Partyflock

Forumonderwerp · 1016290
2 volgers · 27077x bekeken
Betreft: evenement: Defqon.1 Festival, zaterdag 14 juni 2008 om 11:00
Waarschuw beheerder
Hoe was het feest, en hoe was het weer??
Waarschuw beheerder
Twas een te zalig feest.

Mijn compilatie:

{argument 'id' ontbreekt}
Waarschuw beheerder
weet iemand misschien wanneer die dvd uit komt of is de dvd al uit?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Technosam op dinsdag 8 juli 2008 om 20:19:
ik wil ook weer terug

:yes: i miss defqon!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 juli 2008 om 11:42:
Leuke aftermovie

Thanks... :)

Uitspraak van JeffreY!:) op dinsdag 22 juli 2008 om 15:35:
weet iemand misschien wanneer die dvd uit komt of is de dvd al uit?

Ik denk ergens in september
Waarschuw beheerder
Ben nog altijd aan het teren op dit geweldige feest , abnormaal hoe vet dit was!

Waarschuw beheerder
Hallo mensen, we zijn onderhand weer 5 festivals verder :lol:
Waarschuw beheerder
weer kippenvel alsk die filmpjes weer zie :D supper feest!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lip DJ op woensdag 30 juli 2008 om 13:53:
22 augustus DVD

Is het van een betrouwbare bron? :P

Mooi verjaardags cadeau dus :D

Waarschuw beheerder
Op bol.com staat Releasedatum: 25.08.2008.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op vrijdag 1 augustus 2008 om 00:56:
Op bol.com staat Releasedatum: 25.08.2008.

Daar komt ie altijd later uit, mensen die hem gepre-orded hebben zullen hem wel wat eerder krijgen :).
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 juli 2008 om 08:43:
Hallo mensen, we zijn onderhand weer 5 festivals verder

idd.. :gaaaaaaaap:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van LaBellaa. op vrijdag 1 augustus 2008 om 17:15:
Daar komt ie altijd later uit, mensen die hem gepre-orded hebben zullen hem wel wat eerder krijgen

Ja vast wel, was met qlimax ook zo, werd de release datum elke dag veranderd haha.

Maarja t zal denk ik wel rond die tijd zijn :D
Waarschuw beheerder
dvd besteld & betaald!
Waarschuw beheerder
same here! ben benieuwd hoe de dvd is!
Waarschuw beheerder
zelfde hier, hoop hem nog voor zaterdag (mysteryland) binnen te krijgen!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lip DJ op maandag 18 augustus 2008 om 18:07:

Ik ook. Kan ik nog ff inkomen voor de Q-Dance Stage.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 9 juli 2008 om 05:13:
Uitspraak van MissPrincess op maandag 7 juli 2008 om 20:29:
Ik kan niet wachten op volgend jaar!!! Ik mis Defqon!!!

Probeer ook eens een ander feestje anders!

Idd, defqon is zeker een vet feest! Maar er zijn zoveel andere feestjes die ook nog eens leuker zijn. Vond decibel beter, nature one veruit het allerbeste!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Lip DJ op maandag 18 augustus 2008 om 18:07:

Heeft q-dance al een release datum gegeven dan? ;) Reken er maar niet op dat je hem voor zaterdag hebt...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 augustus 2008 om 23:17:
Heeft q-dance al een release datum gegeven dan? ;) Reken er maar niet op dat je hem voor zaterdag hebt...

ik heb voor zaterdag, weet het vrijwel zeker!
Waarschuw beheerder
ja heb hem maandag ook besteld en betaald verwacht hem ook vrijdag binnen,kan ik hem nog ff kijken voor ik naar mysteryland ga

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Lip DJ op woensdag 20 augustus 2008 om 00:03:
ik heb voor zaterdag, weet het vrijwel zeker!

Zie zojuist een promotiebericht dat de dvd vanaf nu beschikbaar zou moeten zijn, wat betekend dat ik terug moet komen op mijn eerdere uitspraak :O :bloos:

Defqon.1 Festival 2008 DVD nu verkrijgbaar

De Defqon.1 2008 DVD is een meesterwerk geworden waar de liefhebber zijn hart bij kan ophalen. Uiteraard komen de geweldige optredens van DJ’s en artiesten ruimschoots aan bod en is het schijfje tevens gevuld met prachtige beelden die de sfeer van het event één op één weet over te brengen.

De beste momenten van alle areas onder begeleiding van die keiharde sound die Defqon.1 zo speciaal maakt komen zo je huiskamer in geknald. De highlights van Blue en Red worden aangevuld met interviews door Tygo Gernandt die de festivalgangers eens even aan de tand voelt en nog veel meer exclusief beeld- en geluidmateriaal. Maar dat is nog niet alles!

Naast de DVD bevat dit spectaculair vormgegeven digipack ook nog een exclusieve mix van Luna & Deepack. Deze mix bevat de beste en hardste tracks van dit moment en is alleen verkrijgbaar bij deze gelimiteerde Defqon.1 Festival DVD. Dit alles maakt dit een niet te missen ‘dubbelaar’ die zijn geld dubbel en dwars waard is.

Bestel de Defqon.1 Festival DVD nu bij TicketOnline.

Waarschijnlijk zal ie vanaf morgen dan toch wel bij de mensen thuis liggen die hem gepre-orderd hebben!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 augustus 2008 om 12:39:
Waarschijnlijk zal ie vanaf morgen dan toch wel bij de mensen thuis liggen die hem gepre-orderd hebben

Dat Zou goed uitkomen want morgen krijg ik mensen over de vloer met wie ik op Defqon ben geweest

Ik wil DVD :honger:
Waarschuw beheerder
Ik heb de dvd gister betaald en ik wil hem ook op vrijdag hebben! Kan ik thuis even lekker warm stampen!!
Waarschuw beheerder
vind het maar rustig rondom de dvd :P vorig jaar zat iedereen te reageren wanneer ze een postbode zagen fietse :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Lip DJ op donderdag 21 augustus 2008 om 13:33:
vorig jaar zat iedereen te reageren wanneer ze een postbode zagen fietse

Misschien hebben ze hem nu nog niet gezien 8)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op donderdag 21 augustus 2008 om 13:41:
Misschien hebben ze hem nu nog niet gezien

waarom komen er 3 postbodes langs, en stoppen ze allemaal niet bij mij :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Lip DJ op donderdag 21 augustus 2008 om 13:48:
waarom komen er 3 postbodes langs, en stoppen ze allemaal niet bij mij

:lol: k zou het niet weten 8)

Ik check thuis wel of de DVD er is. Maar ik vrees dat we nog een dagje of wat moeten wachten. anders hadden de hysterische posts nu al in dit topic gestaan :roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op donderdag 21 augustus 2008 om 14:55:
Ik check thuis wel of de DVD er is. Maar ik vrees dat we nog een dagje of wat moeten wachten. anders hadden de hysterische posts nu al in dit topic gestaan

haha denk het ook ja, dus morgen of zaterdag denk ik...

hopelijk morgen, dan heb ik nog een inkomertje voor mysteryland

Waarschuw beheerder
Nou hier is de postbode al langs geweest en nogsteeds geen DVD. beetje raar, want dan zou je hem nog bijna eerder in de winkel kunnen halen maar goed.. terwijl ik maandag ook al gewoon betaald heb etc.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 22 augustus 2008 om 11:18:
Nou hier is de postbode al langs geweest en nogsteeds geen DVD. beetje raar, want dan zou je hem nog bijna eerder in de winkel kunnen halen maar goed.. terwijl ik maandag ook al gewoon betaald heb etc.

heel raar, maar bij mij komen echt altijd 2 postbodes
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 22 augustus 2008 om 11:18:

heb hem net opgehaald bij freerecord shop....

hij is zekerssss wel goed!!!
Waarschuw beheerder
Ik weet niet zeker of hier de post al is geweest, maar ik heb nog niks...
Waarschuw beheerder
hier ook weer niks bij de post dus dat preorder gedoe schiet je ook niks mee op,in de winkel hebben ze hem eerder dan wij

Waarschuw beheerder
Heb hem dan nu toch (niet via de post) maar ze hebben wel lekker mooi veel tijd erin gestoken. Ziet er allemaal erg netjes uit en ze hebben veeeel aandacht voor de afsluitende set (jongens wat duurt dat stuk lang). Alleen maar mooi natuurlijk :)
Waarschuw beheerder
was vorig jaar ook. bovendien was het incl verzendkosten nog duurder dan in de winkel (mediamarkt)
nu heb ik 23 euro betaald bij de FRS en zal het wel even duur zijn (had geen zin om naar de mediamarkt te gaan)
straks even kijken en morgen los gaan op mysteryland.

Waarschuw beheerder
donateur
Komt er op neer dat de nieuwsgroepengebruikers hem weer eerder hebben als de mensen die hem gepreorderd hebben. Net als voorgaande jaren.

Zijn er al mensen die hem gepreorderd hebben en hem ook daadwerkelijk hebben ontvangen nu? Of krijg ik toch nog gelijk dat hij er voor zaterdag niet is dan :O
Waarschuw beheerder
Belachelijk, je mag toch verwachten als je em pre-ordered dat je em ook minimaal 1 dag voor de release datum krijgt. Nu ben je duurder uit en krijg je em later... Erg slecht!
Waarschuw beheerder
Heb de DVD zojuist gekocht bij FRS. Zit m nu te kijken!!

Echt een goede DVD!! Persoonlijk vind ik deze veel beter dan vorig jaar.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 22 augustus 2008 om 17:48:
Zijn er al mensen die hem gepreorderd hebben en hem ook daadwerkelijk hebben ontvangen nu?

Ik heb hem ook nog niet, das een slechte zaak(n)
Volgend jaar wacht ik lekker tot ie bij FRS ligt.
Waarschuw beheerder
ik heb hem net binnen gekregen door de brieven bus..
maja kan nu niet kijken... Mysteryland live stream ;)
Waarschuw beheerder
De post is hier net geweest... geen dvd...

Waarschuw beheerder
Hier is hij wel eindelijk binnen met de post. Blijf het echt slecht vinden dat we hem neit eerder hebben gekregen dan die in de winkel lag!
Volgend jaar pre-order ik hem echt niet weer!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van watcherob op zaterdag 23 augustus 2008 om 13:20:
De post is hier net geweest... geen dvd...

Hier wel
Hhij is tot nu toe best wel heldig :d
Dadelijk een klein verslagje :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 22 augustus 2008 om 17:48:
Komt er op neer dat de nieuwsgroepengebruikers hem weer eerder hebben als de mensen die hem gepreorderd hebben. Net als voorgaande jaren.

Zijn er al mensen die hem gepreorderd hebben en hem ook daadwerkelijk hebben ontvangen nu? Of krijg ik toch nog gelijk dat hij er voor zaterdag niet is dan

Had hem bijna gepre orderd. Maar weigerde de verzendkosten te betalen. Heb hem gisteren gewoon hier bij de lokale platenzaak gehaald. Verkoopt die gast ook eens iets en ben ik ook nog sneller uit :)

Leuke dvd, alleen valt nu pas echt op hoe slecht blademasterz was :lol: Ruffian is echt heeeeerlijk bezig op die dvd! Wat een mc! Verder zit het geheel goed in elkaar. Eindshow staat er dik op! Jammer dat tby, zany of dana er niet opstaat. Maar al met al een leuke dvd om zo eens terug te zien :)
Waarschuw beheerder
donateur
Al met al vind ik deze DVD beter dan die van 2007, net zoals het feest overigens.

Het is net als de laatste qlimax-dvd er eentje met heel erg hoog pretbek-gehalte :d :d :d
Maat dat was ook zo'n beetje de sfeer van de hele dag, en dat zie je wel leuk terug in de DVD. Ook de losgaande massa's mensen zie je weer mooi. K kreeg hier en daar toch wel het kippenvelgevoel van het moment weer terug :lief: Heel vet :d

Enige nadeel vind ik dat blademasterz erop staat, had dan beter D-block&S-te-fan of Dana genomen ofzo. Die draaiden echt veel en veel beter.

Al met al wel 1 van de betere DVD's van de laatste paar jaar denk ik (Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Vette dvd van een wereldfeest :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op zaterdag 23 augustus 2008 om 16:40:
Enige nadeel vind ik dat blademasterz erop staat, had dan beter zany of Dana genomen ofzo. Die draaiden echt veel en veel beter.

Idd!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Staat er nog een flink stuk van de Black tent op?,anders is die niet interessant genoeg om te kopen :nee:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Staat maar een heel klein stukje op van de black op
terwijl dat toch de mooiste tent was ;)