Partyflock

Forumonderwerp · 1015321
11 volgers · 56889x bekeken
Waarschuw beheerder
+3-2
donateur
AMSTERDAM - Telecombedrijf T-Mobile gaat een nieuwe versie van de iPhone in Nederland verkopen.

Dat meldt persbureau Reuters maandag. Het toestel wordt naar verwachting maandagavond Nederlandse tijd gepresenteerd op een Apple-conferentie in San Francisco.
Volgens de 'betrouwbare bronnen' waarop Reuters zich beroept, zou T-Mobile in Nederland een exclusieve distributiedeal voor de telefoon hebben gesloten.

Nederland was het enige West-Europese land waar nog niets bekend was over de beschikbaarheid van het toestel. In steeds meer andere Europese landen verkoopt Apple de telefoon via verschillende providers.
T-Mobile was niet onmiddellijk bereikbaar voor commentaar.

Bron

Eindelijk.. Alleen jammer van T-mobile, had gehoopt dat KPN de gene was..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Richard op vrijdag 5 september 2008 om 15:51:
Ja ok, maar dan krijg je alleen maar losse mp3'tjes, niet in 1 album..

Dat heb ik opgelost door in itunes een nieuwe afspeellijst voor ieder album te maken. Zo staat ales er netjes in. Weet je hoe dat moet?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van JaapieB12 op vrijdag 5 september 2008 om 19:51:
Dat heb ik opgelost door in itunes een nieuwe afspeellijst voor ieder album te maken. Zo staat ales er netjes in. Weet je hoe dat moet?

Gewoon "nieuwe afspeellijst" kiezen? Dan komt 'ie onderaan bij "afspeellijsten" te staan.. ?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Richard op vrijdag 5 september 2008 om 20:11:
Gewoon "nieuwe afspeellijst" kiezen? Dan komt 'ie onderaan bij "afspeellijsten" te staan.. ?

Ehm nee, weet ook niet zo goed hoe je dat bedoeld.

Nieuwe afspeellijst maken per album of artiest (wat jij wil) en dan synchroniseren met je iphone.
Waarschuw beheerder
donateur
Ja, maar als ik een nieuwe afspeel lijst maak, komt 'ie in I tunes bij Afspeellijsten te staan..
Als ik naar me Ipod functie ga, heb je ook een optie voor "meer" en daar staat dan bv "album".
Als ik dat aan klik, dan krijg ik de losse nummers van 't album wat ik overgezet heb. Kan het niet dat je dan de naam van het album krijg en daarna pas de nummers?

Want als ik meer muziek erop ga zetten, dan komen die nummers erook bij te staan en dat wil ik niet :D

Snap je het nog? :lol:
Waarschuw beheerder
Heb een leuk progamma gevonden, direct live streamen naar het internet, download qik via Cydia en registreer je op deze website http://qik.com/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Richard op zaterdag 6 september 2008 om 11:20:
Snap je het nog?

EHm nee eigenlijk niet. :bloos: :lol:

Als ik naar Album ga Zie ik echt alleen de titel van de albums, als ik daarop klik dan kom ik pas bij de inhoud (nummers).

Mischien gaat er dan toch iets niet helemaal goed.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van JaapieB12 op zaterdag 6 september 2008 om 17:14:
Als ik naar Album ga Zie ik echt alleen de titel van de albums, als ik daarop klik dan kom ik pas bij de inhoud (nummers).

Hmmm, ik niet, ik krijg de losse nummers :/

Uitspraak van JaapieB12 op zaterdag 6 september 2008 om 17:14:
Mischien gaat er dan toch iets niet helemaal goed.

Dat weet ik wel zeker :(

:D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
2.0 is gewoon goed zit ook cydia op ken ook gewoon mxtube gebruiken en Cycorder app (film)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 7 september 2008 om 17:32:
Cycorder

die is cool :D

Waarschuw beheerder
iPhone 3G problemen bij Radar, beetje jammerlijk allemaal. Alleen de mensen met problemen aan het woord laten, ik heb nergens problemen mee, alleen de batterij, maar dat wist ik al van te voren..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 september 2008 om 20:47:
iPhone 3G problemen bij Radar, beetje jammerlijk allemaal. Alleen de mensen met problemen aan het woord laten, ik heb nergens problemen mee, alleen de batterij, maar dat wist ik al van te voren..

Altijd bij dat soort programma's, daarom neem ik die niet serieus :)
Ik heb qua bereik etc ook nergens problemen mee :no:

Artiest Balbasaur
Waarschuw beheerder
Vraagje,

Is er al iets van een applicatie ofzo om je iPhone om te toveren tot grafische rekenmachine? Dus 1 die formules kan tekenen en snijpunten berekenen en laten zien etc....?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 september 2008 om 21:58:
Is er al iets van een applicatie ofzo om je iPhone om te toveren tot grafische rekenmachine? Dus 1 die formules kan tekenen en snijpunten berekenen en laten zien etc....?

Wat een beestachtig goed idee.. :)

De wetenschappelijke rekenmachine zit er al standaard in, maar een grafische nog niet..

Waarschuw beheerder
Mja, ik heb zon rekenmachine nodig, en mn pa heeft een Iphone, d8 zou mooi zijn als ik dat kan combineren :D

Werkzaam bij SEKOIA
Waarschuw beheerder
gvd daar zeg je iets... die applicatie moet ik hebben..

ik heb trouwens nog zo'n rekenmachine, mocht je echt ene zoeken ;)

Waarschuw beheerder
IPHONE-FIRMWARE 2.1
Gelijktijdig met de nieuwe iPod touch komt er ook een nieuwe firmwareversie voor de iPhone. iPhone firmware 2.1 is volgens Jobs een “grote update”, die een hoop bugs gaat oplossen. Minder afgebroken gesprekken, betere batterijduur, niet langer crashende applicaties uit de App Store en de backup zal ook sneller zijn. Firmware 2.1 is vanaf aanstaande vrijdag verkrijgbaar.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 9 september 2008 om 23:00:
ik heb trouwens nog zo'n rekenmachine, mocht je echt ene zoeken

eigenlijk wel!

maar goed, limburg is wel erg ver weg, en volgens mij zie ik je ook niet zo vaak meer op feestjes :O
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op dinsdag 9 september 2008 om 23:09:
IPHONE-FIRMWARE 2.1
Gelijktijdig met de nieuwe iPod touch komt er ook een nieuwe firmwareversie voor de iPhone. iPhone firmware 2.1 is volgens Jobs een “grote update”, die een hoop bugs gaat oplossen. Minder afgebroken gesprekken, betere batterijduur, niet langer crashende applicaties uit de App Store en de backup zal ook sneller zijn. Firmware 2.1 is vanaf aanstaande vrijdag verkrijgbaar.

Bedankt, maar in het vervolg zou een bron vermelding ook wenselijk zijn ;)

Waarschuw beheerder
iphoneclub.nl

duhhh
Waarschuw beheerder
Voor een jailbroken iphone dus weer niet inetressant toch die nieuwe Firmware?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van JaapieB12 op woensdag 10 september 2008 om 15:27:
Voor een jailbroken iphone dus weer niet inetressant toch die nieuwe Firmware?

Als je hem weer kan jailbraiken is er geen probleem kwestie van proberen meestal wacht ik altijd even tot ik succes verhalen heb gehoord en dan doe ik hem zelf pas :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nr. 18 op woensdag 10 september 2008 om 15:56:
meestal wacht ik altijd even tot ik succes verhalen heb gehoord en dan doe ik hem zelf pas

Me to!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van JaapieB12 op woensdag 10 september 2008 om 16:14:
Me to!

wel zo verstandig :)

als me andere abbo is ingegaan heb ik een kloot iphone en dan kan ik wel meer gaan experimenteren er mee :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 september 2008 om 21:58:

Ik zou zeggen ontwerp een grafische rekenmachine voor de Iphone.. :P

Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1601, 2607}
Artiest Canta
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Richard op maandag 8 september 2008 om 21:15:
Altijd bij dat soort programma's, daarom neem ik die niet serieus
Ik heb qua bereik etc ook nergens problemen mee

ik heb wel eens problemen met bereik maar dat ligt echt niet aan T-mobile of m'n iPhone. Met mijn N82 met Hi heb ik 't namelijk ook. Ligt gewoon aan de drukte dat de masten 't niet aan kunnen denk ik :)
Waarschuw beheerder
Veel gebruikers in de wereld hebben problemen met de ontvangst van de iPhone (dus niet alleen icm T-Mobile) dus dan zouden alle masten in de wereld het niet aan kunnen??? Ik vind dit een hele gebruikersvriendelijke en mooie telefoon als ik er maar vaker mee kon bellen en gebeld worden.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dennisje76 op donderdag 11 september 2008 om 20:17:
Veel gebruikers in de wereld hebben problemen met de ontvangst van de iPhone (dus niet alleen icm T-Mobile) dus dan zouden alle masten in de wereld het niet aan kunnen??? Ik vind dit een hele gebruikersvriendelijke en mooie telefoon als ik er maar vaker mee kon bellen en gebeld worden.

s
ik heb de iPhone al 5 maanden nooit problemen behalve in me huis maar me oude phones hadden daar ook geen bereik maar misschien zit ik in een goed gebied?

Artiest Killerbase
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dennisje76 op donderdag 11 september 2008 om 20:17:

Ik heb net de laatste versie gedownload voor de iPhone (v2.1) en de verbinding is een stuk beter geworden! Nog beter zelfs dan m'n vorige telefoon :O
Waarschuw beheerder
Hey SwirlyMMS eindelijk op de iPhone. Hoe relaxed dat je nu kunt MMS-en met je Iphone.

Maar weet de settings niet van T-Mobile. Iemand enig idee waar die staan voor SwirlyMMS voor de 3G?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van JaapieB12 op woensdag 17 september 2008 om 11:12:
Hey SwirlyMMS eindelijk op de iPhone. Hoe relaxed dat je nu kunt MMS-en met je Iphone.

Waar? O:)
Waarschuw beheerder
donateur
Oke, even checken :9
Ik kan 'em niet vinden, maar ik kan ook me 8 updates niet installeren :nocheer:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
poep telefoon doet het maar 4 uur ......kut kwaliteit......
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 17 september 2008 om 12:17:

heel erg onderbouwend (Y)
Weet niet waar je die 4 uur vandaan haalt, maar ik laad 'em 2x in de week op :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 17 september 2008 om 12:17:

:loser:

Hij staat toevallig al 26 uur op standby waarvan 3,5 uur vol gebruikt, de batterij is nog steeds op 25%. De nieuwe software heeft echt bijgedragen aan de batterijduur. Ook het 3G bereik is écht ontzettend verbeterd.

Vraagje!

Is 2.1 al makkelijk te jailbreaken, ik wil géén restore meer doen om te hoeven jailbreaken, gewoon programma aanzetten, op de 'JAILBREAK' knop drukken en klaar.

Ik hou het graag simpel. ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 september 2008 om 12:39:
Is 2.1 al makkelijk te jailbreaken, ik wil géén restore meer doen om te hoeven jailbreaken, gewoon programma aanzetten, op de 'JAILBREAK' knop drukken en klaar.

Wat is er nou in godsnaam moeilijk aan pwnagetool of quickpwn? Vind het juist chill dat je ook zelf applicaties kan toevoegen :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 september 2008 om 12:39:

gelukkig heb ik geen apple. heb er een stront en een spuughekel aan dat merk:D.......

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Richard op woensdag 17 september 2008 om 12:31:

dat was regelmatig in het nieuws.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nightflash.nl op woensdag 17 september 2008 om 12:53:
Wat is er nou in godsnaam moeilijk aan pwnagetool of quickpwn? Vind het juist chill dat je ook zelf applicaties kan toevoegen :)

Ehm, daar heb ik de App Store voor. Ik wil hem wel jailbreaken, maar mijn iPhone niet meer volledig restoren. Ik wil gewoon een jailbreak uitvoeren op mijn huidige installatie zonder alles opnieuw te moeten doen.

Kan dat voor 2.1?

Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 17 september 2008 om 12:59:

En jij bent iemand die blind het nieuws volgt? 8)

Er waren wat problemen (batterij, bereik) ik heb daar persoonlijk geen last mee gehad, maar veel mensen in dorpen wel. Inmiddels is met de laatste software update het meeste verholpen.

gelukkig heb ik geen apple. heb er een stront en een spuughekel aan dat merk:D.......

Het is een massaproduct, hoe kan je nou een spuughekel hebben aan een consumtieproduct.. :S

Dan ben je wel heel erg fanboy hoor.. :'(

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 september 2008 om 13:08:
Het is een massaproduct, hoe kan je nou een spuughekel hebben aan een consumtieproduct..

de pure arrogantie van apple....een spuughekel aan een consumtie product, omdat iedereen hem heeft.

niets met fanboy te maken. het is gewoon een kutmerk alleen het design is mooi......
Waarschuw beheerder
donateur

Oh, je heb Radar of Kassa gekeken.. Vooral serieus nemen :lol:
Ze laten 10 mensen aan het woord, maar de 100 die geen problemen hebben hoor je niks van (N)

Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 17 september 2008 om 13:21:
de pure arrogantie van apple....een spuughekel aan een consumtie product, omdat iedereen hem heeft.

Oh en wat is Microsoft dan? Spuughekel aan consumptie product? Maar wel op een windows computer zitten zeker :roflol:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Richard op woensdag 17 september 2008 om 13:26:
Oh, je heb Radar of Kassa gekeken.. Vooral serieus nemen

nee dat kijk ik nooit. baseer het op de miljoenenklachten wereldwijd.

Ze laten 10 mensen aan het woord, maar de 100 die geen problemen hebben hoor je niks van

dat is alles voor de kijkerscijfers:looser:

Oh en wat is Microsoft dan? Spuughekel aan consumptie product? Maar wel op een windows computer zitten zeker

Ik mag aannemen dat jij dat ook zit, het is eenmaal de standaard.......geen discussie over mogelijk......
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 17 september 2008 om 13:30:
nee dat kijk ik nooit. baseer het op de miljoenenklachten wereldwijd.

Baseer jij maar iets vanuit de media (Y) Ik hou 't wel bij eigen bevindingen :)

Ik mag aannemen dat jij dat ook zit, het is eenmaal de standaard.......geen discussie over mogelijk......

Klopt, je hoort mij namelijk niet klagen over een consumenten product of iets dergelijks :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Richard op woensdag 17 september 2008 om 13:37:
Baseer jij maar iets vanuit de media Ik hou 't wel bij eigen bevindingen

Apple erkende het zelf overigens ook.... hoe dom ben je.

Klopt, je hoort mij namelijk niet klagen over een consumenten product of iets dergelijks

XP is toch wel het beste besturingssysteem wat ms gemaakt heeft.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Baseer jij maar iets vanuit de media

Jij pakt de media erbij, heb ik nooit genoemd.....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 17 september 2008 om 13:41:

Tuurlijk, veel mensen hadden ook problemen met de verbinding, maar dat is nu grotendeels opgelost. Batterij gaat ook gewoon 24 uur mee bij normaal gebruik, dus waar zijn jou argumenten gebleven dat het een kutproduct is?

fanboy.. :)
Waarschuw beheerder
donateur

Oh, die erkende ook dat de accu maar 4 uur mee gaat, zoals jij zegt?

XP is toch wel het beste besturingssysteem wat ms gemaakt heeft.

Daar draait mn computert ook op en zal geen ander besturingsprogramma draaien :no:

Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 17 september 2008 om 13:42:
Jij pakt de media erbij, heb ik nooit genoemd.....

baseer het op de miljoenenklachten wereldwijd.

Tenzij je die miljoenenklachten zelf gelezen hebt :lol:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 september 2008 om 13:53:
Batterij gaat ook gewoon 24 uur mee bij normaal gebruik, dus waar zijn jou argumenten gebleven dat het een kutproduct is?

Normaal gebruik is alleen bellen en smsen, doe je de rest.. mag je m elke 4 uur wel laden.
Snel krasjes op het scherm, beschadigd snel bij normaal gebruik.....

APple maakt gewoon kutproducten. Ze willen zich onderscheiden van de rest, en dat lukt ze gewoon niet. Anders had safari allang een browser monopolie gehad.

Daarbij je weet zelf ook wel wat alle klachten waren van wereldwijde gebruikers.....

http://iphoneweblog.blogspot.com/2008/08/vincent-everts-iphone-3g-is-piece-of.html