Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 23 augustus 2008 om 14:59:Moet je dat zijn als je voor de serieuze tak opkomt?
Nee nee, uiteraard niet. Gewoon even een testje van mij.
Maar je bent er goed uitgekomen.
Mocht je beweert hebben een "echte gothic" te zijn geweest, dan zou je volgens de wet van Laar ook een wannabe zijn.
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 23 augustus 2008 om 15:05:Nee nee, uiteraard niet. Gewoon even een testje van mij.
Maar je bent er goed uitgekomen.
Mocht je beweert hebben een "echte gothic" te zijn geweest, dan zou je volgens de wet van Laar ook een wannabe zijn.
Zie mezelf al lopen dan pfff..
Leuk om te zien als het subtiel is gebracht, maar voormezelf
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 23 augustus 2008 om 15:09:You suck even more dan de topic-opener
Wast maar zo had je er nog wat aan.. Makkelijk zown menselijke stofzuiger..
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 23 augustus 2008 om 15:18:Er staan trouwens echt domme opmerkingen in dit topic
U wordt bedankt voor uw bijdrage zodat dit niveau behaald wordt..
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 23 augustus 2008 om 11:55:jaloers of zo ja dagt wel gothic the best je weet
Jaloers op jouw spelling ja, ik zou het niet kunnen
En ga nu niet zo bijdehand doen kneusje, want je zit me wel 100.00000 vriendjes verzoeken te sturen
Whehehe, dat doet ie naar iedereen
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 23 augustus 2008 om 12:22:hey mensennnnnnnnn ik ben van mening dat alle ghotic's eventueel dood zouden kunnen
Yo, ben het wel met je eens, maar buiten gothics geldt dat eigenlijk voor elk levend wezen op deze aardbodem
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 23 augustus 2008 om 12:28:moet je elke tekst elke x aanpassen omdat je de rot smiley bent vergeten kneus?
Elke tekst aanpassen en dan nog bol staan van de spel- en stijlfouten
Ongelooflijk die gast
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 23 augustus 2008 om 12:40:21 kan je niet leezen
Kan jij niet schrijven?
Wat is normaal tegenwoordig Stijn?
Waar mensen op springen,
Als een Gothic,
Met de flat met d'r vriendinnen...
Ehm.... wtf!
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 23 augustus 2008 om 13:29:Nog een slachtoffer
Join the club
Dan hoor ik er niet bij, ik heb van hem nog geen vriendschapsverzoekje gehad
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 23 augustus 2008 om 15:18:Er staan trouwens echt domme opmerkingen in dit topic
True, maar dat was in dat Emo girls topic ook, da's ook niet erg, dan kunnen we blijven lachen
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 23 augustus 2008 om 15:22:U wordt bedankt voor uw bijdrage zodat dit niveau behaald wordt..
Zoiets dacht ik ook al, alleen dan wat ongenuanceerder
Uitspraak van MaztaOfHardcore op zaterdag 23 augustus 2008 om 16:44:Whehehe, dat doet ie naar iedereen
naar mijn niet hahaha lucky me
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 23 augustus 2008 om 13:29:Interesting interesting. Even een vraagje:
Vind jij jezelf dan een "echte" Gothic?
Ik ben geen Gothic, ik ben een Metalhead
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 23 augustus 2008 om 17:36:Ik ben geen Gothic, ik ben een Metalheadmaar ik ga wel met Gothics om
Ja, Metalhead... Ook niet echt een subcultuur he, gewoon een naampje voor mensen die van Metal houden. Geldt "mijn regel" dus ook niet bij.
Maar wat versta jij dan precies onder echte gothics?
laatste aanpassing
Een echte Gothic is in ieder geval niet dat kleine meisje wat hier steeds wat zegt 
want die geven echt niks om als je over hun hebt enzo ze gaan hun eigen gang doen wat ze willen en vallen anderen ook niet mee lastig.En Gothics hoeven niet persé zo eruit zien waar jullie een beeld van hebben dat overdreven make up enzo (je weet wel)
want die geven echt niks om als je over hun hebt enzo ze gaan hun eigen gang doen wat ze willen en vallen anderen ook niet mee lastig.En Gothics hoeven niet persé zo eruit zien waar jullie een beeld van hebben dat overdreven make up enzo (je weet wel)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 23 augustus 2008 om 16:47:naar mijn niet hahaha lucky me
Oow, dan sta ik in deze dus niet alleen
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 23 augustus 2008 om 17:57:Maar wat versta jij dan precies onder echte gothics?
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 23 augustus 2008 om 18:15:Een echte Gothic is in ieder geval niet dat kleine meisje wat hier steeds wat zegt
Maar wat dan wel?
Uitspraak van verwijderd op zondag 24 augustus 2008 om 13:01:je moet zelf weten wat je draagt
gelijk heb je
Uitspraak van MaztaOfHardcore op zondag 24 augustus 2008 om 16:50:Uitspraak vanmarissa >> Changes op zondag 24 augustus 2008 om 13:01:
je moet zelf weten wat je draagt
Maar niet al te zware dingen dragen, krijg je last van je rug
ja je rug wel ja hahahahhahah
Uitspraak van verwijderd op zondag 24 augustus 2008 om 17:52:Kiets in da house
Uitspraak van verwijderd op zondag 24 augustus 2008 om 19:07:doe eens niet zo het emo topic is al gesloten
Ja
Ik heb serieus als een zombie door amsterdam gelopen vandaag met me ouders.
ik lijk echt een depressieve emo.
Als ik door dat 020 dorp moest lopen zou ik er ook uitzien als een zombie
Uitspraak van verwijderd op zondag 24 augustus 2008 om 19:12:kijk daar gaa je al
Dat bedoel ik dus
Uitspraak van verwijderd op zondag 24 augustus 2008 om 19:18:ik voel de liefde wel
Caaaaaan you feeeeeeeeel the looooooooooove toniiiiiiiiiight!
Uitspraak van sanderos1981 op zaterdag 10 mei 2008 om 16:10:en nu ff in het NEDERLANDS graag. de spelfouten zijn al niet normaal maar das nog niet het ergste. eindig AUB de volgende keer een zin met een punt, want zo is het lastig te lezen.
hap hap hap