Partyflock

Forumonderwerp · 1008940
2 volgers · 9268x bekeken
Betreft: evenement: I Love Techno, zaterdag 15 november 2008 om 19:00
Waarschuw beheerder
Write it down somewhere or add a reminder to your mobile agenda:

edition 2008 will take place on Saturday November 15th, in Flanders Expo, Ghent. Five rooms, filled with the hottest DJs & electronic live acts and an incredible atmosphere! Fiesta from 7 till 7! As always, will be the party of the year!

But there’s more!

wants your opinion! Who’s your favorite DJ? Whose beats make you wanna put on your dancing shoes? Create your own room on our website www.ilovetechno.be. Just complete the form with your favourite artists and you are eligible to win one of 100 ILT compilations!

www.ilovetechno.be

Wie zouden jullie graag zien deze editie?
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 51036, 57374}
Waarschuw beheerder
Ben er dit keer zeker bij. :) (Als de line-up vet is dan...) :p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Vergane glorie.....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van PINK FLOW op vrijdag 2 mei 2008 om 12:17:
Vergane glorie.....

idd, al moet ik wel zeggen dat de 2005 versie me weer aan de goede ouwe tijd deed terugdenken
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 mei 2008 om 12:18:
2005 versie me weer aan de goede ouwe tijd deed terugdenken

2005 was een super editie met dank aan de cocoon en m_nus room !

Waarschuw beheerder
doe mij maar zo'n blauwe zaal als in 2006 :9
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PINK FLOW op vrijdag 2 mei 2008 om 12:17:
Vergane glorie.....

Wie zou je willen zien op de line-up om toch te gaan twijfelen om te gaan?

Waarschuw beheerder
Een editie met Hood, Mills, Bone, Counterpart, Redshape, Mr. G, Phase, Rachmad, Model 500, Chymera, Rennie Foster, Julien & Gonzague, Alan Oldham, Gary Martin, Ken Ishii, Stephen Brown Autechre Laurent Garnier en Marcel Detmann lijkt me wel wat.

Het liefst zonder Fransen en Italianen en niet in Flanders Expo ofzo.

o ja, gratis drank lijkt me ook wel wat.

en dan als pasen en pinksteren op een dag vallen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RobdH op vrijdag 2 mei 2008 om 17:30:

Ik kan wel wat namen droppen, maar wat schiet ik ermee op? Het is meer de sfeer die me niet meer trekt. Vooral de laatste jaren heb ik het gevoel dat veel "nieuwe techno'ers" naar ILT gaan. Vooral sinds schranz nadrukkelijk aanwezig is.
Maakt verder ook niet uit, ILT is een leuk "instapfeest" voor beginners, net als Awakenings dat ook is. Maar qua sfeer vind ik het maar een beetje zozo (ook Awakenings). Te veel mensen die niet losgaan enzo, veel 'heen-en-weer geloop'.

Er zijn natuurlijk genoeg namen te bedenken die tot de verbeelding spreken. Maar ach...
Waarschuw beheerder
donateur

Grovskopa live PA
Function vs Rumenige & Loktibrada
Exium live PA
5 uur Collabs 3000
Elon live PA
Eric Johnston
Monica Electronica b2b Miss Yetti
Trevor Rockcliffe
James Ruskin vs Surgeon
Patrick DSP live PA

....oftewel ik ga vast niet. :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 mei 2008 om 18:11:
o ja, gratis drank lijkt me ook wel wat.

Waarschuw beheerder
Je kan zeggen wat je wil( forum deuuhhh) maar die belgen gaan toch wel zeker uit hun dak. Blijft een van mijn favoriete feestjes.
Loco Dice en Rejected wil ik zeker zien. En de residents( Dave, Adam, Ben) uiteraard.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

De namen zijn ok, maar er is veel meer nodig dan alleen maar een mooie line up voor een geslaagd feest ;)

Feit is dat de eerste edities van ILT niet zozeer op bekende namen gericht was. Het maakte de namen die er optraden wel bekend :yes:
Het was origineel, vernieuwend en verrassend.

Nu is het andersom, een paar bekende namen in de line up + de wereldwijde bekendheid van ILT en de mensen zullen toch wel komen/betalen, omdat het ILT is weet je wel ;)

Dat ligt natuurlijk waarschijnlijk aan het feit dat techno in de beginjaren van ILT niet zo populair was als nu (verre van) dan aan de organisatie, maar toch heb ik de indruk dat de organisatie een tikkeltje meer moeite kan doen om terug wat origineler uit de hoek te komen.
Belichting vind ik ook altijd saai op ILT, zeker voor zo'n groot feest.

just my 2 cnts
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Tja ik kan hier eigenlijk niet over mee praten.. ben er 1 keer geweest, 2 jaar geleden en ik vond het toen top!

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 mei 2008 om 06:42:
namen zijn ok, maar er is veel meer nodig dan alleen maar een mooie line up voor een geslaagd feest

absoluut mee eens :)

Uitspraak van Audionysos op vrijdag 2 mei 2008 om 18:54:
5 uur Collabs 3000

Dan ga ik nu alvast voor de deur liggen, geluk gehad om ze 1 x mee te maken met R.E.M.F :kwijl:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 mei 2008 om 06:42:
Dat ligt natuurlijk waarschijnlijk aan het feit dat techno in de beginjaren van ILT niet zo populair was als nu (verre van) dan aan de organisatie, maar toch heb ik de indruk dat de organisatie een tikkeltje meer moeite kan doen om terug wat origineler uit de hoek te komen.

doen ze de laatste 9 jaar toch al niet meer.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PINK FLOW op vrijdag 2 mei 2008 om 18:12:
Vooral de laatste jaren heb ik het gevoel dat veel "nieuwe techno'ers" naar ILT gaan.

heheh, goed gevoel, in 2005 geweest en was mijn eerste "techno" feestje O:) daarna niet meer geweest gelukkig :D

Uitspraak van RobdH op zaterdag 3 mei 2008 om 11:59:
geluk gehad om ze 1 x mee te maken met R.E.M.F

hier nog 1! dat was echt super! :p
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Vergange glorie inderdaad.

Klote locatie. Zalen die worden afgesloten. Slechte programmering. Veel klootjesvolk die 1x per jaar naar I Love Techno afreizen (vooral buitenlanders dan). Verder veel te veel 14-jarige Belgen die stijf van de dope staan te stuiteren. En nul sfeer en aankleding.

Nee, er moet een wonder gebeuren wil ik dit jaar naar I Love Techno gaan. Geef mij maar Awakenings. En over dat het een instapfeest is, daar zit wel wat in. Maar Awakenings een instapfeest? Het is een goed feest om mee te beginnen... maar Awakenings is gewoon techno voor gevorderden en de creme de la creme op technogebied.

Luister maar eens de oude I Love Techno sets. Zwaar memorabel veel van die sets. De laatste jaren is er weinig memorables meer uit Gent gekomen. Helaas maar waar.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 mei 2008 om 23:22:
Vergange glorie inderdaad.

Klote locatie. Zalen die worden afgesloten. Slechte programmering. Veel klootjesvolk die 1x per jaar naar I Love Techno afreizen (vooral buitenlanders dan). Verder veel te veel 14-jarige Belgen die stijf van de dope staan te stuiteren. En nul sfeer en aankleding.

Nee, er moet een wonder gebeuren wil ik dit jaar naar I Love Techno gaan. Geef mij maar Awakenings. En over dat het een instapfeest is, daar zit wel wat in. Maar Awakenings een instapfeest? Het is een goed feest om mee te beginnen... maar Awakenings is gewoon techno voor gevorderden en de creme de la creme op technogebied.

Luister maar eens de oude I Love Techno sets. Zwaar memorabel veel van die sets. De laatste jaren is er weinig memorables meer uit Gent gekomen. Helaas maar waar.

amen.....

Weinig vernieuwing op ILT. En na al die jaren nog steeds een zeer rommelige organisatie. En die leeftijdsgrens van 16 is niet van deze tijd :no:

Waarschuw beheerder
Veel klootjesvolk die 1x per jaar naar I Love Techno afreizen (vooral buitenlanders dan).

Ja, al die Hollanders altijd :lol: ;p
Waarschuw beheerder
1x maar nooit meer!!
Waarschuw beheerder
1 keer geweest, 2005. Vond het een superdikke avond. Maar het is zo'n pleuriseind rijden. Als de line up vet genoeg zou zijn, zou ik er misschien nog wel weer eens heen gaan...

Werkzaam bij SEKOIA
Waarschuw beheerder
ik ben ook niet zo te spreken over ILT
Waarschuw beheerder
Uitspraak van chiquito op maandag 5 mei 2008 om 11:18:
Als de line up vet genoeg zou zijn, zou ik er misschien nog wel weer eens heen gaan...

Als ze Kraftwerk opnieuw neerzetten wil ik het ook nog wel eens proberen..
Waarschuw beheerder
alleen voor Kraftwerk zou ik niet gaan... de avond is nog wel iets langer dan 1.5 tot 2 uurtjes...
Waarschuw beheerder
pauperzooi daar :lol:

Artiest {SHOWLIST artist 51895, 49404}
Waarschuw beheerder
I Love Techno in de jaarbeurs :yes:

of als er weer een festival is in lommel, dan zou ik het wel overwegen :p
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 mei 2008 om 03:17:
of als er weer een festival is in lommel, dan zou ik het wel overwegen

Idd, die (éénmalige) outdoor versie was dan weer wel (y), maar was meteen de eerste en laatste outdoor editie omdat ze al hun tijd en energie in indoor versie willen steken :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 mei 2008 om 06:53:
Idd, die (éénmalige) outdoor versie was dan weer wel , maar was meteen de eerste en laatste outdoor editie omdat ze al hun tijd en energie in indoor versie willen steken

ja echt jammer(N) ik ben een paar keer geweest maar dat was wel ronduit de beste :yes: teminste de ruimte om te dansen :)

Waarschuw beheerder
ik stem ook voor een outdoor-editie :)

Waarschuw beheerder
vreemd hoor als iets een enorm succes blijkt te zijn, schap je het toch niet van de agenda?

is i love techno puur belgisch? 8)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 mei 2008 om 16:44:
vreemd hoor als iets een enorm succes blijkt te zijn, schap je het toch niet van de agenda?

Belgen hè
Waarschuw beheerder
2 x geweest maar de lol is er al heel lang af,
zalen waar je niet meer in komt,geen goede afkoeling,flippende belgen cq fransen, de trip erheen en de after in het hotel maakten het vaak nog de moeite om te gaan,nu egt de moeite niet meer ongeacht wie er komen..

Artiest Chris tc
Waarschuw beheerder
Als je echt van techno houdt kom je naar Attractive force op 25 oktober he Ritzi... ;)

Waarschuw beheerder
als je echt van techno houd kom je naar, solid grooves met technasia james ruskin en invite de 31e (H)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Toch wel een zeker weten, ILT 2007 was echt superb! Dit keer wel eerder een keuze maken van wat we willen zien, en waarschijnlijk toch een hotelletje ipv compleet wasted terug naar huis rijden.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 mei 2008 om 17:24:
als je echt van techno houd kom je naar, solid grooves met technasia james ruskin en invite de 31e

:yes: Dat is er ook zo 1! :respect:

Sta al op de lijst :cheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 mei 2008 om 10:14:
Sta al op de lijst

goed bezig (Y) :cheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 mei 2008 om 12:33:
goed bezig (Y) :cheer:

:respect: Invite :respect:

Waarschuw beheerder
indd ja die man kan meesterlijke techno draaien :d
laatste aanpassing

Artiest Faz
Waarschuw beheerder
2007 voor het eerst na 5 keer niet geweest, maar miste het toch heel erg. Dit jaar ga ik zeker weer.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 mei 2008 om 16:42:
maar miste het toch heel erg

wat? de drukte de warmte te weinig bars de afgesloten zalen?

te veel goeie namen op 1 avond :o ik ga liever na al die namen op wat kleinere feestjes (Y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Dat is het rare van I Love Techno. Er zijn veel mensen die last hebben van drukte, warmte, afgesloten zalen ect. Maar ik heb hier nooit last van ondervonden.

Waarschuw beheerder
ik ga echt voor de namen die ik wil zien, en als je dan 3x van zaal moet wisselen wordt je daar niet vrolijker van.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 mei 2008 om 17:03:
ik ga echt voor de namen die ik wil zien, en als je dan 3x van zaal moet wisselen wordt je daar niet vrolijker van.

Amen :respect:
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 mei 2008 om 16:47:
de drukte de warmte te weinig bars de afgesloten zalen?

te veel goeie namen op 1 avond :o ik ga liever na al die namen op wat kleinere feestjes (Y)

Mooie is altijd dat fuse op deze dag met een 6 uur set van sven vath komt enzo voor 12 euro :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lennart! op maandag 5 mei 2008 om 09:55:
1x maar nooit meer!!

2 x maar nooit meer 1 x :bye:

soort van internationale losgelagen en overhypte eo-jongerendag voor potentiele jellinekpatienten :nosmile:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 mei 2008 om 17:13:
Mooie is altijd dat fuse op deze dag met een 6 uur set van sven vath komt enzo voor 12 euro

dan nog 10 keer liever TOCH naar ILT

Waarschuw beheerder
Uitspraak van chiquito op donderdag 8 mei 2008 om 20:32:
dan nog 10 keer liever TOCH naar ILT

WTF?! Fuse heerst! :respect: en Sven Vath ook :respect:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 mei 2008 om 21:52:
Fuse heerst!

:yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 mei 2008 om 21:52:
WTF?! Fuse heerst! en Sven Vath ook

dat eerste weet ik niet, en dat 2e ben ik het niet mee eens.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 mei 2008 om 17:22:
Als je echt van techno houdt kom je naar Attractive force op 25 oktober he Ritzi...

Chris toch. :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 mei 2008 om 16:59:
Dat is het rare van I Love Techno. Er zijn veel mensen die last hebben van drukte, warmte, afgesloten zalen ect. Maar ik heb hier nooit last van ondervonden.

ik ook niet hoor. Ik stel me erop in. Weet dat het kan gebeuren.. Maar dat is voor mij een aanvaardbaar risico. Ik ben er vier keer geweest en heb vier top avonden gehad :D Dus als het lukt, ben ik er weer bij dit jaar :D

Waarschuw beheerder
Buiten dat de line-up de laatste tijd niet echt is om over naar huis te schrijven zou ILT er bij gebaat zijn om 10.000 man minder binnen te laten. De 37.000 man die ze binnenlaten is erop gebaseerd dat er continu 10.000 man in de chill hall staan wat zeer onrealistisch is als er in alle zalen headliners staan te draaien. Een ander idee dat ik vorig jaar had is om de hal waar je binnenkomt, met de garderobe (ook al een ramp vorig jaar) om te bouwen tot main. Die hal is minimaal 2x zo groot als de andere hallen. Dan kunnen ze gewoon een kleinere zaal verbouwen tot binnenkomst hal. Bij Bassleader bijvoorbeeld kom je gewoon in de chill hal binnen ipv. van in die grote hal ernaast.

En zaal volzet is makkelijk op te lossen door via de WC's naar binnen te gaan vanuit de chill en dan de deur naar de zaal te nemen. Kost je 50 eurocent maar dan heb je ook wat.

Maar goed, beste optie blijft gewoon om 10.000 man minder te laten. Gewoon de leeftijdsgrens opschroeven naar 18 en controleren. Probleem opgelost.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 mei 2008 om 10:22:
Maar goed, beste optie blijft gewoon om 10.000 man minder te laten. Gewoon de leeftijdsgrens opschroeven naar 18 en controleren. Probleem opgelost

10.000 x 35 = 3.5 ton.... gaan ze dan met jouw oplossing de kaartenm 1.5 keer duurder maken? of misschien alleen Belgisch DJ Talent neerzetten?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van chiquito op maandag 12 mei 2008 om 12:05:
10.000 x 35 = 3.5 ton.... gaan ze dan met jouw oplossing de kaartenm 1.5 keer duurder maken? of misschien alleen Belgisch DJ Talent neerzetten?

waarom lukt het andere organisaties dan wel om op ''bijna'' alle punten een goed feest neer te zetten? en die verdienen gewoon genoeg knaken hoor
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 mei 2008 om 18:11:
Een editie met Hood, Mills, Bone, Counterpart, Redshape, Mr. G, Phase, Rachmad, Model 500, Chymera, Rennie Foster, Julien & Gonzague, Alan Oldham, Gary Martin, Ken Ishii, Stephen Brown Autechre Laurent Garnier en Marcel Detmann

Ik zeg volmondig JA!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 mei 2008 om 12:57:
waarom lukt het andere organisaties dan wel om op ''bijna'' alle punten een goed feest neer te zetten? en die verdienen gewoon genoeg knaken hoor

want er zijn natuurlijk zo onwijs veel organisaties met zo'n exploitatie en zo'n omvang

Waarschuw beheerder
kijk ik zeg alleen dat het wat beter geregeld kan worden (Y)
Waarschuw beheerder
ik denk dat dat gewoon heel erg moeilijk is. Grote feesten zorgen voor een aantal nadelen. Op lowlands loop je ook 45 minuten van de ene naar de andere kant, kan je ook niet bij kleinere acts kijken als je te laat bent. In NL kende je ook het één richtingsverkeer, was ook niemand blij mee...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 mei 2008 om 10:22:
Een ander idee dat ik vorig jaar had is om de hal waar je binnenkomt, met de garderobe (ook al een ramp vorig jaar) om te bouwen tot main. Die hal is minimaal 2x zo groot als de andere hallen. Dan kunnen ze gewoon een kleinere zaal verbouwen tot binnenkomst hal. Bij Bassleader bijvoorbeeld kom je gewoon in de chill hal binnen ipv. van in die grote hal ernaast.

daaar zie ik ook wel wat in

die binnenkomst hal mag zoiezo geschrapt worden je hebt daarna nog een grote open ruimte en dan bij die garderobe die hal dat zou echt ideaaal zijn als main.

ik denk dat jij je evne moet aanmelden als organisator
Waarschuw beheerder
Vond vorig jaar echt bruut, je moet gewoon niet alles willen zien, dan loop je ook niet constant tegen volle zalen aan... of er gewoon op tijd heen gaan.

Vorig jaar uiteraard wat artiesten gemist die ik dit jaar, samen met n paar anderen wel weer zou willen zien:

Stephan Bodzin
Simian Mobile Disco
Boys Noize
Tiefschwarz
Ben Sims
Adam Beyer
The Subs
Moonbotica
Alex Smoke
Calvin Harris
Nôze
Pet Duo
Amok
Cari Lekibusch
Fairmont
James Holden
Dopplereffekt
Waarschuw beheerder
Andomat mag er ook nog wel bij :d
Waarschuw beheerder
donateur
dave clarke
boys noize
felix da housecat
Stephan Bodzin
marco bailey
monica electronica
SVEN VATH!!!
Waarschuw beheerder
Kyle Geiger lijkt me een goede

'outsider' begint al classic te worden
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Maar Awakenings een instapfeest? Het is een goed feest om mee te beginnen... maar Awakenings is gewoon techno voor gevorderden en de creme de la creme op technogebied.

Het is maar net wat je gewend bent.! :lol:
Waarschuw beheerder
2005 Tiga Weergaloos goed
Chtistian Smith Superb
Hawtin Great

2006 Hoogtepunt van Ilt ever
Soulwax Nite Versions

2007 ******** no comment.
2008 Afwachten tot 2009
Waarschuw beheerder
Daft Punk Chemical bros
Underworld Kraftwerk
Wat moet je op een gegeven moment nog weg zetten.

Zoveel verschillende wensen van mensen dat het onmogelijk is om iets weg te zetten wat iedereen aanspreekt.

Ik zou de tickets van Ilt €10
duurder maken. en daar minder bezoekers bij toelaten.
Qua line up..... alles gezien wat ik gezien wil hebben.
Op hun best of op hun slechtst.
Ilt bedankt voor de mooie momenten. Slechts drie jaar lang. :respect:

Waarschuw beheerder
ik sluit me volledig bij polkamatic aan, niceee

Waarschuw beheerder
Uitspraak van chiquito op maandag 12 mei 2008 om 15:42:

Uitspraak van chiquito op maandag 12 mei 2008 om 16:09:
ik denk dat dat gewoon heel erg moeilijk is. Grote feesten zorgen voor een aantal nadelen. Op lowlands loop je ook 45 minuten van de ene naar de andere kant, kan je ook niet bij kleinere acts kijken als je te laat bent. In NL kende je ook het één richtingsverkeer, was ook niemand blij mee...

Het is inderdaad moeilijk, niet onomgelijk.

Innercity was ook altijd een ramp, door het eenrichtingsverkeer maar Trance Energy is altijd wel weer goed geregeld. En dat jij zegt dat niemand het wel kan.

Shockers, Trance Energy, Bassleader (zelfde locatie als ILT) die kregen het ook voor elkaar.

Je moet niet denken in problemen maar in oplossingen:

Plattegrond Flanders Expo:
http://www.flandersexpo.be/en.organise_infrastructure.orb
http://www.flandersexpo.be/content_attachments/documents/flanders%20expo%20plan%20master.pdf

1. Maak van de grote hal de mainstage
2. Gebruik het frontbuilding als entree
of
3. Zet buiten tenten en lockerboxen en maak daar een entree
of
4. Gebruik via de vrachtwagenlaadplaatsen 1 van de 6 zalen als hoofdentree voor kluisjes en fouilleren
5. Middengedeelte blijft chill alleen nu zonder area en met in het midden alle horeca zodat je er rond omheen kunt lopen
6. Gooi de prijs omhoog zodat je meer leuke namen kunt halen (ILT is haalt het programma technisch niet meer bij andere feesten)
7. Verhoog de leeftijdsgrens van 16 naar 18 en handhaaf deze

Je krijgt dan dus de volgende indeling:

Hall 2, 4 en 6: zaal 1,2,3
Hall 1: chill zone
Hall 5: zaal 4
Hall 3 en 7: verbindingszalen main met rest van complex, 1 van deze twee is tevens de ingang met kluisjes
Hall 8: zaal 4, grote zaal, deze doet dienst als mainstage en wordt met de rest verbonden door zaal 3 en 7 met eenrichtingsverkeer

Je hebt dan vijf grote zalen, eventueel nog een klein podia in de de chill zone en in mijn ogen veel betere logistiek.

Met de bezoekersaantallen van vorig jaar zou dat gewoon moeten lukken.

En ik zeg ook ja tegen: Een editie met Hood, Mills, Bone, Counterpart, Redshape, Mr. G, Phase, Rachmad, Model 500, Chymera, Rennie Foster, Julien & Gonzague, Alan Oldham, Gary Martin, Ken Ishii, Stephen Brown Autechre Laurent Garnier en Marcel Detmann

Maximaal knallen. Ik hoop dat de organisatie hier meeleest en mijn adviezen in overweging neemt.

Anders wordt het dit jaar weer een drama.
Waarschuw beheerder
Sohus :D over nagedacht (Y)

Waarschuw beheerder
Klote locatie. Zalen die worden afgesloten. Slechte programmering. Veel klootjesvolk

exactly my opinion about ILT...

Waarschuw beheerder
Robert Hood! :D:D

benieuwd in welke zaal hij staat en wat daar aan namen bij gaat komen (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
THE FIRST NAMES

Underworld (LIVE) | Boys Noize | Richie Hawtin | Booka Shade (Live) | Digitalism | Pet Duo (Live) | Audion (Live) | Sebastian | Umek | Robert Hood | Crookers | Dj Murphy | Heartthrob (Live) | Busy P
Waarschuw beheerder
underworld en hood leuk! de rest niet boeiend en sowieso is ILT totaal NIET mijn ding
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Lennart! op maandag 11 augustus 2008 om 18:37:
sowieso is ILT totaal NIET mijn ding

Nee vorig jaar was voor mij echt de laatste keer...
Waarschuw beheerder
ik had er na 1x al genoeg van
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DK079 op maandag 11 augustus 2008 om 18:07:
THE FIRST NAMES

Underworld (LIVE) | Boys Noize | Richie Hawtin | Booka Shade (Live) | Digitalism | Pet Duo (Live) | Audion (Live) | Sebastian | Umek | Robert Hood | Crookers | Dj Murphy | Heartthrob (Live) | Busy P

Heartthrob & Richie (L)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DK079 op maandag 11 augustus 2008 om 18:07:
Robert Hood

heeft t toch nog nut gehad om 300x 5 detroit namen in te sturen (6)
Waarschuw beheerder
De eerste namen zien er goed uit!!

Ik ben er weer bij :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 14 juni 2008 om 17:55:
Marcel Detmann

dat vind ik een heel goed idee ;)
Artiest {SHOWLIST artist 45555, 71383, 25959}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fierljeppend Fabeldier op dinsdag 12 augustus 2008 om 00:20:
Crookers... :/

heele dikke electro die gasten..zeker een aanrader als je ze nog nooit gezien of gehoord hebt :)

voor de rest: Boys Noize

Richie Hawtin
Robert Hood
Umek
Live: Pet Duo
Live: Underworld

Nu al heeel vet (Y) benieuwd wat de rest wordt :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hijs bekend hoor >>

I LOVE TECHNO is proud to present this year's full line-up:

Underworld Live | Dave Clarke | Justice | Boys Noize | Richie Hawtin | Digitalism | Dj Rush | Booka Shade Live | Hot Chip Live | Felix Kröcher | Tocadisco | Pet Duo Live | Dr.Lektroluv | Magda | Sebastian | Umek | Crookers | Marco Carola | Robert Hood | Surkin | Frank Kvitta | Feadz | Audion Live | Brodinski | Heartthrob Live | Dusty Kid Live | Uffie | Dj Murphy | Troy Pierce | Birdy Nam Nam Live | Bloody Beetroots | Gaiser Live | Marcel Dettmann | Dj Mehdi | Marc Houle Live | Busy P | Kabale Und Liebe | Ed Rec Allstars | Matthew Hoag | La Riots | Pierre

indeling zaal en timetable is ook al bekend, zie www.ilovetechno.be, dat ga ik niet allemaal overtikken...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Poepzak op vrijdag 5 september 2008 om 22:19:
dat ga ik niet allemaal overtikken..

flauw zeg... kijk zelf wel weer ;)

Waarschuw beheerder
Tsja, wat zal ik van ILT zeggen, kwa organisatie nog never nooit zon puinhoop als vorig jaar meegemaakt...

Ik ga er geen 2 uur meer voor in de trein zitten iig, fuck it

Veels te verwend met Awakenings denk ;)

Voor de peepz die wel gaan : have fun en niet teveel dringen voor de deur he :P

Artiest {SHOWLIST artist 44863, 44989, 50803}
Waarschuw beheerder
Wat een ongeinspireerde bagger line-up. Het wordt met het jaar slechter daar. Vorig jaar had je tenminste nog twee zalen waar je als technoliefhebber je hart kon ophalen (ook minimaal als het mij vraagt), maar nu moet je het doen met 3 artiesten (Pierre, DC en Robert Hood).

Ik kom graag in de Flanders Expo, ik vind die chaos daar namelijk wel iets hebben, maar muzikaal heeft het me dit jaar helemaal niks te bieden en dus sla ik hem dit jaar over. Jammer maar helaas.

Waarschuw beheerder
donateur
jaja we hebben er zin in! we gaan beginnen! :D
Waarschuw beheerder
vind hem dus ook echt tegenvallen, geen inspirerende namen, al helemaal niet om helemaal naar gent te reizen, laatste keer zo tegengevallen, waar is vroeger gebleven :(

Waarschuw beheerder
Wat een zoutloze bagger line-up. Echt, het wordt met het jaar slechter. Blijkbaar lezen de Partyflock niet in België.

Nee voor mij geen I Love Techno meer. Kut organisatie en nu dus ook een kut line-up. Succes de mensen die wel gaan. "Zaal Volzet"
Waarschuw beheerder
crookers tocadisco underworld :) boys noize :respect: justice :)

Waarschuw beheerder
het is geen i love TECHNO meer :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 september 2008 om 10:56:
het is geen i love TECHNO meer

op zich niet erg met de namen die er nu staan is het ook een vet feest ;)

Waarschuw beheerder
niet erg nee, maar het doet z'n naam geen eer aan :)

en daarom voor de technoliefhebber geef ik vrijdag 14november een TECHNO feest in azotod de meern :cheer:

Line-up 14 November
Azotod (de meern)
entree 8euro

22:00 - 23:15 Mykaz (Electronation, Altitude 7)
23:15 - 00:30 Erik Heijting (Spacerijen, Rockit open Air)
00:30 - 01:45 Invite (Solid Grooves, In Qontrol)
01:45 - 03:00 Chandima (Pumpin Techno, Bass Traxx)
03:00 - 04:00 Tachini (live) (Dommelvallei, E-troit festival)
04:00 - 05:00 Martyro (Bass Traxx, The Chaos Theory)

https://partyflock.nl/party/133438:Line_up
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
totaal geen vernieuwende line up! wel tof dat Kabale und Liebe op ILT staat btw.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 september 2008 om 12:06:
04:00 - 05:00 Martyro (Bass Traxx, The Chaos Theory)

hardtechno ramme 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Subculture op maandag 8 september 2008 om 14:31:
totaal geen vernieuwende line up! wel tof dat Kabale und Liebe op ILT staat btw.

Dat kun je wel verwachten bij zo'n groot evenement denk ik :)

Jammer dat sommige mensen zich, als ze eenmaal uit de periode van '18-jarige die elk feest leuk vind'-tijd zijn, veeeeeeeel te goed voelen voor dit soort feesten en alleen maar lopen te zeiken en te klagen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 september 2008 om 17:49:
Jammer dat sommige mensen zich, als ze eenmaal uit de periode van '18-jarige die elk feest leuk vind'-tijd zijn, veeeeeeeel te goed voelen voor dit soort feesten en alleen maar lopen te zeiken en te klagen.

zeker waar..er zijn zat dj's die lekkere platen draaien..en deze line up is een voorbeeld daarvan..

Wat mindere namen maakt echt geen ruk uit en kunnen ook zeker wel knallen..vaker nog harder dan 'toppers'

--> Zeker aanwezig (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van tabeee op maandag 8 september 2008 om 18:14:
Wat mindere namen maakt echt geen ruk uit en kunnen ook zeker wel knallen..vaker nog harder dan 'toppers'

:yes: die willen nog echt, kijk maar naar een dave clarke :) vroeger had ie er echt zin in kijk maar een filmpje van perfection ;) zulke shit doet ie nu echt niet meer, zelfde als jeff mills

Waarschuw beheerder

Wat een onzin. I Love Techno was altijd een toonaangevend feest met veel headliners en legendarische optredens. Niet voor niks zijn op ILT tussen 1998 en 2001 zoveel klassieke livesets opgenomen en dan zijn er ook nog genoeg die nooit zijn uitgezonden. De laatste jaren wordt het steeds minder techno en steeds meer house, minimal en electro waardoor ze de naam ook beter kunnen veranderen in I Love Techno. Dave Clarke is leuk maar het haalt het niet bij de line-ups van weleer.

Ik vind het niet matig maar gewoon bar slecht. Een definitieve no-go terwijl ik toch al vaak geweest ben.

En ja een slecht georganiseerd feest met veel rijen, lang wachten, 13 jarige kleuters die compleet van de kaart zijn en de standaard "zaal volzet". Nee, voor mij niet meer.

Ik had op een Detroit zaal gehoopt maar Robert Hood staat gewoon tussen de rest geprogrammeerd. De RED room is nog wel ok maar die is gewoon heel de avond volzet en overbevolkt. Orange en Blue hebben gewoon echt niks meer met techno te maken.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dat kun je wel verwachten bij zo'n groot evenement denk ik

ben ik niet met je eens, er zijn zeker voorbeelden van grote feesten / festivals, die elk jaar toch weer vernieuwend zijn!

Uitspraak van tabeee op maandag 8 september 2008 om 18:14:

ik verwacht ook echt niet dat er alleen maar grote bekende namen op ILT staan, maar vernieuwing zou wel leuk zijn, er staat de laatste jaren al zo'n beetje vast wie er in de line up staan; Digitalism, Dave Clarke, Dr. Lektroluv, Justice, Boys Noize, Underworld, Pet Duo..

ik had liever, Laurent Garnier, Karotte, Stephan Bodzin, John Tejada, Stacey Pullen, Gui Boratto, Erol Alkan, of Derrick May gezien, mja dat zit er dit jaar niet in..

die Yellow Room lijkt me wel tof btw.
Waarschuw beheerder
wat een kut lineup! k ben er 1x geweest en vond het meteen kut!
slecht georganiseerd idd..

maja de lineups worden met het jaar kutter :/
Waarschuw beheerder
Geen techno op ILT...

Verrassend :/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
wow dikke negativiteit hier :o
zou bijna niet meer willen gaan :o
hehe maar word eerste keer voor mij en heb er zkr zin in :)
beetje jammer van de leeftijd grens (A)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Vogelnestje op maandag 15 september 2008 om 23:36:
wow dikke negativiteit hier
zou bijna niet meer willen gaan

Laat je niet misleiden!!!!!

De lokatie is best kut, vooral bij de ingangen van de zalen veel verstoppingen, maar dat heeft vorig jaar de pret niet gedrukt. Ik heb me echt prima vermaakt en de sfeer is echt mega-vet. Oh ja en de muziek. Als je niet elke 3 maanden op een techno-feest te bekennen bent kan het best vernieuwend zijn haha. Maar ja, als je 6 keer per jaar de grotere techno-feestjes afstruind, snap ik dat de line-up niet vernieuwend is. En als je iemand bent die snel roept: Vroeger was alles beter, waren de mensen leuker etc dan moet je vooral niet gaan, want dat lees ik hier erg veel terug.
Zelf ga ik niet zo vaak naar techno feestjes en ik heb er ook geen idee van hoe het 'vroeger' was, dus voor mij was het echt super vet allemaal.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 september 2008 om 11:39:
idee van hoe het 'vroeger' was

iig de muziek beter :p
Waarschuw beheerder
lees hier inderdaad alleen maar negatieve dingen bijna :lol:

wel veel gehoord ook van bekenden over de locatie dat het kut is om van de ene zaal naar de ander te komen, maar wordt voor mij de eerste ILT, en ben er erg benieuwd naar.. ik heb er iig wel zin in :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 september 2008 om 18:41:
die willen nog echt, kijk maar naar een dave clarke

tuuurlijk..ik had het ook niet over iedereen ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van tabeee op maandag 22 september 2008 om 13:54:
tuuurlijk..ik had het ook niet over iedereen

ik zeg juist, dat ook hij niet meer zo'n zin had als vroeger ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 september 2008 om 14:02:
ik zeg juist, dat ook hij niet meer zo'n zin had als vroeger

ohh bleehh..
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 september 2008 om 18:41:
zulke shit doet ie nu echt niet meer

ik ken niet lezen..excuses 8)

:bier:

Waarschuw beheerder

hier doel ik op :kwijl:
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
ben blij dat ik hier niet heen hoef :D

Waarschuw beheerder
hahaha sjonge jonge, wat kunnen mensen hier een feest de grond in trappen zeg. over smaak valt niet te twisten bois. jem ag je mening uitten maar beetje nuance is wel vereist :) groetjes.
Waarschuw beheerder
dat was al genuanceerd he..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Poelen op maandag 22 september 2008 om 07:40:
lees hier inderdaad alleen maar negatieve dingen bijna :lol:

Laat lekker gaan, ieder zijn ding, de een houdt van Minimal de ander van stevig, als je weet welke dj's je wilt zien
zorg gewoon dat je op tijd in de zaal bent, het kan een teleurstelling zijn als je voor een 'dichte deur' staat.

Wij NL'ers hebben gauw de neiging om een feest de grond in te trappen, wij zijn nu eenmaal erg verwend en denken
alles beter te weten.

Als ik zou gaan, ben nog aan het twijfelen dan wordt het voor mij Green en misschien even hoppen naar Red.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Frinzy op dinsdag 23 september 2008 om 15:12:
Wij NL'ers hebben gauw de neiging om een feest de grond in te trappen, wij zijn nu eenmaal erg verwend en denken
alles beter te weten.

Idd :)
Waarschuw beheerder
Line up is vet, woon er bijna naast maar geloof me ik ga nooit meer,
Feest is al jaren verziekt door:

a) bepaald soort mensen dat denkt daar de bink uit te hangen
b) franstalige belgen die constant sigareten of drugs van je willen hebben

en C de belangrijkste

Als het druk is en je moet pissen kom je de zaal niet meer in, zie je zo een kut bordje hangen met VOLZET

Nou succes als je gaat, mij ga je er niet meer zien
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Psycho joor op dinsdag 23 september 2008 om 19:37:
a) bepaald soort mensen dat denkt daar de bink uit te hangen
b ) franstalige belgen die constant sigareten of drugs van je willen hebben

oplossing: geen aandacht aan schenken

en C de belangrijkste

Als het druk is en je moet pissen kom je de zaal niet meer in, zie je zo een kut bordje hangen met VOLZET

gewoon tegen de bar aan...8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van tabeee op woensdag 24 september 2008 om 00:06:
gewoon tegen de bar aan...

het is geen thunderdome :x
Waarschuw beheerder
Uitspraak van tabeee op woensdag 24 september 2008 om 00:06:
gewoon tegen de bar aan...

haha ik heb toevallig nog een foto dat ik op ILT idd maar schuin achter de bar aan het zeiken was :)

dat pissen niet te doen daar, uur lopen.. terugkomen en vervolgens er niet meer inkomen..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 september 2008 om 00:08:
het is geen thunderdome

Waarschuw beheerder
franstalige belgen die constant sigareten of drugs van je willen hebben

of kut italiaanen, of ze willen bellen. wat een stelletje schooiers trekt dat feest aan. wel zonde
Waarschuw beheerder
Als het druk is en je moet pissen kom je de zaal niet meer in, zie je zo een kut bordje hangen met VOL

Weet het niet hoor maar volgens mij heeft elke zaal zijn eigen toiletten.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 september 2008 om 02:54:
of kut italiaanen, of ze willen bellen. wat een stelletje schooiers trekt dat feest aan

Niet voor iedereen is het makkelijk om drugs te regelen en schooiers heb je overal, gewoon negeren.

Feesten in het buitenland is nu eenmaal anders dan in NL, daar leg ik mij gewoon bij neer.
Het heeft geen zin om alles met NL te vergelijken.
Waarschuw beheerder
donateur
Damn! Wat moeten we nog lang wachten:nocheer: heb er echt onwijs veel zin in:cheeR:
Waarschuw beheerder
Gaat vet worden I Love Techno

Heb er zin inn

Waarschuw beheerder
Het heeft er niks mee te maken dat vroeger alles beter was, het gaat om goed programmeren. En het gaat erom dat het feest I Love Techno heet en geen Innercity of Tomorrowland indoor.

Maar hier mijn "I Love Techno 2008" programmering zoals ik deze zou doen.

RED (aanpassingen)

White Noise contest winner
Marcel Dettman
Underwold (Live)
Joris Voorn
Technasia
Dave Clarke
Dualtek (Live)

GREEN (kleine aanpassing)

Matthew Hoag
The Advent Vs. Industriyalizer
Krocher
Murphy
Rush
Pet Duo
Frankie Kvitta

BLUE

Elektrabel
Pacou
Claude Young
Counterpart (live)
Jeff Mills
Robert Hood

YELLOW (niks aan room veranderd)

Kable Und Liebe
Marco Carola
Contakt (Live):
Richie Hawtin, Magda, Troy Pierce, Gaiser, Marc Houle

ORANGE

Rino Cerrone
Alex Under
Pratap
Ben Sims
Cristian Varela
Eric Sneo

Zaal Orange & Blue horen gewoon niet op I Love Techno thuis. Het is nu gewoon een belgische variant van Innercity. En aan goede artiesten op dit moment echt geen gebrek.

Met een paar kleine aanpassingen is I Love Techno weer I Love Techno met een hoofdletter T.
Waarschuw beheerder
donateur
tietje & mietje on tour aanwezig (L)

Waarschuw beheerder
wie wil er samen een bus huren om vanuit regio utrecht te gaan?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 september 2008 om 15:22:
wie wil er samen een bus huren om vanuit regio utrecht te gaan?

Waarom ga je niet met de bus van Partynight.nl
Heerlen is op vele verzoek als opstapplaats toegevoegd, volgens hun website zit Utrecht erbij.

Ben vorig jaar met hun geweest, busreis + ticket en als ik mij niet vergis hadden ze ook een opstapplaats in Utrecht.

Even een mailtje sturen en je weet het zo, kan je altijd zelf nog een bus regelen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
zin in :cheeR:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Frinzy op dinsdag 30 september 2008 om 17:10:
Ben vorig jaar met hun geweest, busreis + ticket en als ik mij niet vergis hadden ze ook een opstapplaats in Utrecht.

klopt :jaja: vertrekt om 16.20 uur als het goed is

vraagje:
weet er iemand een hotel in gent, niet te duur (rond de 120 euro voor een tweepersoonskamer) waar je de volgende dag niet om 11 of 12 uur 's ochtends moet uitchecken.. willen namelijk wel kunnen slapen tot 's middags ergens.. :D
(en ja, ik weet wat er in het promobericht staat van travel2dance.nl maar ik vraag me af of er ook nog andere opties zijn;) )
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van I (L) keiharde teringherrie op donderdag 2 oktober 2008 om 14:56:
maar ik vraag me af of er ook nog andere opties zijn;) )

Het beste is even googlen denk dat de homepage van Gent de beste optie is.

Je moet dat aan het hotel vragen een late check-out is niet standaard, niet alle hotels willen dat, het kost je zowieso extra.
Waarschuw beheerder
Iemand enig idee of ze serieus iedereen op ID checken?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Shawtyinvaders op donderdag 2 oktober 2008 om 17:33:

Tuurlijk niet. Ik ben iig nog nooit gecontroleerd. Dat zou allemaal nog meer tijd kosten. Vorig jaar ong een uur in de rij gestaan ofzo en toen werd ik alleen geaaid door de security.

En het is voor 16 jaar en ouder. Dus denk dat je alleen gecontroleerd wordt als je er uitziet als 11 (Y)

Waarschuw beheerder

vraag me af of ze uberhaupt wel ergens op controleren bij I Love Techno :lol:
Waarschuw beheerder
Tickets weer binnen.

Vorig jaar riep ook ik dat I Love Techno '07 mijn laatste keer was. Toch gaan we weer.

Als je op tijd gaat heb je een leuk feestje.

De toiletten blijven drama.
En NIET elke zaal heeft er eentje.

Ik kn je wel vertelen dat als de deejays goed draaien je kan surfen op de uitbundige energie die er hangt. Zo ongelofelijk goed kan de sfeer zijn.
Waarschuw beheerder
Voor mij waren Ilt '05 +'06
de feesten van het jaar. Muzikaal en qua sfeer.

Met sets van Hawtin, 2many Dj's, soulwax nite versions, Tiga, Matco Bailey helemaal geweldig.

Om af te knallen in de groene zaal. Tot we echt leeg waren.
Vorig jaar slecht geluid.
Te druk bij aankomst, en pendelbussen.

Waarschuw beheerder
Dramatisch dieptepunt.... de compilatie van I Love ELECTRO 2008 gemixed door Boys Noize...

1. DMX Krew - White Noise Black Hole 1:30
2. Proxy - Raven + Boys Noize feat. I-Robots - Frau (Acapella) 4:21
3. Jan Driver - Rat Alert 2:59
4. ZZT - The Worm (Original Munich Version) 2:55
5. Poni Hoax - Hypercommunication (Alter Ego Remix) 4:47
6. Steve Rachmad - Bot 2:52
7. Soundhack - Devils Run 2:36
8. Popof - Electric Circus + D.I.M. - Is You (Acapella) 6:56
9. MMM - Lets Git It On 2:02
10.MMM - Nous Sommes MMM (Live Version) 1:43
11.Bingo Players - Get Up (Diplo Remix) 1:43
12.Mr. Oizo - Positif 2:09
13.Les Petits Pilous - Wake Up 3:00
14.Mixhell - Highly Explicit (Brodinski Remix) 3:01
15.Alter Ego - Jolly Joker (Dj Kozes Nuttich Styler Remix) 2:54
16.Patrice Baumel - Roar 3:18
17.Len Faki - Death By House 6:30
18.The Subs - Papillon (Brodinski Remix) 6:11
19.Zeus - Zeus 4:15
20.Joey Beltram - Game Form 1:57
21.Boys Noize - My Head (Para One Remix) 6:01
22.Errorsmith - In A Sweat (Live Version) 3:57

Ongelofelijk dit. En dat na 2 gruwelijke compilaties door Ortin Cam en Dave Clarke. I Love Techno is net de titanic die ten onder gaat.

Schande voor de techno scene.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 5 oktober 2008 om 17:01:
Dramatisch dieptepunt.... de compilatie van I Love ELECTRO 2008 gemixed door Boys Noize...

heel sneu inderdaad :no:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Techno Dr op donderdag 2 oktober 2008 om 20:47:
En NIET elke zaal heeft er eentje.

Dan had ik mazzel dat de Green room of was het de Red (vorig jaar) een eigen toiletgroep had.
Waarschuw beheerder
Weet iemand tot hoe laat het duurt? Ik word er niet echt wijs uit maar volgens mij duurt t tot een uurtje of 5/6??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Skunk'd op maandag 6 oktober 2008 om 23:02:
Ik word er niet echt wijs uit maar volgens mij duurt t tot een uurtje of 5/6??

19.00-06.00 uur
Waarschuw beheerder
OMG die cd :/

Lekkere muziek hoor, maar inderdaad meer elektro dan techno. Heb VEEEEEEEELLLL betere cd's van deze serie gehad :yes:

Artiest {SHOWLIST artist 139692, 27893}
Waarschuw beheerder
Dat VOLZET is niet altijd helemaal 'waar', heb ik ondekt na 5 keer ILT.
Het is een instrument wat ingezet wordt als crowdcontroller, zodat 'de meeste mensen'
het niet eens proberen...
...als ik mijn 8 gratis waterbekertjes had gehaald in de grote hal,
kon ik gewoon binnen in zalen waar volzet boven stond,
en door die hekjes binnendruppelen.

Behalve als ze de zaal echt dicht doen (bij prodigy was dat het geval)
is dat niet mogelijk.

Heb het idee dat veel nederlanders heel de tijd rondlopen te dwalen,
net als op extrema of elders. Als je dan vraagt wat ze gezien hebben,
komen ze er achter dat ze nergens echt gestaan hebben. Tja, dan ga je je wel ergeren aan
drukte/rijen/volle zalen/etc.
Mijn tip voor I love techno is KIEZEN! maak uw keuze ruim van te voren,
altijd echt een leuke nacht gehad!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 oktober 2008 om 12:26:
door die hekjes binnendruppelen.

Vorig jaar mijn eerste ILT.
Dat was mij ook opgevallen, zag toen mensen voor de zaal staan ben er langs gegaan en naar binnen gelopen,
de security zei er niets van, begreep dus ook niet waarom de mensen buiten bleven staan.

(bij prodigy was dat het geval)

Zullen zij bij Underworld ook wel doen.

Heb het idee dat veel nederlanders heel de tijd rondlopen te dwalen,

Kan wel een beetje kloppen, zij willen graag alles zien en horen.

KIEZEN! maak uw keuze ruim van te voren,

Ben ik mee eens.

Vond trouwens de drukte in de zalen reuze meevallen, heb het toch wel eens drukker meegemaakt.
Waarschuw beheerder
Mijn tip voor I love techno is KIEZEN! maak uw keuze ruim van te voren,
altijd echt een leuke nacht gehad!

Volledig mee eens! Je moet niet van elke DJ een half uurtje willen zien. Kies op voorhand een aantal namen uit die je wilt zien en waarbij je maximaal 2 of 3 keer van hal moet veranderen, dan heb je een topfeest :)

Waarschuw beheerder
Zuurstof is ook belangrijk.

Je kan honderdduizend excuses verzinnen maar ze moeten gewoon minder mensen toelaten. Ze gaan kapot onder hun eigen succes en hebzucht.

Neem Innercity... jaar in jaar uit uitverkocht. In 2004 was het opeens klaar en nu bestaat het concept niet meer. Dat feest werd ook elk jaar groter. Er kwam een urban zaal en twee jaar later was het dood. I Love Techno is hard op weg om hetzelfde te gaan presteren. Dit jaar al 2 zalen electro (Fuck off met electro op een techno feest), 1 minimal zaal, 1 half minimal half techno zaal en 1 hardtechno zaal. En goed kiezen van te voren dat zal best maar zelfs dan moet je nog steeds veel van zaal wisselen omdat er niet echt structuur in de programmering zit.

Mensen die al 5 - 10 jaar naar I Love Techno gaan weten hoe het is geweest en het is gewoon een neerwaartse spiraal. Het wordt elk jaar slechter. En dat is echt zeer spijtig.

Ik ging elk jaar voor de muziek maar daar hoef je het dit jaar ook niet meer voor te doen.
Waarschuw beheerder
pfoe pfoe wat een gezeik 2006 was minder maar 2007 heb ik me echt superrrr vermaakt keihard geknald heerlijk oerwoud daarbinnen!

Waarschuw beheerder
Pfoe wat een negatieve verhalen hier...
Maar het interesseert me niets!

Ik ga stuk op dit feest. van 23:30 - 6:00 non stop
Underworld
Boys Noize
Justice
Sebastian

Yeah en hier ga ik op hopen, en zeker doen:
Uitspraak van Vogelnestje op donderdag 2 oktober 2008 om 23:29:
Ik kn je wel vertelen dat als de deejays goed draaien je kan surfen op de uitbundige energie die er hangt. Zo ongelofelijk goed kan de sfeer zijn.

ZIN!

Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 oktober 2008 om 18:18:

vraag me af of ze uberhaupt wel ergens op controleren bij I Love Techno :lol:

Op polsslag stikte het van de kinderen van hooguit 13/14 :S Heb meerdere keren een kind omver gelopen/gedanst omdat ik die niet gezien had. Ook kon je daar gewoon met een rugzak op naar binnenlopen. Hoe het in Gent is zou ik alleen nog niet weten.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 oktober 2008 om 11:27:
Hoe het in Gent is zou ik alleen nog niet weten

zelfde.. plus dat ze totaal niet controleren op drogasssss. Die 15 jarige meisjes liggen rond 12 uur savonds (met een groep van 20) al nokkie tegen een hek aan (Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
haha... je ziet ze letterlijk voor je neus omvallen. Mensen die in een hoek staan te pissen terwijl 30 cm ernaast iemand out ligt te wezen...

Als je de muziek niets vindt, gewoon beetje aapjes gaan kijken daar! :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van chiquito op donderdag 9 oktober 2008 om 12:59:
Als je de muziek niets vindt,

Moet je er niet naartoe gaan...

Waarom gaan er altijd zo veel mensen naar een feest, terwijl ze de muziek niet leuk vinden.
Een beetje stil staan en geïrriteerd lopen doen als ze worden aangestoten o.i.d.

:nee:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
YEUUUHHHH weer een papegaai die een PF account heeft aangemaakt sinds 3 maanden en weer een cliché uitspraak kopieert.
Artiest Renoiser
Waarschuw beheerder
Uitspraak van chiquito op donderdag 9 oktober 2008 om 13:25:
YEUUUHHHH weer een papegaai die een PF account heeft aangemaakt sinds 3 maanden en weer een cliché uitspraak kopieert.

Maar wel gelijk hebben... ;)

Jij hebt je PF ook nog maar 3 jaar ;)
Waarschuw beheerder
gast. Ik maak een opmerking over het ongelooflijk wappe publiek dat daar loopt en dat je af en toe je ogen uitkijkt om wat er gebeurt... gaat mr wijsneus een cliché erin gooien en 6 woordjes citeren...

maar als je je irriteert aan stilstaande mensen, ga gewoon vooraan staan en kijk vooral niet om (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 september 2008 om 11:22:
hier doel ik op

Geweldig, vooral hoe cool ie de camera inkijkt. Alsof ie een boterham met pindakaas aan het maken is
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van chiquito op donderdag 9 oktober 2008 om 12:59:
Als je de muziek niets vindt, gewoon beetje aapjes gaan kijken daar!

haha klopt

heb ik vorig jaar gedaan, uurtje bij de ingang van de EHBO gestaan, meest bizarre gevallen voorbij zien komen :lol:

om de 10 minuten een brancard
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 oktober 2008 om 18:06:
(Fuck off met electro op een techno feest),

Toch hoort electro blijkbaar in het hokje techno, op het Awakefest is er ook een electrotent aanwezig.
Heb zelf niets met electro.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 oktober 2008 om 18:06:
Mensen die al 5 - 10 jaar naar I Love Techno gaan weten hoe het is geweest

Geldt dat niet voor alle grote feesten, bijv. Awakenings in de gashouder?
Muziek veranderd in de jaren, vroeger werd er steviger gedraaid dan nu, wil niet zeggen dat het slechter is geworden maar
gewoon anders.

Als ik aapjes wil zien dan ga ik liever naar de dierentuin :)
Waarschuw beheerder
Lekker in de rij staan tussen de 16-jarige peeps :woep:

Bovendien kunnen ze het beter tegenwoordig I love mnml noemen :/
Waarschuw beheerder
piep piep piep moe word je er van

Waarschuw beheerder
kan t niet laten

ga toch maar ff kijken

Booka Shade, Clarke, Hood

ik vermaak me wel

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Frinzy op donderdag 9 oktober 2008 om 15:27:
Toch hoort electro blijkbaar in het hokje techno, op het Awakefest is er ook een electrotent aanwezig.
Heb zelf niets met electro.

Welke dan? Ik ben die tent niet tegengekomen dit jaar hoor. Twee mainstages waarvan 1 half minimal half techno, 1 mainstage minimal, een Drumcode tent, een Detroit tent en een Hardtechno/Schranz tent. Waar is jouw electro tent?

Get your facts straight.

Uitspraak van Frinzy op donderdag 9 oktober 2008 om 15:27:
Geldt dat niet voor alle grote feesten, bijv. Awakenings in de gashouder?
Muziek veranderd in de jaren, vroeger werd er steviger gedraaid dan nu, wil niet zeggen dat het slechter is geworden maar
gewoon anders.

In de Gashouder heb ik de afgelopen twee jaar ondanks de mindere kwaliteit nog veel vette edities meegemaakt. 25-11-2006, 24-11-2007 (Jappen), 28-09-2009 (Detroit met Mills) en 23-03-2008 (Detroit met Carl Craig). Ook de outdoor edities zijn stuk voor stuk een groot succes geweest. I Love Techno was de laatste goede editie in 2004, maar die was vergeleken met 2000/2001/2002 ook nog minder eigenlijk.

En dan hebben we het nog niet eens over de legendarische Shockers en Teqnology feesten waar het kei hard los ging.

Ik heb echt niks tegen I Love Techno maar de kwaliteit zakt ieder jaar verder in. En dat is gewoon spijtig.
Waarschuw beheerder
Zal mn eerste grote techno feest worden, kijken of het wat is :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thomderanged op donderdag 9 oktober 2008 om 20:56:
Zal mn eerste grote techno feest worden, kijken of het wat is

idd ! toch maar eens even mijn "horizon verbreeden" :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mr. Thompson op dinsdag 7 oktober 2008 om 17:09:
Heb VEEEEEEEELLLL betere cd's van deze serie gehad

Laat ik zeggen dat ik de CD's van 2001 tot 2004 toch de beste vond. Laat ik het zo zeggen dat ik nog vaak terugdenk aan de ILT van 2001, 2002 en 2003. Naar mijn mening toch de mooisten. Standaar de livesets van toen
op de ipod staan. Umek, Carl Cox, Dave Clarke (2001 meesterlijke set!!!), Marco bailey, Psychogene..
Ben eigenlijk meer in die tijd blijven hangen denk ik...

Maar dit jaar gewoon aanwezig bij ILT. Er zal toch wel ergens in een van de zalen, goeie techno uit de boxen knallen... :)
Waarschuw beheerder
crookers @ rush echt vette set ben benieuwd hoe ze op i love techno zijn
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 oktober 2008 om 18:19:
Ik ben die tent niet tegengekomen dit jaar hoor.

Sohus niet zo pinnig doen, aangezien electro niet mijn ding is ga ik er ook niet op zoek, veronderstelde
gewoon dat deze er dit jaar ook weer bij was, persoonlijk vind ik electro niet bij techno horen.

Blijkbaar hebben andere mensen daar een andere mening over.

Ik kan niet oordelen over ILT van een paar jaar geleden, wat ik ermee wil zeggen dat muziek veranderd en ook
de stijl van dj's, wat niet altijd voor de fans leuk is.
Omdat wat de dj's draaien niet je smaak is wil toch niet betekenen dat de kwaliteit er dan minder op geworden is.

De laatste Detroit editie vond ik de vrijdag het best die van zaterdag wil ik zowat in slaap, terwijl andere het
weer helemaal super vonden, dat hou je altijd.

Het blijft smaken verschillen en ieder zijn keus of hij/zij gaat of niet, de een is enthousiast en de andere boort het met de negatieve opmerkingen de grond in.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Frinzy op vrijdag 10 oktober 2008 om 16:05:
wat ik ermee wil zeggen dat muziek veranderd en ook
de stijl van dj's, wat niet altijd voor de fans leuk is.

dat betekend tijd voor nieuw talent, die nog ''echt'' willen :)

Waarschuw beheerder
Precies.

En als je artiesten niet meer boekt gaan ze vanzelf wel wat anders draaien. Vraag/aanbod marktwerking.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 september 2008 om 11:38:
Maar hier mijn "I Love Techno 2008" programmering zoals ik deze zou doen.

Met deze line-up zou ik dus wel gaan :respect:

De minimal namen die er nu staan, zie ik over 2 weken al. Waar is de echte techno gebleven???? Zo heet het feest toch ook :nocheer: ik zie alleen wat detroit namen en wat schranz takkeherrie staan. Draait er op dit feest wel iemand rollende techno, op misschien een Dave Clarke na?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van R. Manhouse op zaterdag 11 oktober 2008 om 09:58:
Draait er op dit feest wel iemand rollende techno, op misschien een Dave Clarke na?

Umek!?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Timb op zaterdag 11 oktober 2008 om 12:12:
Umek!?

Hoe kan ik die nou over het hoofd zien? Tja, dat zijn er dan twee.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van R. Manhouse op zaterdag 11 oktober 2008 om 12:19:
Tja, dat zijn er dan twee.

Umek draait tegenwoordig minimal :nocheer:

maar aangezien hij in een hardtechno zaal staat denk ik wel dat hij gaat rollen en pompen, hij moet wel
Waarschuw beheerder
eeehhh...ROBERT HOOD!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van chiquito op zaterdag 11 oktober 2008 om 13:44:
ROBERT HOOD!!!

Is ook vet, maar valt onder detroit
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Draait er op dit feest wel iemand rollende techno

Uitspraak van R. Manhouse op zaterdag 11 oktober 2008 om 14:34:
Is ook vet, maar valt onder detroit

ow shit....detroit is natuurlijk per definitie geen rollende techno ofzo? :S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van chiquito op zaterdag 11 oktober 2008 om 15:25:
ow shit....detroit is natuurlijk per definitie geen rollende techno ofzo?

:lol: detroit kan rollen als een malle :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van chiquito op zaterdag 11 oktober 2008 om 15:25:
ow shit....detroit is natuurlijk per definitie geen rollende techno ofzo?

Je hebt gelijk, ipv rollend had ik het funky moeten noemen.
Waarschuw beheerder
ow shit....detroit is natuurlijk per definitie geen funky techno dan.... :S
Waarschuw beheerder
Het valt niet onder de noemer funky techno
Waarschuw beheerder
en dat is besloten door?

daarnaast is Dave Clarke natuurlijk heel erg funky techno...
Artiest {SHOWLIST artist 58712, 46661}
Waarschuw beheerder
Ach iedereen interperteert het weer net anders
Oscar Mulero zou ook niet misstaan

Waarschuw beheerder
Uitspraak van TeCHNoHoLiC_79 op donderdag 9 oktober 2008 om 23:28:
Laat ik zeggen dat ik de CD's van 2001 tot 2004 toch de beste vond

I Love Techno 10 is echt een helden CD! (Volgens mij is die vanf 2000) Denk zelfs de beste mix-CD die ik ooit gekocht heb...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 11 oktober 2008 om 20:46:
I Love Techno 10 is echt een helden CD!

Volgens mij was dat die met Green velvet, Answering Machine ofniet?

idd een super cd!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
klopt :)
Waarschuw beheerder
Waarom de naam van het feest niet veranderen??Een beetje electro op zijn tijd is niks mis mee, maar je wordt er tegenwoordig mee doodgegooid!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ..PG:: op zondag 12 oktober 2008 om 12:57:
Waarom de naam van het feest niet veranderen??

last van een kater?

Waarschuw beheerder
Waren er de voorgaande edities strenge controlles?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zondag 12 oktober 2008 om 15:58:
Waren er de voorgaande edities strenge controlles?

mensen met groene maskers werden niet binnen gelaten..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Timb op zondag 12 oktober 2008 om 18:30:
mensen met groene maskers werden niet binnen gelaten..

Ik zal hem thuis laten(Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van chiquito op zaterdag 11 oktober 2008 om 20:17:
en dat is besloten door?

haha laat 'm lullen man, hij heeft er blijkbaar geen kaas van gegeten ;)
Waarschuw beheerder
Dat VOLZET is niet altijd helemaal 'waar', heb ik ondekt na 5 keer ILT.
Het is een instrument wat ingezet wordt als crowdcontroller, zodat 'de meeste mensen'
het niet eens proberen...

klopt.
heb nog nooit een zaal niet binnen kunnen gaan, de zalen zijn nooit volzet ook al staat het aangegeven dus waarom dat jullie altijd zagen en klagen hierover weet ik totaal niet

Waarschuw beheerder
Waar is de echte techno gebleven????

Techno is wel iets meer dan de stoomtrein (denk aan awakenings > dj Rush van 04:00 tot 06:00) ofzo...
Leuk dat die sound opgeslagen zit in heel wat hoofdjes als 'techno', of 'echte' techno,
echter is het spectrum 'techno' een stuk breder dan dat alleen. Niet dat ik het allemaal goed vind, maar je kan de naam techno gewoon niet claimen voor dat stukje 'stoomtrein-techno'.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Kaartje is binnen!

Woehoe! :cheer:

Waarschuw beheerder
Dat wordt ECHT SUPER :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
wie heeft hier nog meer genoekt via partynight?

en hoe zit dat met kaartjes e.d. heb wel een bevestigingsbrief gehad
maar is dat voldoende?

Waarschuw beheerder
aanwezig :) gaat zat feestje worden! :d
hopelijk draait rush en frank kvitta hard!
jammer genoeg geen line-up zoals vorig jaar met sven wittekind en remus maarja :d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 oktober 2008 om 20:38:

wat denk je zelf?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bramble op woensdag 29 oktober 2008 om 20:48:
Uitspraak van Glenne op woensdag 29 oktober 2008 om 20:38:

wat denk je zelf?

nou die gasten draaien tegenwoordig ook mnml..... ga ik toch liever ragge op kabale und liebe!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik zie nu pas z'n avatar, stom van me :loser:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dufrain op woensdag 29 oktober 2008 om 21:41:
ga ik toch liever ragge op kabale und liebe!!

raggen op kabale und liebe, daar klopt iets niet...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Twenty-Eight op donderdag 30 oktober 2008 om 11:33:
raggen op kabale und liebe, daar klopt iets niet...

nogmaals: :loser:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mary Cherry :[ op woensdag 29 oktober 2008 om 19:14:
en hoe zit dat met kaartjes e.d. heb wel een bevestigingsbrief gehad
maar is dat voldoende?

Ben vorig jaar met partynight naar ILT geweest, die bevestigings brief moet je wel meenemen en je kaartje krijg je
in de bus en onthoud wel het nummer van de bus is wel zo makkelijk, anders zit je straks in de verkeerde bus terug.

Helaas, ga ik dit keer niet mee.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Frinzy op donderdag 30 oktober 2008 om 13:52:
Ben vorig jaar met partynight naar ILT geweest, die bevestigings brief moet je wel meenemen en je kaartje krijg je
in de bus en onthoud wel het nummer van de bus is wel zo makkelijk, anders zit je straks in de verkeerde bus terug.

thanx (L)
Waarschuw beheerder
Dat vroeg ik me ook al af.. Bedankt voor de tip :D
Waarschuw beheerder
Zijn er nog mensen die vervoer willen! Heb nog een aantal plaatsen
vertrekplaats: Sint anthonis (noord brabant) kosten: 25 euros.
Heb plaatsen over omdat sommige motherfocker nog geen kaartje hebben, nu is het uitverkocht!

Mail me : ikke_boy11@hotmail.com
Waarschuw beheerder
Ik ben nog op zoek naar 1 kaartje. Mocht je iemand kenner die er een over heeft (mensen die niet meer kunnen oid), dan hoor ik het graag via een pb'tje!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 oktober 2008 om 16:10:
dat betekend tijd voor nieuw talent, die nog ''echt'' willen

Volgend jaar Popof (y)
Waarschuw beheerder
Was't nou maar volgende week :/

Waarschuw beheerder
Double-U-Jay wint talent contest van White Noise. En terecht!

Die mag dus een zaal gaan openen.

Gefelilciteerd W! Volgende keer op Awakenings ben ik erbij ;)
Artiest {SHOWLIST artist 33439, 63304}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ** Marcel **:bounce: op donderdag 9 oktober 2008 om 21:33:
Zal mn eerste grote Electro feest worden, kijken of het wat is

;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 oktober 2008 om 10:26:
Techno is wel iets meer dan de stoomtrein (denk aan awakenings > dj Rush van 04:00 tot 06:00) ofzo...
Leuk dat die sound opgeslagen zit in heel wat hoofdjes als 'techno', of 'echte' techno,
echter is het spectrum 'techno' een stuk breder dan dat alleen. Niet dat ik het allemaal goed vind, maar je kan de naam techno gewoon niet claimen voor dat stukje 'stoomtrein-techno'.

Helemaal mee eens.

Maar electro is geen techno. Dus hoort het niet thuis op I Love Techno. Simpel toch. Je hebt detroit techno, minimal techno, hardtechno, detroit techno maar ik heb nog nooit gehoord van electro techno. Ik heb niks tegen electro en een Booka Shade vind ik erg vet om naar te luisteren maar het hoort niet thuis op I Love Techno.

En al helemaal geen 2,5 zaal met electro. Volgend jaar house en trance erbij en handjes in de lucht.

Waarschuw beheerder
Joepie we hadden gelukkig de kaarten al op tijd binnen!! ;):cheer:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Twee kaartjes over! Doe maar PMen bij interesse :)
Waarschuw beheerder
Op www.travel2dance.nl nog enkele annulerings hotelarrangementen incl. I love techno kaart beschikbaar.
Waarschuw beheerder
verkoop mijn kaartje voor 50e..
mail me bij interesse
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 november 2008 om 20:43:
Helemaal mee eens.

Maar electro is geen techno. Dus hoort het niet thuis op I Love Techno. Simpel toch. Je hebt detroit techno, minimal techno, hardtechno, detroit techno maar ik heb nog nooit gehoord van electro techno. Ik heb niks tegen electro en een Booka Shade vind ik erg vet om naar te luisteren maar het hoort niet thuis op I Love Techno.

En al helemaal geen 2,5 zaal met electro. Volgend jaar house en trance erbij en handjes in de lucht.

Techno is een elektronische muziekstijl die het levenslicht zag in de jaren '70 van de twintigste eeuw, maar zich met name in de jaren '80 in ontwikkelde in onder andere Detroit en Frankfurt. De term techno is vanaf het begin van de jaren negentig in Amerika in gebruik geraakt als verzamelnaam voor een veel groter geheel aan elektronische muziekstijlen.

Techno ontstond als genre op diverse plaatsen in de wereld, maar voornamelijk in Amerika en Duitsland en ontstond eind jaren '70. Het genre kwam voort uit electro in combinatie met minimal, en industrial.

Electro hoeft niet altijd Techno te zijn maar Techno is wel een vorm van electro(nische) muziek..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Die electro is echt totaal anders dan wat er nu op ILT staat (Joost van Bellen/Rauw stijl).

Anthony Rother, Ellen Allien, Kraftwerk, das meer de oude shit.
Waarschuw beheerder
het is uitverkocht dus het zal wel tering druk worden.
Ik zeg: veel succes met het wachten voordat je een zaal binnen kan :lol:
Waarschuw beheerder
Hallo alle techno liefhebbers, ik ben bezig met een onderzoek over dance evenementen. Binnenkort zal ik via partyflock enquetes verspreiden. Maar voor ik zo ver ben ben ik op zoek naar het beeld / gevoel dat jullie bij het feest I love techno hebben.

Hiervoor wil ik jullie vragen om een lijstje te maken met 10 woorden wat bij jullie op komt als jullie denk aan I love Techno.

Voorbeeld met een feest als Sensation:
- Jong
- Dynamisch
- Duur
- Commercieel
- Black
- White
- Goed
- Enthousiasme
- Gevaarlijk
- Vrienden
- Sfeer

Jullie zouden mij heel erg helpen als jullie zo'n soort lijstje zouden willen maken voor I love techno...

Alvast bedankt!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wampe op donderdag 13 november 2008 om 12:47:
I love techno...

Oud
Warm
Druk
Electro
Sloebers
Sfeer??
Wc's??
Drinken??
Sjaakies
Belgen
8)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hiervoor wil ik jullie vragen om een lijstje te maken met 10 woorden waar bij jullie op komt als jullie denk aan I love Techno.

- kut
- zaad
- lelijk
- porno
- drugs
- kanker
- hiv
- diepvries
- hottententottentententententoonstelling
- bagger
- hoerig

zijn er 11, toch niet erg of wel?
Waarschuw beheerder
Heel leuk mensen, kan het misschien ook serieus?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Flikker toch op man, als je "serieus" al met een -Z- gaat schrijven. :roflol:

Waarschuw beheerder
Hiervoor wil ik jullie vragen om een lijstje te maken met 10 woorden waar bij jullie op komt als jullie denk aan I love Techno

Robert Hood
Dave Clarke
Marcel Dettmann
Boys Noize
Richie hawtin
Magda
Marco Carola
Audion
Hot Chip
Digitalism

:D
Waarschuw beheerder
Hiervoor wil ik jullie vragen om een lijstje te maken met 10 woorden wat bij jullie op komt als jullie denk aan I love Techno.

alcohol
hasj
wiet
pillen
mdma
ghb
coke
vage mensen
druk
dikke muziek
Waarschuw beheerder
10 woorden

belgie
techno
Gent
treinreis
belgen
feestje
belgisch
toegangskaartje
Vlaanderen
Flanders Expo
Waarschuw beheerder
wat ben je toch serieus geworden martijn..
Waarschuw beheerder
donateur

Dichtbij
We gaan
agenda kijken
oeps
Toch niet
Balen
Wijziging in agenda
We gaan toch!!
Jippie
Geen kaartjes meer.
snik.

nou veel plezier in GENT!!!
Werkzaam bij Minimaal Kabaal
Waarschuw beheerder
Heb nog 1 kaartje + busreis over! is combiticket!
stuur ff PM bij interesse!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van acco op donderdag 13 november 2008 om 14:29:
wat ben je toch serieus geworden martijn..

ik ben altijd bloedserieus...

Waarschuw beheerder
Drugsschooiers
Zaal volzet
Stinkfransen
Peuterspeelzaal
Infrastructuur van lik mijn vessie
Electro
Aquarius!
Kut line-up
Sauna
Vergane glorie
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
zijn er eigenlijk kluisjes

dit is toevallig wél n keer een serieuze vraag O:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 november 2008 om 10:01:
Drugsschooiende
Stinkfransen in een volzette
Peuterspeelzaal

(y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik ga echt nooit meer naar I Love Techno. Echt slecht georganiseerd en geen sfeer.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sir_Mike op vrijdag 14 november 2008 om 10:19:
Drugsschooiende
Stinkfransen in een volzette
Peuterspeelzaal

Haha.
Waarschuw beheerder
donateur
zin zin zin zin zin zin zin zin zin in (l)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van POLKAMATIC op vrijdag 14 november 2008 om 18:37:
Umek cancelled

hoppa nog maar 2 ''techno''dj's

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 november 2008 om 21:00:
hoppa nog maar 2 ''techno''dj's

Haha. 3 kleine visjes... toen waren er nog maar 2.
Waarschuw beheerder
donateur
morning :cheer: is het al zover O:)

wowowowowoowowowow ZIN ZIN ZIN :bounce:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van BoyAaahli op vrijdag 31 oktober 2008 om 16:26:
vertrekplaats: Sint anthonis (noord brabant) kosten: 25 euros.

Uitbuiter.. Vanaf Heesch is het nog goedkoper als je met mij mee rijdt :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Noon. op zaterdag 15 november 2008 om 12:36:
Vanaf Heesch is het nog goedkoper als je met mij mee rijdt

vanaf amsterdam betalen wij 20 euro

dus het is een uitzuigah!!!
Waarschuw beheerder
zin zit er al lkr in, heerlijk pre muziekje opstaan hier op de hotel kamer :cheer:

Waarschuw beheerder
Jammer van Umek, had ik wel weer eens willen zien...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 15 november 2008 om 16:10:
had ik wel weer eens willen zien...

naja daar mis je niet zoveel aan hoor, is niet meer zo boeiend tegenwoordig

Waarschuw beheerder
Wij 2én zoeken nog vervoer van Rotterdam naar Gent. Net de laatste trein gemist. We hebben al kaartjes alleen geen vervoer. Wie kan ons helpen? Stuur ff een pm aub. Thnx!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
vermoed dat zo'n beetje iedereen daar al is, succes ermee (Y)

Krijg net belletje van mijn broertje die daar nu staat...ik heb met volle verstand geen kaartje gekocht, maar na zo'n telefoontje toch wel beetje balen :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 15 november 2008 om 16:10:
Jammer van Umek, had ik wel weer eens willen zien...

hij heeft sowieso gecanceled dus je hebt weing gemist,daarbij die laffe zooi van hem tegenwoordig (n)
Waarschuw beheerder
donateur
Zit ff de livestream te kijken,Dave Clarke heeft er zin in,sodeju die is aardig aan t knallen :D
Maar t is weer een ouderwetse mierenhoop , t publiek is ook aan de laffe kant wat iki zo zie,nog maar niet te spreken over die spastische bewegingen wat ik voorbij zie flitsen, niet dat ik perfecte moves heb maar dit slaat af en toe alles 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Het hele feest sloeg echt alles..

Wat een achterlijk kutfeest

Waarschuw beheerder
donateur
Lees ik net op nu.nl:

Drie Nederlandse vrouwen omgekomen in België
Uitgegeven: 16 november 2008 10:59
Laatst gewijzigd: 16 november 2008 11:07

SCHOTEN - Drie Nederlandse vrouwen zijn zondagmorgen omgekomen door een verkeersongeval op de E19 in België. Het ongeval gebeurde ter hoogte van Schoten in de richting van Breda, meldde de Gazet van Antwerpen.
Peter Teffer

De auto van de vrouwen reed tegen een brug. "Bij een lichte bocht in de E19 vloog de bewuste auto door de vangrail en reed te pletter tegen een brugpijlen", aldus een woordvoerder van de brandweer.

De vrouwen stierven ter plaatse.

Volgens de VRT zijn de slachtoffers twee zussen van 17 en 21 jaar en een nog onbekend meisje. Een commissaris van de verkeerspolitie wilde dat niet bevestigen. Zij zouden op de terugweg zijn geweest van het feest I Love Techno in Gent.
(c) ANP/Novum
Waarschuw beheerder
donateur
ai das niet best dan :(

Waarschuw beheerder
donateur
Nope, zeker niet nee...

Waarschuw beheerder
Ga je naar een kutfeest en dan gebeurd dat ook nog. Dat laatste meisje schijnt 14 te zijn geweest.

http://www.gva.be/Antwerpen/2900/artikel.asp?art={E82C905A-2D5E-419C-BBE9-BB8DD6CF9D25}

En dan staat er op de voorpagina van die krant "Blikvanger: Drie vrouwen omgekomen bij zwaar verkeersongeval op E19".
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
14?!?!?!?!
Als ze dan wel van I(l)Techno terug kwamen, wat moet zo'n jong meisje daar for f*ck sake?!
en best ranzige foto's trouwens op die site.... en dan met name die laatste, het zullen je dochters maar geweest zijn.... pfff

Sterkte dan maar :(

Waarschuw beheerder
Er is echt niks van over ook die auto zit echt om het beton heen gedraaid. Triest. Sterkte voor familie en vrienden.

Waarschuw beheerder
En de eerste meningen zijn binnen en in lijn met mijn eigen ervaringen de voorgaande jaren:

"alleen overal die rijen en hindernisbanen pfff geen pretje. Heb er vandaag w el veel afgevoerd zien worden op de brancard, de E HBO hield het niet meer bij. Eerste keer maar zeke r niet de laatste keer"

"In de rij staan,hindernisbaan,lekker warm,niet bij Boys Noize naar binnen kunnen ivm drukte...I love­ Techno 2008"

"Waardeloos !! had vele meer verwacht..onvriendelij ke crew ...en het leek meer op een "zet je ff neer " feest dan op een techno feest "

"Mocht de organisatie van I love Techno 2008 dit le zen...GULLIE ZEIT ALLEN ONTSLAGEN! (behalve het me isje achterde raketjes, die was te lief). Muziek: Alles wat ik gehoord heb een dikke duim (was dus a­lleen veel te weinig), Verder alleen geen couscous meer als ontbijt"

"Organisatie moet nog veel leren!!!!! Gelukkig ware n de mensen en de muziek wel goed!!!!"

"Nog nooit zo veel mensen voor 22:00 op brancards en tegen hekke n aan gezien"

"Jammer dat het in de zalen veel te heet was, en in BLUE vielen de druppels van het dak.
Veel buitenlanders die vroegen om pillen, en veel die er afgevoerd werden, vaak nog swingend op de beats.

Hindernisbanen sloegen ook nergens op, door de ingang naar binnen, langs de garderobe, daarna door een poortje je kaartje afgeven (niet eens gescanned), daarna door een poortje waar je (niet) werd gefouilleerd.
En bij die zalen sloeg het ook nergens op met die dranghekken met een kleine opening erin."

Leert die KUT ORGANISATIE het dan nooit? Ik hoop dat ze hier meelezen.

Organiseer het weer een keer goed en ik onthou me van kritiek. Tot die tijd blijf ik een intifada voeren.

Voor de organisatie van I Love Techno ---------> http://www.watbenjedan.com/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Paar jaar geleden geweest, Wat een drama daar zeg. Organisatie verrrrrrrrr beneden peil.

Waarschuw beheerder
donateur
?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik ben niet geweest dit jaar voor alle duidelijkheid.

Ik vraag me alleen af waarom die meisjes op een E weg rijden als je (mits er geen werkzaamheden zijn natuurlijk) veel rustiger en makkelijker over een A weg naar huis kan rijden waar de veiligheid stukken hoger is.

Ik zie op die kaart van Google Maps namelijk niet in wat er sneller/korter/makkelijker is om die E19 te nemen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 16 november 2008 om 11:59:
En de eerste meningen zijn binnen en in lijn met mijn eigen ervaringen de voorgaande jaren:

gemiddeld een "zeer goed"

We kunnen natuurlijk ook alleen de zinnetjes posten van mensen die het wel leuk vonden.
Waarschuw beheerder
Wat een erge foto's zeg. Kenteken geeneens afgeschermd/weggehaald kutbelgen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 16 november 2008 om 12:25:
Ik vraag me alleen af waarom die meisjes op een E weg rijden als je (mits er geen werkzaamheden zijn natuurlijk) veel rustiger en makkelijker over een A weg naar huis kan rijden waar de veiligheid stukken hoger is.

Ik zie op die kaart van Google Maps namelijk niet in wat er sneller/korter/makkelijker is om die E19 te nemen.

fuiken op terugweg zijn niet ongewoon daar ;)
Waarschuw beheerder
donateur

E19 is de Europese benaming voor de Belgische A1 en loopt van Amsterdam tot Parijs..

Hier in Nederland is de E19 de A16, A13 en de A4.

Gaat om dit viaduct waarschijnlijk;
http://maps.google.nl/?ie=UTF8&ll=51.270127,4.496473&spn=0.000495,0.001422&t=k&z=20
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Paul Ajay op zondag 16 november 2008 om 12:28:
Wat een erge foto's zeg. Kenteken geeneens afgeschermd/weggehaald kutbelgen

foto's plaatsen van zo'n ongeval is al erg genoeg, met of zonder kenteken!
wat wil je met een kenteken dan? kijken of de apk verlopen is?
meer kan je er niet mee.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van chiquito op zondag 16 november 2008 om 12:28:
gemiddeld een "zeer goed"

We kunnen natuurlijk ook alleen de zinnetjes posten van mensen die het wel leuk vonden.

Dat kan. Alleen zeggen heel veel mensen bovenstaande dingen en geven een feest dan zeer goed of geweldig.

Dus daar moet je niet op af gaan. En een groot deel van de bezoekers komt natuurlijk voor de electro en die zal ongetwijfeld goed zijn geweest.
Waarschuw beheerder
Tering, las vanochtend t bericht op teletekst.. Foto's zien er idd verschrikkelijk uit.
Vrienden, familie en bekenden..sterkte (Y)

Waarschuw beheerder
‘Waarschijnlijk is de bestuurster in slaap gevallen’, zei een brandweercommandant. De bestuurster was volgens hem niet onder invloed van drank of drugs. Ze droeg een gordel, net als de slapende passagiers op de achterbank, maar dat mocht niet baten.

http://www.volkskrant.nl/binnenland/article1093758.ece/Drie_Nederlandse_vrouwen_omgekomen_in_Belgie

Als mijn maten gaan liggen slapen in de auto doe ik altijd eerst de ramen open. Dan de muziek harder. Dan trap ik subtiel op mijn rem en als dat nog niet helpt dan parkeer ik mijn auto langs de kant. Ik ben zelf ook een keer bijna in slaap gevallen. Zo'n nacht is gewoon slopend en dan moet je elkaar wakker houden en niet gaan liggen slapen en de bestuurder in zijn eentje laten opletten.

Het waren jonge meiden dus je kan het ze niet kwalijk nemen. In Nederland had je toch die campagne op Awake "pas op voor de Witte Waas".
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 16 november 2008 om 14:43:
In Nederland had je toch die campagne op Awake "pas op voor de Witte Waas".

Dat gaat over drugsgebruik in het verkeer.

Zo'n nacht is gewoon slopend en dan moet je elkaar wakker houden en niet gaan liggen slapen en de bestuurder in zijn eentje laten opletten.

Dat zeker, en raam open zetten (of de airco paar graden kouder) helpt wel iets, maar gezellig het feest nabespreken werkt beter om de bestuurder wakker te houden
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ' B) Minister van Sterke Drank B) op zondag 16 november 2008 om 14:47:
maar gezellig het feest nabespreken werkt beter om de bestuurder wakker te houden

daar merkte ik van jullie anders niets van op de terugweg van armin ;)

die mokkels hielden eindelijk dr kop :lol:

heb gelukkig nooit ( bijn nooit ) last van slaperigheid :gaap: en als ik er last van krijg zet ik hem aan de kant en doe ik even mn ogen dicht ( bakkie koffie helpt ook )
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
moet je elkaar wakker houden

inderdaad! Anders met de trein gaan.
Uitspraak van ' B) Minister van Sterke Drank B) op zondag 16 november 2008 om 14:47:
of de airco paar graden kouder

daar ga je juist van slapen :D Doen ze bij die lange busreizen ook. verwarming 3 graden lager en 20 minuten later slaapt 3/4 van de bus

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 november 2008 om 14:18:
Ik ga echt nooit meer naar I Love Techno. Echt slecht georganiseerd en geen sfeer.

Dan weet je niet hoe het vannacht was...
Waarschuw beheerder
te warm
te druk
slecht georganiseerd

Toch genoten :D Muziek maakte alles goed!

Waarschuw beheerder
Ik wou zeggen, als het ijskoud is valt er niemand in slaap hoor. Zet de kachel aan en iedereen ligt te ronken.

Waarschuw beheerder
lees hier veel reacties waar ik me heel erg in terugvind...ga al paar niet meer naar dit evenement omwille van zoals reeds gezegd slechte organistie...leve de hollande party organisers!!!

volgende week qlimax! jiieeeehaaaa

Waarschuw beheerder
je zou toch bijna in de auto stappen en naar die gasten toe rijden om ze ff een schup onder de kont te geven, en vertellen hoe het wél moet 8)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
http://technobitches.hyves.nl/

http://technobitches.hyves.nl/

http://technobitches.hyves.nl/ :D
Waarschuw beheerder

E wegen zijn Europese hoofd-snelwegen.. Zoals al eerder gezegd is de E19 gewoon een snelweg en absoluut niet gebruikt om iets te ontwijken. Nagenoeg ieder Nederlander komt over deze snelweg terug naar NL.. Dieptriest voor de nabestaanden dat dit is gebeurd..
Waarschuw beheerder
Richie Hawtin @ I Love Techno 2008

http://nl.youtube.com/watch?v=mxzTup12W9g

Richie Hawtin [2] @ I Love Techno 2008

http://nl.youtube.com/watch?v=-w0jSTKk5KI

Waarschuw beheerder
hebben mensen de set van Marcel Dettmann mee gekregen??

ik ben namelijk na een kwartier weg gelopen want hij had technische problemen die volgens mij niet zomaar 123 opgelost waren.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 16 november 2008 om 20:21:
hebben mensen de set van Marcel Dettmann mee gekregen??

ik ben namelijk na een kwartier weg gelopen wat hij had technische problemen die volgens mij niet zomaar 123 opgelost waren.

Ik ben uiteindelijk blijven staan...was inderdaad zwaar klote in het begin...maar toen die hem eenmaal op gang had maakte hij het dubbel en dwars goed! dak ging eraf! Die heerlijke diepe technotrein liet hij maar doordenderen!

Waarschuw beheerder
ok cool

had ik miss toch iets langer moeten blijven hangen :nocheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tayfun Sarier op zondag 16 november 2008 om 20:10:
Richie Hawtin @ I Love Techno 2008

http://nl.youtube.com/watch?v=mxzTup12W9g

Richie Hawtin [2] @ I Love Techno 2008

http://nl.youtube.com/watch?v=-w0jSTKk5KI

Wat een slappe anti-climax techno zeg. Blegh.
Waarschuw beheerder
Zo... Ik weet weer genoeg.. Exact de redenen waarom je als liefhebber van techno NIET naar ILT moet gaan.. Alles was volgens mij weer een drama, inclusief aftermath met klap op de vuurpijl dat ongeluk. Is trouwens gebeurd op het stuk net nadat je Antwerpse ring gepasseerd bent op weg naar de grens. Dramatisch.. Echt zonde! Sterkte aan de nabestaanden. Stond toevallig de zaterdag met een eigenaar van een club in Antwerpen te praten die die avond ging lobbyen tijdens ILT.. Echt, als je Boys Noize, Erol Alkan e.d. wilt zien, kun je er beter in een club naar toe.. Het schiet toch niet op tijdens ILT, waar het te druk is en te warm en shit enzo!

Uitspraak van verwijderd op zondag 16 november 2008 om 21:12:
slappe anti-climax techno zeg

Dat ook nog!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
sfeer was goed :d

veel mensen zochten naar drugs..lekker wijven daarzo, nmuziek was ubergeil :kwijl:

minpunt van de avond was, dat ook al heb je je jaskaartje nog, dat je jas er gewoon niet meer hangt :x, komt ook lekker aan als je tig bier in je mik heb zitten, kut formulier invullen...nou ja die ben je gewoon kwijt die jas, was er op voorbeireid dus had niet me allernieuwste jas meegenomen,

kwibus stond bij de tegenover de holiday inn, moesten we erst een 80 weg oversteken...aardig vaag ook :d

maar de sfeer was TOP! en de muziek was super..alleen jammer dat ik sommige zalen niet kon vanwege de drukte...had sommige dj's wel willen zien...maar dave clarke en underworld :kwijl: waren de gekste

gr (Y)
Waarschuw beheerder
Vader had dochters nog gewaarschuwd

SCHOTEN - Alles wijst er op dat de bestuurster van de wagen, die zondagmorgen op de E19 in Schoten tegen een brugpijler knalde, in slaap is gevallen. De vader van twee van de drie meisjes die afgelopen weekend verongelukten had hen nog gewaarschuwd.
'Voordat ze afreisden naar Gent, heb ik nog gezegd dat ze onderweg moesten slapen als zou blijken dat ze moe werden', zegt Vader Waaijer aan De Telegraaf.

De auto van de zusjes Annemarie (20) en Fleur Waaijer (17) uit Krimpen aan den IJssel en hun vriendin Demy Wuestenenk (17) raakte om 8.30 uur van de weg, belandde in de vangrail en werd met het dak tegen een brugpijler gekatapulteerd. De drie inzittenden waren op slag dood. De jonge vrouwen waren op de terugweg van het Gentse dancefeest I Love Techno.

De wereld van de vader van de twee zusjes, stortte in toen de politie aan de deur stond. 'We kunnen het niet bevatten. Annemarie en Fleur waren twee heel leuke meiden die goed konden studeren. Onze oudste dochter studeerde Bouwkunde in Delft, onze jongste zou dit jaar eindexamen doen.'

RIP
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
in 1 klap allebei je kinderen kwijt. Ergste wat je als ouders zijnde kan meemaken...
Artiest {SHOWLIST artist 27181, 10918}
Waarschuw beheerder
donateur
Livesets: Booka Shade , Boys Noize , Crookers , Dave Clarke , Digitalism , Double U Jay , Ed Rec Allstars , Justice , LA Riots , Marcel Dettman , Pierre , Robert Hood , Tocadisco , Uffie , Underworld , Wouter Jansen

http://www.audiobeats.net/app/parties/show/178-i-love-techno-flanders-expo-gent-belgium-15-11-2008
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Twenty-Eight op maandag 17 november 2008 om 11:10:
in 1 klap allebei je kinderen kwijt. Ergste wat je als ouders zijnde kan meemaken

Vreselijk! Geen woorden voor
Waarschuw beheerder
Ik las het in de krant vanmorgen, erg triest.

Dit geeft toch weer aan dat het niet verstandig is om na zo'n lange nacht nog terug te rijden, dan is een overnachting in een hotel het verstandigst of boek een plek in een partybus.

Ik wens de familie heel veel sterkte toe.

Waarschuw beheerder
Ik reed er langs..

Geloof mij, dan ben je ineens erg wakker!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jean op maandag 17 november 2008 om 09:20:
kwibus stond bij de tegenover de holiday inn, moesten we erst een 80 weg oversteken...aardig vaag ook

Dat tunneltje onder de weg niet gevonden zeker???
Waarom zeikt iedereen eigenlijk altijd over ILT??Het is gewoon al jaren wat het is,love it or leave it.....
Gewoon een lekker plaatsje zoeken en los gaan,niks verkeerd mee
Artiest Stroef
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 november 2008 om 14:43:
Het is gewoon al jaren wat het is,love it or leave it.....
Gewoon een lekker plaatsje zoeken en los gaan,niks verkeerd mee

Dit is nou precies waarom mensen zeiken, omdat het nou juist niet jaren is wat het is. Het veranderd steeds meer in I Love Electro en mensen storen zich hieraan omdat het vroeger wel een echt supervet techno feest was.

Waarschuw beheerder
Ik lees nochtans meer over andere dingen dan muziek keuze's.....Techno genoeg zou ik zeggen,en voor diegene die wat anders lusten idd electro.So??

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 16 november 2008 om 11:59:
Leert die KUT ORGANISATIE het dan nooit? Ik hoop dat ze hier meelezen.

Blij dat ik niet geweest ben.
Waarschuw beheerder
zeer geslaagd en vet feest!
ode aan de Crookers en de Contaktshow..
en dat ongeluk, wat een drama :(..
Waarschuw beheerder
ik denk dat we er ons ooit gaan bij moeten neerleggen dat het technotijdperk voorbij is. Waar techno vroeger moest pompen (remember kozzmozz in t kuipke) en dat je op ILT gewoon niet wist te kiezen welke zaal je moest nemen omdat ze allemaal goed waren! Neenee, die tijden zijn voorbij. Nu heb je in de ene zaal fletse electro, de andere fucking minimal, de andere van die franchosenshit waar niemand wat aan heeft en dan de zaal van dave clarke waar het ook veel te zacht was. De enige zaal die nog een beetje deftig was was de zaal van rush en pet duo.

Dit is trouwens niet alleen het geval op ILT, maar ben ook naar awakefest geweest dit jaar en vond het toch ook maar een fletse bedoening. Wie vroeger pompte is overgegaan op minimal shit, bummer!

Over ILT nog: ze zouden beter hun naam veranderen in I Love, zoals Ten Days of Techno verandert is in Ten Days Off(en dat kan je wel goed merken aan de kwaliteit v de line ups, elk jaar slagen ze er toch in om een nog slechtere line up samen te stellen)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van flipperke op maandag 17 november 2008 om 19:30:
ik denk dat we er ons ooit gaan bij moeten neerleggen dat het technotijdperk voorbij is. Waar techno vroeger moest pompen (remember kozzmozz in t kuipke) en dat je op ILT gewoon niet wist te kiezen welke zaal je moest nemen omdat ze allemaal goed waren! Neenee, die tijden zijn voorbij. Nu heb je in de ene zaal fletse electro, de andere fucking minimal, de andere van die franchosenshit waar niemand wat aan heeft en dan de zaal van dave clarke waar het ook veel te zacht was. De enige zaal die nog een beetje deftig was was de zaal van rush en pet duo.

Haha je hebt zo gelijk! :D
Groene zaal was inderdaad nog wel aardig! Felix Krocher heeft me toch wel verrast!
Verder was het overwegend schreeuwerige electro, schranz en suffe minus minimal...
Robert Hood was dan nog 1 van de weinige die nog wat echte Techno draaide!
Heb gelukkig weinig tot niks meegekregen van die drukte!
Waarschuw beheerder
donateur
Liveset van Busy P al gevonden door iemand??

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pipo op maandag 17 november 2008 om 22:14:
Haha je hebt zo gelijk!
Groene zaal was inderdaad nog wel aardig! Felix Krocher heeft me toch wel verrast!
Verder was het overwegend schreeuwerige electro, schranz en suffe minus minimal...
Robert Hood was dan nog 1 van de weinige die nog wat echte Techno draaide!
Heb gelukkig weinig tot niks meegekregen van die drukte!

Behalve wat AWFS betreft dan. De mainstages waren zeer slap/matig maar in de tenten was het gaan met de banaan. Detroit ging heel de dag los.
Waarschuw beheerder
De muziek en sfeer waren zeker goed, maar die rijen, alsjeblieft zeg wat een tyfus organisatie :[
Niet meer I (L) techno voor mij
Waarschuw beheerder
zeker een vet feestje
voor mij vrij makkelijk, ik heb bijna de hele avond in de blauwe zaal gestaan

Hot Chip - niet echt mijn stijl
Digitalism - lekkere opwarmer
Booka Shade - niet veel van gezien klonk wel spacend
Boys Noise - had meer verwacht maar was zeker lekker
Tocadisco - lekker los gegaan
Dr.Lektroluv - aller ziekste afsluiter

I(L) I (L) TECHNO !!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Smokey Bongz op dinsdag 18 november 2008 om 01:04:
Hot Chip - niet echt mijn stijl
Digitalism - lekkere opwarmer
Booka Shade - niet veel van gezien klonk wel spacend
Boys Noise - had meer verwacht maar was zeker lekker
Tocadisco - lekker los gegaan
Dr.Lektroluv - aller ziekste afsluiter

Uitspraak van Smokey Bongz op dinsdag 18 november 2008 om 01:04:
I(L)I(L) ELECTRO !!!!

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 november 2008 om 23:06:
Behalve wat AWFS betreft dan. De mainstages waren zeer slap/matig maar in de tenten was het gaan met de banaan. Detroit ging heel de dag los.

Klopt! Die Detroit tent was geweldig op AWFS, grootste deel van de dag ook daar geweest!
Maar daar reageer ik ook niet op! ;)
Ze zullen volgend jaar toch een heel erg goed programma neer moeten zetten, anders was dit de laatste ILT voor mij!
Waarschuw beheerder
Lokatie was top.......Lekker ruim opgezet....
Jammer dat de organisatie een jaar of 10 achterloopt op Nederland....Overal die klotehekjes....
Garderobe zag ik zowieso niet zitten dus we hadden alles gewoon in de auto gelaten.....
Muziek was wel lekker...Er werd wel goed gedraaid...Alles wat ik gezien heb was wel goed te doen...DJ Rush, Tocadisco, Boys Noise, Pet Duo, Dr. Lektroluv....Wel jammer dat ik de rest niet heb gezien vanwege de al eerder genoemde hekjes...
WC's ook slecht geregeld...50ct entree....
Drinken kon ook wel beter....Barren in de zaal waren slecht bezet....Soms lang moeten wachten
De area in het midden was wel kick....Hing een lekker los sfeertje....Ook lekker vaag met al die doeken....

Op de heenreis zei ik nog tegen de gast die reed dat we wel ff goed fit moesten blijven want we hadden een stuk of 6 van die klotebochten onderweg, dus op de terugreis hebben we nog een keer of 3 gestopt en koffie gedronken.....Was wel ff schrikken toen ik zondags het journaal keek....En zo jong ook....

Op de heenreis waren we bij een tankstation voor een pittstop....Maat van mij had z'n jas ff uit de kofferbak gehaald. Toen we in Gent aankwamen was ie z'n portomonee kwijt...Wij heel die auto binnenstebuiten gekeerd, maar geen portomonee gevonden....Toen we terugkwamen nog maar een keer gezocht...Weer nix gevonden....Op de terugreis maar ff gestopt daar en naar de overkant gelopen......Lag z'n portomonee nog daar....Alleen z'n geld was eruit, maar de rest zat er nog in.....

Maar of ik er een 2e keer heenga weet ik nog niet....Had er meer van verwacht...Met name de organisatie was een drama.....

Waarschuw beheerder
Detroit ging heel de dag los.

absoluut (L)

wat een geweldige dag was dat
Waarschuw beheerder
zonde van je geld, ga dan naar Timewarp.

Waarschuw beheerder
. Detroit ging heel de dag los.

ik ben alleen in die tent geweest :d

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sneeuwbal!! op dinsdag 18 november 2008 om 16:44:
Drinken kon ook wel beter....Barren in de zaal waren slecht bezet....Soms lang moeten wachten

Maar wel uit flesjes (als ik me niet vergis). Dus niet die aanmaakzooi zoals op alle NL feesten inclusief Awakenings.

En Aquarius verkochten ze vorig jaar ook. Ik pleit om dit op alle feesten in te voeren.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 november 2008 om 18:20:
Aquarius

alleen die rode, perziksmaak

niet te zuipen

flesjes

Dus niet die aanmaakzooi

vrees toch dat het geen échte cola is :nee:

Waarschuw beheerder
Aquarius verkochten ze vorig jaar ook. Ik pleit om dit op alle feesten in te voer

Sluit me hierbij aan, alleen wel jammer dat het zoooo zoet is. Andere smaak misschien en net zo duur als water zoals op Free Your Mind!

Waarschuw beheerder
Robert Hood was de beste set van het feest!

Wat ging ik los daar zeg, goeie afsluiter!!:D
Waarschuw beheerder
Maar wel uit flesjes (als ik me niet vergis). Dus niet die aanmaakzooi zoals op alle NL feesten inclusief Awakenings.

En Aquarius verkochten ze vorig jaar ook. Ik pleit om dit op alle feesten in te voeren.

Acquarius grijs (L)