| Betreft: | evenement: Thunderdome, zaterdag 24 mei 2008 om 21:30 |
Waarom ben je al thuis dan?
Me dochter word vandaag 3 jaar + ik had een vermoeiende avond in de arena achter de rug.
70 uur gewerkt deze week + vanmorgen was ik al om 5 uur op, en geen drugs gebruiken,
zijn de ingrediente om te zeggen dat ik het nog aardig heb uitgehouden. (al zeg ik het zelf)
Dus reden te meer om ff te gaan
Wat doen jullie trouwens al zo vroeg thuis
Wat doen jullie trouwens al zo vroeg thuis?
het was me eerst hardcore feest ever
stukken beter dan 2007.
eey, dat zei ik niet...
dat las ik ja
en dan jezelf al hardcore julian noemen, toe maar
en dan jezelf al hardcore julian noemen, toe maar
Uitspraak van .Onbekend op zondag 25 mei 2008 om 07:55:
ik weet nu wie je bent vriend
t is omdat je er zo sneu uitzag
anders had ik je gepakt!
weet je dat ik niet eens wist welke dj's kwamen
Ik ben alles behalve een kakkie hosselman
hoezo was het een kakkie??
k ben alles behalve een kakkie hosselmanEn heb geen flauw idee waar die gast het over heeft.
Weet niet wat dat andere sukkeltje moet. Jwt drank en drugs gaan ze rare dingen zeggen.
En als je ze er volgende keer op aanspreekt blijkt het dat hij een tweeling broer heb.
doe ik ook nooit eigenlijk...
kan natuurlijk ook
maar dan ook niet bepaalde dj's die je wil zien/horen draaien?
oh en trouwens: GEEN RUZIE gezien
was een topfeessie trouwens!! veel bekende van AFCA en 035 en omstreken! alleen volgende keer iets meer early.en wat minder schijnheilige lui...die opeens ontkennen dat ze iets tegen ajax hebben! te zielig voor woorden
oh en trouwens: GEEN RUZIE gezien
Bij de meeste hardcore feesten hangt er toch altijd wel een beetje opgefokte sfeer, nu helemaal niet, naar mijn mening!
heb ik iets gemist ofzo?
Gast, rot toch op met Afca matties in de HMH altijd
ik begrijp sowieso niet wat voetbal en feesten met elkaar te maken hebben
was een topfeessie trouwens!! veel bekende van AFCA en 035 en omstreken! alleen volgende keer iets meer early.en wat minder schijnheilige lui...die opeens ontkennen dat ze iets tegen ajax hebben! te zielig voor woorden
Uitspraak van .Onbekend op zondag 25 mei 2008 om 07:55:
ik weet nu wie je bent vriend
t is omdat je er zo sneu uitzag
anders had ik je gepakt!
D-Passion:set van de avond! Zonder twijfel..Vond Unexist beetje tegenvallen, teveel van het goeie..beetje teveel op de pitch gegooid laatste halfuurtje, viel eigenlijk niet op te hakken
Verder:
-Super Sfeer
-Geluid
-HmH
Wat ben jij voor een gast??? Laat die jongen lekker zn hardcore feestjes verkennen!! Of ben jij nooit zo'n pikkie geweest???
Als wij dat soort grappen tegenkomen in onze HMH vrees ik toch echt dat t snel afgelopen is voor sommige mensen!!! Iedereen komt maar voor 1 ding en dat is THUNDERDOMR behalve een paar van dit soort mannetjes die wel denken dat ze supergabber zijn!!!!
Hardcore draait niet om leeftijd maar om het fucking gevoel!! en geloof me ik geef alles voor het beruchte sfeertje!!!!!
Enne onbekend, kijk eens een beetje op jezelf terug hoe jij t vond je eerste feestje en als je dat niet snapt GA DAN LEKKER ERGENS ANDERS HEEN!!!!!!!!!
Amen
BTW is het alleen mij opgevallen dat boxen in de main waren opgeblazen rond 6u? Er kwamen meerdere keren dikke kraak en pieps uit de box?
Mocht dat het geval zijn, zou een nieuwe Payback wel op z'n plaats zijn
weer lekker uit mijn plaat gegaan.
Wat ben jij voor een gast??? Laat die jongen lekker zn hardcore feestjes verkennen!! Of ben jij nooit zo'n pikkie geweest???
Als wij dat soort grappen tegenkomen in onze HMH vrees ik toch echt dat t snel afgelopen is voor sommige mensen!!! Iedereen komt maar voor 1 ding en dat is THUNDERDOMR behalve een paar van dit soort mannetjes die wel denken dat ze supergabber zijn!!!!
Hardcore draait niet om leeftijd maar om het fucking gevoel!! en geloof me ik geef alles voor het beruchte sfeertje!!!!!
Enne onbekend, kijk eens een beetje op jezelf terug hoe jij t vond je eerste feestje en als je dat niet snapt GA DAN LEKKER ERGENS ANDERS HEEN!!!!!!!!!
Amen
Amen
er zijn ook mensen die oud beginnen hoor
ik niet trouwens. maar ze bestaan
Speakers waren echt niet opgeblazen, waren gewoon heeellleee verrotte krassen en kraken in het vinyl van Unexist!
maar ken iemand die op z'n 48ste z'n eerste feest had en pilletje at
Amen
Schñjoep niet
dan is het goed!! kakkies not allowed!
Bij de meeste hardcore feesten hangt er toch altijd wel een beetje opgefokte sfeer
Amsterdam RAI dan maar weer doen
Gewoon weer in de HMH alleen dan boven mainstream en beneden de herriezaal
In de rai mogen ze definitief het geluid niet meer harder zetten!
Ik snap nog steeds niet waarom Tymon afsloot. Set was goed maar qua bpm een groot verschil met de uk-helden daarvoor .
al vanaf het begin onlosmakelijk verbonden met elkaar.zowel in de energiehallen,vechtsebanen en sporthallen zuid om maar een voorbeeld te noemen zijn genoeg dingen gebeurd!! ikzelf heb ook weleens een echte nightmare in de energie meegemaakt...dusssssss.......
al vanaf het begin onlosmakelijk verbonden met elkaar.zowel in de energiehallen,vechtsebanen en sporthallen zuid om maar een voorbeeld te noemen zijn genoeg dingen gebeurd!! ikzelf heb ook weleens een echte nightmare in de energie meegemaakt...dusssssss.......
Unexist was niet zo creatief vanavond. Hij had ook wel wat vaker in het publiek moeten kijken om een beetje af te stemmen.
maar voor de rest was het geweldig
In de rai mogen ze definitief het geluid niet meer harder zetten!
Maakt nie uit zolang er maar een goed sfeertje hangt en dat was ook in december het geval
Maakt niet uit? vind het geluid toch wel best belangrijk hoor.. je gaat toch voor de muziek
Lekker belangrijk, zoek elkaar maar weer lekker ergens op op een verlaten veld ofzo, maar laat ons lekker feeste.
Het kan
Nou maar weer snel afwachten waneer de volgende editie gaat plaatsvinden, en waar?
Nee was me opname-apparatuur vergeten
Vond de sfeer erg goed boven, beneden was die iets meer geladen.
Nou ben ik hooguit een uurtje beneden geweest, tijdens Promo z'n set
iets meer geladen? daar was niks geen sprake van vond ik hoor.
ik heb zelden een feest met zon relaxte sfeer meegemaakt.
super vermaakt ondanks dat ik toch nie zo van de hardcore ben
tot aan Unexist toe flink er tegenaan gegaan maar toen werd het me toch net iets te veel
iets meer geladen? daar was niks geen sprake van vond ik hoor.
Kan deze zin nog eens over kom er echt niet uit
op terror kan je ook nog wel goed los gaan hoor
alleen unexist liep vanavond beetje te klooien
probeer het maar volgende keer
waar waren al die liefhebbers die in het begin van de avond stonden boven weg waren ze tegen het midden van de avond hahaha
waar waren al die liefhebbers die in het begin van de avond boven stonden,weg waren ze tegen 2en hahaha
zag in de hal nog wel een jongen liggen die lag te schuimbekken en z'n ogen draaide helemaal weg, was rond 5:30 geloof ik ongeveer.
weet iemand hier wat meer over?
Niet met het publiek van tegenwoordig,te veel Mainstream gericht
Zeur niet ! Wees blij dat Producer en Hellfish niet meer breaks gingen draaien
Zeur niet ! Wees blij dat Producer en Hellfish niet meer breaks gingen draaien
vooral toen ie op een gegeven moment begon te scratchen en dat er opeens zon keiharde beat kwam
dat viel inderdaad reuze mee.
maar ik ben ook boven in de 2de zaal aardig los gegaan.
Wat is nou de definitie van Mainstraim
En leg me gelijk eens uit wanneer Thunderdome Geen mainstream feest was
Toch sympathiek van die twee engelsmannen
Je had ook gewoon even naar boven kunnen gaan ouwe
Ben jij niet trouwens die jongen die toen hier in A'veen samen met Jimmy draaide in november
zeker, ben er blij mee dat ze zich qua breaks ingehouden hebben
maar is uiteindelijk ook het beste voor iedereen.
anders zouden ze in een stuk legere zaal gedraait hebben waarschijnlijk
Teveel hitjes gericht,te veel melodie en gewoonweg saai om daar een hele avond naar te luisteren
Daarom zoek ik altijd tijdens de grotere feesten de Industrial dj's op
beste set van de avond
heb toen ook ff rondgedwaald
Wat the fuck doen jullie daar allemaal?
Is wel te zien dat dit jou eerste feesie was
hmz volgende keer maar is kijken dan. had ook wel een lekker kopje thee gewild.Zijn het gezellige knakkers die reli fanaten?
Wrm zijn jullie altijd zo anti-melodie?! ik snap dat echt niet, ben je dan commercieel ofzo als je het goeie muziek vind
Was niet al te best toen,ff beter aan je platen kennis werken he
Jimmy stond zowat in zijn 1tje te draaien,zonde
Heb me prima vermaakt,zeker het laatste uurtje helemaal los!
e worden de hele tijd in de zeik gezet, maar gaan stug door. Ik vind het altijd wel grappig. Af en toe heb je er mensen bijzitten die serieus de discussie met ze aangaan, icm drugs is dit ook een entertainend gezicht.
hoezo? ik vond het gewoon een supervette set met hele lekkere nummers. Heb volgens mij alleen maar gehakt, en ik was niet de enige.
Wrm zijn jullie altijd zo anti-melodie?! ik snap dat echt niet, ben je dan commercieel ofzo als je het goeie muziek vind
ik vond Unexist zen set ook heel goed, en daar heb ik geen 1 seconde melodie gehoord
Synapse en Sei2ure is toch wel ff 100x beter dan El Presidente
Als je zelf 100x dezelfde nummers hoort op HC feesten kan ik je zeggen dat dat heel snel verveelt
Daarbij is de defenitie van Industrial strak maar simpel
Geen softe melodietjes,puur ragguh!
jij wel dan
naja ik vond dat qua muziek gewoon te, voor de rest van de avond had ik er geen problemen mee
waar waren al die liefhebbers die in het begin van de avond boven stonden,weg waren ze tegen 2en hahaha
Zijn het gezellige knakkers die reli fanaten?
Thunderdome war echt genial
Was für eine geile Party, hier schonmal die Livesets des Abends: http://stealth.to/?id=ltly2r2cq1wtkwuv8tfpqrju1lsukx
Nou ben ik hooguit een uurtje beneden geweest, tijdens Promo z'n set.
betaal je zoveel geld voor zo'n kut zaaltje
Als mijn favorieten daar draaien sta ik toch echt daar Zaal 1 is leuk voor kleine uitstapjes, maar de gezelligheid en de liefhebbers vind ik boven
100x hetzelfde industrial-hitje is ook niks
wat zeggen ze dan allemaal? Dat ze je willen behoeden voor satan die op hardcore feesten huist?
ik had graag een kijkje willen nemen, maar die bus zat echt stampvol volgens mij stond er ook een rij buiten
de gezelligheid en de liefhebbers vind ik boven
[sweettommy22] Thunderdome war echt genial
Was für eine geile Party, hier schonmal die Livesets des Abends: http://stealth.to/?id=ltly2r2cq1wtkwuv8tfpqrju1lsukx
Wees blij dat Producer en Hellfish niet meer breaks gingen draaien
ja hij draait een totaal andere stijl
100x hetzelfde industrial-hitje is ook niks
M'n energie was echt helemaal op maar MOEST HAKKUH!
Nou Julian ik ken je de hand schudden, vind melodietjes én hitjes prima hoor tussen door
stormtrooper-todesvogel
ik ben ook meer van de industrial maar vind dat zaaltje boven niet zo superboeiend eerlijk gezegd
ga daarvoor liever naar pure feesten zoals club r_AW
blij....?
is het mij nog steeds niet helemaal duidelijk wat je daar nou mee wil zeggen...
Nou Julian ik ken je de hand schudden, vind melodietjes én hitjes prima hoor tussen door
Sportfriek houdt niet van breaks
Tja en die stijl ligt mij dan weer het meest
Maar geef toe je stond aardig te kloten en hij pakte platen uit zijn tas waar jij volgens mijn mening nooit van heb gehoord
Volgende keer tijdens HCO weer proberen in de bajes/P60
Niet met het publiek van tegenwoordig,te veel Mainstream gericht
Teveel hitjes gericht,te veel melodie en gewoonweg saai om daar een hele avond naar te luisteren
Man accepteer toch eens gewoon dat de meerderheid meer van Mainstream houd, hoe kut dat ook mag zijn volgens jou.
Het zit wel diep he?
begreep ook niet waarom kosmos ons samen had gezet
Was namelijk met Xqlusive holland italy wel gebeurd dat de basboxen er allemaal uit waren geknald
En een vrouw op het eind naar de in/uitgang getild zag er slecht uit helaas.
Toch kan Tjitse ook wel een plaatje draaien
Ik mijd sowieso eigenlijk dit soort feesten. Maar maak af en toe een uitzondering
Unexist drum and bass ?Een breakbeat en een hiphop-sample maakt het nog geen drum and bass
nou ja het in elk geval kut
hij was weer lekker
kan niet
zitten limiters tussen, is t duurste systeem van europa, en dat zouden ze laten opblazen door een of andere dj? (trouwens, die jongens kunnen echt wel draaien, (dus niet in t rood))
kan wel dat die limiter in werking komt dan dempt ie m meteen een heleboel voor een paar min
Kheb jullie niet eens gezien
jahe?
vond het wel cool dat je een kadootje voor me had trouwens
Kheb jullie niet eens gezien
ja idd.
jij en ik
Pay Back Time Livesets: http://stealth.to/?id=ltly2r2cq1wtkwuv8tfpqrju1lsukx
Passwort: flatMP3
gruß aus Duitsland
Volgend feestje dan maar he
ik vond het echt een kkchill feest er hing een goede sfeer en werd lekker gedraaid.
de enige tegenvaller vond ik persoonlijk toch wel hellfish, en jammer van het gevecht
vooraan in de main
ja dat moeten we maar ff regeleng dan
und schnell!!!!!
jah joh! je bent berucht!
und schnell!
Heel vet! Wint het van Promo (Resistance Continues!!) dit jaar voor mij
Naar mijn idee toch echt niet
als deze beschouw ik als 1 grote familie
heb me dan ook zoveel mogelijk tussen de echte die hard hardcoreliefhebbers helemaal voor in het midden.
supper knal stier feesiej
wel jammer dat promo so aan het kutten was in het begin van sijn setje...
Ik d8 egt ff dat ik op een hardstyle party was ....met al dat gelul en chill momenten....later is vdat eer goed gekomen
ook regelmatig de selfte plaatjes gehoord
maar liever dat met mega geluid dan die shit in the rai...
Ik d8 egt ff dat ik op een hardstyle party was
Ik d8 egt ff dat ik op een hardstyle party was ....met al dat gelul en chill momenten....later is vdat eer goed gekomen
Aan het kutten? Ga je mond spoelen gek. Hij begon in 2001 en eindigde in 2008 qua platen die hij draaide
Tenminste geen standaardset en hij mixede in een erg rap tempo en behoorlijk gepitched, dus waar jij hardstyle vandaan haalt snap ik niet echt:
Deel tracklist:
Promo - Different Breed Of Men (? Remix)
The DJ Producer - The Signal (D-Passion Remix)
Promo - The Tablet
Bertocucci Feranzano - XTC Love (Promo Goes BZRK Remix)
D-Passion - Realism
The Outside Agency - The Resurrection
Amnesys - Worldwide Crisis
Promo - The Grower
Ophidian - Pepperspray
Catscan - Finishing Profiles
Ruffneck & Ophidian - All The Way Down (Nos & Endymion Remix)
DJ Hidden - Times Like These VIP
3SA - Drop It (SG & Tommyknocker Remix)
Promo & Alex B - Bij Gebrek Aan Beter
jeetje wat een tracklist!! daar had ik wel bij willen zijn jah! maar moet zeggen, dis is echt wel een hardstyle playlist hoor
tijdens welk setje gebeurde het volgens jou??
had wel een leuk geluidseffect gegeven mischien
en tijdens livesets behoren ze er wel bij
it was nog lang niet alles, opende met what the fuck om er vervolgens vicious circle in te mixen
Wat vond je tegenvallen aan Hellfish dan?
Vond het toch best een brute set
blij....?
Uitspraak van DopeyXXL op zondag 25 mei 2008 om 17:53:
blij....?
hij opende toch met Ladies first????
Ja eigenlijk wel ja
Nogmaals zaal 2 heerlijk raggen!!!!
Heb ik al verklaard
trouwens al bekent voor welke site's er foto's zijn gemaakt?
Is het nog niet afgelopen dan?
www.djguide.nl staan er een stuk of 700.. mijn foto staat er helaas niet tussenterwijl ik toch echt een kaartje van ze heb gekregen
na thunderdome a decade is dit toch de gruwlijkste editie waar ik ben geweest echt te uber vette shit dit helemaal los gegaan...
wat ben ik nog zonder mijn anonimiteit
ik ga elke week feesten hoor
opstappen ging niet helemaal goed
pleurde eraf
mc's hoeven voor mij opzich ook niet,
DJ Hidden - Times Like These VIP
Zelfde probleem hier, hebben daar ook kaartjes van gekregen maar de foto's staan er niet op... misschien konden ze het daglicht niet verdragen
Met je pen en papier op een feest staan wat de dj's goed doen en fout doen
waar dan?
ja, want waar betaal je nou voor..schoon zijn ze toch nooit.
ergens anders nog fotos?
http://www.hardmusic-community.de/index.php?module=mGallery2&g2_itemId=835
ik vond deze best acceptabel eigenlijk
En in de reacties onder het feest in de agenda laten dan weer dingen zien als:
Goed feest, jammer dat promo meteen begon met terror kom beter op t laatst
Laat exact zien hoe goed men het nog begrijpt tegenwoordig.Sebas, toppie gedraaid hoor!
o betermaar vaak zijn degene die geld kosten wel goor
Voor de rest , wat een azijn zeikers weer over wie welk nummer draaide etc boeiend man, je hebt het toch naar je zin gehad...
Nu nog een keer in fatsoenlijk ABN AUB
Aan het kutten? Ga je mond spoelen gek.
Wil iemand deze tekst verwijderen miscchien kom op zeg .....schaam je !!!
jah das die generatie van tegenwoordig he !! vroeger ging het om het feest en ging iedereen loszzz en nu lees je achteraf op een forum wat ze wel en niet leuk vonden!!
Nu nog een keer in fatsoenlijk ABN AUB
niet voor mogooltjes ouwe
Uitspraak van Schñjoep a.k.a. Wim Zoet [2x5] op zondag 25 mei 2008 om 21:16:
Aan het kutten? Ga je mond spoelen gek.
ieder sijn mening sjonnie lekker je muil houwe!!
Uitspraak van JustMe78 op zondag 25 mei 2008 om 21:48:
Wil iemand deze tekst verwijderen miscchien kom op zeg .....schaam je !!!
envelopje vraag het aan pik!!
je EIGEN mening of ervaring op het forum setten schijnt niet meer te kunne sonder een lading commentaar beetje jammer kindertjeslaatste aanpassing 26 mei 2008 10:39
ze mogen je trouwens niet weigeren als je niet betaald he? staat in de wet (ja, we hebben rare wetten )
Hoeveel eieren zitten er in 1 dozijn?!
http://tw-magazine.com/
Ik heb één vraag aan je:
Hoeveel eieren zitten er in 1 dozijn?!
Dat ligt er aan of je pakje van 6 of pakje 10 hebt
je EIGEN mening of ervaring op het forum setten schijnt niet meer te kunne sonder een lading commentaar beetje jammer kindertjes
ik zit die foto's op djguide te kijken. die staan in chronologische volgorde en naarmate de nacht vordert word men steeds vager
Kan er weer wat volwassener gedaan worden mensen?
ja ja ik ben klaar
ja jammerwas de enige foto die er van me gemaakt was
Vloer was een ijsbaan in de Blackbox en plakkerig als de ziekte in de Lounge
staan ook al online, sorry niet gemeld
TOP feest Voortaan Thunderdome 2x per jaar in HMH
Rai/Jaarbeurs hoeft van mij echt niet meer
Liever kwaliteit als z'n mega groot evenement, want bij Hardcore staat geluid toch op 1.
Echt super nacht gehad
- Gehoorbeschadiging opgelopen bij Tymon volgens mij
ik heb nog steeds pijn in m'n voeten
Niet alleen gehoorsbeschadiging opgelopen vooraan in de main maar ook oogbeschadiging door de bouwlampen vooraan... Moest af en toe echt mn ogen ff dicht houwe
ik heb een blaar op mijn kleine teen waardoor deze 2 keer zo groot is
soms moest ik echt mn oren dicht houden voor mn trommelvliesen
ik zit die foto's op djguide te kijken. die staan in chronologische volgorde en naarmate de nacht vordert word men steeds vager
Maar krijg zelf altijd zooo'n kriebel in me neus door de bass, vetttt irritant
Was het enorme slome barpersoneel.. Dan wil je iets te drinken halen en dan hoor je een super vet liedje en dan duurt het gewoon te lang voor dat je het hebt, niet dat het super druk was bij de bar maar het personeel was iets te sloom
trouwens al bekent voor welke site's er foto's zijn gemaakt?
achtwoord is flatMP3 volgens mij
Het kan volgens mij ook flatmp3 (zonder hoofdletters dus), passMP3 (met hoofdletters) of passmp3 (zonder hoofdletters) zijn bij andere sets
omdat ie een keer anders als anders draaide? ik vond het juist bruut.. voluit knallen een uur lang
idc-request
Alles was goed. Behalve de dubbele nummers Denk je komt wat goeds, Heb je het al gehoord voor de 5de keer
Heb lopen tellen zeker boven de 20 dubbele nummers
Uitspraak van [] Robinjo op maandag 26 mei 2008 om 14:33:
vond alleen Hellfish een beetje tegenvallen..
omdat ie een keer anders als anders draaide? ik vond het juist bruut.. voluit knallen een uur lang
Jawel maar als ik constant de zelfde nummers hoor,
dan stort het losgaan gevoel in elkaar.
En als er weer een dik nummer komt dan pas kan ik weer los gaan.
Turbinnehallen
Turbinnehallen
duitsland is gewoon beter maja je moet roeien met de riemen die je hebt
westfalenhallen
Turbinnehallen
hoor je daar buiten alleen maar reng reng reng van het metaal
Mensen met pen en papier dingen bijhouden op een feest
Alles was goed. Behalve de dubbele nummers Denk je komt wat goeds, Heb je het al gehoord voor de 5de keer
I will have that power hoef ik iig nooit meer te horen .
Ik vind het toch zo knap van al die mensen die precies weten te vertellen welke nummers er allemaal gedraaid zijn op 1 avond.
Wat ik wel weet is dat ik super uit mijn dak ben gegaan. (doe ik trouwens op elk feest)
moet je je maar niet zo opvallend gedragen altijd
ja ik ook
nog geen internet om dat met de wereld te delen dus viel het niet zo op
Uitspraak van [Z.G.U.]Psychonaut op maandag 26 mei 2008 om 17:56:
Mensen met pen en papier dingen bijhouden op een feest
joehoeeeeeeee
betaal je zoveel geld
Van bijde hallen kunnen ze hier in Nederland nog wat leren.
Uitspraak van HaRdZwIzA op maandag 26 mei 2008 om 19:17:
en NET niet beschadigend voor je oren...
Durf te wedden dat het wel schadelijk is voor je oren
Goed kijkeng.
heb ik gedaan
na dat krijg ik de optie om op te slaan of te openen,
dan klik op opslaa, maar gebeurd er niks
Daar snap ik dus steeds geen hol vanDoe het altijd verkeerd
Goed kijkeng.
Dat was gister best lastig
Daar snap ik dus steeds geen hol van Doe het altijd verkeerd
7 euro betalen
Dat is begrijpelijk.
haha gister was et drama iddvandaag ging et na 2 keer al goed haha
Uitspraak van Raytheon op maandag 26 mei 2008 om 20:05:
1. Alleen de letters met poesjes invullen
Daar snap ik dus steeds geen hol vanDoe het altijd verkeerd
Uitspraak van Schñjoep a.k.a. Wim Zoet [2x5] op maandag 26 mei 2008 om 20:29:
Dat was gister best lastig
Dat is begrijpelijk.
k vond dat stukje Rage against the machine-killing in the name of tijdens die set van promo
Snap eigenlijk het hele nut ervan niet
Dan wordt de lat wel hoog gelegd idd
Als je daar zo druk mee ben, heb je dan nog wel tijd om te feesten?
Je weet echt wel wat je gehoord hebt en niet.
Uitspraak van Raytheon op maandag 26 mei 2008 om 21:49:
Snap eigenlijk het hele nut ervan niet
Die dingen worden normaal gesproken gebruikt, om zeker te weten dat je een persoon bent en geen computer ofzo...
Uitspraak van [Z.G.U.]Psychonaut op maandag 26 mei 2008 om 21:54:
Je weet echt wel wat je gehoord hebt en niet.
Ik denk af en toe tracks te hebben gehoord die niet gedraaid zijnIn HMH ook, dacht ik weer te horen dat een bepaald nummer ingemixed werd, blijk ik er weer finaal naast te zitten
Oke, apart wel, wist niet dat er computers waren met een voorkeur voor hardcore, of met een ziekelijke drang tot downloaden
Sommige nummers werden ook maar even in gemixt, zoals in de set van Mad Dog, Noize suppressor - Im a hardcore junky. Had dat nummer graag helemaal gehoord maar hij mixte dat ook wel weer tot een mooi geheel
Die piep is een teken van beschadiging
duitsland is gewoon betermaja je moet roeien met de riemen die je hebt
Alles was goed. Behalve de dubbele nummersDenk je komt wat goeds, Heb je het al gehoord voor de 5de keer
I will have that power hoef ik iig nooit meer te horen .
Wat een megavette locatie met een geweldig geluid
- Vloer was een ijsbaan in de Blackbox en plakkerig als de ziekte in de Lounge
Ik vond dat stukje Rage against the machine-killing in the name of tijdens die set van promo (volgens mij) ook supervet. gelukkig geen rob gee toestanden
Als je het niet erg vind, vind ik dat maar goed ook!
Nummer sloeg goed in want de zaal ging op en neer
Uitspraak van Raytheon op maandag 26 mei 2008 om 22:13:
Sommige nummers werden ook maar even in gemixt, zoals in de set van Mad Dog, Noize suppressor - Im a hardcore junky. Had dat nummer graag helemaal gehoord maar hij mixte dat ook wel weer tot een mooi geheel
dat stukje was juist zwaar vet
o mijn verslag is eindelijk een keertje af hoor.
Er waren idd geloof ik wat dubbele nummers wat ik me dur kan van herinneren..maar dat kon me zaterdag niet veel boeien.
laat het nou net de dikke nummers zijn die op repeat stonden
laat het nou net de dikke nummers zijn die op repeat stonden
In HMH ook, dacht ik weer te horen dat een bepaald nummer ingemixed werd, blijk ik er weer finaal naast te zitten
Aaahhhhggghh!!! denk niet dat 'm dat nog wordt
http://www.danceconnection.tv/index.php/Bekijk/?V=708
Poison - Enzyme X
vet nummertje !
inderdaad...veel mensen ( waaronder ik half) zien vallen
1 nadeel de gladde vloer (kan niet altijd perfect zijn he)
inderdaad...veel mensen ( waaronder ik half ) zien vallen
ik heb echt nooit geen last van de vloer in de hmh, ik banjer altijd met een sneltreinvaart door de gang en de zaal!
kunnen DJs ook niet van elkaar weten he...
Als ze logisch nadenken , naar de line-up kijken en naar de sets van iig hun voorganger luisteren wel
persoonlijk vind ik de gladde vloer in de HMH perfect om los te gaan
netjes
Pittig verslag hoor
ik banjer altijd met een sneltreinvaart door de gang en de zaal!
Vrienden roepen ook altijd lies niet zo snel!!!!!
Hier een zwaar vette video van thunderdome!!!
http://www.danceconnection.tv/index.php/Bekijk/?V=708
Aaah ik zit hier nog steeds na te genieten van zaterdag, als ik al die filmpjes bekijk en de setjes hoor, is het me toch weer veeeeel te gauw voorbij gegaan.
Kan er ook nog ff beeld en geluid bij
Ik zit nu die set van Meccano twins te luisteren, ik kon het niet laten om te zeggen dat..... die gasten totaal niet kunnen mixen.... is dat een trend bij italianen ofzo?
heineken music hall gewoon perfecte locatie
Jawel genoeg maar trek het gewoon nie tmeer ben ik bangMoet de hele week erna vrij
krijgen anders ga ik nie
Maarja dat zeg ik nu he........
Id&t kom op met die fotos...
Wat 'n phatte party!
Check het videoverslag op www.partypatrol.nl
!
Wat 'n phatte party!
Check het videoverslag op www.partypatrol.nl
!
THUNDERDOME HARDCORE WILL NEVER DIE ! ! !
Al mn haren staan overeind, mn lichaam krioelt alle kanten op en mn ziel is al teruggezogen naar het moment dat ik nog op de locatie aan het knallen wa
Moet de hele week erna vrij
krijgen anders ga ik nie
Een hele week
Wat doe jij allemaal op die feesten??![]()
Wat doe jij allemaal op die feesten??![]()
supervet filmpje
sta dr helaas weeer niet op
was uitverkocht, maar was wel te merken... Aardig heet soms, maar mocht de pret niet drukken !
Ben blij dat ik toch ff geweest ben.
Weer een hoop oude bekende gezien en stukken beter dan 2007.
jah en als ze beneden early houden en boven industrial/schanz
dan is dit feest in 1x dag uitverkocht elke kwartaal
zeker weten
Max 2 keer daarna wordt het saai en gaat de kudde weer naar iets anders op zoek
Als dit over paar maanden weer zou zijn , ben ik niet automatisch weer aanwezig iig
Meccano Twins zijn in hun set van 20:00 tot ong. 23:00 echt aan het kutten
maar 2x per jaar in de HMH met dat concept dan kunnen ze wel een aantal edities achter elkaar uitverkocht raken.
In de set van Promo wordt ook opeens zonder aanleiding een nummer gestart terwijl er al een ander nummer speelt. Om van de Msn-bliepjes maar te zwijgen
Zit de liveset van Unexist te luisteren Wat zou ik dat uurtje graag nog een keer willen beleven Zowiezo het hele feest HELD UNEXIST!
Line got crossed
Unexist will eat your steak volgens mij heeft ie hem nog een standje sneller afgespeeld
waar vind je die link van dat livesetje van Unexist dan ?
wil die ook nog wel een keer terug luisteren
waar vind je die link van dat livesetje van Unexist dan ?
wil die ook nog wel een keer terug luisteren
Wat een fouten helaas
Hoop dat hij zijn avond niet had, want anders vraag ik me echt af waarom iedereen hem zo goed vind.
Max 2 keer daarna wordt het saai en gaat de kudde weer naar iets anders op zoek
Als dit over paar maanden weer zou zijn , ben ik niet automatisch weer aanwezig iig
Vooral fijn dat de DJ's allemaal de pitch knop goed in de plus wisten te zetten!
Hoop dat hij zijn avond niet had, want anders vraag ik me echt af waarom iedereen hem zo goed vind.
was iets te veel hollen of stilstaan met hem
gewoon omdat hij UNEXIST is!omdat hij zelf los gaat achter de draaitafels, of liever erop gaat staan. omdat hij de allerlaatste kracht uit je weet te trekken met zijn o zo lekkere reng deng deng rikketikketik geluid (hoop dat iemand nu weet wat ik bedoel haha)
het is gewoon een prachtige kerel met een snoeihard geluid!
maar ik vind wel dat bepaalde terror DJ's een cursus cardioles geven mogen volgen
ennee ik loop rondjes
Wat een fouten helaas
het is gewoon een prachtige kerel met een snoeihard geluid!
Uitspraak van .Remco.. op vrijdag 30 mei 2008 om 14:40:
Daarbij zijn Schjnoep en ik gewoon noest ouwe
Schjnoep misschien wel, jij absoluut niet.
Jij bent een drabber van de ergste soort die zogenaamd alles weet, en overal verstand van heeft.
ij bent een drabber van de ergste soort die zogenaamd alles weet, en overal verstand van heeft.
Van mij mogen ze 1 keer in de zoveel tijd wel eens een editie daar houden in de HMH. Het was me vet zeg
mag die mooi bij mij in de leer!
Zeggen ze van mij ook weleens. Verschil met jou is alleen dat ik vaak wel gelijk heb
entree prijs 35/40 euro
Voor dat geld verwacht ik dat ik naar de Rai mag. Waarom? Je hebt namelijk kleine, middelgrote en grote locaties naar mijn idee. HMH hoort niet bij laatstgenoemde
HMH is gewoon de beste locatie van Nederland punt uit
HMH is gewoon de beste locatie van Nederland punt uit
HMH lijkt me een hele dure locatie om te huren. Prijs/kwaliteits verhouding is gewoon heel hoog daar
en voor 35 euro krijg je heel erg goed geluid, gratis wcs en het is over het algemeen gewoon een hele goeie locatie.
gierige jood
Kan ik ook op jou doen als de mensen in de HMH je niet bevallen, waarom blijf je niet lekker in dat gat van een Utrecht van je dan
Anders ga jij er lekker serieus op reageren
die sfeer zal je niet snel nog een keer meemeken denk ik!
Ja wat dan?
Volg je ff niet
Of zeg je maar wat
Wat bedoel je dan?
Wat een zeikerd ben jij toch Schñjoep
Net als die Remco. altijd alles afkraken, vermaken jullie je eigenlijk wel op eeen feest?
Schjnoep misschien wel
wat hij zegt
nou ik heb toch de hele week vrij dus ben er gewoon op n1
Jij totaal niet met je eeuwige commentaar en gezeik, jij bent ook zo iemand die met pen en papier op een feest staat alles bij te houden.
Ik kraak niks af, ik geef mijn (onderbouwde) mening
http://www.julienj.nl/pics/index.php?album=feesten/Thunderdome%20Payback&sortby=name&order=asc
Anders ga jij er lekker serieus op reageren
Uitspraak van Raytheon op zaterdag 31 mei 2008 om 13:11:
ID-T Pictures please
dit zijn volgens mij de foto's van die gast.....
http://www.julienj.nl/pics/index.php?album=feesten/Thunderdome%20Payback&sortby=name&order=asc
Foto's staan op ID-t
grappa
Is helemaal niks mis mee
IDD daar is de sfeer enzo altijd fijn!
IDD daar is de sfeer enzo altijd fijn!
13 december in amsterdam rai
Hoe vaak ben jij in de RAI geweest?
Beter dan de RAI
vaak genoeg om te weten dat het geluid daar nooit meer zo zal zijn als wat je van een feest verwacht!
13 december in amsterdam rai
In-Qontrol ging er toch echt wel aardig op los hoor
TD 2007 Future-stage was ook prima te doen
ja In-Qontrol was ook meteen de druppel voor de buurt en de gemeente
Van mij mogen ze wat anders zoeken
Future-stage was de betere zaal qua geluid mits je voorin stond.
vaak genoeg om te weten dat het geluid daar nooit meer zo zal zijn als wat je van een feest verwacht!
ja In-Qontrol was ook meteen de druppel voor de buurt en de gemeente,
loop tog nied so te sijken ofer spel vauten ov ferceerde chrammatika je znapd tog wad er bedoelt wort
mits je voorin stond
waar? hoe? wie? wanneer?
ID-T Pictures please
dit zijn volgens mij de foto's van die gast.....
Ja en het geluid hoort achterin ook goed te zijn, maar achterin in de zaal in de RAI kan je uitgebreid gesprekken voeren
Uitspraak van Trizztan op woensdag 4 juni 2008 om 14:50:
neehoor
Die kill zei anders tegen mij dat hij foto's voor ID&T aan het maken was en ik heb ze hier op die site teruggevonden dus lijkt mij van wel
Bij Day-Mar en TOA ging het het volume echt wel hard ouwe,ik verzeker je het
Daarvoor indderdaad iets minder maar hard genoeg om er een tijd last van te hebben
Kortom een van de beste Thunderdomes die er gegeven is, naar mijn mening!
En Day-Mar draaide zowiezo al kut platen.
er staat mij ook nog iets van antwerpen in het geheugen (96/97) ....
Nou nou niet al te hard van stapel lopen ... ik ben met je eens dat het zeker een goed feest was !!! en ik weet het is jou mening maaaarrr ...
...er staat mij ook nog iets van antwerpen in het geheugen (96/97) ....
TD 2002,2004,2006,2007 waren naar mijn insiens de echte speciale editie's naar mijn gevoel
2001 niet dan?
2002 was minder dan die editie
die 2003 in de Jaarbeurs..
Ik zeg altijd maar gewoon, je mag hem niet missen want het zou eens zo'n speciale zijn zoals deze keer HMH.![]()
Dus de volgende gewoon weer aanwezig!
Als het in de rai gehouden wordt
denk ik niet
dat ik ga
Kan iemand zeggen dat het niet zo is, maar die zit dan zelfs zigzelf voor de gek te houden.
Kan iemand zeggen dat het niet zo is
Voor de spits binnen en gestaan waar het geluid en ruimte in overvloed was en dat was dus niet in die 2 kleine zaaltjes maar in de Future zaal.
Iedereen heeft het anders ervaren dus het is wél mogelijk dat het een goed feest was voor persoon X
Doe maar weer gewoon Jaarbeurs
Ik ook niet.
2007 is mij ZO tegen gevallen als ik het vergelijk met thunderdome 2002 A Decade.
Eigelijk was het gewoon helemaal RUK.
Kan iemand zeggen dat het niet zo is, maar die zit dan zelfs zigzelf voor de gek te houden.
Dit zijn indderdaad de foto's van die gast van ID&T
heb ze ook maar op mijn site gezet zodat ze iig ergens staan...
zeer geslaagd feestje alls wat ik er van kan zeggen