Partyflock

Forumonderwerp · 1016290
2 volgers · 27962x bekeken
Betreft: evenement: Defqon.1 Festival, zaterdag 14 juni 2008 om 11:00
Waarschuw beheerder
Hoe was het feest, en hoe was het weer??
Waarschuw beheerder

Blademasterz - in the end

Krijg weer kippenvel als ik dit zie:D
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mr. Thompson op zondag 15 juni 2008 om 20:35:
Rond je bar muntjes zoeken Ziet er kansloos uit, maar heeft mij al flink wat gratis drankjes bezorgt Maatje van me is daar echt de koning in. Die vind ook altijd gsm's geld en dure zonnebrillen. Hoef daar niet eens zijn best om te doen

andere tip .. spot een ton waar die munten in gegooit worden en je hebt nog meer ;)
Waarschuw beheerder
Rond je bar muntjes zoeken (Y) Ziet er kansloos uit, maar heeft mij al flink wat gratis drankjes bezorgt :lol: Maatje van me is daar echt de koning in. Die vind ook altijd gsm's geld en dure zonnebrillen. Hoef daar niet eens zijn best om te doen.

Shhh niet door vertellen:p gister weer 20euro aan muntjes gevonden:P als je toch staat te w88e op je drankje kan je net zo goed ff rond kijken:P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Miss Tails op zondag 15 juni 2008 om 19:35:
Mini sis en ik waren om half 12 binnen en na een rondje terrein, zijn we naar Francois gegaan in de grey.
Daarna echt de meest fantastische set van heel defqon 2008 mee mogen maken, Flamman en Abraxas.
Jeezus zwaar uit onze plaat, en bij ieder nummer weer een dikke stoot kippevel op mn hele lichaam!

Ben ik het helemaal mee eens sis!

Uitspraak van Miss Tails op zondag 15 juni 2008 om 19:35:
Daarna heerlijk rond gelopen en vooral gependeld tussen main, grey en wit.

Hand in hand!
Waarschuw beheerder
Ja was echt weer geweldig... alleen vraag ik me toch af of ik de enige ben geweest die een regenbui op haar hoofd heeft gehad tijdens D-Block & S-Te-Fan :S ??

Maar dat kan de pret zeker niet drukken... gingen alleen maar meer los om warm te blijven :lol:

Ja vond het echt een geweldig feest... heb er eigenlijk maar weinig woorden voor... Defqon (L)

Enige minpunt was de witte wijn... 1: was niet te zuipen 2: 2 muntjes... Beetje jammer...

Ik zoek trouwens dat nummer Angel(s?) maar weet niet welke artiest ik erbij moet plaatsen...???
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 juni 2008 om 21:21:
andere tip .. spot een ton waar die munten in gegooit worden en je hebt nog meer

*ahum*inqontrol*ahum*

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 juni 2008 om 21:09:
lolbroek. als organiator ben je in nederland wettelijk verplicht schoon drinkwater te ''gebruiken.''

Nou, ik heb er gister niet naar gekeken, omdat de laatste 10 festivals waar ik er wél na gekeken heb, allemaal sloot of grondwater uit de kranen kwam. En anders komt het wel uit een bovengronds plastic netwerk wat de hele dag vol in de zon ligt.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
cd is ook wel te doen :P maarjaa was gratis :P:P
Artiest Lip DJ
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 juni 2008 om 20:41:
Heb wel weer een zonnebril gevonden btw

mijne is kwijt :(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 juni 2008 om 21:28:
cd is ook wel te doen maarjaa was gratis

Dan moeten ze ook maar iets beter opletten :roflol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 juni 2008 om 21:31:
Dan moeten ze ook maar iets beter opletten

nee nie meegenome :P gewoon downloaden.. Fuck it :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 juni 2008 om 21:32:
nee nie meegenome

Oh ok.
Toen we naar de uitgang liepen trokken 2 meisjes die een stukje voor ons liepen bij zon verkoper het klitteband aan de onderkant los. En hij had niet in de gaten dat ie daarna nog wat cd's verloor :lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Nou, ik heb er gister niet naar gekeken, omdat de laatste 10 festivals waar ik er wél na gekeken heb, allemaal sloot of grondwater uit de kranen kwam. En anders komt het wel uit een bovengronds plastic netwerk wat de hele dag vol in de zon ligt.

Laat ik nou een aantal keer m'n flesje hebben bijgevuld :nosmile:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 juni 2008 om 21:33:
Toen we naar de uitgang liepen trokken 2 meisjes die een stukje voor ons liepen bij zon verkoper het klitteband aan de onderkant los. En hij had niet in de gaten dat ie daarna nog wat cd's verloor

haha :P
Waarschuw beheerder
donateur
Hoef daar niet eens zijn best om te doen.

verbaasd me niks anders was hij er nooit
de koning in

geworden :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MarkB op zondag 15 juni 2008 om 21:35:
Laat ik nou een aantal keer m'n flesje hebben bijgevuld

Nou als de rest zegt dat het drinkwater was, dan zal dat nu wel goed geregeld zijn.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 juni 2008 om 20:25:
Zo dat was ook duidelijk NIET grappig :[
Die man kijkt me aan en schudt met zn hoofd :no: Nu heb ik dat kaartje via iemand anders, maar het was duidelijk een echt kaartje en die personen zijn wel zo bekend in de partyscene dat ze zoiets niet flikken.. Bleek er storing te zijn :nocheer: Ik kon die vent wel wat aandoen, omdat ie mij liet schrikken door met zn hoofd nee te schudden :@ Maar daarna was het gewoon goed.. Hij zag wel in dat het een heeeeeeeeeel flauw grapje was. Pipo :rot:

had ik dus ook met mijn eigenkaartje, zegtie: "als hij nu niet werkt zegt het genoeg" na 3x na zn deadline te scannen deed hij het ineens...
ik moest bijna huilen..

maja, weer was goed, sfeer. gewoon toppie dacht ik zo?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Declain op zondag 15 juni 2008 om 21:39:
had ik dus ook met mijn eigenkaartje, zegtie: "als hij nu niet werkt zegt het genoeg" na 3x na zn deadline te scannen deed hij het ineens...
ik moest bijna huilen..

die scanners deugen niet :no: te storinggevoelig.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Reez op zondag 15 juni 2008 om 18:55:
Uitspraak van Jar- op zondag 15 juni 2008 om 17:39:

Hahaha ja lomp is dat. Krijg je een flesje water zonder dop (hier aan poppetje dat zijn hoofd tegen de muur stoot) :D

Voor de veiligheid, flesje met dop is gevaarlijk als het zo op de grond ligt...

Beetje naief. Bedoel, vergeet de omzet niet :x Als ze de dop erbij hadden gegeven, was er heel wat minder water verkocht.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Declain op zondag 15 juni 2008 om 21:39:
ik moest bijna huilen..

Man, dit vond ik nog enger dan als Nederland in de EK-finale zou moeten voetballen :) Echt, storingen, zo niet tof :[

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 juni 2008 om 21:41:
die scanners deugen niet te storinggevoelig

Ons is het 2 jaar geleden op defqon gebeurt, toen er zoveel gedoe was met nepkaarten,
dat er 4 kaarten geweigerd werden die gewoon door ons zelf gekocht waren. Konden we alsnog kaarten kopen voor 100euro ps.
Na een boze mail kregen we wel een zooi kaarten voor q-base als compensatie.
Waarschuw beheerder
donateur
Even iets heel anders, heeft iemand die defqon slippers nog gekocht of iemand ermee gezien? Stond in dat boekje dat ze te koop waren bij de Q merchandise maar die wisten nergens van :rot:

Vraag me dus af of ze wel te koop waren..

Waarschuw beheerder
donateur
Ben ook weer thuis :Yes:

Binnenkomen ging lekker snel. Fouilleren sloeg weer nergens op, maar alleen maar goed dan voor degene die gebruiken :yes:
Kluisje opgezocht, spullen er in en muntjes gehaald en toen even naar de Bleu gelopen. Geloof 10 minuten gestaan en door naar grijs voor Flamman en Abraxas :kwijl: die waren weer super heerlijk bezig en hadden van mij de hele dag door mogen blijven draaien O:) Daarna een stukje van de Stunned Guys mee gekregen en toen naar zwart gelopen voor de Meccano Twins. Tijd daar gestaan maar ineens werd het er zo druk :/ dus even naar de main gelopen.
Daarna wat eten naar binnen gewerkt en terug naar grijs voor G-town Madness en Darkraver. Jammer dat het geluid er even uitvloog :O maar gelukkig werd het vrij snel gefixed. Toen door naar zwart voor Promo, maar die kon me niet echt boeien. Wel lekker melig staan doen met Bianca.
En daarna naar zilver gegaan voor Peaky Pounder :kwijl: die was weer goed bezig en ben daar niet meer weggegaan :NO: werd zo heerlijk gedraaid.

Daarna nog naar het vuurwerk gekeken en toen de spullen uit het kluisje en weer richting Amsterdam :D
Al met al een super heerlijk feest. Veel mensen niet gezien maar wel veel mensen gezien die ik al een tijd niet heb gezien dus ook wel weer leuk.

Echt weer een super feestje gehad :yes:
Waarschuw beheerder
Nog steeds aan het nagenieten :respect:
Waarschuw beheerder
Defqon was weer geweldig!! En persoonlijk vond ik het veel beter dan vorig jaar.

We zijn lekker met de trein gegaan en binnen 20 min waren we al bij Almere strand, paar minuutjes lopen naar de ingang en zelfs daar was het totaal niet druk.
Om 1 uur precies waren we binnen. De organisatie was echt top! Q-Dance :respect:
Heb eigenlijk voornamelijk bij main gestaan. Lekker in het zonnetje:D Wat hadden we het getroffen met het weer! Dat had toch echt niemand verwacht.
De sfeer op de main zat er goed in heb weer met een hoop mensen gezellig een praatje gemaakt, altijd leuk!
Verder lekker rondgewandeld en alle tenten zo'n beetje bezocht.

De afsluiting bij Main was echt super mooi met al dat vuurwerk! Vond alleen Luna en Deepack wat tegenvallen:-( En het was ook veel te druk.. Was gewoon echt niet leuk meer.
De tijd ging alleen wel veel te snel voorbij!! Wat haat ik dat toch altijd...

Maar het was echt top!! Volgend jaar zeker weer! DEFQON (L)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zondag 15 juni 2008 om 21:56:
Fouilleren sloeg weer nergens op, maar alleen maar goed dan voor degene die gebruiken

Ik vind dit zo'n bullshit opmerking.. Snap je eigenlijk wel WAAROM er gefouilleerd wordt? Misschien om ervoor te zorgen dat als de pleuris uitbreekt jij in ieder geval niet een kogel door je kop krijgt of een mes tussen je ribben!! En ja, naar drugs wordt ook gezocht. Ik vind het verder prima wat mensen met drugs doen, maar je wilt echt niet zien wat er achter de schermen gebeurt met sommige mensen die verkeerd met drugs omgaan. Laat ik het zo zeggen, de security en de EHBO medewerkers hebben gisteren hun handen vol gehad met drugsgevallen! Leuk he, als je feestje op die manier moet eindigen.
Waarschuw beheerder
donateur
ik vind het ronduit belachelijk dat een uur voor het einde overal het bier op is.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Esther op zondag 15 juni 2008 om 21:59:
De afsluiting bij Main was echt super mooi met al dat vuurwerk! Vond alleen Luna en Deepack wat tegenvallen En het was ook veel te druk.. Was gewoon echt niet leuk meer.

daarom gingen wij maar naar Tommyknocker :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DopeyXXL op zondag 15 juni 2008 om 22:08:
[DopeyXL] ik vind het ronduit belachelijk dat een uur voor het einde overal het bier op is.

Ik weet niet of 't bier op was, maar na half 11 mocht er sowieso geen alcohol geschonken worden aldus het barpersoneel.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nou, ik heb er gister niet naar gekeken, omdat de laatste 10 festivals waar ik er wél na gekeken heb, allemaal sloot of grondwater uit de kranen kwam. En anders komt het wel uit een bovengronds plastic netwerk wat de hele dag vol in de zon ligt.laatste aanpassing 15 juni 2008 21:29

bij de ehbo kon je gewoon uit een watercooler tappen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op zondag 15 juni 2008 om 20:00:
Ik ben het een keertje niet met je eens
Ik vond het dit jaar juist heel erg los gaan! Meer dan vorig jaar iig. Ook veel meer dan op In Qontrol. Maarja het geluid was dan ook ook veel beter gisteren
Bij D-block en S-te-fan op de vip gestaan en man wat ging het toen lekker los zeg
Bijv bij Technoboy was de main inmiddels al zo gigantisch druk dat het qua losgaan wat minder hard ging. Daar zal het dan eerder aan liggen.

Ik ben eigenlijk alleen bij TBY op de Main geweest, ik doel meer op de algemene trend.
Waarschuw beheerder
geweldig feest zoals altijd :jaja:
Waarschuw beheerder
Rond je bar muntjes zoeken Ziet er kansloos uit, maar heeft mij al flink wat gratis drankjes bezorgt Maatje van me is daar echt de koning in. Die vind ook altijd gsm's geld en dure zonnebrillen. Hoef daar niet eens zijn best om te doen.

:D Dat doe ik ook. Ik ben echt een zwerver, ik raap van alles op van de grond. MAAR, en dat zeg ik er even bij, als ik een gsm of portemonne, kluissleutel, pinpas oid vind dan doe ik m'n best dat bij de rechtmatige eigenaar te bezorgen. Een zonnebirl is een ander verhaal.

Maar ik kijk dus ook altijd op de grond hoor. haha heb de gekste dingen gevonden al. En munten idd, lukt ook altijd.

Dan maar een schraperd. Ik draag wel bij aan een betere sfeer dus die 10 euro die ik dan minder opmaak zal de organisatie me vast niet aanrekenen ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van (6)Lift_like_a_Lady(6) op zondag 15 juni 2008 om 22:03:
Ik vind dit zo'n bullshit opmerking.. Snap je eigenlijk wel WAAROM er gefouilleerd wordt? Misschien om ervoor te zorgen dat als de pleuris uitbreekt jij in ieder geval niet een kogel door je kop krijgt of een mes tussen je ribben!! En ja, naar drugs wordt ook gezocht. Ik vind het verder prima wat mensen met drugs doen, maar je wilt echt niet zien wat er achter de schermen gebeurt met sommige mensen die verkeerd met drugs omgaan. Laat ik het zo zeggen, de security en de EHBO medewerkers hebben gisteren hun handen vol gehad met drugsgevallen! Leuk he, als je feestje op die manier moet eindigen.

Ik weet waarom ze fouilleren. Maar ik had gisteren een arsenaal aan wapens mee kunnen nemen en genoeg drugs om half defqon te kunnen voorzien en dat bedoel ik met slecht fouilleren ;)

En dat mensen teveel gebruiken of er verkeerd mee omgaan weet ik ook :yes: Ik gebruik zelf niets maar ken er meer dan genoeg die het wel doen. En alleen maar hulde voor de EHBO'ers die daar staan te werken, maar de mensen die zelf out gaan door teveel of verkeerd te gebruiken, sorry, maar dat vind ik nog steeds eigen schuld, dikke bult ook al is het iets wat je niemand gunt :NO:

Uitspraak van !FrankL! op zondag 15 juni 2008 om 22:17:
Ik weet niet of 't bier op was, maar na half 11 mocht er sowieso geen alcohol geschonken worden aldus het barpersoneel

In zilver werd er gewoon bier getapt hoor :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Remco op zondag 15 juni 2008 om 21:43:
Beetje naief. Bedoel, vergeet de omzet niet Als ze de dop erbij hadden gegeven, was er heel wat minder water verkocht.

Dat vind ik zo'n bullshit. Alsof we allemaal debielen zijn die een flesje niet rechtop kunnen houden. %) Ik drink net zoveel water met als zonder dop op m'n flesje hoor.

Denk er eens bij na hoe al die doppen de grond ingetrapt worden op zo'n festival en hoeveel moeite en geld dat kost om die weer allemaal te verwijderen ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van (6)Lift_like_a_Lady(6) op zondag 15 juni 2008 om 22:03:
maar je wilt echt niet zien wat er achter de schermen gebeurt met sommige mensen die verkeerd met drugs omgaan. Laat ik het zo zeggen, de security en de EHBO medewerkers hebben gisteren hun handen vol gehad met drugsgevallen! Leuk he, als je feestje op die manier moet eindigen.

heb je daar gewerkt dan, dat je dat weet? En de statistieken gezien? En dat in verhouding gezet met het aantal bezoekers? het zal allemaalw el meevallen. Natuurlijk heb je er altijd een handjevbol tussenzitten dat geen mate weet te houden maar dat heb je op een normale zaterdagavond ook met mensen die teveel bier zuipen.
Waarschuw beheerder
defqon was fucking de shit! wat geweldig genoten van de sfeer en alle gezellige mensen die uit hun dak gingen!!

tot volgend jaar!!!

:D:D:D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op zondag 15 juni 2008 om 22:23:
Ik weet waarom ze fouilleren. Maar ik had gisteren een arsenaal aan wapens mee kunnen nemen en genoeg drugs om half defqon te kunnen voorzien en dat bedoel ik met slecht fouilleren

Klopt idd, ik ben niej eens gefouilleerd :S Mn tas is even bekeken maar Deo eten en drinken (die ik vergeten eruit was te halen) konden zo mee naar binnen. Tuurlijk is t voor drugsgebruikers handig, maar ik sta liever een tijdje in de rij dan dat ik of 1 van mn vrienden een mes tegen komen :/

Verder een super feest :D
Alleen afsluiting niej echt Defqon waardig, en idd was t geluid op sommige momenten echt n drama :vaag:

Uitspraak van Mokkeltsie op zondag 15 juni 2008 om 21:27:
dat nummer Angel

Ik denk dat je The Nasty Boyz bedoelt met Angel :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *RisS* op zondag 15 juni 2008 om 22:39:
Mn tas is even bekeken maar Deo eten en drinken (die ik vergeten eruit was te halen) konden zo mee naar binnen.

wat voor deo?? roller of spuitbus??

vorig jaar had ik nog 2 inzitte beide weg gegooit door hun..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 juni 2008 om 22:44:
wat voor deo?? roller of spuitbus??

Spuitbus ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *RisS* op zondag 15 juni 2008 om 22:45:
Spuitbus

hmmszz:P dit jaar vroeg die zelfs of ik iets van waterstoffen bij me had terwijl die net ervoor in tas gekeken had :s en ik al door foilering was
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Bij mij werd alleen gevraagd of ik wapens of voorgedraaide joints bij had.

Vervolgens mocht ik zonder gefouileerd te zijn door lopen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 juni 2008 om 22:51:
voorgedraaide joints bij had.

vroeg die mij nie maar heb ik ook nie verteld ;) had ie maar beter moete zoeke ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op zondag 15 juni 2008 om 21:56:
Veel mensen niet gezien maar wel veel mensen gezien die ik al een tijd niet heb gezien dus ook wel weer leuk.

K heb je inderdaad niet gezien :o

Uitspraak van Wackiejacky op zondag 15 juni 2008 om 22:20:
Ik ben eigenlijk alleen bij TBY op de Main geweest, ik doel meer op de algemene trend.

(Y)
Misschien heb ik met mijn vijf jaartjes nog niet genoeg ervaring. Maar ik merkte bij mijn eerste feesten al dat het soms niet los ging en de volgende keer weer wel etc etc. Ik heb de laatste jaren geen echte achteruitgang kunnen ontdekken in de mate hoe mensen losgaan :nee: ;)
Maar misschien is het een gevoelsmatig iets :o
Leuk stukje in partyzine ook trouwens ook trouwens (Y)
K was vanochtend in de weer met foto's etc. Had een paar traanmomentjes gehad en dan kon dat er ook nog wel bij :lol: Gevoelsmatig beleef ik het idd ook zo :d
Waarschuw beheerder
donateur
Mensen, beter als dit kan het toch niet?? :nee: Super lekker weer, organisatorisch gewoon PERFECT! Elke cent waard!!! Super gezellig met mijn groepje! (L) Dikke set van A-lusion :respect: Op het einde was het wel super druk maar wat een afsluiting :) stond met kippevel op mn armen :P Op het einde naar de kluisje en uitgang was drama en om 1 uur nog in de file staan is ook KUT. Maar het was het waard :yes: Op naar 2009 :woep:

:respect: Q-dance :respect:
Uitspraak van *RisS* op zondag 15 juni 2008 om 22:39:
Tuurlijk is t voor drugsgebruikers handig, maar ik sta liever een tijdje in de rij dan dat ik of 1 van mn vrienden een mes tegen komen

Ik denk dat je dan TE zwart/wit denkt. Messen/wapens op een feest komt echt niet tot zeer en zeeeeeeeeeer zelden voor ;)

Uitspraak van Esther op zondag 15 juni 2008 om 21:59:
En het was ook veel te druk.. Was gewoon echt niet leuk meer.

Ja vind je het gek :P Defqon is ook gewoon veel en veelste kick :D Iedereen wil tot het einde blijven :P:P

Artiest SinSuline
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Wackiejacky op zondag 15 juni 2008 om 22:25:
Denk er eens bij na hoe al die doppen de grond ingetrapt worden op zo'n festival en hoeveel moeite en geld dat kost om die weer allemaal te verwijderen

en denk eens na hoeveel extra werk aan verstuikde/gekneusde/gebroken enkels het ehbo personeel heeft als er wel dopjes op de flessen zitten...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 juni 2008 om 23:06:
en denk eens na hoeveel extra werk aan verstuikde/gekneusde/gebroken enkels het ehbo personeel heeft als er wel dopjes op de flessen zitten...

Dopjes vallen dan nog wel mee.
Het is irritanter als er volle fles water eraan zit, vorig jaar me in black lelijk vertuikt. kon een uur niet dansen. toen ging het wel, maar de mokerslag kwam toen pas op de zondag avond.
Zoals nu ook overigesn, een vette blaar en pijn in mijn enkel. Maar het was het meer dan waard :lief:
Waarschuw beheerder
Kippevel momentje op defqon

Alleen zonde van de laatste paar seconde
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Belab op zondag 15 juni 2008 om 23:14:
Alleen zonde van de laatste paar seconde

:lol:

Deze plaat vind ik persoonlijk de slechste productie in de geschiedenis van de hardstyle. Maargoed dat is mijn bescheiden mening. vind hem veels te happy, k noem het geen hardstyle meer....
laatste aanpassing