28 mei 2008 23:55Uitspraak van BOTSSIEE op woensdag 28 mei 2008 om 23:54:▶te veel tekst geen zin om te lezeng Inderdaad.
Ojajoh? 29 mei 2008 00:03Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 mei 2008 om 23:48:▶is bedoeld om jullie van de straat te houden. ik hou het alleen straat als het lekker weer is
29 mei 2008 00:32Uitspraak van *Br!dg3t* op donderdag 29 mei 2008 om 00:12:▶psp en laptop... Geen leven
partystoeipoes 29 mei 2008 07:21Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 mei 2008 om 23:48:▶om jullie van de straat te houden. Ik ga lekker toch
P@S 29 mei 2008 12:00Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 mei 2008 om 23:48:▶is bedoeld om jullie van de straat te houden saai.....ik 's kijken als er op straat nog wat te beleven valt...