Partyflock

Forumonderwerp · 1010867
Waarschuw beheerder
donateur
AMSTERDAM - Acteur Youssef Idilbi is donderdag overleden. Dat heeft zijn management vrijdag bekendgemaakt. Idilbi was vooral bekend van tv-series als Westenwind, ONM, Russen en Dankert & Dankert. De acteur heeft een einde aan zijn leven gemaakt. Idilbi was 32 jaar.
ANP

,,Iedereen is in shock en heel verdrietig'', aldus een woordvoerster van het management en de nabestaanden vrijdag. ,,We wisten niet beter dan dat het goed met hem ging. Niemand had dit verwacht.''

Youssef Sjoerd Idilbi werd 7 mei 1976 geboren in Drachten. Hij volgde de theatervooropleiding in Groningen en studeerde af aan de Hogeschool voor de Kunsten in Amsterdam. De acteur speelde tijdens zijn studie al in diverse dans- en theaterproducties. Later was hij te zien in onder meer de theaterstukken Kater, Liefde Is Kouder Dan De Dood en Is.Man van Adelheid Roosen.

http://www.nu.nl/news/1570467/61/Acteur_Youssef_Idilbi_pleegt_zelfmoord.html

Werkzaam bij Partyflock
Waarschuw beheerder
ken heel die knaap niet
Waarschuw beheerder
wie wat waar welke hoe wanneer waarom? :/

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Zelfmoord is het toppunt van egoisme, maar dat is mijn mening. Sterkte voor de nabestaanden.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Familie: Sid Porter (2002-2003), ook bekend als Tarek Cadier, is de buitenechtelijk zoon van Arthur van Walsum en Malika Cadier. Hij is de halfbroer van Hugo, Joost, Tara en Eline.

Liefde: Sid heeft een verhouding met Claire gehad, en een relatie met Margot.

Werk: Sid was platenbaas en eigenaar van discotheek The Galaxy.

Exit: Nadat Sid het nodig vond om Duuk te gijzelen, belandde hij achter de tralies.

Hij was slechterik :o

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op vrijdag 16 mei 2008 om 14:55:
ken heel die knaap niet

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 16 mei 2008 om 15:11:
Zelfmoord is het toppunt van egoisme, maar dat is mijn mening. Sterkte voor de nabestaanden.

Dat is echt zo'n bullshit...Je leeft voor jezelf, niet voor anderen. Als jij het moeilijk hebt, en je zelfmoord wil plegen zie ik niet in waarom je dat niet mag doen. Ja misschien kwets je daar anderen mee...So what? Blijkbaar waren die mensen er niet voldoende voor je om je te steunen.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Too Many Daves op vrijdag 16 mei 2008 om 15:21:
Dat is echt zo'n bullshit...Je leeft voor jezelf, niet voor anderen. Als jij het moeilijk hebt, en je zelfmoord wil plegen zie ik niet in waarom je dat niet mag doen. Ja misschien kwets je daar anderen mee...So what?

helemaal mee eens!

Blijkbaar waren die mensen er niet voldoende voor je om je te steunen.

alleen klopt dit niet helemaal, de meeste mensen die zelfmoord plegen krijgen deze hulp wel aangeboden maar nemen het niet aan.

Waarschuw beheerder
Je leeft voor jezelf, niet voor anderen.

is dat zo, vind ik wel een zeer egocentrische gedachte
Waarschuw beheerder
zie ik niet in waarom je dat niet mag doen

Val er dan andere niet mee lastig!
Waarschuw beheerder
donateur

Tsjah zo kan je het bekijken, als je alleen je hand voor je ogen weghaalt zie je dat er meer is

Niet mee eens, absoluut niet.

Waarschuw beheerder
was bang dat het ilyas was toen ik zag van ONM...gelukkig niet!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Je leeft voor jezelf, niet voor anderen

Dat bedoel ik...egoisme!
Ja misschien kwets je daar anderen mee

Misschien????????

Zoals je in het artikel kunt lezen, heeft deze man nooit om steun gevraagd en was er niemand die het aan zag komen. Simpelweg omdat het voor de buitenwereld erop leek dat alles koek en ei was. Zo egoistisch was hij dus...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 16 mei 2008 om 16:00:
Uitspraak van Majstro op vrijdag 16 mei 2008 om 15:21:
Je leeft voor jezelf, niet voor anderen

Dat bedoel ik...egoisme!

Uitspraak van Majstro op vrijdag 16 mei 2008 om 15:21:

Zoals je in het artikel kunt lezen, heeft deze man nooit om steun gevraagd en was er niemand die het aan zag komen. Simpelweg omdat het voor de buitenwereld erop leek dat alles koek en ei was. Zo egoistisch was hij dus...

Nah... Da's wel een beetje kort door de bocht hoor.
Ik was er ook altijd heel zwart/wit in maar nadat een vriendin het deed, ben ik er toch wel anders over gaan denken.
De meeste mensen die het doen, hebben geen realistisch beeld meer van de wereld om zich heen en denken op het moment zelf niet aan de gevolgen voor de achterblijvers.
Vaak vragen ze niet om hulp omdat ze het gevoel hebben dat ze hun omgeving alleen maar tot last zijn... Dat is ziek, maar niet egoïstisch.
Waarschuw beheerder
donateur
Zo egoistisch was hij dus

Of juist niet, weet je een beetje hoe depressieve of suicidale mensen denken?
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 mei 2008 om 16:07:
De meeste mensen die het doen, hebben geen realistisch beeld meer van de wereld om zich heen en denken op het moment zelf niet aan de gevolgen voor de achterblijvers.
Vaak vragen ze niet om hulp omdat ze het gevoel hebben dat ze hun omgeving alleen maar tot last zijn... Dat is ziek, maar niet egoïstisch.

Idd, het gaat allemaal om perspectief, zij geloven simpelweg niet meer in een oplossing, geen perspetief, geen leven.

Overiegsnzijn er ook genoeg mensen die er echt van overtigd zijn dat de wereld beter af is zonder hen
Waarschuw beheerder
Blijft toch raar zelfmoord vooral als je het zelf van dichtbij hebt meegemaakt

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van actief op vrijdag 16 mei 2008 om 14:55:
ken heel die knaap niet

[img width=272 height=349]http://home.hetnet.nl/~koos500/sidportret.jpg[/img]

hij speelde sid porter in ONM

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van ~Curl~ op vrijdag 16 mei 2008 om 16:09:
Of juist niet, weet je een beetje hoe depressieve of suicidale mensen denken?

Als iemand dat wist, zouden heel veel zelfmoorden voorkomen kunnen worden, denk je niet? Beetje domme vraag dus...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 16 mei 2008 om 17:10:
Als iemand dat wist, zouden heel veel zelfmoorden voorkomen kunnen worden, denk je niet? Beetje domme vraag dus...

:lol: hoezo? De denkwereld van iemand die depressief is, is geen onbekende wereld meer hoor. Alleen voorkom je er niets mee.
Beetje domme vraag dus...

geen domme vraag dus, maar jij bent er blijkbaar niet bekend mee waardoor je zo'n uitspraak doet. Daar doelde ik op.
Artiest {SHOWLIST artist 13109, 55359, 47652}
Waarschuw beheerder
donateur
Youssef Sjoerd, toppunt van integratie :D (natuurlijk kut voor zn familie en vrienden dat ie dood is, maar dat spreekt voor zich)

Waarschuw beheerder
Dank voor het verwijderen van het bericht Sjoerd.
Zo ben je toch nog een beetje bij ons.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van ~Curl~ op vrijdag 16 mei 2008 om 17:14:
:lol: hoezo?

Lekker dom zitten te lachen ook :no:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 16 mei 2008 om 19:28:
Lekker dom zitten te lachen ook :no:

:lol:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Hij lijkt beetje Gay.. zal het daar door komen?

Waarschuw beheerder
who the hell is die gast? :/

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

Haha sure gast, al zou je het weten wat er allemaal in t koppie van n depressief iemand rondspookt dan nog kun je het 9 van de 10 keer nog niet voorkomen.

Zij zien het als een last minder voor de hele omgeving als ze er niet meer en daar kan niemand weinig tot niks aan veranderen.
Zoals jij het egoisme vindt, zo denken zij over het feit dat ze een last zijn en iedereen beter af is als diegene er niet meer is.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 16 mei 2008 om 21:26:
Haha sure gast, al zou je het weten wat er allemaal in t koppie van n depressief iemand rondspookt dan nog kun je het 9 van de 10 keer nog niet voorkomen.

Zo, zo...9 van de 10 keer nog wel. Hoe kom je aan dat aantal?

Artiest G-Member
Waarschuw beheerder
Uitspraak van cutierudie op vrijdag 16 mei 2008 om 15:11:

Dat is echt zo'n bullshit...Je leeft voor jezelf, niet voor anderen. Als jij het moeilijk hebt, en je zelfmoord wil plegen zie ik niet in waarom je dat niet mag doen. Ja misschien kwets je daar anderen mee...So what? Blijkbaar waren die mensen er niet voldoende voor je om je te steunen.

Vertel je dat ook tegen de ooggetuigen die die gast naar beneden hebben zien vallen.....
Als je zonodig jezelf van kant wil maken doe dat dan zonder een ander een trauma te bezorgen. In dat opzicht is deze gast knap egoistisch bezig geweest.

Doe het dan goed en bel de GGD nadat je thuis een overdosis hebt genomen, dan komt er professioneel getraint volk om je op te ruimen. i.p.v. een familielid of bekende die direct slachtofferhulp nodig heeft.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 mei 2008 om 22:00:
Vertel je dat ook tegen de ooggetuigen die die gast naar beneden hebben zien vallen.....
Als je zonodig jezelf van kant wil maken doe dat dan zonder een ander een trauma te bezorgen. In dat opzicht is deze gast knap egoistisch bezig geweest.

Doe het dan goed en bel de GGD nadat je thuis een overdosis hebt genomen, dan komt er professioneel getraint volk om je op te ruimen. i.p.v. een familielid of bekende die direct slachtofferhulp nodig heeft.

Kijk, dit zijn tenminste zinnige uitspraken die direct met de harde realiteit te maken hebben (y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Misschien????????

Niemand scheen het erg te vinden toen een volledig vervreemde vriend van mij het deed. Ik snapte het heel goed, en heb dat nooit egoistisch gevonden. Ik vind het juist egoistisch alleen maar aan je eigen leed (het verliezen van een vriend) te denken, in plaats van aan het leed van de persoon zelf.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 16 mei 2008 om 21:46:
Zo, zo...9 van de 10 keer nog wel. Hoe kom je aan dat aantal?

Is wat ik zelf en in mijn omgeving heb ervaren.

Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 16 mei 2008 om 22:01:
Kijk, dit zijn tenminste zinnige uitspraken die direct met de harde realiteit te maken hebben (y)

Sorry hoor maar mag ik even lachen :roflol:

Denk je dat n depressief iemand zich gaat bezig houden met mogelijke ooggetuigen die er misschien een trauma aan overhouden?

Wat Majstro zegt het is egoistisch om alleen je eigen leed te denken en dat van de omgeving in plaats van het leed van de persoon in kwestie, als je kon voelen wat die persoon elke dag voelt dan zou je deze uitspraken heel snel gaan laten.
Waarschuw beheerder
Als je zonodig jezelf van kant wil maken doe dat dan zonder een ander een trauma te bezorgen

mietjes...zeker nooit eerder bloed gezien
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ken hem wel, vond hem altijd een beetje eng, maar toch wel wat hebben. Wist allen niet dat hij zo heette.

Rip youssef

Over zelfmoord zijn zoveel verschillende meningen. Ik denk niet dat je er iets over kunt zeggen, mits je zelf ooit op dat punt hebt gestaan.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 16 mei 2008 om 22:32:
Denk je dat n depressief iemand zich gaat bezig houden met mogelijke ooggetuigen die er misschien een trauma aan overhouden?

Nee, natuurlijk niet...het zijn toch egoisten, dat zeg ik net :s
Uitspraak van Too Many Daves op vrijdag 16 mei 2008 om 22:22:
Niemand scheen het erg te vinden toen een volledig vervreemde vriend van mij het deed.

Een "vervreemde vriend" is wel iets anders dan iemand waarvan je het nooit verwacht had en dacht door en door te kennen...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 16 mei 2008 om 23:11:
Een "vervreemde vriend" is wel iets anders dan iemand waarvan je het nooit verwacht had en dacht door en door te kennen...

Blijkbaar kende je m dan toch niet ZO goed.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Too Many Daves op vrijdag 16 mei 2008 om 23:28:
Blijkbaar kende je m dan toch niet ZO goed.

Nee, duhhhhh :s
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Isor op vrijdag 16 mei 2008 om 22:38:
Over zelfmoord zijn zoveel verschillende meningen. Ik denk niet dat je er iets over kunt zeggen, mits je zelf ooit op dat punt hebt gestaan

Vind ik ook, beetje moeilijk oordelen zo zonder ooit in die situatie terecht te zijn gekomen.

Maar R.I.P. voor die kerel
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Vlaco op vrijdag 16 mei 2008 om 23:33:
Vind ik ook, beetje moeilijk oordelen zo zonder ooit in die situatie terecht te zijn gekomen.

Daarom vind ik dat ik meer recht van spreken heb. Heb meerdere keren de dood in de ogen gekeken in een zelfmoordpoging.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Too Many Daves op vrijdag 16 mei 2008 om 23:34:
Daarom vind ik dat ik meer recht van spreken heb. Heb meerdere keren de dood in de ogen gekeken in een zelfmoordpoging.

Oke, kut voor je kerel.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Vlaco op vrijdag 16 mei 2008 om 23:35:
Oke, kut voor je kerel.

Ja ach...ik zeg het zo luchtig omdat die periode wel redelijk achter me ligt.

Waarschuw beheerder
Zelfmoord is het toppunt van egoisme

Inderdaad, vooral mensen wat zich voor de trein gooien. Je zadelt zo'n conducteur met een levenslang trauma op en in het ergste geval kan deze niet meer aan het werk + je laat je mensen die wel om je geven met een hoop verdriet achter.

Van de zomer heeft zich in Roermond vlak bij het station ook een onder de trein gegooid, onder toeziend oog van wel 50 mensen en een groep jonge scouts. Lekker dan als je zoiets ziet, dat vergeet je nooit meer!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Hij is van het dak van de Toneelschool hier in Amsterdam in de Jodenbreestraat gesprongen volgens mij. Symbolische locatie, kut voor de mensen die er ongewild bij moesten zijn...
:/

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

Ik snap dat je het niet verkeerd bedoeld, maar het is wel erg lastig om op zo'n moment nog aan anderen te denken. "Normale" mensen kunnen zich dat niet voorstellen hoe slecht je hersenen dan functioneren.

Dat gezegd hebbende, iemand die zelfmoord pleegt is natuurlijk wel iemand die niet meer het lef heeft om door te leven. Het is een zwaktebod, en je laat familie en vrienden geschokt achter. In dat opzicht is het zeker een ego daad.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Too Many Daves op vrijdag 16 mei 2008 om 23:34:

Daarom heb je meer recht van spreken? Man, man, je weet totaal niet wat iemand anders met deze shit heeft meegemaakt en dan oordeel je al zo? Je bent dus ook zo'n egoist. Ik hou het allemaal zo neutraal mogelijk, maar geef wel heel duidelijk mijn mening over iemand die zelfmoord wil plegen of heeft gepleegd. En ik spreek uit meer shit-ervaring dan ikzelf zou willen, maar ik ga me daar niet achter verschuilen zoals jij dat nu doet...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hoevaak hebben jullie gerukt vandaag?

ik 2x

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 16 mei 2008 om 23:53:
hoevaak hebben jullie gerukt vandaag?

On topic please!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
je ken me reet likke

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 16 mei 2008 om 23:45:
Het is een zwaktebod, en je laat familie en vrienden geschokt achter. In dat opzicht is het zeker een ego daad.

En zo bedoel ik het ook...met de nadruk op het egoisme wanneer iemand zelfmoord pleegt zonder dat daar ook maar een heel klein voorgevoel bij komt kijken voor zijn of haar omgeving. Zoals de man in dit topic...totaal onverwachts, omdat iedereen in zijn omgeving dacht dat er helemaal niets aan de hand was. Dan is de schok nog veel groter en vind ik het des te meer een egoistische rotstreek.

Waarschuw beheerder
laf
Waarschuw beheerder
umm waarom is mijn bericht wegggehaald?

het klopte wat ik zei
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 mei 2008 om 15:27:
is dat zo, vind ik wel een zeer egocentrische gedachte

Nee hoor, is gewoon de waarheid.

Waarschuw beheerder

Ik zie het meer als de weg met de minste weerstand......

Ik vind persoonlijk wel dat je zelf moet kunnen beslissen of je ermee ophoud.
Maar zo'n beslissing is vaak goed overwogen en uitgedacht.
Vind het alleen diep triest dat er lokaties worden uitgekozen waarbij men weet dat de mogelijkheid erg groot is dat er ooggetuigen zullen zijn die hier niet om vragen.

Zoals ik al eerder aangaf, als je gaat ga dan professioneel.......
Zonder de mensen die nog NIET willen gaan voor het leven te tekenen met gruwelijke beelden hoe iemand uit elkaar klettert op het beton.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Misschien hadden zijn "traditionele" ouders moeite met zijn vermeende homoseksualiteit:S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Daarom heb je meer recht van spreken? Man, man, je weet totaal niet wat iemand anders met deze shit heeft meegemaakt en dan oordeel je al zo? Je bent dus ook zo'n egoist. Ik hou het allemaal zo neutraal mogelijk, maar geef wel heel duidelijk mijn mening over iemand die zelfmoord wil plegen of heeft gepleegd. En ik spreek uit meer shit-ervaring dan ikzelf zou willen, maar ik ga me daar niet achter verschuilen zoals jij dat nu doet...

Wie zegt dat ik er achter verschuil droplul?! Ik vind je echt een smerige egoist, dat je alleen maar aan je eigen leed denkt als iemand zijn leven beeindigt! En daar laat ik het verder bij, want ik heb geen zin met zo'n viezerik als jij verder in discussie te gaan.
Waarschuw beheerder
als die vent dood wil moet hij dat toch zelf weten

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Too Many Daves op zaterdag 17 mei 2008 om 10:52:
Wie zegt dat ik er achter verschuil droplul?! Ik vind je echt een smerige egoist, dat je alleen maar aan je eigen leed denkt als iemand zijn leven beeindigt! En daar laat ik het verder bij, want ik heb geen zin met zo'n viezerik als jij verder in discussie te gaan.

Ik denk aan mijn eigen leed...tuurlijk...ik ben een egoist...tuurlijk. Volgens mij zeg jij letterlijk dat jij "meer recht van spreken hebt". Wie is er dan egoistisch? Laat inderdaad maar...ik verlaag me ook niet tot jouw niveau met scheldpartijen. Have a nice life :bye:

Waarschuw beheerder

Moeilijk te zeggen vind ik, iemand die zwaar in een depressie of in een psychose zit weet dan gewoon geen andere uitweg.
Als het diegene zijn keus is om er mee te stoppen omdat er gewoon niet mee te leven valt kan ik hem moeilijk als egoist omschrijven.
De manier waarop kan wel erg egoistisch zijn ja.
Maar ik vind het niet echt kunnen om iemand die zelfmoord pleegt een egoist te noemen, je weet niet wat er hun kop afspeelt. Depressies zijn gewoon fucked up, die mensen voelen zich niet down maar het is gewoon hun basis-emotie.
Er moet heel veel pijn en angst zitten achter zo'n situatie, die stap zet je niet zomaar.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Isor op vrijdag 16 mei 2008 om 22:38:
Over zelfmoord zijn zoveel verschillende meningen. Ik denk niet dat je er iets over kunt zeggen, mits je zelf ooit op dat punt hebt gestaan

Ik ben het hier mee eens ja

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Richard op vrijdag 16 mei 2008 om 14:52:
Acteur Youssef Idilbi

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 16 mei 2008 om 22:01:

Er bestaat geen harde realiteit, achterlijke, kortzichte rotmongool. :gaap:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 mei 2008 om 17:32:
Er bestaat geen harde realiteit, achterlijke, kortzichte rotmongool.

Bespaar je de moeite man, heeft geen zin want rudie zijn realiteit is de realiteit, heb ik al vaker mee gemaakt met hem.

Waarschuw beheerder
Nee, natuurlijk niet...het zijn toch egoisten, dat zeg ik net :s

Jongen, iedereen is in the end een egoïst. Je leeft nou eenmaal voor jezelf en niet voor anderen! Het leven is je eigen persoonlijke realiteit. Anderen hebben weer hun eigen persoonlijke realiteit. Je bent een weak ass zelfwegcijferende motherfucker als je je eigen realiteit verloochend en je tendienste stelt aan de buitenwereld. Zo wordt je een zielig kuddedier.
Zelfmoord is je eigen keuze. Tuurlijk doe je er mensen ontzettend veel pijn mee (vooral ouders, als je die tensminste nog hebt) en kun je beter proberen je leven om te buigen naar je het wenst. Iedereen heeft de kracht in zich dat ook te doen. Maar soms zie je dit niet meer, of wil je het zelfs niet eens meer zien. Kan nou eenmaal zo zijn. We hebben een vrije wil. Iemand kan ook gewoon een leven hebben wat net iets teveel hooi op de vork is.
Zelf geloof ik reïncarnatie en ergens houdt ik de mogelijkheid open dat je voor je eigen leven kiest. Dan kun je ook gewoon teveel hooi op je vork genomen hebben. En dan is zelfdoding op een gegeven daar een logisch gevolg van.

Waarschuw beheerder
In dat opzicht is het zeker een ego daad.

Maar dat is het ook natuurlijk! Iemand die zelfmoord pleegt heeft dan ook een gebroken ego. En dat is dan de laatste adem van het ego; zelfmoord.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 mei 2008 om 17:37:
rudie zijn realiteit is de realiteit, heb ik al vaker mee gemaakt met hem.

Heb dat ook al vaker gezien ja. Vandaar ook m'n geirriteerde reactie eigenlijk :[ :P

Waarschuw beheerder
HEt is ook eigenlijk best triest, die mensen maken een lijdingsweg mee dat wens je niemand toe, dit is dan hun uiteindelijke verlossing om innerlijke rust te vinden. Dan word je nog voor egoist uit gemaakt ipv er bij neer te leggen dat deze persoon veel beter af is voor zichzelf.

Waarschuw beheerder
Ik vind dat gezeik rondom egoïsme sowieso maar hypocriet eigenlijk. De meeste mensen leven toch al puur vanuit hun ego, inclusief de mensen die het hardst het woord egoïst in de mond nemen! Ze weten amper wat een andere levenswijze dan leven vanuit het ego is.

Waarschuw beheerder
:sweethug:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 mei 2008 om 17:37:
Er bestaat geen harde realiteit, achterlijke, kortzichte rotmongool.

fout, er bestaat maar 1 waarheid, en dat is niet de van jouw of van mij, maar er midden in
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van S.F.X. op zaterdag 17 mei 2008 om 20:02:
fout, er bestaat maar 1 waarheid, en dat is niet de van jouw of van mij, maar er midden in

dat kun je op verschillende manier bedoel, dus leg maar uit

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Richard op vrijdag 16 mei 2008 om 14:52:
Acteur Youssef Idilbi is donderdag overleden

Ik kijk geen TV, dus ken die hele dude niet, maar dit is natuurlijk altijd een zeer permanente oplossing voor waarschijnlijk een tijdelijk probleem
:frusty:
Anyway, mensen noemen het egoistisch, mensen noemen het laf. Zelf ben ik als de dood voor de dood. Bij wijze van spreken. Dus, laf? Nee, zo zou ik het zelf niet noemen. Hoogstens laf dat 'ie de moeite niet doet om iets van zijn leven te maken, maar van de andere kant; wie weet hoe lang hij dat al tevergeefs probeert!

Egoistisch? Ja. Misschien niet dát hij zelfmoord pleegt, maar de manier waarop toch zeker. Je kiest ervoor om het óf in het openbaar te doen, óf om het op een heel andere manier te doen (er zijn er genoeg), zonder iemand trauma's te bezorgen.

Feit dat hij van de Theaterschool afspringt, zegt misschien toch iets over zijn (on)tevredenheid over z'n carriere. Wellicht is dat de reden geweest. Z'n grote droom in duigen ofzo.

Maarja, ken die hele gast niet, z'n kop komt me vaag bekend voor van ONM, Dus, waar bemoei ik me mee
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 17 mei 2008 om 20:18:
maar de manier waarop toch zeker. Je kiest ervoor om het óf in het openbaar te doen, óf om het op een heel andere manier te doen (er zijn er genoeg), zonder iemand trauma's te bezorgen

tsja wie weet wat er in zijn hoofd rond ging.Vriendin van me werkt er tegenover die hoorde hem neerploffen en zag hem liggen.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 mei 2008 om 20:44:
Vriendin van me werkt er tegenover die hoorde hem neerploffen en zag hem liggen.

:S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 mei 2008 om 23:37:

erg domme uitspraak...

slaat namelijk helemaal nergens op, mensen die over zelfmoord nadenken, worstelen met zoveel problemen en bedenken dan dat de wereld beter af is zonder die persoon.

HEt is ook eigenlijk best triest, die mensen maken een lijdingsweg mee dat wens je niemand toe, dit is dan hun uiteindelijke verlossing om innerlijke rust te vinden. Dan word je nog voor egoist uit gemaakt ipv er bij neer te leggen dat deze persoon veel beter af is voor zichzelf.

precies(Y)

Egoistisch? Ja. Misschien niet dát hij zelfmoord pleegt, maar de manier waarop toch zeker. Je kiest ervoor om het óf in het openbaar te doen, óf om het op een heel andere manier te doen (er zijn er genoeg), zonder iemand trauma's te bezorgen.

ik kan me hier nog in vinden, maar ook soms egoisme van omstanders, ik bedoel hier meer van hoe hebben mensen het zover laten komen? Hoeft niet altijd een aanwijsbare oorzaak voor te zijn maar dit is er soms wel degelijk.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 mei 2008 om 20:51:
erg domme uitspraak

Idd vind het soms wel dapper juist.Het is je eigen recht vind ik.
Waarschuw beheerder
donateur

Nee, natuurlijk niet...het zijn toch egoisten, dat zeg ik net

*zucht* ik heb er alweer spijt van dat ik je terug ge PB't heb :/

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van ~Curl~ op zaterdag 17 mei 2008 om 21:35:
*zucht* ik heb er alweer spijt van dat ik je terug ge PB't heb

:lol:

Waarschuw beheerder
Helaas voor die gast...
Mja iedereen heeft recht op zn eigen problemen !

Waarschuw beheerder
donateur
Toen ik de naam las had ik zoiets van: Wie?!?!
Maar nu ik de foto heb gezien denk ik van: :o Hij!!
Best erg eigenlijk :(

Waarschuw beheerder
*zucht* ik heb er alweer spijt van dat ik je terug ge PB't heb :/

:lol: jij bent altijd zo droog

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 mei 2008 om 21:55:
droog

[img width=762 height=510 cacheid=0000e8ef0001e73a60d55e1c1a023d942e]http://www.jkfoto.nl/israel/images/woestijn.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
Daar mogen ze wel eens gieters naartoe sturen :o
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 mei 2008 om 23:37:
Je zadelt zo'n conducteur met een levenslang trauma op

Ik denk eerder de machinist, (Y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
als agent moet je wel n beetje bestand zijn tegen moord/dood hoor...anders hoor je er niet thuis
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 17 mei 2008 om 22:26:
En die agenten + hulpverleners

Daar hoort het bij hun werk,
zeker bij die hulpverleners.

Een machinist is zoiets niet gewend.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
*zucht* ik heb er alweer spijt van dat ik je terug ge PB't heb

Ik niet

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 mei 2008 om 20:51:
erg domme uitspraak...

Een mening is per definitie niet dom, dude. Ik vind iets en dat mag, dat heet een mening hebben. Dat je het er niet mee eens bent, respecteer ik. Ik heb een hekel aan mensen die een ervaring laten tellen voor alles wat er gebeurt in het leven en dan moet iedereen ook maar die ervaring als de waarheid zien? Dacht het nie...ik ben geen moslimextremist namelijk ;-)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 mei 2008 om 08:23:
Ik zie het meer als de weg met de minste weerstand......

Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 17 mei 2008 om 08:33:
Misschien hadden zijn "traditionele" ouders moeite met zijn vermeende homoseksualiteit:S

Misschien zat hij zelf door zijn geloof en opvoeding wel enorm in de rats met zijn seksualiteit. Als je ouders er niets mee hebben maar jij het wel geaccepteerd hebt denk ik niet dat je daarom zelfmoord pleegt. :no:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 17 mei 2008 om 23:20:
Een mening is per definitie niet dom, dude. Ik vind iets en dat mag, dat heet een mening hebben. Dat je het er niet mee eens bent, respecteer ik. Ik heb een hekel aan mensen die een ervaring laten tellen voor alles wat er gebeurt in het leven en dan moet iedereen ook maar die ervaring als de waarheid zien? Dacht het nie...ik ben geen moslimextremist namelijk laatste aanpassing 17 mei 2008 23:22

mijn mening is dat het een domme uitspraak is, getuigt juist van egoisme naar diegene toe die zelfmoord pleegt.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Devilish™ op zondag 18 mei 2008 om 08:59:
Misschien zat hij zelf door zijn geloof en opvoeding wel enorm in de rats met zijn seksualiteit

En misschien ook zijn omgeving (Friesland)..
Friesland is toch het land van de stijfkoppen, die leven met het motto "leven is lijden." :/
Als dat in je jonge jaren erin is gestampt, wordt het lastig om nog te kunnen genieten van het leven en is een serie tegenslagen voor sommigen genoeg om er een eind aan te maken.
:cry:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van jawathoi. op zaterdag 17 mei 2008 om 22:21:
Je zadelt zo'n conducteur met een levenslang trauma op

Uitspraak van jawathoi. op zaterdag 17 mei 2008 om 22:21:
Ik denk eerder de machinist

En die agenten + hulpverleners:/

[img width=1024 height=768]http://www.rtvnh.nl/cmsroot/upload/1481-0671581194806887.jpg[/img]
[img width=735 height=557]http://www.rtvnh.nl/cmsroot/Nieuwsfotos/Gemeenten/Haarlemmerliede-Spaarnwoude/Gebeurtenissen/Familiedrama2.jpg[/img]
Foto: HALFWEG Een 32-jarige verwarde Haarlemmer die met zijn twee zoontjes zelfmoord had gepleegd door met hen voor een aanstormende trein te springen. De man had eerst zijn 58-jarige schoonmoeder om het leven gebracht.
De man heeft haar rond 14:00 uur in een woning in Haarlem-Noord omgebracht en is daarna met zijn zoontjes van 4 en 6 jaar naar een spoorwegovergang aan de Liedeweg in Haarlemmerliede gereden. Daar sprong hij voor de trein.
De moeder van de kinderen en vrouw van de Haarlemmer was niet thuis.
Volgens de politie lag het stel in scheiding. :cry: rip

12 maart 2007
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik heb zo'n vermoeden dat het te maken heeft homoseksualiteit, wat anderen hier in dit topic ook al aangeven te vermoeden. Zonde van zo'n jongen... :(

Komt volgens mij ook heel erg vaak voor dat mannen zelfmoord plegen om hun sexuele geaardheid. Misschien is het onder mannen wel zelfdodingsoorzaak nummer 1 (in ieder geval de zelfmoorden die vaak plotseling zijn en waarvan men geen idee heeft waarom de zelfdoder tot zo'n daad is overgegaan). Het zal me niets verbazen. Toen ik zelf nog in de kast zat spookte het ook dagelijke door m'n hoofd, dus ik begrijp het als geen ander. En voor degene die roepen dat het egoïstisch is: ik had jullie wel eens willen zien als je een andere geaardheid had dan de veilige, vertrouwde en geaccepteerde heterosexualiteit. Daar kunnen jullie niet over meepraten. Waarschijnlijk doe je zelf lekker net zo hard mee aan stereotypering. En het dan maar gek vinden dat mensen tot zo'n "egoïstische" daad overgaan. Het is de maatschappij die dit soort leed creëert...
Daarom vind ik zijn daad niet egoïstisch, maar eerder de maatschappij egoïstisch. Mensen moeten eens in spiegel kijken...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 mei 2008 om 16:40:
Komt volgens mij ook heel erg vaak voor dat mannen zelfmoord plegen om hun sexuele geaardheid. Misschien is het onder mannen wel zelfdodingsoorzaak nummer 1 (in ieder geval de zelfmoorden die vaak plotseling zijn en waarvan men geen idee heeft waarom de zelfdoder tot zo'n daad is overgegaan). Het zal me niets verbazen. Toen ik zelf nog in de kast zat spookte het ook dagelijke door m'n hoofd, dus ik begrijp het als geen ander. En voor degene die roepen dat het egoïstisch is: ik had jullie wel eens willen zien als je een andere geaardheid had dan de veilige, vertrouwde en geaccepteerde heterosexualiteit. Daar kunnen jullie niet over meepraten. Waarschijnlijk doe je zelf lekker net zo hard mee aan stereotypering. En het dan maar gek vinden dat mensen tot zo'n "egoïstische" daad overgaan. Het is de maatschappij die dit soort leed creëert...
Daarom vind ik zijn daad niet egoïstisch, maar eerder de maatschappij egoïstisch. Mensen moeten eens in spiegel kijken...laatste aanpassing 18 mei 2008 16:48

Precies(Y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 mei 2008 om 16:40:
ik had jullie wel eens willen zien als je een andere geaardheid had dan de veilige, vertrouwde en geaccepteerde heterosexualiteit.

Anno 2008 is homosexualiteit toch niet zo'n groot maatschappelijk probleem meer? Behalve binnen de CU en bij moslimextremisten dan...Maar goed, het is nu geen directe rede om voor de trein te springen, lijkt me. En OT: is er al bewijs dat dit de rede was waarom deze acteur zelfmoord heeft gepleegd? Beetje speculatief allemaal...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
die gaat dus niet

Onderweg naar morgen

zeg maar