Partyflock

Forumonderwerp · 1017825
358x bekeken
Waarschuw beheerder
Op allerlei forums w.o. hier op PF..!
Word er door allerlei mensen geroepen dat de regering dit en de regering dat allemaal verkeerd doen.

Volgens mij hebben veel van deze mensen
zelfs nog nooit gestemd.
De illusie van een democratie is dat de bevolking de regering volgens een kies systeem in de zetel helpt.

MaaR dat de stemmen van de mensen die niet hebben gestemd, juist naar de grootste partij gaat. (verkort)

NU! hebben we een coalitie van Cda en Christen unie. Dat ons wat decenia's terug heeft geworpen in de tijd.
Chrstelijke waarden in een multiculturele samenleving als welvaartsstaat.

Zou je nu de volgende keer wel of niet gaan stemmen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dre zuurkool op donderdag 26 juni 2008 om 18:34:
dus wil hji de moslims aanpakken, niet alle buitenlanders

nee maar je snapt toch wel dat de paupers die op hem stemmen onder 'de buitenlanders' Turken em Mocro's verstaan?

Moet je hier nou echt gvd alles 20x uit leggen dan :rot:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 juni 2008 om 00:18:
Er zijn op dit moment wel miss te veel mensen op de wereld.

Ik denk dat de aarde gemakkelijk de bestaande bevolking aan kan. Het probleem ligt in het feit dat iedereen op hetzelfde stukje aarde wil wonen. Iets wat we zelf gecreerd hebben door middel van het kapitalisme, de industrialisatie en de bijbehorende groeiende welvaart in het desbetreffende gebied. Nieuwe technologieen bieden de mogelijkheid om verder van het werk te gaan wonen of zelfs thuis te werken maar helaas zien we werkgevers dit tegenwerken omdat zij hun werknemers koste wat het kost willen controleren (een nasleep van de industriele management modellen). Hierdoor wordt de bevolkingsdruk te groot in sommige gebieden terwijl dat eigenlijk helemaal niet hoeft.

Bedrijven hebben nu al moeite de productie te handhaven en medewerkers te krijgen. Laat staan over 30 jaar.

Zoals Karl Marx al voorspelde zal het kapitalisme zichzelf vernietigen. Simpel neergezet: markteconomie-->komst van veel bedrijven-->concurrentie-->aantal bedrijven vermindert-->klein aantal bedrijven domineren de markt-->concurreren elkaar kapot-->paar multinationals blijven over en concurreren elkaar en de rest van de markt weg. Dit gaat gepaard met een steeds groter wordende productie van bedrijven wat meer werknemers in beslag neemt totdat het aantal werknemers nodig voor de productie niet meer gevonden kan worden en het bedrijf stopt te groeien en in elkaar stort. De rijken worden steeds rijker en de armen steeds armer.

Maar dit kabinet stimuleert mensen niet om kinderen te nemen. Zie de verplichting van vrouwen om te werken en de versobering kinderopvang. Wil je ' kinderen krijgen' stimuleren, dan dient de politiek vrouwen niet meer te verplichten om te werken. Vrouwen moeten dus een mogelijkheid krijgen om thuis te blijven voor de zorg van haar kinderen en huishouden, eventueel met steun van de overheid (zal goedkoper zijn dan financiering van de kinderopvang en stimuleert geboortes)

Dat, plus een compensatie van lastenvermindering voor het gezin. Huismoeder een officieel beroep laten worden? Betaald door de staat als zijnde ambtenaar ;)

*edit* Ik noemde huismoeder maar huisvader kan natuurlijk ook
laatste aanpassing

Artiest System
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 juni 2008 om 18:40:
nee maar je snapt toch wel dat de paupers die op hem stemmen onder 'de buitenlanders' Turken em Mocro's verstaan?

Het gaat niet om de "paupers" die op hem stemmen (volgens mij noem jij, narcistisch als je bent, iedereen wel een pauper die niet hetzelfde stemt of denkt als jij) maar het gaat om jouw uitspraak dat Wilders de buitenlanders "aan wil pakken". Iemand met een Nederlands paspoort is technisch gezien geen buitenlander, dus ik vraag me af of jij je realiseert wat een enorme onzin je in deze draad aan het uitkramen bent. Eerst begin je over zwarten, wat nergens op sloeg, en nu kom je hier mee, en vervolgens begin je over de mensen die op Wilders stemmen in plaats van Wilders zelf. Wat lul je nou?

Waarschuw beheerder
Nee ik noem iemand een pauper als ie lui is en tot de lagere sociale klasse behoort en niet zelfbewust is maar leeft van snackbar naar sigarettenautomaat naar de slijterij zoals de meeste tokkies doen.

En wat ik nou lul, ik gebruik een door de letterkunde geaccepteerde stijlfiguur overdrijving om een punt te maken.

Overigens zijn de mensen tegen wie Wilders het hardste ageert buitenlander (ook al zijn ze vaak tegelijkertijd Nederlander, dubbel paspoort jwt) of zwart (Antillianen).

Dus er zit een kern van waarheid in. Lees maar eens een column van Nico Dijkshoorn erop na, die hanteert dezelfde manieren van taalgebruik (overdrijving en bewuste generalisatie als vorm van spot) om zijn punt te maken.

:bye:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 juni 2008 om 23:36:
Nee ik noem iemand een pauper als ie lui is en tot de lagere sociale klasse behoort en niet zelfbewust is maar leeft van snackbar naar sigarettenautomaat naar de slijterij zoals de meeste tokkies doen.

En wat ik nou lul, ik gebruik een door de letterkunde geaccepteerde stijlfiguur overdrijving om een punt te maken.

Met andere woorden, je liegt dus gewoon.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 26 juni 2008 om 23:29:
Iemand met een Nederlands paspoort is technisch gezien geen buitenlander, dus ik vraag me af of jij je realiseert wat een enorme onzin je in deze draad aan het uitkramen bent. Eerst begin je over zwarten, wat nergens op sloeg, en nu kom je hier mee, en vervolgens begin je over de mensen die op Wilders stemmen in plaats van Wilders zelf. Wat lul je nou?

Van blowen gaan gedachtes nogal vaag door elkaar lopen denkt men vanuit zeer vreemde invalshoeken af en toe. :roflol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 26 juni 2008 om 23:38:
Met andere woorden, je liegt dus gewoon.

Nee.

Ik bedien me van spottende opmerkingen.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 juni 2008 om 00:42:
Ik bedien me van spottende opmerkingen.

Dus jij mag wel generaliseren en Wilders mag dat niet?

Waarschuw beheerder
Ik generaliseer niet maar ik overdrijf.

Een politicus mag zich best van spottende retoriek bedienen. Wilders ook.

Maar het in de praktijk brengen is wat anders :vaag:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 juni 2008 om 02:20:
Ik generaliseer niet maar ik overdrijf.

Een politicus mag zich best van spottende retoriek bedienen. Wilders ook.

Maar het in de praktijk brengen is wat anders

Wat zou hij dan in de praktijk moeten brengen? Ik zit nog steeds te wachten op een antwoord van je zonder allerlei gedraai en gezever wat en hoe Wilders nou heeft tegen buitenlanders en/of zwarten.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 juni 2008 om 23:36:
niet zelfbewust is maar leeft van snackbar naar sigarettenautomaat naar de slijterij zoals de meeste tokkies doen.

Beter had ik het niet kunnen omschrijven :respect: