Partyflock
 
Forumonderwerp · 1013342
1 volger · 169x bekeken
 
Waarschuw beheerder
is bedoeld om jullie van de straat te houden.
Geen dank, graag gedaan.

(K)
 
Waarschuw beheerder
just what i needed, ik was anders echt serieus zo de straat op gerent
Waarschuw beheerder
te veel tekst geen zin om te lezeng
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van BOTSSIEE op woensdag 28 mei 2008 om 23:54:
te veel tekst geen zin om te lezeng


Inderdaad.
 
Waarschuw beheerder
Ik ga alsnog de straat op
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 mei 2008 om 23:48:
is bedoeld om jullie van de straat te houden.


ik hou het alleen straat als het lekker weer is :$
Waarschuw beheerder
dit dat zus zo
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *Br!dg3t* op donderdag 29 mei 2008 om 00:12:
psp en laptop...


Geen leven ;)
Waarschuw beheerder
zo ben jij gewoon, top man
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 mei 2008 om 23:48:
om jullie van de straat te houden.


Ik ga lekker toch O:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 mei 2008 om 23:48:
is bedoeld om jullie van de straat te houden


:gaap: saai.....ik 's kijken als er op straat nog wat te beleven valt... :/