Partyflock

Forumonderwerp · 1018161

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Ex-agent bestraft voor verkrachting kind
Uitgegeven: 27 juni 2008 10:23
Laatst gewijzigd: 27 juni 2008 10:23

ARNHEM - De rechtbank in Arnhem heeft een 45-jarige ex-politieagent uit Bennekom vrijdag een werkstraf van 200 uur opgelegd voor verkrachting van een 14-jarig meisje in de zomer van 2006. De straf is gelijk aan de eis van de officier van justitie.

De rechtbank hield er bij de strafmaat rekening mee dat de ex-werknemer van de politie Gelderland-Midden ook al ontslag heeft gekregen.

De verdediging van H.W. trok tijdens de behandeling van de rechtszaak de geloofwaardigheid van het betrokken meisje in twijfel. De rechtbank verwerpt dat, omdat drie getuigen hebben verklaard dat de ex-agent tegenover hen heeft toegegeven dat hij het kind heeft verkracht.

Ook heeft de Bennekommer aan twee getuigen e-mails gestuurd waarin hij gedeeltelijk bevestigt wat er is gebeurd, aldus de rechtbank.

nou poeh poeh.. 200 uur schoffelen omdat je een 14 jarig kind verkracht hebt??????

gaat nergens meer over.. in nederland kom je nog weg met een massamoord door een weekje of twee te schoffelen
check ook even dit berichtje

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2008/06/agent_verkracht_kind_200_uur_d.html

Agent verkracht kind: 200 uur dienstverlening
On-fucking-gelooflijk. Een 45-jarige politieagent uit Bennekom krijgt slechts 200 uur dienstverlening vanwege de verkrachting van een destijds 12-jarig meisje. Het bewijs was zo klaar als een klontje. Drie getuigen én het meisje hebben verklaard dat de H.W. Wierstra uit Bennekom het meisje verkracht heeft. De agent stuurde zelfs emails rond waarin hij zijn daad toegaf. Je zou zeggen: een belangrijke voorbeeldfunctie, politie staat al zo onder druk, dus geef die fucker eens even acht jaar. Gewoon omdat het kan en omdat rechters die argumentatie regelmatig gebruiken. Maar nee. Meneer Wierstra heeft het al zo moeilijk volgens het OM én de rechter. Hij is immers zijn baan kwijtgeraakt. Dus daarom is 200 uur schoffelen genoeg straf, zo vinden OM+rechter. Nou, dat vinden wij dus NIET. Brandt in hel christenhond, we hopen oprecht dat je een kudtleven hebt, de rest van je miserabele bestaan daar in Bennekom. Oja, nadat deze zaak werd behandeld kreeg ene S.R. uit Ede twee jaar gevangenisstraf waarvan acht maanden voorwaardelijk vanwege ontuchtige handelingen vanachter een webcam met minderjarige meisjes. Hij gaf zich uit als 'modelscout'. Prima, die straf. Maar bedenk dan dat beide zaken deze ochtend voor dezelfde rechtbank te Arnhem werden uitgesproken. Van je vrienden moet je het hebben, ja toch agentje?
laatste aanpassing
ondanks al die bekentenissen en bewijzen evengoed maar 200 uur??? omdat ie 'zn baan al kwijt is'??? Moeten wij dat zielig vinden voor zo'n kneus ofzo?

De rechter in deze is n kneus en een prutser :yes: ik zou zwaar in beroep gaan als ik dat meiske was...

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 juni 2008 om 14:55:
nou poeh poeh.. 200 uur schoffelen omdat je een 14 jarig kind verkracht hebt??????

gaat nergens meer over.. in nederland kom je nog weg met een massamoord door een weekje of twee te schoffelen

Las het vanochtend al maar het is idd van de zotte :[ Van hadden ze hem in een hok mogen stoppen met Bokito :looser:

dus

Uitspraak van Brinksie op vrijdag 27 juni 2008 om 14:58:
ontuchtige handelingen vanachter een webcam met minderjarige meisjes.

+
jan de burger =

2 jaar cel

en

verkrachting van een destijds 12-jarig meisje

+ agent
=

200 uur dienstverlening

dit kan toch niet waaaaaaaaaaaaar zijn

zijn leven is naar de klote. En terecht. Maar zelfs als je dat mee weegt vind ik het een lage straf. 5 jaar brommen was beter geweest.
Zo'n bericht spoort mensen juist aan tot het verkrachten van kiddies...
Oja, nadat deze zaak werd behandeld kreeg ene S.R. uit Ede twee jaar gevangenisstraf waarvan acht maanden voorwaardelijk vanwege ontuchtige handelingen vanachter een webcam met minderjarige meisjes. Hij gaf zich uit als 'modelscout'. Prima, die straf. Maar bedenk dan dat beide zaken deze ochtend voor dezelfde rechtbank te Arnhem werden uitgesproken. Van je vrienden moet je het hebben, ja toch agentje?

Die heeft vast niet zo'n klote-jeugd gehad als oom ex-agent
goed contrast ... usa wil de doodstraf er voor invoeren ... en in NL mag je 200uur schoffelen :S

hoe kan je als regering nou praten over normen en waarden verlies en tegelijkertijd iemand die een jong meisje verkracht heeft slechts 200 uur laten schoffelen¿

ik kreeg gvd al 80 uur voor het niet in orde hebben van vuurwapenlicentie
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 juni 2008 om 15:17:
hoe kan je als regering nou praten over normen en waarden verlies

ik voel een petitie aankomen O:)

wat een belachelijk lage straf zeg...

ik kreeg gvd al 80 uur voor het niet in orde hebben van vuurwapenlicentie

heb je die rechter gelijk neergeknald zeker ? :honger:

wat dit betreft is NL idd heel erg kansloos

hoe kan je als regering nou praten over normen en waarden verlies en tegelijkertijd iemand die een jong meisje verkracht heeft slechts 200 uur laten schoffelen¿

Idd, het deugd gewoon niet dat hier werkstraf gegeven wordt en een ander tot 2,5 jaar veroordeeld wordt.
Wat in mijn ogen veel te weinig is.
:| dat meisje heeft waarschijnlijk een trauma voor 't leven.. en hij komt er met 200 uurtjes onkruid plukken mee weg?
:|
voor een rotje afsteken moest ik al 40 uur :| ( het was geen oud&nieuw )

Uitspraak van Baboesjka op vrijdag 27 juni 2008 om 16:16:
voor een rotje afsteken moest ik al 40 uur

:roflol: dat is wel heel zwaar bestraft :o ik kreeg er 50 voor poging tot doodslag :bloos:

Uitspraak van Baboesjka op vrijdag 27 juni 2008 om 16:16:
voor een rotje afsteken moest ik al 40 uur ( het was geen oud&nieuw )

Ja maar je vergeet iets.

Een meisje van 14 kan er uit zien als volwassene. En als je daar sex mee hebt en het leeftijdsverschil is 4 jaar of meer, dan ben je strafbaar.

Ik weet niet precies hoe dit zit, maar in veel landen geldt dat dan automatisch als verkrachting ook als het met wederzijdse instemming is.

Als dit in NL ook zo is, en op dit geval van toepassing is, vind ik 200 uur wél terecht.

Anders niet, voor verkrachting moet je altijd n paar jaar celstraf (en eventueel TBS) geven vind ik. En bij herhaling TBS, en die levenslang blijven verlengen.
christenhond

Wat heeft dit er mee te maken dan?

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 juni 2008 om 16:19:
dat is wel heel zwaar bestraft ik kreeg er 50 voor poging tot doodslag

WTF ?? hoe kom ik dan aan 80????

Artiest Zephyros
Ik weet niet precies hoe dit zit, maar in veel landen geldt dat dan automatisch als verkrachting ook als het met wederzijdse instemming is.

In Nederland niet, daar hebben ze een appart artikel voor in het lebven geroepen. Sex hebben met een minderjarige niet zijnde tegen de wil in (Art 245 strafrecht). Als dan de ouders aangifte doen, dan is het strafbaar maar wordt het dus geen verkrachting.

Ik denk namelijk dat dit zo het geval is geweest, maar dat de media er weer een mooi kopje van maakt omdat ze alleen maar het woord verkrachting kennen. Als dat niet zou zou zijn, kan ik niet begrijpen dat ie maar 200 uur heeft gekregen.

Dat kan natuurlijk ook nog.
klinkt aannemelijk
laatste aanpassing

Webcamontucht zou van mij niet bestraft hoeven worden, als die achterlijke hoeren in hun blote kut voor de cam willen zitten moeten ze dat vooral doen, als de SuPeRdUdE aan de andere kant een 54-jarige gast blijkt te zijn met zijn pik in de hand is dat hun verdiende loon :loser:

Welke chick is nu zo dom om voor de cam uit de kleren te gaan terwijl ze niet ziet wat voor knakker aan de andere kant zit? Doet me denken aan het niveau van TMF.

Nee NATUURLIJK niet. :/

Kranten zouden moeten worden verplicht om de rechtbank verslagen er bij te pakken voordat ze onzin schrijven, want er is helemaal NIEMAND verkracht. Die agent is veroordeeld voor ONTUCHT (Alleen aanraking dus) en niet voor verkrachting, omdat er alleen indirect bewijs was en het zou met instemming van het slachtoffer zijn gebeurt. Iets geld trouwns al heel snel als ontucht.

maar dat de media er weer een mooi kopje van maakt omdat ze alleen maar het woord verkrachting kennen.

:yes:
laatste aanpassing

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 juni 2008 om 17:06:
Die agent is veroordeeld voor ONTUCHT (Alleen aanraking dus)

ja dus? daar kreeg die andere knakker 2 jaar cel voor

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 juni 2008 om 17:06:
Kranten zouden moeten worden verplicht om de rechtbank verslagen er bij te pakken voordat ze onzin schrijven, want er is helemaal NIEMAND verkracht. Die agent is veroordeeld voor ONTUCHT (Alleen aanraking dus) en niet voor verkrachting, omdat er alleen indirect bewijs was en het zou met instemming van het slachtoffer zijn gebeurt. Iets geld trouwns al heel snel als ontucht.

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 juni 2008 om 17:07:
ja dus? daar kreeg die andere knakker 2 jaar cel voor

Dat was met meerdere slachtoffers en er kwam ook een element van chantage bij kijken.

En 200 uur werkstraf staat gelijk aan 5 maanden cel in het strafrecht, heb ik me eens laten vertellen door mn advocaat toen ik zelf moest voorkomen omdat ik een inbreker bedreigd had met een slagersmes :rot:

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 juni 2008 om 16:42:
WTF ?? hoe kom ik dan aan 80????

misschien kan ik beter slijmen in de rechtzaal :bloos: de rechter zag het bij mijn zaak deels als uitlokking door het slachtoffer en dat was ook zo..
Een meisje van 14 kan er uit zien als volwassene. En als je daar sex mee hebt en het leeftijdsverschil is 4 jaar of meer, dan ben je strafbaar

Die knul is 45 ( !!!) en dan is sex met een 14-jarige (met of zonder toestemming) m.i. gewoon misbruik maken van de situatie:jaja:. zelfs al zou ze gesmeekt hebben of hij aub haar pik in haar wilde steken, had hij de volwassene moeten zijn:S

Als ze eruit ziet als 18 wat de fuck moet je dan doen? Om ID vragen?

Ikzelf zou er nooit last van hebben want ik steek mn pik alleen in chicks die ik enigszins ken, en dus ook automatisch weet hoe oud ze ongeveer zijn.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 juni 2008 om 17:35:
Als ze eruit ziet als 18 wat de fuck moet je dan doen? Om ID vragen?

terwijl ze 12 is? Dat lijkt me nogal stug:/. Bovendien vraag ik me af in welke context die agent en dat meisje elkaar hebben leren kennen, want het lijkt me niet dat ze elkaar uit de kroeg kennen ofzo:no:.

Uitspraak van AngelDoll op vrijdag 27 juni 2008 om 17:38:
terwijl ze 12 is?

14. Wel lezen. Ze benoemen altijd de leeftijd van slachtoffers op het moment van plaatsvinden.

Uitspraak van AngelDoll op vrijdag 27 juni 2008 om 17:38:
Bovendien vraag ik me af in welke context die agent en dat meisje elkaar hebben leren kennen, want het lijkt me niet dat ze elkaar uit de kroeg kennen ofzo

Kan wel, ik ging op me 14e ook al uit. En sommige mensen zelfs jonger.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 juni 2008 om 17:43:
14. Wel lezen. Ze benoemen altijd de leeftijd van slachtoffers op het moment van plaatsvinden.

idd, ze is nu 14. Wel lezen. Ze was 12 op het moment dat het gebeurde.
een destijds 12-jarig meisje

Uitspraak van AngelDoll op vrijdag 27 juni 2008 om 17:45:
idd, ze is nu 14. Wel lezen. Ze was 12 op het moment dat het gebeurde.

En dan nog is het jouw veronderstelling, je kent ze allebei niet en je bent er niet bij geweest. Dus alles is nogal suggestief. Ik praat het overigens niet goed hou me ten goede, maar er gebeuren wel meer gekke dingen als het gaat om zedenmisdrijven en de media. Iemand is bijvoorbaat al veroordeeld door de lezers, zonder dat men weet war werkelijk is gebeurd....
laatste aanpassing

En ze is niet verkracht, dat is iig een feit. Ontucht is geen penetratie. Voor hetzelfde geld heeft ie dr alleen in de kont geknepen.

Das natuurlijk fout, maar het is ook niet iets waar je je druk om maakt of waardoor n kind n trauma zal krijgen.
Gewoon kapot maken zulk soort mensen gelijk de electrische stoel :D

rekening mee dat de ex-werknemer van de politie Gelderland-Midden ook al ontslag heeft gekregen.

gossie issie nu zn baan kwijt :cry:
het is echt verschrikkelijk :o

zal die met mijn kind moeten doen, is ie meer kwijt dan zn baan
viezerik
laatste aanpassing door een beheerder

Zoals zijn verstand?

O nee, dat was jij :)

iq ligt iig stuk hoger aangezien ik nog slim genoeg ben te weten dat ik dit allemaal niet kon typen zonder verstand :aai:
geeft niks pik (y)

Jij laat alleen hersenscheten zonder na te denken.

Dat je kan typen maakt je niks beter, dat kunnen de camhoeren van Amsterdamlivechat ook :loser:

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 juni 2008 om 18:43:
Jij laat alleen hersenscheten zonder na te denken.

ja joh
zit je dwars he :aai:

Dat je kan typen maakt je niks beter

ben gewoon beter, prutser :bye:

dat kunnen de camhoeren van Amsterdamlivechat ook

die zijn dan ook slimmer dan jij :aai:

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 juni 2008 om 18:41:
geeft niks pik (y)

De rechtbank in Arnhem heeft een 45-jarige ex-politieagent uit Bennekom vrijdag een werkstraf van 200 uur opgelegd voor verkrachting van een 14-jarig meisje in de zomer van 2006.

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 juni 2008 om 18:00:
En ze is niet verkracht, dat is iig een feit.

Jij was er bij, Kapitein Flapdrol? :gaap:

Hij is niet voor verkrachting aangeklaagd man halve gare.

Maar voor ONTUCHT.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 juni 2008 om 18:45:
ja joh
zit je dwars he

Nee, ik vind het wel leuk want met elke opmerking die jij post ben ik meer tevreden met mezelf en het stel hersens dat moeder natuur me gegeven.

ben gewoon beter, prutser

Hoor wie het zegt, je bent gewoon n tokkie uit Den Haag :loser:

die zijn dan ook slimmer dan jij

Als het verkopen van hun eigen waardigheid als synoniem aan 'slim' beschouwt, dan wel.

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 juni 2008 om 18:52:

De rechtbank in Arnhem heeft een 45-jarige ex-politieagent uit Bennekom vrijdag een werkstraf van 200 uur opgelegd voor verkrachting van een 14-jarig meisje in de zomer van 2006

de ex-agent tegenover hen heeft toegegeven dat hij het kind heeft verkracht.

Ik weet niet welke middelbare school jij hebt genoten, maar lezen was niet je sterkste vak of zo? :rot:

Maar voor ONTUCHT.

oh das natuurlijk wel ok..

volgens mij ben je gewoon zelf een ontuchtpleger of is die viezerik soms een oom van je

Nee, ik vind het wel leuk want met elke opmerking die jij post ben ik meer tevreden met mezelf en het stel hersens dat moeder natuur me gegeven.

fijn voor je knul ;)

Hoor wie het zegt,

typt (y) ik b)

je bent gewoon n tokkie uit Den Haag

als je je er beter bij voelt vooral blijven denken knul ;) ben de rotste niet :lol:

Als het verkopen van hun eigen waardigheid als synoniem aan 'slim' beschouwt, dan wel.

ja joh :bier:

Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 27 juni 2008 om 18:53:
maar lezen was niet je sterkste vak of zo? :rot:

echt he :lol:

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 juni 2008 om 18:54:
oh das natuurlijk wel ok..

volgens mij ben je gewoon zelf een ontuchtpleger of is die viezerik soms een oom van je

:loser:

als jij een mini cooper jat is het toch ook onzin als in de krant komt 'hele garage leeg geroofd' ?