Partyflock

Forumonderwerp · 1014756
11293x bekeken
Waarschuw beheerder
Wie wordt het dit jaar??
Dopingschandalen?

Ik hoop dat het een leukere tour wordt dan vorig jaar, dat het dit jaar iets meer over het fietsen zelf gaat dan de middelen waardoor je harder gaat fietsen..

Zin in :D heerlijk sport zomertje...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 juli 2008 om 23:11:
You only count when you're winning

dan had ik nog niet geteld timbo :d

Waarschuw beheerder
ik sta laatste?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 juli 2008 om 17:56:
Eyz maar ik begreep dat we volgend jaar met zijn allen met een bsu erheen gingen?

present :beer:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Kloek! op donderdag 10 juli 2008 om 23:07:
Jelt

uhh ja?

Waarschuw beheerder
donateur
Ewa, iedereen uit deseng toepa gaat mee? :D Gaan we dan naar Alpe d'huez?

Uitspraak van Bontje* op donderdag 10 juli 2008 om 22:23:
ik rij wel

Zorg ik wel voor de tom tom :p
Waarschuw beheerder
met camper

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 juli 2008 om 07:37:
Ewa, iedereen uit deseng toepa gaat mee? Gaan we dan naar Alpe d'huez?

ja gezellig jelt, jij en ik naast elkaar.. (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Zorg ik voor de broodjes, neem jij dan wicky mee? :lief:
Waarschuw beheerder
pakjes tjolk zitten al in me rugzak mek
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 juli 2008 om 07:37:
Gaan we dan naar Alpe d'huez?

ja dat is echt vetste. morzine was ook trouwens master. dat is zon wintersportdorp. was toen zon feesttent waar we mooi de hele dag hebben lopen zuipen (y) weet je nog met die achterlijke amsterdammer daar couto? :lol:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ramirez Blanco op vrijdag 11 juli 2008 om 08:58:
pakjes tjolk zitten al in me rugzak mek

Neem ik Sultana mee :honger: 8)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ramirez Blanco op vrijdag 11 juli 2008 om 09:25:
vandaag een sprint zou welkom zijn

:yes: Laten we hopen op Gerald Ciolek vandaag :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 juli 2008 om 09:32:
Laten we hopen op robert förster en baden cooke vandaag

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ramirez Blanco op vrijdag 11 juli 2008 om 09:25:
vandaag een winnende sprint van Good Old Gertje Steegmans zou welkom zijn

Uitspraak van Ramirez Blanco op vrijdag 11 juli 2008 om 08:59:
ja dat is echt vetste

Maar we gaan serieus dan he? Lacoste wil ook wel mee, weet ik zeker.. maar die zegt dan waarschijnlijk ook net zo hard weer af, een dag van te voren :lol:

Waarschuw beheerder
donateur
Ook goed, ik gun jou ook wel wat 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 juli 2008 om 09:39:
Maar we gaan serieus dan he? Lacoste wil ook wel mee, weet ik zeker.. maar die zegt dan waarschijnlijk ook net zo hard weer af, een dag van te voren

ja ik vind het prima. ik email je op tijd de gegevens wel door. die maatschappij waar we mee gaan is c en o travel :d peter van der velde is de eigenaar. ik denk als hij de naam van couto al ziet dat hij flink wat anti-depresiva´s mee gaat nemen voor in de bus hehe. wat hebben we die gast het bloed onder zijn nagels uitgehaald, door al gewoon normaal te doen kun je nagaan :roflol: vergeet het nooit meer toen hij omriep dat ik de toto had gewonnen met flink wat kiespijn :d

http://www.ceno-travel.com/Sport-tickets.html
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ramirez Blanco op vrijdag 11 juli 2008 om 09:45:
http://www.ceno-travel.com/Sport-tickets.html

Kunnen we niet gewoon een bus huren en dan zelf daarheen karren :D Ipv zon georganiseerde reis? :p

ik denk als hij de naam van couto al ziet dat hij flink wat anti-depresiva´s mee gaat nemen voor in de bus hehe.

:lol: zo hoort ut ook :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 juli 2008 om 09:50:
Kunnen we niet gewoon een bus huren en dan zelf daarheen karren Ipv zon georganiseerde reis?

ja dat kan ook, maar dan hoef je zelf niets te doen :d en moet zeggen op de alpe d´huez hadden we appartementen vlakbij de finish was allemaal prima geregeld. waren toen met 3 bussen met mensen uit heel nederland.
was ook een vader en een zoon uit een of ander noord-limburgs dorp. die vent straalbezopen rondlopen met een kind van 7 ofzo. jaar erop waren vrienden van mij weer mee met die reis en was het hotel overboekt. komt die vent naar buiten om ff interssant te doen en te zeggen dat het hotel overboekt was. zegt roy tegen hem; man wat boeit jou dat nou, jij ligt toch weer laveloos in de goot straks :roflol:

Waarschuw beheerder
donateur
ik denk als hij de naam van couto al ziet dat hij flink wat anti-depresiva´s mee gaat nemen voor in de bus hehe.

:lol: Vrienden van me zijn naar Basel geweest pas. Die chauffeur mocht maar 2,5 uur rijden, en dan moest hij 3 kwartier pauze nemen. Hele rit zo, die gasten werden gek :D Op de terugweg waren ze bijna thuis (bij Luik) moest die gast weer stoppen. Toen hebben ze de chauffeur plus hostess maar uit de bus gezet :lol: En bij het wegrijden schreeuwde die gast die reed nog:"Je bus staat straks bij de Geusselt, hoi he" :roflol:

Waarschuw beheerder
donateur
:lol:
Uitspraak van Ramirez Blanco op vrijdag 11 juli 2008 om 09:54:
op de alpe d´huez hadden we appartementen vlakbij de finish was allemaal prima geregeld

Dat klinkt niet verkeerd :D quanto costa?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 juli 2008 om 08:48:
Zorg ik voor de broodjes, neem jij dan wicky mee?

uiteraard en fruitella's :woop:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 juli 2008 om 09:55:
En bij het wegrijden schreeuwde die gast die reed nog:"Je bus staat straks bij de Geusselt, hoi he

:roflol: mooi is dat
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 juli 2008 om 09:56:
Dat klinkt niet verkeerd quanto costa?

was echt niet veel. ik geloof 200 e voor 3 etappes. rit naar geneve toen daar ergens een hotel. de dag erna naar morzine daar de hele dag geweest. toen naar de alpe d´huez boven op de berg 2 dagen appartement. dag etappe op de alpe en de start onderaan de berg in dat dorp en de dag erop weer naar huis

Waarschuw beheerder
donateur
Zo weinig? Nou regel ut maar, i'm in :D
Waarschuw beheerder
wij hadden wel zon 8 persoonskamer dat was geloof ik goedkoper. beetje van de lloret de mar taferelen.
200 meter verder was toen ook die uitzending van sportzomer met die lijer van een mart smeets. wat een lul is dat joh
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Boeit mij dat nou, zal toch weinig slapen denk ik ;) En anders ga ik wel bij herbert dijkstra op de kamer :lol:

Uitspraak van Ramirez Blanco op vrijdag 11 juli 2008 om 10:23:
200 meter verder was toen ook die uitzending van sportzomer met die lijer van een mart smeets

Komen we nog op tv ook, nice :D

Waarschuw beheerder
inderdaad regel het op de tijd, dan komt da allemaal goed:D
gesink gaat winne ,zijn we daarook nog live bij:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 juli 2008 om 10:27:
En anders ga ik wel bij herbert dijkstra op de kamer

tussen herbert en maarten in (l)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 juli 2008 om 10:27:
Komen we nog op tv ook, nice

ik ging wat achterlijk naar ons zwaaien en irriteerde zich mateloos aan ons, omdat wij wat hard ana het alchen waren.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 juli 2008 om 10:38:
inderdaad regel het op de tijd, dan komt da allemaal goed
gesink gaat winne ,zijn we daarook nog live bij

volgens mij kwam die kerel uit dat dorp waar jij woont trouwens

Waarschuw beheerder
welke kerel?
Waarschuw beheerder
was ook een vader en een zoon uit een of ander noord-limburgs dorp. die vent straalbezopen rondlopen met een kind van 7 ofzo. jaar erop waren vrienden van mij weer mee met die reis en was het hotel overboekt. komt die vent naar buiten om ff interssant te doen en te zeggen dat het hotel overboekt was. zegt roy tegen hem; man wat boeit jou dat nou, jij ligt toch weer laveloos in de goot straks

Waarschuw beheerder
Echt strak, stokken tussen spaken etc je kent het wel, moet je opletten wie dan de toto;s gaan winnen noh :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ramirez Blanco op vrijdag 11 juli 2008 om 10:01:
was echt niet veel. ik geloof 200 e voor 3 etappes. rit naar geneve toen daar ergens een hotel. de dag erna naar morzine daar de hele dag geweest. toen naar de alpe d´huez boven op de berg 2 dagen appartement. dag etappe op de alpe en de start onderaan de berg in dat dorp en de dag erop weer naar huis

Klinkt goed...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 juli 2008 om 11:02:
Echt strak, stokken tussen spaken etc je kent het wel, moet je opletten wie dan de toto;s gaan winnen noh

Eyyz gaan we ook weer luiers bij tankstations halen tok, misschien komen we wel bij zelfde tankstation, jwt :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ramirez Blanco op vrijdag 11 juli 2008 om 10:01:
ik geloof 200 e voor 3 etappes. rit naar geneve toen daar ergens een hotel. de dag erna naar morzine daar de hele dag geweest. toen naar de alpe d´huez boven op de berg 2 dagen appartement. dag etappe op de alpe en de start onderaan de berg in dat dorp en de dag erop weer naar huis

langer dan 3 etappes houd ik het toch niet vol, dan ben ik of dood of ik zit vast

Waarschuw beheerder
donateur
Lekker rustig voor ons op de terugweg :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 juli 2008 om 11:05:
Eyyz gaan we ook weer luiers bij tankstations halen tok, misschien komen we wel bij zelfde tankstation, jwt

eyz puik plan :lol:

Mooi was dat he, die reisje :D

Waarschuw beheerder
donateur
ja, kijk soms die filmpies nog weleens.. blijft mooi :D

Jaar erop was ook leuk heur :D alleen toen waren wij met waggie, is de reis toch minder gezellig :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 juli 2008 om 11:13:
Lekker rustig voor ons op de terugweg

:lol:

graftak

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 juli 2008 om 11:19:
ja, kijk soms die filmpies nog weleens.. blijft mooi

Jaar erop was ook leuk heur alleen toen waren wij met waggie, is de reis toch minder gezellig

Jah maar was minder spontaan :D
Die eerste x was ik overgehaald....was gewoon doordeweeks dag, al te raar voor woorden natuurlijk hehehe
en toen zag ik alleen maar debielen bij die bus met megatassen vol met drank en drogoe :lol:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 juli 2008 om 11:23:
graftak

:p

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 juli 2008 om 11:26:
....was gewoon doordeweeks dag, al te raar voor woorden natuurlijk hehehe
en toen zag ik alleen maar debielen bij die bus met megatassen vol met drank en drogoe

Ja was ook echt niet normaal, we waren het stadionplein nog niet af of iedereen was al helemaal van de wereld :lol: En dan dat zingen.. pfff :lol:

Waarschuw beheerder
De nacht ervoor hadden hyppie en kraay ook al doorgehaald bij mij, wij waren al gaar :lol:
Toen we bij vianen waren was ik tantoe van de wereld hehehe

Waarschuw beheerder
donateur
Toen die buschauffeur zei toen we wegreden: "Jullie mogen alles doen wat jullie willen, als je de boel maar heel laat" wist ik dat het een succesje ging worden :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ramirez Blanco op vrijdag 11 juli 2008 om 10:49:
was ook een vader en een zoon uit een of ander noord-limburgs dorp. die vent straalbezopen rondlopen met een kind van 7 ofzo. jaar erop waren vrienden van mij weer mee met die reis en was het hotel overboekt. komt die vent naar buiten om ff interssant te doen en te zeggen dat het hotel overboekt was. zegt roy tegen hem; man wat boeit jou dat nou, jij ligt toch weer laveloos in de goot straks

die kwam egt niet uit mijn dorp das onmogelijk..

Waarschuw beheerder
zwaar off-topic boiiis.. :S

Waarschuw beheerder
donateur
Etappe 7 02-07-2008
09.59 Binnenkort verschijnen hier de live rapportages van de tourdefrance 2008!...

Tja...

Waarschuw beheerder
wel relaxed met avonddiensten.. www.nos.nl en hoppaaaaaaaa!

tot +- 17.30 maar, ok dat dan weer wel.. :nosmile: :/ :nocheer:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Moreau en Frischkom zijn gegrepen door het peloton.

Waarschuw beheerder
David Millar (Garmin) is als eerste voorbij de top van Côte de Fraisse gepasseerd. Sandy Casar werd tweede voor David Moncoutie en Bram Tankink.
maar het peloton is nog steeds compleet !