Partyflock
 
Forumonderwerp · 1010045
Ik vond het een top feest:D

Was wel warm, maar dat mocht de pret niet drukken.
 
Uitspraak van Lady P@tricia op zaterdag 10 mei 2008 om 09:37:
Was wel warm,


Het was ontzettend warm :O Niet normaal meer.

Verder top feest gehad :D
ik baal als een stekker dat ik niet kon gaan arme arme armeeee IK!! :'(
 
Tamelijk warm.
Ik heb me ook goed vermaakt. Dikke (nieuwe) platen gehoord. Sfeer was over het algemeen ook goed :d en geluid goed hard.

Nadeel van hollywood blijft wel de warmte en de "glazen"glazen die meer kapot op de vloer liggen dan dat ze worden opgehaald door de glazenhalers.
laatste aanpassing
 
Eerste keer voor mij naar zoiets, maar was focking nice!
Geniale feestje en dikke Tracks maar was fockin warm! :D
 
sfeer was goed , geluid was toppie alleen veeel en veel ste warrem dat was 10 jaar geleden al zo en dat zal ook niet veranderen uitsmijters wat een waardeloze figuren zeg, ik heb nog nooit z,n stelletje zeikerds bij mekaar gezien wat dat betreft de laatste keer hollywood voor mij ondanks een top feestje
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 mei 2008 om 13:50:
sfeer was goed , geluid was toppie alleen veeel en veel ste warrem dat was 10 jaar geleden al zo en dat zal ook niet veranderen uitsmijters wat een waardeloze figuren zeg, ik heb nog nooit z,n stelletje zeikerds bij mekaar gezien wat dat betreft de laatste keer hollywood voor mij ondanks een top feestje


die deden gewoon hun werk, waren tenminste niet van die opgefokte bokitos die je soms ziet (maar dat kan ook aan mij liggen)

maar de sfeer onder het jonge publiek was idd erg goed ja :)
Uitspraak van P0kafaz. op zaterdag 10 mei 2008 om 12:47:
Geniale feestje en dikke Tracks maar was fockin warm!


 
Uitspraak van d-russo op zaterdag 10 mei 2008 om 14:02:
die deden gewoon hun werk


zal best dat ze hun werk deden.
hebbe ze jou de hele avond in de gaten gehouden dan!!!!!!!!
ga je een keer nuchter naar feestje beginnen ze te zeiken
ben bijna altijd uit me koekie nog nooit gezeik gehad !!!!!!!
Uitspraak van d-russo op zaterdag 10 mei 2008 om 14:02:
maar de sfeer onder het jonge publiek was idd erg goed ja


zeker weten :bounce:
Beetje erg te druk in de main :(
 
Idd super warm maar wel echt LOS!
Top feest! Live Set van EA was helemaal super :respect: alleen wel superheet in de mainarea :O
te warm
maar TE relaxt feestje :D

Uitspraak van Zuurstok! op zaterdag 10 mei 2008 om 17:23:
Live Set van EA was helemaal super


helemaal mee eens!
het album is ook geweldig
topncht gehad!
Het was te warm en te druk, maar toch een heerlijk avondje gehad :D
ckers was t een super feest
laatste aanpassing
 
Live set was GE-WEL-DIG !! :bounce: ..

Superfeest! ..

Laatste set ging hard .. bohh.. spierpijn eraan over gehouden ook! ..

Next time benk er weer bij :banana:
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 mei 2008 om 22:18:
Next time benk er weer bij


jij niet alleen schatje k ga met je mee :banana:
 
Uitspraak van Trip-kip op zaterdag 10 mei 2008 om 22:15:
t album is ook vet hier overigens te downloaden

-knip-


Beetje respectloos om een downloadlink te posten. Werkt niet echt motiverend voor de artiest in kwestie. (n)
laatste aanpassing
 
Oooow:P..

haha.. we zullen het tegen die tijd wel zien
Heb het goed naar me zin gehad :D
Veels te warm, maar ja kleinigheidje :lol:,
3 keer goed verdwaald geweest :S
En ben echt goed zat geweest :lol:

Heb echt supervette nummers voorbij horen komen :respect:

Alleen de heenweg was kut, werden klemgereden door 2 gasten en bedreigd :S:S:S
:roflol:
was egt een mooi feestje!b)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 mei 2008 om 22:22:
Beetje respectloos om een downloadlink te posten. Werkt niet echt motiverend voor de artiest in
kwestie. (n)


Moet je 't vooral gaan quoten, nu is zijn reactie weg maar staat die link er nog steeds!
 
Nu niet meer. ;)
indd en laten we t nu maar zo houden toch ;p
Uitspraak van julian6 op zondag 11 mei 2008 om 01:55:
Uitspraak van I Cum In Peace op zaterdag 10 mei 2008 om 22:22:
Beetje respectloos om een downloadlink te posten. Werkt niet echt motiverend voor de artiest in
kwestie. (n)

Moet je 't vooral gaan quoten, nu is zijn reactie weg maar staat die link er nog steeds!


Kweet nie of jullie er helemaal tot half 6 waren, maar ik heb kelly duidelijk horen zeggen 'koop mn album, krijg et of download et gewoon!' maar dat ken ook aan mij liggen xD
maar dat was egt een te vet feestje :D wel warm mja, gelukkig hadden ze een chille binnenplaats als t te veel werd :p
 
Uitspraak van carvie op zondag 11 mei 2008 om 16:19:
Kweet nie of jullie er helemaal tot half 6 waren, maar ik heb kelly duidelijk horen zeggen 'koop mn album, krijg et of download et gewoon!' maar dat ken ook aan mij liggen xD


Ik heb het 'em horen zeggen idd, maar:

1) Ik ken Kelly goed genoeg om te weten dat dat sarcastisch bedoeld was, want als er iemand tegen illegaal downloaden is, is hij het wel ;)

2) Downloaden kan ook nog op legale websites. :P
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 mei 2008 om 16:46:
2) Downloaden kan ook nog op legale websites. :P


das idd waar, maar kheb die link nie gezien dus zou niet weten of die legaal was of niet maar dat zal dus wel niet, want ik zat afgelopen 2 dagen nog in en rond rotterdam dus :p
maar kopen is zowiezo beter, geef kelly ook wat geld XD
 
super feestje. Relaxte sfeer en lekker warm ;-)
EA was fuckin bruut :D (Y)
 
zeer goed feest.

+
Dikke line up
Veel bekende
af en toe die waaiers aan in die muur
af en toe sproeiers aan.

-
was te warm ondanks die laatste 2 + punten.
Tja nogal warm (veel drinken dus en lekker plakken ;)) en ik had iets meer van de lokatie verwacht (was kleiner dan ik dacht en een beetje chaotisch met al die zalen en gangetjes), maar afgezien van dat was het verder wel top. Van wat ik heb gezien/gehoord was de sfeer prima en de muziek ook. Heb me iig prima vermaakt en achteraf ook (nog) geen spierpijn. :)
laatste aanpassing
Het was gewoon een super goed feestje.

Geluid stond hard genoeg en was mooi zuiver, de sfeer was helemaal geweldig, het had echt zo'n 'huiskamer-feest' sfeertje.
Iedereen was happy, de bezoekers, artiesten en organisatie liepen door elkaar heen en maakten lekker een babbeltje met elkaar en waren gewoon één die avond, er werd lekkere muziek gedraaid en alles was gewoon goed geregeld.

Super dat Kelly zoveel tijd nam voor zijn fans en zelfs nog albums ging signeren, hij hoeft het niet te doen maar doet het toch puur omdat hij weet waarom hij zo groot is en daarom zijn fans waardeerd.

Je kan zeggen wat je wilt, maar Kelly verdient een hele grote veer in zijn reet voor dit feestje, ik weet wat er aan vooraf ging en hoe graag hij het de bezoekers naar hun zin wou maken en ik vind dat hij het meer dan waar heeft gemaakt!

Hulde ook aan jullie, de bezoekers, want de sfeer hing er ook goed in. Gelukkig dat iedereen (iig de grote meerderheid) zo positief is. :)
 
Ik vond het echt een super avond! Het was inderdaad druk in de Main maar op een gegeven moment vind je je plekje wel :P Heb ook geruime tijd boven de Main gestaan en daar was de sfeer + de mensen hartstikke gezellig.

Tis idd jammer van de warmte, maarja dat is altijd al zo geweest.. Ben gewoon af en toe ff naar de lounge buiten geweest, dat verfrist echt. :)

Verder was t geluid echt knallen!

Zou zo weer gaan. De tijd vloog om. :(
 
top(Y)
cd net ff gedownload, is niet veel
Uitspraak van MAQ op woensdag 14 mei 2008 om 20:57:
cd net ff gedownload, is niet veel


CD is top(Y) ben blij dat de smaken verschillen:D
 
Jammer dat ik niet naar het feest kon, maar de cd is iig top. Weer lekkere hardcore tracks !!!
 
Uitspraak van MAQ op woensdag 14 mei 2008 om 20:57:
cd net ff gedownload, is niet veel


ja maar kom op je moet die jongen niet te serieus nemen, hij houdt van Hardstyle:P
was wel echt een top feestje!!

Alleen het zweet bleef maar lopen wel smerig op een gegeven moment
CD falend of niet goed :/

Ik vind hem echt wel goed lkkr om te luisteren hoor (Y)