Partyflock

Forumonderwerp · 1010380
2 volgers · 46597x bekeken
Waarschuw beheerder
Jaja het is weer zo ver, de lente is vol op aan de gang,
en er bloeien weer allemaal nieuwe liefdes op..

Maar nu wat anders:

Maakt verliefdheid jullie ook zo onzeker??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 mei 2008 om 09:37:
nee liefde maakt blind

Dat zal ook best wel zo zijn :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :flower:Ik ben ik. op maandag 12 mei 2008 om 19:23:

ja, al is het niet alleen de verliefdheid die het kan maar ook juist de niet-verliefdheid (zogezegt)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :flower:Ik ben ik. op dinsdag 13 mei 2008 om 10:16:
uitleg?

Haha, daarmee bedoel ik eiglijk als er juist geen “liefde” op wil bloeien
De zomer is een hele fijne tijd, ogen hebben overuren…

Maar als er nix gebeurt heeft dat ook zo z’n terugslag (bij mij teminste:P )
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bloodrayne op dinsdag 13 mei 2008 om 10:21:
Maar als er nix gebeurt heeft dat ook zo z’n terugslag (bij mij teminste )

hahaha oke.. op die manier :D:D

Agja.. ben allang niet meer verliefd geweest..

en nu ineens 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :flower:Ik ben ik. op dinsdag 13 mei 2008 om 10:22:
hahaha oke.. op die manier

Agja.. ben allang niet meer verliefd geweest..

en nu ineens

nee ik ook niet, helaas..:cry:
vind dat juist t leukste :d
margoed, je kan niet alles hebben he ;)

Waarschuw beheerder
donateur

Yep :yes: :bloos:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :flower:Ik ben ik. op dinsdag 13 mei 2008 om 10:25:
komt vanzelf..

ik zeg dan tegenbwoordig steeds: eerst zien dan geloven, aangezien ik vroeger te snel erin geloofde en het toen in me gezicht opblies.

Waarschuw beheerder
met verliefdheid ken je je zelf helemaal waus maken :rot: .
als er iets klote is dan zijn het wel gevoelens pffff .
:loL:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 mei 2008 om 11:47:
met verliefdheid ken je je zelf helemaal waus maken .
als er iets klote is dan zijn het wel gevoelens pffff .

Hey Vonnie das lang geleden :bye:

Waarschuw beheerder
Nee.
Als ik verliefd ben kan ik de hele wereld aan.
Sowieso natuurlijk al, maar dan helemaal B)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :flower:Ik ben ik. op maandag 12 mei 2008 om 19:49:
En als ik verliefd ben, ben ik echt verlied.

en dan ga ik nadenken.. veel nadenken en gekke dingen in mijn hoofd halen

Haha, heel herkenbaar dit... :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 mei 2008 om 12:05:
Haha, heel herkenbaar dit...

TE herkenbaar

Waarschuw beheerder
Ik hou van niemand, niemand houdt van mij :'(

:lijn:

zo das beter :vaag:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Soms wel omdat je bang bent om die gene te verliezen

Waarschuw beheerder

:yes:

Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 13 mei 2008 om 15:41:

Juist.

Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder
donateur

touw kopen en vast knopen :9
Waarschuw beheerder

ja tot het moment dat je weet wat de ander voor jou voelt kun je dat behoorlijk hebben ja en ook een hoop rare dingen doen....

Waarschuw beheerder
donateur
Andersom is het soms ook typerend; ik vertrouw het ook nooit direct als iemand geinteresseerd in me is (dezelfde onzekerheid, maar dan andersom). Weet nooit of het oprecht is, of dat er eigenbelang / een of ander spelletje bij speelt. Aan de andere kant kan het ook komen omdat ik al een paar keer flink belazerd ben geweest (ach, wie niet tegenwoordig?).

Krijg je meteen weer zo'n paranoia gedachtengang van als "Goh, zo supermooi ben ik toch ook weer niet? Waarom vindt diegene uitgerekend MIJ leuk dan? Er zijn vast ik-weet-niet hoeveel gasten die er nog beter dan mij uitzien" etc.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tess///M5 op dinsdag 13 mei 2008 om 00:31:
JA!:| echt irritant gewoon, ik heb het ook heel erg, ik denk dat het bij mij pas iets minder zou worden als iemand letterlijk tegen me zou zeggen dat ik zijn droomvrouw ben ofzo haha, dat je gewoon zeker weet dat je leuk genoeg bent voor die ander :jaja:

Ja maar diegene die je dat letterlijk in je bek zegt, die vind je vast niks ;) dus dat werkt ook niet :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Plinge op dinsdag 13 mei 2008 om 17:20:
ja tot het moment dat je weet wat de ander voor jou voelt kun je dat behoorlijk hebben ja en ook een hoop rare dingen doen....

Ook als je weet dat die ander hetzelfde voor jou voelt maar een van de twee in een situatie zit waardoor het heel moeilijk is iets te beginnen..

Waarschuw beheerder
Ben al bijna 10 maand mijn vriend dus niks onzeker
Waarschuw beheerder
arghh ben zo onzeker...

kan wel janken :cry:

:$
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :flower:Ik ben ik. op dinsdag 13 mei 2008 om 18:27:
arghh ben zo onzeker...

kan wel janken

wat nu weer:P

ik ben zojuist ondervonden dat ik mezelf toch een zelfvertrouwen boost kan geven :P
eiglijk de oudste truuk uit t boekje maar hij werkt :D zelfs voor mij :d

Waarschuw beheerder
donateur
Wat ik af en toe niet snap bij vrouwen dat ze er zo onzeker over zijn als ze een leuke man zien of jongen die ze wel zien zitten als vriendje of voor een relatie laterop. Ik zou zeggen stap gewoon naar diegene toe en zeg wat je van hem denkt, en dat je hem heel leuk vind enzo.. en dat je wle in hem geintereseerd ben.. en hang lekker ene gezellig kletspraatje met hem op, over van alles en nog wat, over jou en hem je hobby;s uitgaan, weet ik veel dan zie je gauw zat of het klikt of niet :cheer: Met al dat afwachten totdat hij iets doet/ zijn move maakt richting jou schiet je niks mee op als je eigen geluk in de weg wilt staan.

Want hoorde laatst op een terras een verhaal tussen 2 vriendinnen, die hadden het over een jongen waar zei helemaal gek op was, vanweg e zijn blik die hij haar gaf als hij haar aankeek. En bij haar was, dat ze hem de ideaale man vond en heel lekker ding en als hijk zou zeggen dat zij zijn droomvrouw was , zij er helemaal voor zou gaan. i.p.v ene Thomas die wel leuyk was als vriendje maar niet goed genoeg was voor als relatie materiaal.
Dan denk ik toch bij mij eigen trek je stoute schoenen en zeg dat je hem heel leuk vind, en dat je graag zijn vriendin wilt worden. Dus met die bescheidenheid kom je niet ver, dus zet je schroom en onzekerheid aan de kant, en verwelkom de liefde in je linkerhand /het land ;)

btw die ene Thomas kwam later aangeschoven ana hun tafeltje nadat z ehem opgebeld hadden, en allemaal poeslief tegen hem doen toen ie er was, maar van te voren waren ze niet altijd zo positief over hem. Dus best schinj heilig van die meiden eigenlijk die een beetje een spelletje speelde met dieje Thomas om hem te paaien., :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 mei 2008 om 11:49:
Hey Vonnie das lang geleden

hey kanjer...
ja ja zeker lang geleden. ( stuur je wel ff un pb )
:Lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 mei 2008 om 18:53:
Wat ik af en toe niet snap bij vrouwen dat ze er zo onzeker over zijn als ze een leuke man zien of jongen die ze wel zien zitten als vriendje of voor een relatie laterop. Ik zou zeggen stap gewoon naar diegene toe en zeg wat je van hem denkt, en dat je hem heel leuk vind enzo.. en dat je wle in hem geintereseerd ben.. en hang lekker ene gezellig kletspraatje met hem op, over van alles en nog wat, over jou en hem je hobby;s uitgaan, weet ik veel dan zie je gauw zat of het klikt of niet Met al dat afwachten totdat hij iets doet/ zijn move maakt richting jou schiet je niks mee op als je eigen geluk in de weg wilt staan.

Want hoorde laatst op een terras een verhaal tussen 2 vriendinnen, die hadden het over een jongen waar zei helemaal gek op was, vanweg e zijn blik die hij haar gaf als hij haar aankeek. En bij haar was, dat ze hem de ideaale man vond en heel lekker ding en als hijk zou zeggen dat zij zijn droomvrouw was , zij er helemaal voor zou gaan. i.p.v ene Thomas die wel leuyk was als vriendje maar niet goed genoeg was voor als relatie materiaal.
Dan denk ik toch bij mij eigen trek je stoute schoenen en zeg dat je hem heel leuk vind, en dat je graag zijn vriendin wilt worden. Dus met die bescheidenheid kom je niet ver, dus zet je schroom en onzekerheid aan de kant, en verwelkom de liefde in je linkerhand /het land

btw die ene Thomas kwam later aangeschoven ana hun tafeltje nadat z ehem opgebeld hadden, en allemaal poeslief tegen hem doen toen ie er was, maar van te voren waren ze niet altijd zo positief over hem. Dus best schinj heilig van die meiden eigenlijk die een beetje een spelletje speelde met dieje Thomas om hem te paaien.,

wist jwe dat ik precies hetzelfde probleem heb??
Edit: BTW, als vrouwen zo doen, en ik zou erachter komen, dan hoefd ze geen ene flikker meer van me te verwachte, want er heeft er zo een dat bij mij geflikt, en die is er nog steeds niet lekekr van...
maargoed, verdiende loon

maar na vandaag ga ik er dan EINDELIJK verandering in brengen
Uitspraak van :flower:Ik ben ik. op dinsdag 13 mei 2008 om 19:01:
ja gewoon... bang dat het niet wederzijds is

och jewel, je lijkt een top meid dus das geregeld, en anders meot je maar zeggen, dan roggel ik dat wiel:P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bloodrayne op dinsdag 13 mei 2008 om 19:34:
och jewel, je lijkt een top meid dus das geregeld, en anders meot je maar zeggen, dan roggel ik dat wiel

Roggel jij dat wiel maar voor me B) :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :flower:Ik ben ik. op dinsdag 13 mei 2008 om 19:39:
Roggel jij dat wiel maar voor me

is goed b) wat voor een wil je, 16 inch? chroomvelgen? zeg t maar :lol:

neuj maar even zonder gekkigheid, komt wel goed ;)

Waarschuw beheerder
Mja.. topictitel is helaas wel herkenbaar.. Alleen alweer een tijdje geleden dat ik goed verliefd was.
Waarschuw beheerder
Japs herkenbaar (y) Maar het geeft je tegelijkertijd met dat onzekere gevoel ook een gevoel dat je de hele wereld aankan en dat je de geweldigste jongen hebt van de hele wereld (L)

Waarschuw beheerder
Als het wederzijds is ja ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 mei 2008 om 23:20:
Als het wederzijds is ja

en oooh kijk:o daar ligt 99% van alle keren het probleem
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :. Murder Lady .: op woensdag 14 mei 2008 om 23:12:
Maar het geeft je tegelijkertijd met dat onzekere gevoel ook een gevoel dat je de hele wereld aankan en dat je de geweldigste jongen hebt van de hele wereld

dat wel gelukkig :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :. Murder Lady .: op woensdag 14 mei 2008 om 23:12:
Japs herkenbaar (y) Maar het geeft je tegelijkertijd met dat onzekere gevoel ook een gevoel dat je de hele wereld aankan en dat je de geweldigste jongen hebt van de hele wereld

:yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bloodrayne op donderdag 15 mei 2008 om 11:09:
vaak wel ja

Jep.. ik denk dat ik de twijfel zo ver mogenlijk weg heb kunnen dringen :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :flower:Ik ben ik. op donderdag 15 mei 2008 om 11:14:
Jep.. ik denk dat ik de twijfel zo ver mogenlijk weg heb kunnen dringen

(Y)
Waarschuw beheerder
ja hoor ken dat maar al te goed.. :D
de vraag waarom die je nou eigenlijk zo leuk vind (want je vind jezelf maar lelijk enzo)
maar het slijt.. hoe langer je bij elkaar bent hoe zekerder je van jezelf word
Waarschuw beheerder
Ik vertrouw gewoon niemand meer.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hello Klitty op donderdag 15 mei 2008 om 12:58:
de vraag waarom die je nou eigenlijk zo leuk vind (want je vind jezelf maar lelijk enzo)

die is ook inderdaad erg bekend...
eiglijk wel beetje raar
zekerder je van jezelf word

:jaja: werkt toch altijd in voordeel :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bloodrayne op donderdag 15 mei 2008 om 13:02:
werkt toch altijd in voordeel

ja.. en complimentjes doen het ook altijd goed..
hoor dagelijks dat hij me mooi vind en we zeggen ook dagelijks tegen elkaar dat we van elkaar houden..
en dat vind ik ook erg belangrijk.. want zoiets maakt je ook zekerder
Waarschuw beheerder

Nou dat is het bij mij niet... want ben absoluut niet onzeker over hoe ik eruit zie ofzo, ik heb mezelf altijd genomen hoe ik ben en dat moet diegene ook maar doen..

maar het is meer gewoon de onzekerheid van mij uit.. bang dat hij me in de zeik neemt ofzo. omdat ik uit ervaring weet dat dat ook kan gebeuren ;)

Waarschuw beheerder
donateur

Niet onzekerder dan anders denk ik.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 mei 2008 om 17:30:
Krijg je meteen weer zo'n paranoia gedachtengang van als "Goh, zo supermooi ben ik toch ook weer niet? Waarom vindt diegene uitgerekend MIJ leuk dan? Er zijn vast ik-weet-niet hoeveel gasten die er nog beter dan mij uitzien" etc.

Dat dus :$

gelukkig snapt ie waarom ik zo denk en kan er mee overweg :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :flower:Ik ben ik. op donderdag 15 mei 2008 om 13:05:
maar het is meer gewoon de onzekerheid van mij uit.. bang dat hij me in de zeik neemt ofzo. omdat ik uit ervaring weet dat dat ook kan gebeuren

ow dat heb ik ook.
ben tot 2 keer toe echt keihard in de zeik genomen en daar heb ik nu nog steeds last van.. tot 2 keer toe zijn mijn exen terug gegaan naar hun ex.. dus heb een soort exen fobie :P
ook al slijt het wel maar toch..
ben echt zo bang om hem kwijt te raken.. dat ik mezelf soms helemaal gek maak met mijn hersen spinsels..