| Betreft: | evenement: Evilution, vrijdag 9 mei 2008 om 22:00 |
Uitspraak van Lady P@tricia op zaterdag 10 mei 2008 om 09:37:Was wel warm,
Het was ontzettend warm
Verder top feest gehad
Uitspraak van HardstyleChick1908 op zaterdag 10 mei 2008 om 11:44:was een goed feessie
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 mei 2008 om 10:52:Het was ontzettend warm
Evil Activities
sfeer was goed , geluid was toppie alleen veeel en veel ste warrem dat was 10 jaar geleden al zo en dat zal ook niet veranderen uitsmijters wat een waardeloze figuren zeg, ik heb nog nooit z,n stelletje zeikerds bij mekaar gezien wat dat betreft de laatste keer hollywood voor mij ondanks een top feestje
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 mei 2008 om 13:50:sfeer was goed , geluid was toppie alleen veeel en veel ste warrem dat was 10 jaar geleden al zo en dat zal ook niet veranderen uitsmijters wat een waardeloze figuren zeg, ik heb nog nooit z,n stelletje zeikerds bij mekaar gezien wat dat betreft de laatste keer hollywood voor mij ondanks een top feestje
die deden gewoon hun werk, waren tenminste niet van die opgefokte bokitos die je soms ziet (maar dat kan ook aan mij liggen)
maar de sfeer onder het jonge publiek was idd erg goed ja
die deden gewoon hun werk
zal best dat ze hun werk deden.
hebbe ze jou de hele avond in de gaten gehouden dan!!!!!!!!
ga je een keer nuchter naar feestje beginnen ze te zeiken
ben bijna altijd uit me koekie nog nooit gezeik gehad !!!!!!!
maar de sfeer onder het jonge publiek was idd erg goed ja
zeker weten
Uitspraak van I Cum In Peace op zaterdag 10 mei 2008 om 22:22:
Beetje respectloos om een downloadlink te posten. Werkt niet echt motiverend voor de artiest in
kwestie. (n)
Moet je 't vooral gaan quoten, nu is zijn reactie weg maar staat die link er nog steeds!
Kweet nie of jullie er helemaal tot half 6 waren, maar ik heb kelly duidelijk horen zeggen 'koop mn album, krijg et of download et gewoon!' maar dat ken ook aan mij liggen xD
maar dat was egt een te vet feestje
Kweet nie of jullie er helemaal tot half 6 waren, maar ik heb kelly duidelijk horen zeggen 'koop mn album, krijg et of download et gewoon!' maar dat ken ook aan mij liggen xD
Ik heb het 'em horen zeggen idd, maar:
1) Ik ken Kelly goed genoeg om te weten dat dat sarcastisch bedoeld was, want als er iemand tegen illegaal downloaden is, is hij het wel
2) Downloaden kan ook nog op legale websites.
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 mei 2008 om 16:46:2) Downloaden kan ook nog op legale websites.
das idd waar, maar kheb die link nie gezien dus zou niet weten of die legaal was of niet maar dat zal dus wel niet, want ik zat afgelopen 2 dagen nog in en rond rotterdam dus
maar kopen is zowiezo beter, geef kelly ook wat geld XD
Tja nogal warm (veel drinken dus en lekker plakken
) en ik had iets meer van de lokatie verwacht (was kleiner dan ik dacht en een beetje chaotisch met al die zalen en gangetjes), maar afgezien van dat was het verder wel top. Van wat ik heb gezien/gehoord was de sfeer prima en de muziek ook. Heb me iig prima vermaakt en achteraf ook (nog) geen spierpijn. 
laatste aanpassing
Het was gewoon een super goed feestje.
Geluid stond hard genoeg en was mooi zuiver, de sfeer was helemaal geweldig, het had echt zo'n 'huiskamer-feest' sfeertje.
Iedereen was happy, de bezoekers, artiesten en organisatie liepen door elkaar heen en maakten lekker een babbeltje met elkaar en waren gewoon één die avond, er werd lekkere muziek gedraaid en alles was gewoon goed geregeld.
Super dat Kelly zoveel tijd nam voor zijn fans en zelfs nog albums ging signeren, hij hoeft het niet te doen maar doet het toch puur omdat hij weet waarom hij zo groot is en daarom zijn fans waardeerd.
Je kan zeggen wat je wilt, maar Kelly verdient een hele grote veer in zijn reet voor dit feestje, ik weet wat er aan vooraf ging en hoe graag hij het de bezoekers naar hun zin wou maken en ik vind dat hij het meer dan waar heeft gemaakt!
Hulde ook aan jullie, de bezoekers, want de sfeer hing er ook goed in. Gelukkig dat iedereen (iig de grote meerderheid) zo positief is.
Geluid stond hard genoeg en was mooi zuiver, de sfeer was helemaal geweldig, het had echt zo'n 'huiskamer-feest' sfeertje.
Iedereen was happy, de bezoekers, artiesten en organisatie liepen door elkaar heen en maakten lekker een babbeltje met elkaar en waren gewoon één die avond, er werd lekkere muziek gedraaid en alles was gewoon goed geregeld.
Super dat Kelly zoveel tijd nam voor zijn fans en zelfs nog albums ging signeren, hij hoeft het niet te doen maar doet het toch puur omdat hij weet waarom hij zo groot is en daarom zijn fans waardeerd.
Je kan zeggen wat je wilt, maar Kelly verdient een hele grote veer in zijn reet voor dit feestje, ik weet wat er aan vooraf ging en hoe graag hij het de bezoekers naar hun zin wou maken en ik vind dat hij het meer dan waar heeft gemaakt!
Hulde ook aan jullie, de bezoekers, want de sfeer hing er ook goed in. Gelukkig dat iedereen (iig de grote meerderheid) zo positief is.
Ik vond het echt een super avond! Het was inderdaad druk in de Main maar op een gegeven moment vind je je plekje wel
Heb ook geruime tijd boven de Main gestaan en daar was de sfeer + de mensen hartstikke gezellig.
Tis idd jammer van de warmte, maarja dat is altijd al zo geweest.. Ben gewoon af en toe ff naar de lounge buiten geweest, dat verfrist echt.
Verder was t geluid echt knallen!
Zou zo weer gaan. De tijd vloog om.
Tis idd jammer van de warmte, maarja dat is altijd al zo geweest.. Ben gewoon af en toe ff naar de lounge buiten geweest, dat verfrist echt.
Verder was t geluid echt knallen!
Zou zo weer gaan. De tijd vloog om.



























