| Betreft: | evenement: Thunderdome, zaterdag 24 mei 2008 om 21:30 |
Zit de liveset van Unexist te luisteren Wat zou ik dat uurtje graag nog een keer willen beleven Zowiezo het hele feest HELD UNEXIST!
Line got crossed
Unexist will eat your steak volgens mij heeft ie hem nog een standje sneller afgespeeld
waar vind je die link van dat livesetje van Unexist dan ?
wil die ook nog wel een keer terug luisteren
waar vind je die link van dat livesetje van Unexist dan ?
wil die ook nog wel een keer terug luisteren
Wat een fouten helaas
Hoop dat hij zijn avond niet had, want anders vraag ik me echt af waarom iedereen hem zo goed vind.
Max 2 keer daarna wordt het saai en gaat de kudde weer naar iets anders op zoek
Als dit over paar maanden weer zou zijn , ben ik niet automatisch weer aanwezig iig
Vooral fijn dat de DJ's allemaal de pitch knop goed in de plus wisten te zetten!
Hoop dat hij zijn avond niet had, want anders vraag ik me echt af waarom iedereen hem zo goed vind.
was iets te veel hollen of stilstaan met hem
gewoon omdat hij UNEXIST is!omdat hij zelf los gaat achter de draaitafels, of liever erop gaat staan. omdat hij de allerlaatste kracht uit je weet te trekken met zijn o zo lekkere reng deng deng rikketikketik geluid (hoop dat iemand nu weet wat ik bedoel haha)
het is gewoon een prachtige kerel met een snoeihard geluid!
maar ik vind wel dat bepaalde terror DJ's een cursus cardioles geven mogen volgen
ennee ik loop rondjes
Wat een fouten helaas
het is gewoon een prachtige kerel met een snoeihard geluid!
Uitspraak van .Remco.. op vrijdag 30 mei 2008 om 14:40:
Daarbij zijn Schjnoep en ik gewoon noest ouwe
Schjnoep misschien wel, jij absoluut niet.
Jij bent een drabber van de ergste soort die zogenaamd alles weet, en overal verstand van heeft.
ij bent een drabber van de ergste soort die zogenaamd alles weet, en overal verstand van heeft.
Van mij mogen ze 1 keer in de zoveel tijd wel eens een editie daar houden in de HMH. Het was me vet zeg
mag die mooi bij mij in de leer!
Zeggen ze van mij ook weleens. Verschil met jou is alleen dat ik vaak wel gelijk heb
entree prijs 35/40 euro
Voor dat geld verwacht ik dat ik naar de Rai mag. Waarom? Je hebt namelijk kleine, middelgrote en grote locaties naar mijn idee. HMH hoort niet bij laatstgenoemde
HMH is gewoon de beste locatie van Nederland punt uit
HMH is gewoon de beste locatie van Nederland punt uit
HMH lijkt me een hele dure locatie om te huren. Prijs/kwaliteits verhouding is gewoon heel hoog daar
en voor 35 euro krijg je heel erg goed geluid, gratis wcs en het is over het algemeen gewoon een hele goeie locatie.
gierige jood