Partyflock
 
Forumonderwerp · 1017211
Wat is de meest enge film je je ooit gezien hebt?! :O
Dat was voor mij denk ik Stir Of Echoes, maarja, die zag ik voor het eerst toen ik nog maar 8 jaar oud was ofzo dus :P
laatste aanpassing door een beheerder
ik hou van griezelfilms kijk er ook heel veel maar kan niet zo niet zeggen dat ik er een echt heel eng vond
heb vroeger eens 'the blob' gekeken.. (die moordende drilpudding)de zwart-wit versie zelfs..
die was echt té eng!

als je dat nu kijkt lach je je rot! :lol:
 
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 juli 2008 om 23:46:
What lies beneath

Met die kuttelefoon die gaat als ze op die aanlegsteiger staat!


Kannibal... als ik alleen al dat muziekje hoor lopen de rillingen me over m'n rug!
 
Helraiser wat ik me zo kan herinneren.
Ik vond IT ook super eng toen ik m voor t eerst keek, was toen ook erg jong.
Ik hield al niet van clowns en dan komt er zo'n fucking enge clown tevoorschijn, die hele tim curry vind ik al een griezel :P Sindsdien heb ik ECHT een hekel aan clowns haha :P
laatste aanpassing
 
Uitspraak van *Janientje* op vrijdag 18 juli 2008 om 11:25:
Ik vond IT ook super eng toen ik m voor t eerst keek, was toen ook erg jong.
Ik hield al niet van clowns en dan komt er zo'n fucking enge clown tevoorschijn, die hele tim curry vind ik al een griezel Sindsdien heb ik ECHT een hekel aan clowns haha

:yes:
Door IT heb ik een trauma haha
 
Ik keek IT voor het eerst op Duitsland, denk dat hetd an minder eng is ofzo want me ma heeft zelfs gekeken en die vind een lachfilm al bijna eng :roflol:
Chucky toen ik 10 was ofzo :/ 2 nachten niet geslapen :lol:
Artiest {SHOWLIST artist 60684, 45958, 58191, 102323}
The Descent...vette setting in die grot...voor de mensen die um nog niet gezien hebbe...aanrader b)
 
vind copycat ook wel pittig freaky niet echt doodeng ofzo:P
ring heeft me echt bang gemaakt:P
 
Vroeger The Excorcist
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 19 juli 2008 om 22:13:
Vroeger The Excorcistlaatste aanpassing 19 juli 2008 22:13

Eerste echt enge film die ik heb gezien toen ik jaar of 12 was, durfde daarna niet meer alleen naar boven :roflol:
Creep bij die film had ik wel een paar keer me ogen en oren dicht geknepen:P
 
Uitspraak van M0L op vrijdag 18 juli 2008 om 13:43:
Chucky toen ik 10 was ofzo

Ja ik net zo, en het beroerde was dat ik toen die tijd een pop op mn kamer had die net zo groot was als chucky.

Je begrijpt wel dat die gelijk van mn kamer af moest, had toen ook een tijdje moeite met slapen :lol:
 
Vind The Descent wel eng gedaan :O
 
Ik vind bijna alles eng.

Mensen in de bioscoop moeten ook altijd om mij lachen omdat ik me dan helemaal kapot schrik.

De eerste keer dat ik The Others zag in de bios was ik zoooooo bang..


(Ik ben een mietje)

:p
Uitspraak van DJ Bash / Alec Vulture op vrijdag 18 juli 2008 om 20:29:
The Descent...vette setting in die grot...voor de mensen die um nog niet gezien hebbe...aanrader

idd erg spannende film
The Day of the Triffids


Mja, kwas ook nog maar 'n klein smurfje toen ;-)
 
Childs play vroeger nu niks meer.
 
Mogguh!

heb net wat leuks gevonden;

{ongeldige bron voor embed: http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=video&file=08300724_gore.wmv}

http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=video&file=08300724_gore.wmv

Voor de mensen die nog moeten eten OF net gegeten hebben zou ik aanraden om er maar even mee te wachten om te kijken.

;)

:bye:
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 juli 2008 om 08:02:
Mogguh!

heb net wat leuks gevonden;



http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=video&file=08300724_gore.wmv

Voor de mensen die nog moeten eten OF net gegeten hebben zou ik aanraden om er maar even mee te wachten om te kijken.



laatste aanpassing 24 juli 2008 08:03

Is niet eng, is gewoon Goor......

dit is pas eng:

http://www.youtube.com/watch?v=LreRE-iBYm0
laatste aanpassing
Jammer, dat ik die nie ff kan checken (op de zaak) strax thuis, ben benieuwd :kwijl:


Owja, nog 1tje: The Thing (1982) b-)
 
Ik ging ook It kijken toen ik een jaar of 10 was. Van iedereen gehoord dat ie super eng was. Dus had ik me er maar goed op voorbereid dat ik slapeloze nachting ging krijgen. Nou, helaas kan ik me bijna niets meer van de film herinneren :lol:. Ik denk doordat ik verwacht had, bang te worden, ik het niet werd :S..

Niet heel lang daarna een film gezien bij een vriendje, dat was eigenlijk de eerste en is de enige film gebleven waarbij ik een zenuwachtig gevoel kreeg: Castlefreak

http://www.fullmoondirect.com/assets/images/CASFRKDVD_CastleFreak.jpg

In het begin van de film zie je een oude vrouw "worst" snijden, alleen die worst leek een beetje op wat anders.. Vervolgens ging de camera de kelder in, waar een freak in beeld kwam, die geen willie meer had (wat meteen verklaarde wat t oude vrouwtje klaarmaakte..:S). Mr. Freak zat vast aan de muur met een ketting die om zijn pols zat. Hij werd gek en wilde perse los, dus rukt hij zijn duim maar even van zn hand af om de ketting over zn hand van zn arm af te kunnen schuiven.
De toon was gezet voor de rest van de film :roflol:
 
Poltergeist maar ik was pas 7! me neef en nicht waren aan het oppassen en ze lieten me een gedeelte meekijken. Niet verstandig want ik durfde een maand niet naar boven! :lol:
Uitspraak van V-Man op woensdag 9 juli 2008 om 17:21:
ook zo mooi he, iedereen heeft die film gezien toen ie klein was

Ja idd... Ik ook ja.
En dat moment dat het jochie z'n papieren bootje in die put achterna vangt :S

Moment blijft eeuwig eng...
Uitspraak van NickyNick op dinsdag 5 augustus 2008 om 17:45:
vangt

hij vangt helemaal nix, hij word gevangen
 
Halloween H20 :O
 
Uitspraak van Gaze op vrijdag 25 juli 2008 om 08:23:
Owja, nog 1tje: The Thing (1982)

Ja idd. die was eng (y)
Heb ook een poppen/clownen trauma opgelopen door Chuckie en IT die ik in mn jonge jaren heb moeten aanschouwen. Slapeloze nachten van gehad zeg.

Blair Witch Project & Jaws idemdito! Blegh :P
IT. :'(
 
Poltergeist
The Excorcist
Haute Tension
Hostel
moet de eerste enge film nog tegenkomen eerlijk gezegt

maar vroeger toen ik jaartje of 8 was vond ik IT wel 'eng' maar ook weer niet zo dat ik slapeloze nachten kreeg
 
niet egt dat ik ooit een film echt eng heb gevonden,, maar dan alle saw en hostel films:D heerlijk gewoon:P
 
mr Bean
blair witch project.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 augustus 2008 om 18:32:
niet egt dat ik ooit een film echt eng heb gevonden,, maar dan alle saw en hostel films:D heerlijk gewoon

:yes: Sluit me er volledig bij aan!
 
Wolf Creek

Gatverdamme, krijg er weer rillingen van als ik er aan denk..
 
Uitspraak van Markkkkk op zondag 10 augustus 2008 om 15:59:
Sluit me er volledig bij aan!

:D
 
costa
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 juli 2008 om 00:23:
Kannibal... als ik alleen al dat muziekje hoor lopen de rillingen me over m'n rug!

Dat muziekje zorgt altijd voor een beetje misselijk gevoel bij mij. raar sfeertje in die film....

Films zijn eigenlijk nooit eng, maar als je dan een goede spannende film wilt moet je asian horror kijken.
Shutter is dan echt 1 van de betere films als je van ghost movies houd (Gewoon alleen s'nachts kijken, echt wel een sterke horror)

Horror films zijn tegenwoordig alleen maar vermaak, ziek maar grappig.
Hostel & saw zijn dan wel de bekendste maar zeker niet de beste, Check ''The descent, the hills have eyes, texas chainsaw massacre (Remake), [rec], dawn of the dead (Kan nog wel even door gaan) dat worden later echte classics.
 
Uitspraak van Tony-T op donderdag 14 augustus 2008 om 17:25:
''The descent, the hills have eyes, texas chainsaw massacre (Remake), [rec], dawn of the dead (Kan nog wel even door gaan) dat worden later echte classics.

Hills Have Eyes, Dawn of the Dead zijn ook remakes.... de orginelen zijn al klassiekers... Helaas, halen ze het niet bij het orgineel vind ik. :(
Uitspraak van actief op donderdag 14 augustus 2008 om 17:40:
Hills Have Eyes, Dawn of the Dead zijn ook remakes.... de orginelen zijn al klassiekers... Helaas, halen ze het niet bij het orgineel vind ik.

Over the hills have eyes weet ik het niet (Origineel niet gekeken) Maar van dawn of the dead kan ik zonder twijfel zeggen dat het de beste remake is die ik heb gezien, plus dat hij ver boven zijn origineel gaat.
Echt een vette zombie film
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 augustus 2008 om 19:19:
Halloween H20

Die is zo eng het laatste half uur :O
Uitspraak van Kiets op woensdag 6 augustus 2008 om 00:24:
IT.

Ik hoorde dat iedereen IT eng vind :D
Toen zag ik IT op video bij de kringloop voor 1,50 :D
Dus ik dacht, doe is stoer en ik kocht hem :D
En wat een saaie film :Z
In het begin zie je steeds die flashbacks maar je ziet die pennywise haast nooit echt aanvallen, maar die kop was wel creepy met die gele hoektanden en die rooie ogen B)
Maar waarom het op het eind opeens een spin is..?! :S
the dentist, met als gevolg dat ik nog steeds met moeite naar de tandarts durf.
 
zo'n film met een zaag texas chain saw .. die mensen vermoorde.. ik had die gekeken met vrienden :P en toen bleven we slapen.. stond me broer midden in de nacht met een kettingzaag in de kamer :| ik heb nooit gehuild van angst.. maar toen O:)
niet echt een film zijn wel films van maar een stukje waar kim holland bezig was!