9242x bekeken
donateur
13.27 Freddy Bichot is als eerste voorbij de tussensprint in Cressat gepasseerd. Vaugrenard werd tweede voor Chavanel.
13.25 De verschil tussen de kopgroep en het peloton blijft oplopen. Het bedraagt nu 4 minuten.
13.25 De verschil tussen de kopgroep en het peloton blijft oplopen. Het bedraagt nu 4 minuten.
Hup
Uitspraak van Jeltski op donderdag 10 juli 2008 om 13:05:
Chavanel
donateur
14.15 Van de drie leiders staat Sylvain Chavanel het best geklasseerd. In het algemeen klassement staat hij 29e op 2 min. 10 sec. van leider Schumacher.
14.10 Het peloton bereikte de top van Côte de L Armelle met een achterstand van 4 min. 55 sec. op de leiders.
14.10 Het peloton bereikte de top van Côte de L Armelle met een achterstand van 4 min. 55 sec. op de leiders.
Zal zo wel los gaan barsten denk ik
blijkbaar is valverde goed vandaag
wat n halfzachte aanval man, je ploeg zo laten rijden en dan nog nix doen
donateur
simr heeft hem volgens mij
Klopt ja
We zijn net 1 rit op weg
er zullen er nog vele volgen maar geen nederlander die ook maar iets zal doen en dat komt niet door de renners zelf maar door rabobank met een gedrag t.o.v goede renners zoals dekker en dan met excuus komen van : we willen ze nog niet brengen!!\
flikker op zeg, ik volg al jaren wielrennen en spreek veel renners hier in de omtrek die zeer goed rijden maar er komt steeds meer en meer kritiek op de rabobank.
Wat dat betreft geef ik Rasmussen gelijk, zeer zwakke en laffe daad toendertijd om hem uit de tour tehalen, maar het is al jaren aan de gang, waarom denk je dat Boogerd is gestopt!!!!
er zullen er nog vele volgen maar geen nederlander die ook maar iets zal doen en dat komt niet door de renners zelf maar door rabobank met een gedrag t.o.v goede renners zoals dekker en dan met excuus komen van : we willen ze nog niet brengen!!\
flikker op zeg, ik volg al jaren wielrennen en spreek veel renners hier in de omtrek die zeer goed rijden maar er komt steeds meer en meer kritiek op de rabobank.
Wat dat betreft geef ik Rasmussen gelijk, zeer zwakke en laffe daad toendertijd om hem uit de tour tehalen, maar het is al jaren aan de gang, waarom denk je dat Boogerd is gestopt!!!!
Amen...Nix meer aan toe te voegen. Kijk naar andere ploegen in de tour...Die hebben allemaal jonge renners mee van 21-23 jaar...Daar worden die gasten hard van. Nu zitten wij hier iedere keer te kijken naar een zootije losers die allemaal achterin zitten te harken en nix kunnen brengen. Lekker voor Menchov als ie straks in de bergen maar moet zien hoe die het doet zonder ploegmaats....Beter hadden ze jongens zoals Gesink meegenomen, die misschien nog wat hadden kunnen klaarspelen....
Maar morgen wordt de dag van Moreau...Mooie etappe voor hem om aan te vallen...
donateur
morgen wordt de dag van Moreau
lets hope zo
Er zijn er 2 hé...
Volgens mij heb ik de goeie
Ramirez wel waardeloze teller
sws waardeloze gast
En supporter van een nog waardelozere club
dat ook
de tyfus voor jullie
Eyz maar ik begreep dat we volgend jaar met zijn allen met een bsu erheen gingen?
we leggen die alpe op ze zij
donateur
tel maar ff zelf na allemaal ik kom net uit de kroeg
de tyfus
Jij bent teller mekkie
donateur
zal het morgen op me werk ff invoeren
You only count when you're winning
laatste aanpassing