pakjes tjolk zitten al in me rugzak mek
vandaag een sprint zou welkom zijn
vandaag een winnende sprint van Good Old Gertje Steegmans zou welkom zijn
ja dat is echt vetste
Maar we gaan serieus dan he? Lacoste wil ook wel mee, weet ik zeker.. maar die zegt dan waarschijnlijk ook net zo hard weer af, een dag van te voren
http://www.ceno-travel.com/Sport-tickets.html
ik denk als hij de naam van couto al ziet dat hij flink wat anti-depresiva´s mee gaat nemen voor in de bus hehe.
Kunnen we niet gewoon een bus huren en dan zelf daarheen karren Ipv zon georganiseerde reis?
ik denk als hij de naam van couto al ziet dat hij flink wat anti-depresiva´s mee gaat nemen voor in de bus hehe.
op de alpe d´huez hadden we appartementen vlakbij de finish was allemaal prima geregeld
En bij het wegrijden schreeuwde die gast die reed nog:"Je bus staat straks bij de Geusselt, hoi he
Dat klinkt niet verkeerd quanto costa?
200 meter verder was toen ook die uitzending van sportzomer met die lijer van een mart smeets
En anders ga ik wel bij herbert dijkstra op de kamer
Komen we nog op tv ook, nice
was ook een vader en een zoon uit een of ander noord-limburgs dorp. die vent straalbezopen rondlopen met een kind van 7 ofzo. jaar erop waren vrienden van mij weer mee met die reis en was het hotel overboekt. komt die vent naar buiten om ff interssant te doen en te zeggen dat het hotel overboekt was. zegt roy tegen hem; man wat boeit jou dat nou, jij ligt toch weer laveloos in de goot straks
was echt niet veel. ik geloof 200 e voor 3 etappes. rit naar geneve toen daar ergens een hotel. de dag erna naar morzine daar de hele dag geweest. toen naar de alpe d´huez boven op de berg 2 dagen appartement. dag etappe op de alpe en de start onderaan de berg in dat dorp en de dag erop weer naar huis
ik geloof 200 e voor 3 etappes. rit naar geneve toen daar ergens een hotel. de dag erna naar morzine daar de hele dag geweest. toen naar de alpe d´huez boven op de berg 2 dagen appartement. dag etappe op de alpe en de start onderaan de berg in dat dorp en de dag erop weer naar huis
ja, kijk soms die filmpies nog weleens.. blijft mooi
Jaar erop was ook leuk heur alleen toen waren wij met waggie, is de reis toch minder gezellig
graftak
....was gewoon doordeweeks dag, al te raar voor woorden natuurlijk hehehe
en toen zag ik alleen maar debielen bij die bus met megatassen vol met drank en drogoe
Uitspraak van Ramirez Blanco op vrijdag 11 juli 2008 om 09:54:
was ook een vader en een zoon uit een of ander noord-limburgs dorp. die vent straalbezopen rondlopen met een kind van 7 ofzo. jaar erop waren vrienden van mij weer mee met die reis en was het hotel overboekt. komt die vent naar buiten om ff interssant te doen en te zeggen dat het hotel overboekt was. zegt roy tegen hem; man wat boeit jou dat nou, jij ligt toch weer laveloos in de goot straks