1 volger · 2018x bekeken
| Betreft: | evenement: Planetlove WKD, zaterdag 6 september 2008 om 12:00 |
yups! was heel gaaf.. vooral omdat het zo massaal los ging..
dus ze weten wel goed wa feesten is daaro,.,.
ook in de tenten..
das minder, maarja ach heeft dus ook wel wat
viel mee op zich.. al is ie daar wel gebleven.. heb alvast wat foto's in mn album gezet.
zijn gecheckt man, zag er wel okeuit, maar niet zoals wij de aankleding gewend zijn,.,.,
wanneer weer in town????
dus ze weten wel goed wa feesten is daaro,.,.
ze kunnen daar maar 1 tot 3 keer per jaar los..
das minder, maarja ach heeft dus ook wel wat
mwoah.. als je eenmaal natte poten hebt is het vrij lastig om het weer warm te krijgen..
wanneer weer in town????
dinsdagavond laat.. woensdag weer werken..
ze kunnen daar maar 1 tot 3 keer per jaar los..
dan gaat het zeker goed los ja,.,.,
wij zouden gek worre als we maar zo weinig konden feesten,.,
mwoah.. als je eenmaal natte poten hebt is het vrij lastig om het weer warm te krijgen..
had je je warm houd hartjes niet bij je,.,.,
konden jullie iig gezelli warm tegen elkaar aanliggen
dinsdagavond laat.. woensdag weer werken..
pfffffffffff zwaar,.., en dan weinig tijd om bij te komen of het wordt weer een zwaar weekend,.,
wij zouden gek worre als we maar zo weinig konden feesten,.,
veel Ieren gesproken die ook naar TE of naar Armin waren geweest..
en dan weinig tijd om bij te komen of het wordt weer een zwaar weekend,.,
wat heb jij gebruikt?
heheh niks
en als je vertelde dat je Hollander was wilde men gelijk met je op de foto..
Hahaha idd
Vonden jullie ook dat er veel mensen ERG uit hun dak waren? We kwamen met Balastic binnen en toen we in de rij stonden om binnen te komen zagen we al heel wat mensen gekke bekken trekken
Wat vond je van de prijzen?
Belachelijk! Ik dacht ff dat we het niet zouden redden met het geld.
Nou er liepen best leuke dames tussen![]()
Jammer dat we jullie niet gezien hebben btw!
Jullie ons nog gezien de laatste uurtjes vooraan bij Q?
Idd genoeg lekkers rond zien lopen
Nee helaas jullie ook niet gezien, de bass stond lekker hard aan
Maar ik zag wel wat mensen "back stage" staan rechts voor de dj booth(in de middag was dat), aan de album foto's van Stefanovic
Haha, welke vlucht had jij? Die van 's morgens? Die had ik ook, leuk lijstje aan DJ's was dat inderdaad!
Ja die hadden wij ook
Post is dan
Ik zet hem nu ff op me pc, als ie tof is post ik hem wel gelijk op youtube. Anders ben ik slapen, morgen weer back to reality
laatste aanpassing
Ja die hadden wij ook Wij lagen lekker te pitten bij de gate worden we wakker staan luna en dana voor onze neus
Haha, op de terugweg zaten in ieder geval Dana, Luna, Zany, DJ Panic, Yves Deruyter, Marco V, Sander van Doorn, Richard Durand, Piet & Benno (Rank 1) en Ferry Corsten in het vliegtuig. En bij de gate Technoboy en Mauro Picotto gezien, dus daar stond voor een paar Euro's bij elkaar
Haha, op de terugweg zaten in ieder geval Dana, Luna, Zany, DJ Panic, Yves Deruyter, Marco V, Sander van Doorn, Richard Durand, Piet & Benno (Rank 1) en Ferry Corsten in het vliegtuig. En bij de gate Technoboy en Mauro Picotto gezien, dus daar stond voor een paar Euro's bij elkaar
Lol echt zoveel???
Je vergeet headhunterz nog
Ben het filmpje van qlimax anthem nu aan het uploaden...
Weet iemand of de livesets zijn opgenomen??
Ik moet het live setje van dana hebben
Hahaha idd ik had me vlag later op me rug gehangen. er kwam om de 10min wel iemand naar me toe van "Are you from holland?"
en ik was me oordoppen thuis vergeten.
oei das zuur
Ik ben een filter kwijtgeraakt.. half doof nu
Maar ik zag wel wat mensen "back stage" staan rechts voor de dj booth(in de middag was dat), aan de album foto's van Stefanovic te zien waren jullie dat
wij stonden er de laatste 2 uur, linksvoor. En ik heb een paar filmpjes geschoten vanaf linksvoor door de dag heen maar dat was maar kort
laatste aanpassing
Vonden jullie ook dat er veel mensen ERG uit hun dak waren? We kwamen met Balastic binnen en toen we in de rij stonden om binnen te komen zagen we al heel wat mensen gekke bekken trekken
compleet en totaal ontspoord die Ieren.. wat een mafkezen.. Wij stonden op de camping voor het hek te wachten.. (dit ging 'wat' later open dan gepland) Toen stond de eerste al te herkauwen..
Ik zet hem nu ff op me pc, als ie tof is post ik hem wel gelijk op youtube. Anders ben ik slapen, morgen weer back to reality
graag!
Sander van Doorn - Live @ Planetlove WKD (Shane's Castle, Co. Antrim, Northern Ireland) [06.09.08]
1. SVD - Get Down
2. Smartminds - Tissues For Your Issues
3. Energy 52 - Cafe Del Mar (Out Of Office Remix)
4. Marco V & Sander van Doorn - Organic
5. Ali Wilson - Shakedown (Marco V Remix)
6. ID
7. Sander Van Doorn - Look Inside Your Head (123XYZ Remix - SVD Re-Edit)
8. Cybersonik - Technarchy (Sander van Doorn Remix)
9. ID
10. Joint Operations Centre - Marshmellow
11. Simon Patterson - Us
12. SVD vs Jochen Miller - Lost Vida
13. ID
14. Timbaland feat. OneRepublic - Apologize (Sander van Doorn Bootleg)
15. Sander van Doorn - Riff
http://www.megaupload.com/?d=EGE0Z7IS
Above & Beyond - Live @ Planetlove WKD (Shane's Castle, Co. Antrim, Northern Ireland) [06.09.08]
01. ID
02. ID
03. Signalrunners feat. Julie Thompson - These Shoulders (Oliver Smith Remix)
04. Super8 & Tab - Elektra (Original Mix)
05. Above & Beyond feat. Justine Suissa pres. OceanLab - Breaking Ties (Analog Heaven Remix 2008 - Above & Beyond Re-Edit)
06. Daniel Kandi - Make Me Believe
07. ID
08. Stoneface & Terminal - Blueprint (Original mix)
http://www4.zippyshare.com/v/34458505/file.html

1. SVD - Get Down
2. Smartminds - Tissues For Your Issues
3. Energy 52 - Cafe Del Mar (Out Of Office Remix)
4. Marco V & Sander van Doorn - Organic
5. Ali Wilson - Shakedown (Marco V Remix)
6. ID
7. Sander Van Doorn - Look Inside Your Head (123XYZ Remix - SVD Re-Edit)
8. Cybersonik - Technarchy (Sander van Doorn Remix)
9. ID
10. Joint Operations Centre - Marshmellow
11. Simon Patterson - Us
12. SVD vs Jochen Miller - Lost Vida
13. ID
14. Timbaland feat. OneRepublic - Apologize (Sander van Doorn Bootleg)
15. Sander van Doorn - Riff
http://www.megaupload.com/?d=EGE0Z7IS
Above & Beyond - Live @ Planetlove WKD (Shane's Castle, Co. Antrim, Northern Ireland) [06.09.08]
01. ID
02. ID
03. Signalrunners feat. Julie Thompson - These Shoulders (Oliver Smith Remix)
04. Super8 & Tab - Elektra (Original Mix)
05. Above & Beyond feat. Justine Suissa pres. OceanLab - Breaking Ties (Analog Heaven Remix 2008 - Above & Beyond Re-Edit)
06. Daniel Kandi - Make Me Believe
07. ID
08. Stoneface & Terminal - Blueprint (Original mix)
http://www4.zippyshare.com/v/34458505/file.html
laatste aanpassing
OMG, Die foto's die op Q-Dance staan
Volgens mij hebben jullie je daar echt kapot gelachen, dat kan niet anders
Hahahah ik heb idd wel een paar mensen uitgelachen
Zit mn filmpjes van Planet Love te kijken..
Moet de mijne nog bekijken
Zijn er al live setjes van de Q stage opgedoken?
laatste aanpassing
Mijn report staat online! Zie Partyscene.nl: Report Planet Love
Geniet van mijn schrijfsels, foto's en de bloedmooie filmpjes.. (woorden zeggen veel, maar beelden zeggen meer )
Kleine update: de filmpjes zijn nu hi-res
vet filmpje
Gaat er iemand hier toevallig nog naar Q-dance @ ghedi?
Wij zijn al aan het plannen
Discotheek florida is alleen een beetje kut te bereiken 
Wij zijn al aan het plannen
Gaat er iemand hier toevallig nog naar Q-dance @ ghedi?
er zijn plannen..
Maar we wachten even tot er wat meer bekend wordt. Q-Dance schijnt bezig te zijn met kijken naar de mogelijkheden om iets georganiseerds aan te bieden namelijk
En als dat niets wordt gaan we gewoon met de auto ofzo denk ik, dat hoeft niet vroeg gereserveerd te worden
Een vriendin van me (wackiejacky) heeft dr vliegtickets naar Milaan (Das vlakbij Brescia) al geboekt, €40 voor een retourtje ofzo. Met Ryanair via Eindhoven
Hoe staat t met jullie plannen dan?
Maar we wachten even tot er wat meer bekend wordt. Q-Dance schijnt bezig te zijn met kijken naar de mogelijkheden om iets georganiseerds aan te bieden namelijk
Hopelijk
Een vriendin van me (wackiejacky) heeft dr vliegtickets naar Milaan (Das vlakbij Brescia) al geboekt, €40 voor een retourtje ofzo. Met Ryanair via Eindhoven
40euro!!!! Dat is wel heel goedkoop
Ik kreeg gister een e-mail binnen van KLM: Wereld deal van amsterdam naar milaan voor 150 euro
Maar hoe gaat zij naar ghedi dan?!?! met de trein?
(Wackiejacky is toch dat meisje dat "vroeger" die leuke colums/reports op q-dance schreef?)
Hoe staat t met jullie plannen dan?
Wij moeten zo ie zo ff kijken hoe het zit met ons spaar varkentje, want wij gaan ook iig nog naar Scantraxx, Technoboy(A preview), Thrillogy en Qlimax. Ik heb geen geld boom op me rug (tenminste niet meer
Edit:
Ik ga ff een e-mail sturen naar q-dance, want hoe eerder je boekt hoe goed koper de vliegticket is ofcourse.... Als Q nog een maand w8 met info geven dan kosten de tickets dalijk 200euro....
En tis toch voor jullie veel goedkoper om met het vliegtuig te gaan? Weet je niet hoe duur bezine kost?
laatste aanpassing
Maar hoe gaat zij naar ghedi dan?!?! met de trein?
ja zoiets.. of ze regelt wat met een bevriende dj / Q-Dance ofzo
(Wackiejacky is toch dat meisje dat "vroeger" die leuke colums/reports op q-dance schreef?)
jep
En tis toch voor jullie veel goedkoper om met het vliegtuig te gaan? Weet je niet hoe duur bezine kost?
leaseauto dus kost nix
Tenzij ik niet met Niels mee mag rijden
Als Q nog een maand w8 met info geven dan kosten de tickets dalijk 200euro....
ja dat schiet ook niet op
Geen idee wie daarmee bezig is hoor trouwens.. Ik hoorde het van iemand die nu op vakantie is..
ja dat schiet ook niet op
Geen idee wie daarmee bezig is hoor trouwens.. Ik hoorde het van iemand die nu op vakantie is..
Ik denk dta ik van de week gewoon boek
Ik heb er nu al eigenlijk zin in gekregen
Gelukkig is het dit keer wel binnen
leaseauto dus kost nix
das waar..
Tenzij ik niet met Niels mee mag rijden
ik twijfel ouwe.. als vliegen echt zó goedkoop is..
ben ermee bezig
10 dagen zijn inmiddels voorbij gegaan..
* wacht nog steeds vol spanning op het verslag van Ilan *
stuk ongeduld.

![[img width=720 height=1018]http://www.planetlovemusic.com/images/general/pl08poster.gif[/img]](http://www.planetlovemusic.com/images/general/pl08poster.gif)