet in mijn eentje)... ik heb 7 uur lang vol goede wil en positieve instelling mijn best gedaan en toen ging het gewoon niet meer
maar goed, iedereen zal wel weer "gewéééééééldig" invullen, dus volgend jaar wordt het vast nóg groter
*update*
ik lees dus net ergens dat er 20.000 kaarten zijn verkocht... geen wonder dat ik aan Dance Valley van vroeger moest denken.
das idd wel snel zeg..
ik heb echt tot nu toe nog maar twee keer gehad dat ik het op een feest (en ZEKER niet AWFS) halverwege al gezien had, maar hier was voor mijn gevoel echt niks meer van te maken (in ieder geval niet in mijn eentje)... ik heb 7 uur lang vol goede wil en positieve instelling mijn best gedaan en toen ging het gewoon niet meer
maar goed, iedereen zal wel weer "gewéééééééldig" invullen, dus volgend jaar wordt het vast nóg groter
*update*
ik lees dus net ergens dat er 20.000 kaarten zijn verkocht... geen wonder dat ik aan Dance Valley van vroeger moest denken.
laatste aanpassing
Echt een zwaar relaxed feestje!!!
Heb het heel erg naar mijn zin gehad, wel wat eerder naar huis gegaan om nog twee vriendinnen op de trein te zetten die nog een heel eind moesten reizen.
Monika Kruse begon een beetje soft maar daarna draaide ze weer super!
Later voornamelijk in de Z geweest, muziek was lekker hard daar...
Stukje lopen vind ik nooit een probleem, das het leuke van een festival vind ik.
Kent iemand trouwens die gast met een zwart T-shirt waar "Love makes you live longer" op stond?!?!
Heb je geen vrienden dan?
Mijn vrienden blijven bij me of we spreken af waar we elkaar weer treffen...
Heb het heel erg naar mijn zin gehad, wel wat eerder naar huis gegaan om nog twee vriendinnen op de trein te zetten die nog een heel eind moesten reizen.
Monika Kruse begon een beetje soft maar daarna draaide ze weer super!
Later voornamelijk in de Z geweest, muziek was lekker hard daar...
Stukje lopen vind ik nooit een probleem, das het leuke van een festival vind ik.
Kent iemand trouwens die gast met een zwart T-shirt waar "Love makes you live longer" op stond?!?!
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 28 juni 2008 om 19:42:ik heb echt tot nu toe nog maar twee keer gehad dat ik het op een feest (en ZEKER niet AWFS) halverwege al gezien had, maar hier was voor mijn gevoel echt niks meer van te maken (in ieder geval niet in mijn eentje)... ik heb 7 uur lang vol goede wil en positieve instelling mijn best gedaan en toen ging het gewoon niet meer
Heb je geen vrienden dan?
Mijn vrienden blijven bij me of we spreken af waar we elkaar weer treffen...
Uitspraak van WEN-D a.k.a. Miss-Talk-A-Lot op zondag 29 juni 2008 om 00:41:Heb je geen vrienden dan?
Zo voelde ik me vandaag dus wél de meeste tijd.
Op vorige edities ging het gewoon veel makkelijker... ik kon er gewoon in mijn eentje heen (lekker van niemand afhankelijk) en binnen 1 à 2 uur had ik dan altijd wel een leuk groepje gevonden, of zelfs meerdere groepjes. Maar dat lukt naturlijk alleen bij een terrein van een bepaalde maximumgrootte en bij een maximum aantal publiek en daar waren we op beide punten kennelijk vet overheen.
En ja, ik heb nog een tijdje zitten te SMSen om wat mensen te vinden, maar die berichten komen waarschijnlijk nu pas aan.
*update*
ik had dit nét getypt en toen kwam er een bericht op mijn mobiel dat 1 van mijn SMSjes van vanmiddag zojuist is afgeleverd
laatste aanpassing
Feestje was dik in orde! Toen ik vanochtend wakker werd en het met bakken uit de hemel zag komen dacht ik oh nee maar we hebben de hele dag een stralende zon gehad. Parkeren, entree en kluisjes prima geregeld net zoals de toiletten. Bij de drank en eten niet lang hoeven wachten maar ik vind € 4,- voor een broodje frikandel gewoon a-sociaal. De afstanden waren redelijk goed te lopen, het was echt geen avond 4daagse waar je aan begon, het is maar wat je gewend bent.
Qua muziek vond ik dat het dat het was lauw begon maar dat met Rejected live eindelijk het tempo er goed in kwam. Daarna genoten van Paco Osuna, Marco Carola, Hawtin en Dave Clarke. Iets eerder richting huis gegaan om de grote drukte voor te zijn en dat is gelukt. Al met al zeer geslaagd feestje maar dat kwam ook voor een groot deel door het lekkere weer.
Qua muziek vond ik dat het dat het was lauw begon maar dat met Rejected live eindelijk het tempo er goed in kwam. Daarna genoten van Paco Osuna, Marco Carola, Hawtin en Dave Clarke. Iets eerder richting huis gegaan om de grote drukte voor te zijn en dat is gelukt. Al met al zeer geslaagd feestje maar dat kwam ook voor een groot deel door het lekkere weer.
het was erg gezellig! niet helemaal mijn muziek maar de sfeer was erg leuk......en ik vond het wel meevallen qua grote.
alleen het wegrijden was drama! we zijn al iets vroeger weggegaan omdat we het wel verwacht hadden maar toch nog een heel uur over 2 kilometer gedaan. ik sprak net een vriend(die een half uur later vertrok) en die heeft 2 uur over 5 meter gedaan....die staat er dus nog.
alleen het wegrijden was drama! we zijn al iets vroeger weggegaan omdat we het wel verwacht hadden maar toch nog een heel uur over 2 kilometer gedaan. ik sprak net een vriend(die een half uur later vertrok) en die heeft 2 uur over 5 meter gedaan....die staat er dus nog.
ben ook wel benieuwd
Hahaa!! T was ZO vet.... Kwam Arly nog tegen en toen bleek dat ik haar al bij jou thuis had ontmoet toen na die ene Awake R'dam... maar ja... dat wist ik niet meer natuurlijk
Ik heb echt ZO'N geweldige dag gehad.... niet te filmen, niet te geloven, niet te overtreffen
De hele dag heerlijk in de zon, op het gras, tussen de Z-tent en de EHBO in; 100.000 lieve mensen gezien en gesproken.... Hier kan ik echt weer jaren op teren Vriendje zei op een gegeven moment dat we echt naar de Unitystand moesten om de rolstoel op te halen, dus ik kijk op mn horloge in de veronderstelling dat t rond 9 uur is; was t gewoon al half elf!!
Tot haf 2 nog op de parkeerplaats staan 'afteren' met n stel spaanse mensen; erg grappig: uit mn dak kan ik geen woord spaans meer hahahahahahahahhahhahahaa Ze snapten t even goed wel: 'yo con *snuifgeluid* -> no hablar espanol'
Iedereen bedankt voor een geweldige dag; een geweldige sfeer en een geweldig feest
tot volgende keer
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 juni 2008 om 03:12:nou.......
Je moest wat verder doorlopen naar de achterste rij in het 'wc-veld' ik had 1 wachtende voor me
PS. Banaan: bedankt voor de lol op de parkeerplaats; ik zie t nog voor me
laatste aanpassing
tering wat een vette shit was het Echt gruwelijk mooie dag gehad
Bijna alleen maar staan schranzen, knalde er goed op. Paar keer naar de main geweest om lekker te relaxen
Verder heerlijk sfeertje, veel leuke mensen enz enz
helemaal top
Er had alleen wel een paar meter extra bar mogen zijn van mij, vrij druk daar af en toe..
Bijna alleen maar staan schranzen, knalde er goed op. Paar keer naar de main geweest om lekker te relaxen
Verder heerlijk sfeertje, veel leuke mensen enz enz
helemaal top
Er had alleen wel een paar meter extra bar mogen zijn van mij, vrij druk daar af en toe..
Director: Tayfun Spielberg Tarantino
Writer: Rocco Awakenings
Genre: Action/Thriller
Language: Universal
Camera: Nokia E51
Plot: Modern innovative sound wave classifications of human beings
RICHIE HAWTIN
http://www.youtube.com/watch?v=L5tgv4Z_cIY
OLIVER HUNTEMANN & STEPHAN BODZIN
http://www.youtube.com/watch?v=dJkj1v1f38Y
more to come....
Writer: Rocco Awakenings
Genre: Action/Thriller
Language: Universal
Camera: Nokia E51
Plot: Modern innovative sound wave classifications of human beings
RICHIE HAWTIN
http://www.youtube.com/watch?v=L5tgv4Z_cIY
OLIVER HUNTEMANN & STEPHAN BODZIN
http://www.youtube.com/watch?v=dJkj1v1f38Y
more to come....
Geniaal eerste paar uur lekker over het terrein gezworven en vanaf Varela & Pepo in Z rondgehangen de beide heren draaiden heerlijk opzwepend en pompend!
Kröcher draaide heerlijk opbouwend! Wittekind en Andreas Krämer net als Pet Duo snoeiden er hard op!
Vetste set uit deze tent was imo Frank Kvita & Mario Ranieri :respect: loeihard snoeien
Tussendoor ook nog een stuk van Steve Rachmad's set meegpakt, wat ook heerlijk geniet was! effe chillen!
De sfeer was heerlijk! het weer boven verwachting goed, alleen Z was iets te wam! en rare mensen overal!
Kröcher draaide heerlijk opbouwend! Wittekind en Andreas Krämer net als Pet Duo snoeiden er hard op!
Vetste set uit deze tent was imo Frank Kvita & Mario Ranieri :respect: loeihard snoeien
Tussendoor ook nog een stuk van Steve Rachmad's set meegpakt, wat ook heerlijk geniet was! effe chillen!
De sfeer was heerlijk! het weer boven verwachting goed, alleen Z was iets te wam! en rare mensen overal!
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 juni 2008 om 03:09:Superfeestje gehad leuke mensen, goede sfeer, mooi weer, geen rijen bij de wc's en most of all: GEWELDIGE SETS!!!
Goede opsomming. Bovendien was het heel relaxed om zelf de muziekstyle te regulieren. W & Y vond ik persoonlijk lekker, en naarmate de avond begon, heb ik me goed vermaakt bij de main set V.
Was zoals altijd weer erg gezellig, veel bekenden en onbekende leuke mensen gezien en gesproken. Terrein te groot dus heb een hele halve marathon gelopen, van mij mag het oude terrein ook terug. Verder aardig druk bij muntjes, drinken en wc's, maar ben waarschijnlijk verwend door defqon. De muziek is nog steeds mijn muziek niet (het lukt me gewoon na al die jaren nog steeds niet om op de techno-trein te stappen), maar dat weet ik gelukkig al jaren en het heeft de pret niet mogen drukken. Heb nog veel lol gehad van m'n wortel En het weer was geweldig, op het heetst van de dag bewolkt en daarna brak de zon door Al met al was het door de sfeer een wederom geslaagd festival.
Ik lees je sms'je nu pas (heb veel telefoontjes/sms'jes gemist), dacht idd dat je weg bleef. Nou ja, we hebben elkaar iig ff gezien
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 28 juni 2008 om 19:42:ik had bv om 3 uur nét een klein groepje bekenden opgebouwd, moest even iets uit mijn kluisje halen, maar kennelijk dachten ze dat ik niet meer terugkwam, dus die waren weer verdwenen
Ik lees je sms'je nu pas (heb veel telefoontjes/sms'jes gemist), dacht idd dat je weg bleef. Nou ja, we hebben elkaar iig ff gezien
Uitspraak van SuperRupsje op zondag 29 juni 2008 om 08:56:de sfeer
die was wel goud ja
Lekker los overal, buiten overal chillende mensen in het gras.. heerlijk