Partyflock

Forumonderwerp · 1015321
11 volgers · 56514x bekeken
Waarschuw beheerder
+3-2
donateur
AMSTERDAM - Telecombedrijf T-Mobile gaat een nieuwe versie van de iPhone in Nederland verkopen.

Dat meldt persbureau Reuters maandag. Het toestel wordt naar verwachting maandagavond Nederlandse tijd gepresenteerd op een Apple-conferentie in San Francisco.
Volgens de 'betrouwbare bronnen' waarop Reuters zich beroept, zou T-Mobile in Nederland een exclusieve distributiedeal voor de telefoon hebben gesloten.

Nederland was het enige West-Europese land waar nog niets bekend was over de beschikbaarheid van het toestel. In steeds meer andere Europese landen verkoopt Apple de telefoon via verschillende providers.
T-Mobile was niet onmiddellijk bereikbaar voor commentaar.

Bron

Eindelijk.. Alleen jammer van T-mobile, had gehoopt dat KPN de gene was..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 oktober 2011 om 09:36:
Doe agenda eens in landscape mode.

:D

Thnx!
Waarschuw beheerder
even wachten op goeie jailbreak, wil me tomtom toch wel even houden. updates klinken wel nice, helemaal die camera toegang vanuit het lockscreen!
Waarschuw beheerder
donateur
gister om 19.06 IOS 5 download aangezet, na een uur de eerste fout melding,nog een keer gedaan en rond 21.00 eindelijk IOS 5 op men phone :D werkt super snel, notificatie centrum (Y) vanuit lockscreen naar de camera al helemaal super. icloud draait hier ook goed.en het foto maken met de volume button is ook een goeie vinding. verder nog beetje aan het spelen en uitzoeken wat de mogelijkheden zijn.... en twijfel om hem te jailbreaken.... wel of niet doen ?
Waarschuw beheerder
donateur
Joost huilie weer profiel aangemaakt zie ik :')

:D

Waarschuw beheerder
Kan jou toch niet missen! Van me oude zooi af en nog maar actief in 2 topics ;)
Waarschuw beheerder
ik heb dus een iphone en als ik dan naar de appstore ga en iets wil halen dan vraagt ie om het wachtwoord van mijn oude apple id:S terwijl op me pc bij itunes gewoon me nieuwe staat.
weet iemand hoe ik dat kan veranderen?
Waarschuw beheerder
Heb ik ook een tijdje gehad idd...
Elke x email bevestigen enzo

Khad na een tijdje me WW veranderd en het komt nu niet meer voor...

Kheb nu dat me pc me iphone helemaal niet meer herkent
Itunes alles eraf gehaald en opnieuw geinstalled... Maar zonder resultaat
Waarschuw beheerder
Of op je iphone bij instellingen uitloggen, en met je nieuwe ID inloggeng:jaja:
Waarschuw beheerder
Ff nog wat dingetjes over IOS5 die ik tegenkwam en sommige mensen nog niet weten

- Je kunt nu foto's maken met de volumeknop
- 2 x op de homebutton drukken en je kunt vanuit het lockscreen naar de camera
- Je kunt safari in privemodus zetten o:)
- Je kunt EINDELIJK mappen voor foto's aanmaken op je iPhone zelf en daar de foto's in plaatsen :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [D]aan.. op zaterdag 15 oktober 2011 om 03:30:
Of op je iphone bij instellingen uitloggen, en met je nieuwe ID inloggeng

simpel maar doeltreffend(Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 oktober 2011 om 23:19:
Wat zou er niet optimaal aan moeten werken dan?

Ik zou het niet weten. Toen ik een pc had en ik mijn IPT moest updaten, deed ie het niet.
Restoren deed ie het wel

Sinds ik een iMac heb, daar helemaal geen problemen mee!
Waarschuw beheerder
donateur
Voor de iCloud gebruikers, ff de box.net app downloaden, registreren en je heb 50GB tot je beschikking (Y):)
Waarschuw beheerder
al me apps opnieuw moeten dll, maar..

Uitspraak van Colonel Sanders op zaterdag 15 oktober 2011 om 14:02:
Je kunt nu foto's maken met de volumeknop
- 2 x op de homebutton drukken en je kunt vanuit het lockscreen naar de camera
- Je kunt safari in privemodus zetten o:)
- Je kunt EINDELIJK mappen voor foto's aanmaken op je iPhone zelf en daar de foto's in plaatsen :respect:

dit is erg fijn om te lezen :)
Waarschuw beheerder
gisteravond 8 uur mn iphone van de lader afgehaald... vanmorgen op staan met een lege batterij :S ik weet niet wat de ios 5 allemaal uitspookt, maar hij slurpt hem in standby stand zelfs helemaal leeg!

Waarschuw beheerder
Apps zoals het weer en beurzen staan bij je notificaties. Die moet je uitschakelen
Waarschuw beheerder
Heb die ook uitstaan:jaja:
Aandelen boeien me niet en het weer is nou ook niet per se nodig als het inderdaad batterij scheelt..
Kan alleen nog niet zeggen of het nou echt verschil maakt, al denk ik van wel:jaja:
Waarschuw beheerder
dat zou het wel eens kunnen zijn ja, die maakt volgens mij continu gebruik van locatievoorziening enz...

Waarschuw beheerder
Nergens last van, alles staat aan bij mij.

Uisettings btw. :respect:

[img width=600 height=900 cacheid=0011eeb6002f822b95734d6d1a02c99da0]http://iphonejailbreaks.org/wp-content/uploads/2011/06/iRetina++-UI.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fox Raving op dinsdag 18 oktober 2011 om 14:04:
die maakt volgens mij continu gebruik van locatievoorziening enz...

Dat niet denk ik, want locatievoorzieningen staat standaard uit op mijn toestel
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 oktober 2011 om 15:08:
Uisettings btw. :respect:

Wil ook mijn Jailbreak weer:(

Heb 2x die tethered gedaan, geen probleems in Cydia..
Maar nadat ik Installous had geinstalleerd liep ie vast en moest ik restoren:/

Daarna nog 1x geprobeerd zonder installous, maar toen liep Safari vast..
Iemand anders last van?? (Iphone 4, iOS 5)

In ieder geval wachten op unthetered dus:jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Colonel Sanders op zaterdag 15 oktober 2011 om 14:02:
Je kunt EINDELIJK mappen voor foto's aanmaken op je iPhone zelf en daar de foto's in plaatsen

jeeeej :D
Waarschuw beheerder
Aandelen en het weer app uitgezet, maar vanmorgen toen ik wakker werd was weer mn batterij helemaal op! gister rond 8 uur van de lader afgehaald.. bij 70% ofzo gaan slapen.. en wakker worden met een lege telefoon... voor de update naar ios 5 nooit last van gehad!
Waarschuw beheerder
donateur
kun je je batterijgebruik niet opvragen om te checken welke app je telefoon wakker houdt dan?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fox Raving op woensdag 19 oktober 2011 om 07:45:
Aandelen en het weer app uitgezet, maar vanmorgen toen ik wakker werd was weer mn batterij helemaal op! gister rond 8 uur van de lader afgehaald.. bij 70% ofzo gaan slapen.. en wakker worden met een lege telefoon... voor de update naar ios 5 nooit last van gehad!

Je moet even volledig herstellen denk ik. :) Werkt altijd. (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 oktober 2011 om 10:15:
Je moet even volledig herstellen denk ik. Werkt altijd.

Hoe doet ik dat? :D
Waarschuw beheerder
Gewoon in Itunes..Op 'Herstellen' drukken:D
Wel ff back-up maken, of iig van de dingen die je absoluut niet kwijt wil

Dan kun je het veschil misschien merken ofzo:jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Yeah ook uodate gedaan helemaal super!!

Even een vraagje met die mapjes bij fotos!

Als je ene mapje maakt en je foto's daar heen sleept dan blijven ze wel bij filmrol staan. Als je deze wist dan wis je ze ook gelijk uit je mapje.

Telt deze ruimte dan als dubbel als ze in beide mapjes staan? En is er een Manier om ze uit je filmrol te verwijderen maar niet uit je mapje?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 oktober 2011 om 01:14:
jeeeej

en gelukt?:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dieselgozah op woensdag 19 oktober 2011 om 22:50:
Telt deze ruimte dan als dubbel als ze in beide mapjes staan? En is er een Manier om ze uit je filmrol te verwijderen maar niet uit je mapje?

De mapjes is puur voor 't overzicht, je fotorol blijft altijd alle foto's bevatten. Soort van totaaloverzicht. Sterker nog de foto's komen niet eens fysiek in een mapje, het is meer een verwijzing. En nee, kost je dus ook geen dubbele ruimte uiteraard.

Vind het ook niet ideaal, maar ach, de mapjes aan kunnen maken is al een vooruitgang op zich.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 oktober 2011 om 08:15:
En nee, kost je dus ook geen dubbele ruimte uiteraard.

Thanks!!
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 oktober 2011 om 08:15:
Vind het ook niet ideaal, maar ach, de mapjes aan kunnen maken is al een vooruitgang op zich.

Nou de mapjes zijn wel handig hoef ik niet tussen een paar honder fotos te zoeken. :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [D]aan.. op woensdag 19 oktober 2011 om 14:33:
Gewoon in Itunes..Op 'Herstellen' drukken
Wel ff back-up maken, of iig van de dingen die je absoluut niet kwijt wil

Dan kun je het veschil misschien merken ofzo

Okay, gister dus even hersteld.. en werd vanmorgen wakker met nog 30% batterij.. en ik heb mn telefoon niet expres minder gebruikt ofzo... dus wat dat betreft is het al een hele verbetering.. maar dan nog vind ik het vaag dat hij snachts 40% weg slurpt...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dieselgozah op donderdag 20 oktober 2011 om 08:54:
Nou de mapjes zijn wel handig hoef ik niet tussen een paar honder fotos te zoeken.

Ik had mapjes aangemaakt, deze zijn plots verdwenen? :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fox Raving op vrijdag 21 oktober 2011 om 08:24:
maar dan nog vind ik het vaag dat hij snachts 40% weg slurpt...

Zet je hem op vliegtuigmodus?

Ik zet hem 's nachts altijd op vliegtuigmodus, wifi en alles wat batterij kan kosten uit
Altijd rond de 5-10% kwijt dan maar(y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fox Raving op vrijdag 21 oktober 2011 om 08:24:
Okay, gister dus even hersteld.. en werd vanmorgen wakker met nog 30% batterij.. en ik heb mn telefoon niet expres minder gebruikt ofzo... dus wat dat betreft is het al een hele verbetering.. maar dan nog vind ik het vaag dat hij snachts 40% weg slurpt...

Blijft vreemd, je hebt een iPhone 4 toch? Wat heb je allemaal aanstaan? Je Bluetooth, Wifi etc?

Waarschuw beheerder
die van mij presteerde het ook vannacht om binnen 4u van 100 naar 2 procent te gaan :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [D]aan.. op vrijdag 21 oktober 2011 om 14:25:
Ik zet hem 's nachts altijd op vliegtuigmodus, wifi en alles wat batterij kan kosten uit
Altijd rond de 5-10% kwijt dan maar

Ik leg 'm gewoon aan de lader 'snachts.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 oktober 2011 om 14:40:
Blijft vreemd, je hebt een iPhone 4 toch? Wat heb je allemaal aanstaan? Je Bluetooth, Wifi etc?

ja een iPhone 4.. ik heb mn wifi en bluetooth wel continu aan staan, maar dat had ik voor de update naar ios 5 ook en toen had ik geen problemen... overigens dacht ik nu eens mijn telefoon uit te zetten s nachts, maar dat werkt dus niet, want hij start automatisch binnen 5 sec. weer op :S echt wazig!
Waarschuw beheerder
Beter schieten ze op met die untethered jailbreak..:woop:

Artiest Balbasaur
Waarschuw beheerder
Als ik in het buitenland een iPhone 4 bij een APR koop, kan ik daar dan gewoon mn NL sim in stoppen en bellen?
Waarschuw beheerder
+1
Als ie niet gelocked is wel ja:jaja:

Maar ook dat is, net als Jailbreak, na een tijdje wel te unlocken via redsn0w etc..
Waarschuw beheerder
donateur
pod2g pod2g

Hey jailbreaking friends, I've found a bug that can untether iOS 5. Don't expect a release soon, but I'm gonna work hard in it.

:respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Zijn er meer die last hebben van je hun mail op hu Iphone? Bij mij verdwijnt sommige mail spontaan.... En deze staan dan ook niet in de prullebak of iets! Heel irritant :S

Waarschuw beheerder
Collegatje van me heeft AL z'n mail tot 5 jaar terug in z'n inbox gekregen nadat ie m geupdate heeft :lol:
Waarschuw beheerder
mijn iPhone 4 heeft nu weer andere kuren.. ik weet niet of het sinds ios 5 is, maar het is wel toevallig...

ik krijg geen muziek meer uit mn speakers... ook bij youtube filmpjes heb ik geen geluid.. er is zelfs geen volume balk zichtbaar.. totdat ik mijn headset in plug, dan komt de volume balk weer in beeld.. meerdere keren mn headset in geplugt om te kijken of er stof uit komt, maar nee! ook al een paar keer via itunes een herstel uitgevoerd.. en als nieuwe iPhone ingesteld.. maar niets helpt..

Mn ringtone komt wel gewoon over de speaker.. en ik kan ook bellen via de speaker... dus het is niet zo dat mn speaker kapot is ofzo?!?

Iemand tips?? ik heb hem inmiddels al langer dan een jaar, dus ik zal wel geen garantie meer hebben ook.......
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dieselgozah op zondag 13 november 2011 om 12:13:
Zijn er meer die last hebben van je hun mail op hu Iphone? Bij mij verdwijnt sommige mail spontaan.... En deze staan dan ook niet in de prullebak of iets! Heel irritant

Je moet ff in je settings kijken.
Je mail 'verdwijnt' niet maar wordt niet weer gegeven.
Standaard laat ie volgens mij de mail zien tot 3 dagen terug.

:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van CENSORED op maandag 14 november 2011 om 07:55:
Je moet ff in je settings kijken.
Je mail 'verdwijnt' niet maar wordt niet weer gegeven.
Standaard laat ie volgens mij de mail zien tot 3 dagen terug.

Wat moet ik anders zetten dan :)?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fox Raving op maandag 14 november 2011 om 07:55:
ik heb hem inmiddels al langer dan een jaar, dus ik zal wel geen garantie meer hebben ook.......

Als het toestel defecten heeft waar jij geen schuld aan hebt, heb je nog gewoon garantie volgens de wet:jaja:

Misschien ff langs een Apple store gaan? Die dingen geven ze weg als een pak dropjes als ze zien dat het idd gewoon een technisch defect is
Waarschuw beheerder
Ik had deze week mijn scherm aan diggelen, kreeg van een vriendin de volgende link.
Misschien ook een goede voor hier?
http://www.iphone-fix.nl/
Was +- 90 euro kwijt en had hem binnen een half uur terug! (l)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fox Raving op maandag 14 november 2011 om 07:55:
Iemand tips?? ik heb hem inmiddels al langer dan een jaar, dus ik zal wel geen garantie meer hebben ook.......

Je hebt gewoon 2 jaar garantie hoor op je iPhone