Werken... wat is dat voor iets.. enge ziekte ofzo???
Ach..beetje aanwezig zijn enzo
En je krijgt er nog voor betaald ook
IK WIL WEEKEND!!!! En we maken de Fransen in met 2-1 !!
Dan ga je weekend houden
En ga je naar zwisterland en schiet je die fransen neer
Dan winnen we wel
zal ik je ff in een greppel slaan ofzo?
kom eruit dan?
beter dan beetje thuis zitten niksen
verplicht he
niet????
ik ook niet
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 juni 2008 om 13:45:Moppieeeeeeeeeeeeeee waar ben je???????????
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 juni 2008 om 13:52:iemand cd van defqon 2008 hebbe?
we zijn opzoek naar een lekkere vent, kan je die regelen?
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 juni 2008 om 13:41:Is Zorr0© erweer???
voel je je geroepen dan ?
Die anaalridder is narns te bekennen hijs mooi rustig...
aan het rijden in de auto hoor ik net
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 juni 2008 om 13:50:Die lekkere vent moet te regelen zijn toch?
dat denk ik wel ja
nog mensen kaarten nodig voor defqon ?? heb er nog 2 te koop
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 juni 2008 om 13:50:Die lekkere vent moet te regelen zijn toch?
Zeker weten
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 juni 2008 om 13:57:weet niet wat der smaak is
donker bruin tot zwart haar, mooi lichaam.. boven de 1,85.. uhmm en un lekker bekkie.. duhh.. Lief enzo hoeft niet hoor ..
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 juni 2008 om 13:58:aan het rijden in de auto hoor ik net
Aan zijn pik aan het trekken in de cabina jah
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 juni 2008 om 13:58:nog mensen kaarten nodig voor defqon ?? heb er nog 2 te koop
no thanks
donker bruin tot zwart haar, mooi lichaam.. boven de 1,85.. uhmm en un lekker bekkie.. duhh.. Lief enzo hoeft niet hoor .. trap hem zo de deur weer uit...
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 juni 2008 om 14:04:ken je die niet zelf vinden?
Jawel... maar je wilde toch helpen
Die wacht thuis op mij
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 juni 2008 om 14:09:ja zoek jij dan een fatsoenlijke vrouw voor me
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 juni 2008 om 14:15:den maar niet dat hij dat op jou doet hoor lelijke tr*t
Jij kreng
Domme.. je hebt al mn geile dromen verziekt nu
LES JE BENT NIET LIEF VANDAAG
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 juni 2008 om 14:16:precies wak zoek
Oooooh dan heb ik er nog wel wat voor je in de aanbieding...
Jij kreng
Domme.. je hebt al mn geile dromen verziekt nu ik zat helemaal in die waan!!!
jij bent er ook zo 1:
heb alleen wat asowijven voor je in de aanbieding ze boeren, schijten en slaan...
LES JE BENT NIET LIEF VANDAAG
ben heel lief