oooh pixx wat is dat nu weer voor foto OMG zet meteen je hele album op dit topic schat
De zogenaamde "bekende" populaire pf'ers, zien er wel goed uit
als jij jou niet rap maakt dat je weg komt..
billenkoek
trouwens, het was 10 euro )
heb je mijn tegenbod van 5 euro voor een pijpbeurtje in dat topic niet gezien dan ?
niet weer! mijn billen zijn nog rood van de vorige afstraffing die je me gegeven hebt omdat ik de afwas niet klaar had..
er wordt niet onderhandeld ja!
blijf bezig
dan weet je wat je te wachten staat.. JA!
moet verdomme een keer afgelopen wezen
maar daarna wil ik wel gelijk omrollen en slapen.. niet weer een half uur dat geknuffel en ander gezeik
ja lief.. het zal niet meer gebeuren lief...ik zal zorgen dat ik alle taken die je me opdraagt uitvoer lief...
alles om weer billekoek te voorkomen..
schat dit heet vissen naar een compliment, maar goed als jij het graag horen wil, dat paard is beeldschoon maar dat mormel dat er naast staat
denk dat ik eerder slaap dan jij..
en nou niet te lief he.. hou ik ook niet van, JA!
dat is ook gemeen
Maar idd. je kan het haar ook niet echt kwalijk nemen he! ze is pas 16, vond mezelf ook kapot lelijk toen ik 16 was
gelukkig ben ik aardig opgedroogd
Zal nou ook niet van mezelf zeggen dat ik lelijk ben wat dat ben ik nou ook weer niet maar zo lekker als sommige andere dames daar kan ik mezelf niet mee meten je moet wel realistisch zijn he.. maar echt lelijk zou ik mezelf niet noemen. Nu niet meer in ieder geval ieder valt zo in bepaalde gradaties
Misschien is dat meisje wel heel onzeker! Onzekerheid doet ook veel met iemand he, niet te vergeten..
Misschien is dat meisje wel heel onzeker! Onzekerheid doet ook veel met iemand he, niet te vergeten..laatste aanpassing 23 juni 2008 13:18
Erg mooi gezegd
Zou het niet anders kunnen verwoorden
je hebt gelijk,ik met mijn grote bek
vond de opmerking niet zo handig alleen die vraagt erom
ik kan het er wel op..
elke dag begint goed, als een man zegt dat ie zn ding
wel in je wil schuiven
billenkoek
je hebt gelijk,ik met mijn grote bek maar heb nog niet op de dame haar profiel gekeken
vond de opmerking niet zo handig alleen die vraagt erom
moet verdomme eens een keer afgelopen wezen ja!
ik zeg; anaal vernederen
er is een verschil tussen sneaky en flirten als je op iemand geilt, kijk het ligt er ook aan hoe je iets tegen een vrouw zegt, dat moet je goed aanvoelen vriend dan krijg je veel meer voorelkaar.
Je mag best recht voor je raap zijn, sommige vrouwen vinden dat niet erg maar er zijn er genoeg die je anders kan behandelen. Blijf altijd respect hebben voor de ander, zeker als je een date wilt met een mooie dame.
dus?
dus?
june is nogal niet out of my league