Maakt verliefdheid jullie ook zo onzeker??
maar ook juist de niet-verliefdheid (zogezegt)
uitleg?
Maar als er nix gebeurt heeft dat ook zo z’n terugslag (bij mij teminste )
hahaha oke.. op die manier
Agja.. ben allang niet meer verliefd geweest..
en nu ineens
komt vanzelf..
En als ik verliefd ben, ben ik echt verlied.
en dan ga ik nadenken.. veel nadenken en gekke dingen in mijn hoofd halen
ik ben gewoon altijd onzeker
Soms wel omdat je bang bent om die gene te verliezen
JA!echt irritant gewoon, ik heb het ook heel erg, ik denk dat het bij mij pas iets minder zou worden als iemand letterlijk tegen me zou zeggen dat ik zijn droomvrouw ben ofzo haha, dat je gewoon zeker weet dat je leuk genoeg bent voor die ander
ja tot het moment dat je weet wat de ander voor jou voelt kun je dat behoorlijk hebben ja en ook een hoop rare dingen doen....
arghh ben zo onzeker...
kan wel janken
wat nu weer
Wat ik af en toe niet snap bij vrouwen dat ze er zo onzeker over zijn als ze een leuke man zien of jongen die ze wel zien zitten als vriendje of voor een relatie laterop. Ik zou zeggen stap gewoon naar diegene toe en zeg wat je van hem denkt, en dat je hem heel leuk vind enzo.. en dat je wle in hem geintereseerd ben.. en hang lekker ene gezellig kletspraatje met hem op, over van alles en nog wat, over jou en hem je hobby;s uitgaan, weet ik veel dan zie je gauw zat of het klikt of niet Met al dat afwachten totdat hij iets doet/ zijn move maakt richting jou schiet je niks mee op als je eigen geluk in de weg wilt staan.
Want hoorde laatst op een terras een verhaal tussen 2 vriendinnen, die hadden het over een jongen waar zei helemaal gek op was, vanweg e zijn blik die hij haar gaf als hij haar aankeek. En bij haar was, dat ze hem de ideaale man vond en heel lekker ding en als hijk zou zeggen dat zij zijn droomvrouw was , zij er helemaal voor zou gaan. i.p.v ene Thomas die wel leuyk was als vriendje maar niet goed genoeg was voor als relatie materiaal.
Dan denk ik toch bij mij eigen trek je stoute schoenen en zeg dat je hem heel leuk vind, en dat je graag zijn vriendin wilt worden. Dus met die bescheidenheid kom je niet ver, dus zet je schroom en onzekerheid aan de kant, en verwelkom de liefde in je linkerhand /het land
btw die ene Thomas kwam later aangeschoven ana hun tafeltje nadat z ehem opgebeld hadden, en allemaal poeslief tegen hem doen toen ie er was, maar van te voren waren ze niet altijd zo positief over hem. Dus best schinj heilig van die meiden eigenlijk die een beetje een spelletje speelde met dieje Thomas om hem te paaien.,
ja gewoon... bang dat het niet wederzijds is
och jewel, je lijkt een top meid dus das geregeld, en anders meot je maar zeggen, dan roggel ik dat wiel
Roggel jij dat wiel maar voor me
Maar het geeft je tegelijkertijd met dat onzekere gevoel ook een gevoel dat je de hele wereld aankan en dat je de geweldigste jongen hebt van de hele wereld
Japs herkenbaarMaar het geeft je tegelijkertijd met dat onzekere gevoel ook een gevoel dat je de hele wereld aankan en dat je de geweldigste jongen hebt van de hele wereld
vaak wel ja
Jep.. ik denk dat ik de twijfel zo ver mogenlijk weg heb kunnen dringen
de vraag waarom die je nou eigenlijk zo leuk vind (want je vind jezelf maar lelijk enzo)
zekerder je van jezelf word
werkt toch altijd in voordeel
de vraag waarom die je nou eigenlijk zo leuk vind (want je vind jezelf maar lelijk enzo)
Krijg je meteen weer zo'n paranoia gedachtengang van als "Goh, zo supermooi ben ik toch ook weer niet? Waarom vindt diegene uitgerekend MIJ leuk dan? Er zijn vast ik-weet-niet hoeveel gasten die er nog beter dan mij uitzien" etc.
maar het is meer gewoon de onzekerheid van mij uit.. bang dat hij me in de zeik neemt ofzo. omdat ik uit ervaring weet dat dat ook kan gebeuren