Partyflock

Forumonderwerp · 1016963

LAUSANNE - De Nederlandse international Khalid Boulahrouz is bij het EK voetbal in Zwitserland en Oostenrijk getroffen door groot persoonlijk leed.

Zijn dochtertje Anissa, dat woensdag te vroeg werd geboren in een ziekenhuis in Lausanne, is overleden.

Dat heeft de teamleiding van Oranje donderdag bekendgemaakt.

R.I.P :cry:

Zijn ze zoooo goed aan het voetballe, gebeurt zoiets. Vreselijk! Veel sterkte gewenst en hopen dat de ploeg zich wel kan opladen voor zaterdag want anders is het helemaal een dubbel drama voor Bouhla!
laatste aanpassing

Sterkte Boula en lekker belangrijk dat Nederlands Elftal, steun jij je vrouw en jezelf maar, velen malen belangrijker dan dat voetbal''spel''..

IIg heel veel sterkte gewenst uit Rotterdam in deze wel hele moeilijke tijden voor jou en je vrouw...

:( verschrikkelijk.... RIP

Sjeesus... wat afschuwelijk...

Het is toch TOTAAL niet im Frage of hij speelt of niet? Dat is zijn keuze, maar ik denk dat een ieder het volkomen begrijpt als dit wel het laatste is wat hij nu wil. Hoe belangrijk is in godsnaam een EK titel als je je kind moet begraven. Zet de dingen wel weer even in perspectief.

Arme Khalid, arme vrouw, arm kind :-(
Veel sterkte, ik 'hoop' dat ze een mooi eerbetoon krijgt zaterdag. Iedereen met zwarte rouwband of minuut stilte zou wel heel mooi zijn.

Kippenvel gewoon, wat kan het leven KUT zijn

RIP Anissa!
Werkzaam bij Area 0522
Artiest {SHOWLIST artist 1760, 7723}
Boula :respect:

wat een manier, die titel opdragen aan je dochter! Als ie wil spelen natuurlijk! succes pik (y)

Uitspraak van lindaaatje op donderdag 19 juni 2008 om 12:39:
Beetje jammer dat zo'n onderwerp alsnog uit moet lopen op gezeik. Lekker negeren die kneusjes...

Heel triest dit!
R.I.P. sterkte Boula en familie!

Uitspraak van Double T :yes: op donderdag 19 juni 2008 om 12:46:
wat een manier, die titel opdragen aan je dochter!

al win je 10 ek's. het verlies van een kind is echt niet om te zetten in winst.
ik denk dat hij geen moment meer aan voetbal denkt, en terecht.
godverdomme zeg

dit is zo ongeveer het ergste wat je kan overkomen

hoop dat hij en z'n vrouw het een beetje kunnen verwerken

R.I.P. :(
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 juni 2008 om 12:48:
al win je 10 ek's. het verlies van een kind is echt niet om te zetten in winst.
ik denk dat hij geen moment meer aan voetbal denkt, en terecht.

geloof mij, hij komt terug, absoluut! zo niet, dan is dat 1000% logisch natuurlijk...
Vreselijk zeg.

R.I.P.

en voor alle anonieme gasten met misplaatse kutopmerkingen tief es lekker op....

R.I.P Anissa :flower:
Uitspraak van Jared B) op donderdag 19 juni 2008 om 12:24:
Wat erg!!
Dat je daar nog grappen over kan maken, kan dr bij mij niet in..

nee bij mij ook niej :S

sterkte R.I.P. :flower:
laatste aanpassing

R.I.P.

verschrikkelijk dit

Werkzaam bij Partyflock
verschrikkelijk zeg :cry:

sterkte
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 juni 2008 om 12:03:
lijkt me niet dat ie gaat voetballen
moet eerst over het verlies komen

Dan zal hij waarschijnlijk nooit meer spelen, want daar kom je nooit overheen:/

Verschrikkelijk..zou er niet aan moeten denken:(:(
Vreselijk nieuws...

r.i.p.

R.I.P. :(

R.I.P. (F)

Dit is echt triest om te horen (N)
Wat verschrikkelijk zeg! :cry:

R.I.P. Anissa

En sterkte voor alle nabestaande!
jeeees hee.... :'( wat n ellende....
R.I.P. echt lullig tijdens het EK waarin je goed speelt krijg je dit op je dak :(
zeer triest! Eerst helemaal in de wolken door zijn 3 geweldige wedstrijden terwijl die geeneens bij de selectie zat in 1e instantie en dan gebeurd dit!

R.I.P.!!

RIP

(en onthoud, negatieve aandacht is ook aandacht)
R.I.P

Groter leed is er niet voor een ouder.

Heel oranje achter Boula. (f)

Sterkte voor Khalid en vrouw

Artiest G-Member
Werkelijk te triest voor woorden.......

Ik ga ervan uit dat hij terugkeert naar NL, Ik hoor links en rechts wel dat hij misschien door gaat bla bla bla en ek opdragen aan......

Maar hij is niet alleen......ik denk dat zijn vrouw hem nu meer nodig heeft als het elftal.

Ik wens de familie dan ook veel sterkte, het euforische gevoel bij dit EK is in 1 klap weg.

Uitspraak van Ouwehoeren op donderdag 19 juni 2008 om 12:17:
Leuk meneer Rujar kent dezelfde mensen als mij :) ff wat dingetjes achterhalen, paar goeie tikken ken ie krijgen :)

(y)

Mijn 2lingbroer heb het vorig jaar ook meegemaakt. En nu ik zelf ook een kleine heb weet je dat je kids het belangrijkste zijn. Belangrijker dan welke EK, WK of weet ik wat voor titel je maar winnen kan.

RIP

kopieër dit net uit een ander topic ;

do 19 jun 2008, 13:16
telesport
LAUSANNE - Khalid Boulahrouz heeft op het trainingsveld in Stade Olympique de la Pontaise geprobeerd zijn gedachten te verzetten. De international van Oranje werd gisteren met zijn vrouw Sabia getroffen door groot persoonlijk leed. Zijn te vroeg geboren dochtertje Anissa overleed in het ziekenhuis van Lausanne. De aanwezigheid van Boulahrouz op de besloten training bevestigt dat de verdediger het EK afmaakt.
R.I.P. Anissa...

Sterke Boula en vrouwlief....het EK kan me gestolen worden als ik in zijn schoenen stond...hij moet nu bij zijn vrouw en familie zijn om dit te verwerken...

:respect: voor hem als hij eventueel toch gaat spelen

Artiest Gohan
Hoop op een mooi gebaar zaterdag van de spelersgroep, op wat voor een manier dan ook.

Erg :(

R.i.p.

En sterkte voor meneer en mevrouw Boulahrouz :flower: