Partyflock
 
Forumonderwerp · 1008370
­ Nederland
 
Kabinet verbiedt ook verse paddo's

Uitgegeven op vrijdag 25 april 2008 om 21:57:18

(Novum) - Naast het verbod op gedroogde paddo's worden ook verse paddo's verboden. Dat heeft het kabinet vrijdag na afloop van de ministerraad bekendgemaakt. De verkoop van gedroogde paddenstoelen was al langer verboden.

Volgens het kabinet kan het gebruik van paddo's tot levensgevaarlijke incidenten leiden. Het effect is erg onvoorspelbaar. Het verbod op verso paddo's sluit aan bij het beleid in het buitenland. Het verbod zat er al enige tijd aan te komen na incidenten met buitenlandse toeristen. Enkelen pleegden zelfmoord na het gebruik van paddo's.

Bron: www.nieuws.nl
Dingen zijn toch niet te vreten .




Zou het ook voor truffels gaan gelden ?
pakken we toch die groene met die haartjes. :rot:
Pak meestal die paddo's uit de gft bak :$
 
ik trek de paddo's meestal van me eigen paddo af
 
Artiest Chris tc
Is alleen maar beter....

Wij kunnen ze toch nog wel krijgen en hebben geen last van die toeristen die van bruggen en Hotel daken springen (Y)
leipe shit nieuwe
 
Eet dan bloemkoleng?
Artiest DanM
Uitspraak van actief op zaterdag 26 april 2008 om 12:23:
Naast het verbod op gedroogde paddo's worden ook verse paddo's verboden.

Nou, dan moet de Gemeente hier toch wat meer in het park komen kijken...paddos genoeg..(y)
dan gaan we zelf maar het weiland in :9
 
idd bloemkoleng baas
 
Iemand die kleine kinderen lokt met paddestoelen?

Een paddopedo :rot:
yeahhhh dat word geld verdienen met illegale handel!!! elke mongool kan die dingen kweken in de kruipruimte.


Fuck de verpreutsing en dit kabinet.
 
domme eikels die t zijn pfffff de verkoop verplaatst zich dan toch alleen meer naar het "zwarte circuit"


Uitspraak van actief op zaterdag 26 april 2008 om 12:23:
olgens het kabinet kan het gebruik van paddo's tot levensgevaarlijke incidenten leiden

dan kunnen ze beter alcohol verboden maken, veel meer "levensgevaarlijke incidenten" met dat goedje dan met paddo's


dom klote kabinet :frusty:
laatste aanpassing
Uitspraak van rubenV op zaterdag 26 april 2008 om 13:26:
elke mongool kan die dingen kweken in de kruipruimte.

nou idd, makkelijker én minder risicovol dan wiet. ga er ook maar es aan beginnen denk ik. heb een hele mooie diepe gangkast waar ik toch nooit inkom
 
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 26 april 2008 om 12:33:
Wij kunnen ze toch nog wel krijgen

waar dan als ze verboden worden?
 
Ik vind het wel jammer, liever op de ''legale'' manier met goede voorlichting, dan uit het illegale circuit, dan is het voortaan paddo's op straat verkopen in amsterdam aan die toeristen, zullen we zien hoeveel er dan gek worde :S
tjernobyl de geksteng (Y)
 
Ik denk dat het grootste bedrijf van ons land
genaamd "de overheid", de zwarte cash flow gezond probeert te houden
door weer een product de onderwereld in te laten stromen :roflol:
Wat een grap dat cabinet wuhaha
Gelukkig is er nog lsd en 2cb!
 
Uitspraak van K*N*U*R*F*T op zaterdag 26 april 2008 om 18:28:
Gelukkig is er nog lsd en 2cb!

die willen ze ook gaan verbieden hoorde ik :nocheer:
Ook al? Straks gaan ze xtc nog verbieden let maar op
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 26 april 2008 om 13:46:
dan kunnen ze beter alcohol verboden maken, veel meer "levensgevaarlijke incidenten" met dat goedje dan met paddo's

Sterker nog...bij de meeste "paddo incidenten" was er ook alcohol in het spel...maar het ligt geheel aan de paddo's natuurlijk...
De combinatie paddo's en alcohol is gevaarlijk idd...maar slaappillen en alcohol ook...
Kunnen ze dus beter alcohol gaan verbieden idd...als het ze om "gevaar" etc. gaat...
Veel spul wordt pas gevaarlijk als er alcohol bij ingenomen wordt...wat aan de alcohol ligt... :vaag:
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 26 april 2008 om 12:33:
Wij kunnen ze toch nog wel krijgen en hebben geen last van die toeristen die van bruggen en Hotel daken springen (Y)

weet niet hoe jij daar last van heb 8)
Uitspraak van TYHARO op zondag 27 april 2008 om 02:58:
Sterker nog...bij de meeste "paddo incidenten" was er ook alcohol in het spel...maar het ligt geheel aan de paddo's natuurlijk...
De combinatie paddo's en alcohol is gevaarlijk idd...maar slaappillen en alcohol ook...
Kunnen ze dus beter alcohol gaan verbieden idd...als het ze om "gevaar" etc. gaat...
Veel spul wordt pas gevaarlijk als er alcohol bij ingenomen wordt...wat aan de alcohol ligt... :vaag:

Ik zeg eigen risico, als je met shit gaat experimenteren.
Ga je kapot omdat je allerlei drugs naar binnen mikt en sloten alcohol, eigen schuld. Er gaat weinig mis als je verantwoord gebruikt.
 
Uitspraak van TYHARO op zondag 27 april 2008 om 02:58:
Sterker nog...bij de meeste "paddo incidenten" was er ook alcohol in het spel...maar het ligt geheel aan de paddo's natuurlijk...
De combinatie paddo's en alcohol is gevaarlijk idd...maar slaappillen en alcohol ook...
Kunnen ze dus beter alcohol gaan verbieden idd...als het ze om "gevaar" etc. gaat...
Veel spul wordt pas gevaarlijk als er alcohol bij ingenomen wordt...wat aan de alcohol ligt...

Alcohol is zowiezo een fucked up drugs die grootschalig voor de meeste kuttigheid bezorgd.
Maar dat word gewoon genegeerd.
Ik vind dat ze het onerscheid drank en drugs ook al lang al mogen opheffen.
 
Lame btw (n)
Ik heb er zeer slechte ervaringen mee maar ook zeer mooie.
Die zeer slechte kwamen voort uit combineren met alcohol.
Gedroogde bananenschillen hebben ook een hallucinerende werking, net als sommige cactusplanten. Worden die straks ook verboden?
 
Uitspraak van actief op zaterdag 26 april 2008 om 12:23:
Kabinet verbiedt ook verse paddo's

dan maar spacecake bakken. Kansloos kabinet kreeg van mij al een 1 op www.telegraaf.nl (6)
nouhjaa alles is te krijgen en paddo's dus ook wel weer n x(Y) is t nouh al helemaal verboden vanaf nu dan?
ze houden zich weer met belangrijke dingen bezig daar:/
 
geen levens meer met super mario dus
 
Tsssss, zielige lui! Verbied het maar lekker om je bewustzijn te verruimen. Achterlijke debielen daar bij de regering zeg... (N)
laatste aanpassing
 
Uitspraak van TYHARO op zondag 27 april 2008 om 02:58:
Sterker nog...bij de meeste "paddo incidenten" was er ook alcohol in het spel...maar het ligt geheel aan de paddo's natuurlijk...
De combinatie paddo's en alcohol is gevaarlijk idd...maar slaappillen en alcohol ook...
Kunnen ze dus beter alcohol gaan verbieden idd...als het ze om "gevaar" etc. gaat...
Veel spul wordt pas gevaarlijk als er alcohol bij ingenomen wordt...wat aan de alcohol ligt... :vaag:

Onze regering is zo lekker selectief-consequent. %)
Slechte ervaring mee.. dus vind het niet erg...

Geldverspilling is het..
 
ja geert wilders gebruikt altijd die uit de supermarkt blijft zn haar high van staan
 
Uitspraak van Tevergana op maandag 28 april 2008 om 00:04:
Geldverspilling is het..

Ik denk dat het maandelijkse middagje shoppen van jullie meer geldverspilling is
Uitspraak van Devilish™ op zondag 27 april 2008 om 09:23:
Ik zeg eigen risico, als je met shit gaat experimenteren.
Ga je kapot omdat je allerlei drugs naar binnen mikt en sloten alcohol, eigen schuld. Er gaat weinig mis als je verantwoord gebruikt.

Ik ben sowieso ook geen voorstander van dingen verbieden verder...
Politici zijn er schijnbaar alleen gek op... :/
Maar als het ze te doen is om (dodelijke) incidenten te voorkomen dan is alcohol verbieden altijd nog een logischere optie dan de paddo's iig...
Aan paddo's zelf is namelijk nog nooit iemand overleden...alleen aan de combinatie met andere drugs (inclusief alcohol)...en dat is gewoon eigen schuld dikke bult idd...
Alcohol op zichzelf staand is zelfs nog veel destructiever en verslavender spul dan paddo's...
Maar dat zullen ze nooit gaan verbieden want daar verdienen ze ten eerste aan plus alcohol is natuurlijk een opium voor het volk...
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 april 2008 om 00:11:
Ik denk dat het maandelijkse middagje shoppen van jullie meer geldverspilling is

Denk je mij te kennen? Wanneer heb ik het over shoppen gehad... Er zijn veel leukere dingen waarmee je bewustzijn wordt aangetast waar ik wel mijn geld aan wil uitgeven.. Maar paddo's vallen daar niet onder...
nouja zeg
 
Uitspraak van Tevergana op maandag 28 april 2008 om 01:26:
Denk je mij te kennen? Wanneer heb ik het over shoppen gehad... Er zijn veel leukere dingen waarmee je bewustzijn wordt aangetast waar ik wel mijn geld aan wil uitgeven.. Maar paddo's vallen daar niet onder...

Ieder z'n keuze natuurlijk. Maar paddo's vind ik geen geldverspilling. Je maakt door dergelijke ervaringen andere kanten van het bewustzijn mee (bewustzijn is wat je bént!) en dat lijken mij geen nutteloze ervaringen. Zoiets kan je juist dingen leren...
laatste aanpassing
Ja goed, maar ik heb gewoonweg geen paddo's nodig om iets te leren... Ik ben een ervaring rijker en wat ik ervan heb geleerd is dat het niets voor mij is... Dus zoals jij zegt:


Uitspraak van verwijderd op maandag 28 april 2008 om 01:31:
Ieder z'n keuze natuurlijk
 
Dat begrijp ik. Ik kan ook goed begrijpen waarom het niks voor je is. Ik heb zelf ook ervaringen gehad die allesbehalve leuk waren. Dus hoe kut dat is kan ik over meepraten. Maar, je kunt ook zwaar diepe ervaringen krijgen die goud waard zijn.

Een verbod is, los van het concept drugs beschouwd, dus sowieso belachelijk. Of jezelf een kutervaring hebt gehad, of niet. Niet iedereen in Nedelrand mag de toegang tot dit middel ontzegd worden!
Ja ok, misschien is een verbod teveel van het goede. (denk aan illegaal verkrijgbare paddo's en dan weet je HELEMAAL niet wat je te wachten staat) Ik wilde het ooit heel graag proberen en dat was dan iets moeilijker geweest als het niet in de smartshop verkrijgbaar was.

Maar persoonlijk zou ik het toch niet erg vinden als het niet meer mocht.
 
Is begrijpelijk. Als je alleen de negatieve kant kent ervan, bepaalt dat je beeld ervan... ;)
die kweek kitjes zijn gewoon nog legaal toch?
maar zo'n trip kan inderdaad goed fout gaan, ook zonder vuige combinaties.
 
Triest..
Hoe moet ik nou aan paddo's komen? Ik wilde het nog een keer gaan doen. Het is echt niet levensgevaarlijk als je beetje normaal ermee omgaat en erop voorbereid
Uitspraak van Tevergana op maandag 28 april 2008 om 02:59:
Maar persoonlijk zou ik het toch niet erg vinden als het niet meer mocht.

Dus moet 't maar verboden worden voor de anderen die paddo's wel als positief ervaren?

Lekker egocentrisch en narrowminded. Hou het maar bij shoppen inderdaad.
 
Zijn paddo's nu al meteen niet meer verkrijgbaar of duurt het nog even voordat ze ook echt bij geen enkele shop meer te koop zijn?


Uitspraak van ja nee ja nee op maandag 28 april 2008 om 04:40:
die kweek kitjes zijn gewoon nog legaal toch?

Ja dat volgens mij wel...
 
Zijn paddo's nu al meteen niet meer verkrijgbaar of duurt het nog even voordat ze ook echt bij geen enkele shop meer te koop zijn?


Uitspraak van ja nee ja nee op maandag 28 april 2008 om 04:40:
die kweek kitjes zijn gewoon nog legaal toch?

Ja dat volgens mij wel...