Partyflock

Forumonderwerp · 1010867
Waarschuw beheerder
donateur
AMSTERDAM - Acteur Youssef Idilbi is donderdag overleden. Dat heeft zijn management vrijdag bekendgemaakt. Idilbi was vooral bekend van tv-series als Westenwind, ONM, Russen en Dankert & Dankert. De acteur heeft een einde aan zijn leven gemaakt. Idilbi was 32 jaar.
ANP

,,Iedereen is in shock en heel verdrietig'', aldus een woordvoerster van het management en de nabestaanden vrijdag. ,,We wisten niet beter dan dat het goed met hem ging. Niemand had dit verwacht.''

Youssef Sjoerd Idilbi werd 7 mei 1976 geboren in Drachten. Hij volgde de theatervooropleiding in Groningen en studeerde af aan de Hogeschool voor de Kunsten in Amsterdam. De acteur speelde tijdens zijn studie al in diverse dans- en theaterproducties. Later was hij te zien in onder meer de theaterstukken Kater, Liefde Is Kouder Dan De Dood en Is.Man van Adelheid Roosen.

http://www.nu.nl/news/1570467/61/Acteur_Youssef_Idilbi_pleegt_zelfmoord.html
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 mei 2008 om 23:37:
Je zadelt zo'n conducteur met een levenslang trauma op

Ik denk eerder de machinist, (Y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
als agent moet je wel n beetje bestand zijn tegen moord/dood hoor...anders hoor je er niet thuis
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 17 mei 2008 om 22:26:
En die agenten + hulpverleners

Daar hoort het bij hun werk,
zeker bij die hulpverleners.

Een machinist is zoiets niet gewend.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van ~Curl~ op zaterdag 17 mei 2008 om 21:35:
*zucht* ik heb er alweer spijt van dat ik je terug ge PB't heb

Ik niet

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 mei 2008 om 20:51:
erg domme uitspraak...

Een mening is per definitie niet dom, dude. Ik vind iets en dat mag, dat heet een mening hebben. Dat je het er niet mee eens bent, respecteer ik. Ik heb een hekel aan mensen die een ervaring laten tellen voor alles wat er gebeurt in het leven en dan moet iedereen ook maar die ervaring als de waarheid zien? Dacht het nie...ik ben geen moslimextremist namelijk ;-)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 mei 2008 om 08:23:
Ik zie het meer als de weg met de minste weerstand......

Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 17 mei 2008 om 08:33:
Misschien hadden zijn "traditionele" ouders moeite met zijn vermeende homoseksualiteit:S

Misschien zat hij zelf door zijn geloof en opvoeding wel enorm in de rats met zijn seksualiteit. Als je ouders er niets mee hebben maar jij het wel geaccepteerd hebt denk ik niet dat je daarom zelfmoord pleegt. :no:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 17 mei 2008 om 23:20:
Een mening is per definitie niet dom, dude. Ik vind iets en dat mag, dat heet een mening hebben. Dat je het er niet mee eens bent, respecteer ik. Ik heb een hekel aan mensen die een ervaring laten tellen voor alles wat er gebeurt in het leven en dan moet iedereen ook maar die ervaring als de waarheid zien? Dacht het nie...ik ben geen moslimextremist namelijk laatste aanpassing 17 mei 2008 23:22

mijn mening is dat het een domme uitspraak is, getuigt juist van egoisme naar diegene toe die zelfmoord pleegt.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Devilish™ op zondag 18 mei 2008 om 08:59:
Misschien zat hij zelf door zijn geloof en opvoeding wel enorm in de rats met zijn seksualiteit

En misschien ook zijn omgeving (Friesland)..
Friesland is toch het land van de stijfkoppen, die leven met het motto "leven is lijden." :/
Als dat in je jonge jaren erin is gestampt, wordt het lastig om nog te kunnen genieten van het leven en is een serie tegenslagen voor sommigen genoeg om er een eind aan te maken.
:cry:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van jawathoi. op zaterdag 17 mei 2008 om 22:21:
Je zadelt zo'n conducteur met een levenslang trauma op

Uitspraak van jawathoi. op zaterdag 17 mei 2008 om 22:21:
Ik denk eerder de machinist

En die agenten + hulpverleners:/

[img width=1024 height=768]http://www.rtvnh.nl/cmsroot/upload/1481-0671581194806887.jpg[/img]
[img width=735 height=557]http://www.rtvnh.nl/cmsroot/Nieuwsfotos/Gemeenten/Haarlemmerliede-Spaarnwoude/Gebeurtenissen/Familiedrama2.jpg[/img]
Foto: HALFWEG Een 32-jarige verwarde Haarlemmer die met zijn twee zoontjes zelfmoord had gepleegd door met hen voor een aanstormende trein te springen. De man had eerst zijn 58-jarige schoonmoeder om het leven gebracht.
De man heeft haar rond 14:00 uur in een woning in Haarlem-Noord omgebracht en is daarna met zijn zoontjes van 4 en 6 jaar naar een spoorwegovergang aan de Liedeweg in Haarlemmerliede gereden. Daar sprong hij voor de trein.
De moeder van de kinderen en vrouw van de Haarlemmer was niet thuis.
Volgens de politie lag het stel in scheiding. :cry: rip

12 maart 2007
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik heb zo'n vermoeden dat het te maken heeft homoseksualiteit, wat anderen hier in dit topic ook al aangeven te vermoeden. Zonde van zo'n jongen... :(

Komt volgens mij ook heel erg vaak voor dat mannen zelfmoord plegen om hun sexuele geaardheid. Misschien is het onder mannen wel zelfdodingsoorzaak nummer 1 (in ieder geval de zelfmoorden die vaak plotseling zijn en waarvan men geen idee heeft waarom de zelfdoder tot zo'n daad is overgegaan). Het zal me niets verbazen. Toen ik zelf nog in de kast zat spookte het ook dagelijke door m'n hoofd, dus ik begrijp het als geen ander. En voor degene die roepen dat het egoïstisch is: ik had jullie wel eens willen zien als je een andere geaardheid had dan de veilige, vertrouwde en geaccepteerde heterosexualiteit. Daar kunnen jullie niet over meepraten. Waarschijnlijk doe je zelf lekker net zo hard mee aan stereotypering. En het dan maar gek vinden dat mensen tot zo'n "egoïstische" daad overgaan. Het is de maatschappij die dit soort leed creëert...
Daarom vind ik zijn daad niet egoïstisch, maar eerder de maatschappij egoïstisch. Mensen moeten eens in spiegel kijken...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 mei 2008 om 16:40:
Komt volgens mij ook heel erg vaak voor dat mannen zelfmoord plegen om hun sexuele geaardheid. Misschien is het onder mannen wel zelfdodingsoorzaak nummer 1 (in ieder geval de zelfmoorden die vaak plotseling zijn en waarvan men geen idee heeft waarom de zelfdoder tot zo'n daad is overgegaan). Het zal me niets verbazen. Toen ik zelf nog in de kast zat spookte het ook dagelijke door m'n hoofd, dus ik begrijp het als geen ander. En voor degene die roepen dat het egoïstisch is: ik had jullie wel eens willen zien als je een andere geaardheid had dan de veilige, vertrouwde en geaccepteerde heterosexualiteit. Daar kunnen jullie niet over meepraten. Waarschijnlijk doe je zelf lekker net zo hard mee aan stereotypering. En het dan maar gek vinden dat mensen tot zo'n "egoïstische" daad overgaan. Het is de maatschappij die dit soort leed creëert...
Daarom vind ik zijn daad niet egoïstisch, maar eerder de maatschappij egoïstisch. Mensen moeten eens in spiegel kijken...laatste aanpassing 18 mei 2008 16:48

Precies(Y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 mei 2008 om 16:40:
ik had jullie wel eens willen zien als je een andere geaardheid had dan de veilige, vertrouwde en geaccepteerde heterosexualiteit.

Anno 2008 is homosexualiteit toch niet zo'n groot maatschappelijk probleem meer? Behalve binnen de CU en bij moslimextremisten dan...Maar goed, het is nu geen directe rede om voor de trein te springen, lijkt me. En OT: is er al bewijs dat dit de rede was waarom deze acteur zelfmoord heeft gepleegd? Beetje speculatief allemaal...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
die gaat dus niet

Onderweg naar morgen

zeg maar