Partyflock

Forumonderwerp · 1007299
Net thuis en heb een vet feest gehad. Zeker beter als 1 en 2. Geluid was vet en armin was naar mijn mening redelijk op dreef.
Totdat het doek viel, eerste drie uur waren te soft vond ik. Heb veel mensen daarover gehoord. Mix technisch vond ik hem vanavond niet sterk :no:. Hij draaide lekker maar heb een hoop fouten gehoord.
Muntjes echt mega duur gaat echt nergens over voor een BLIKJE bacardi 6 euro :no:. 3 euro voor een watertje :no:.

Maar overall zeker een lekker feestje :yeS:. Vooral de sfeer was :kwijl: en allemaal leuke mensen gezien en gesproken.
Het publiek en vrienden/kennissen hebben voor mij de avond zeker gemaakt :respect: TO YOU ALL!!!!

Hoe was jou armin only......?

Groeten (Y) en weltrusten :z :z
laatste aanpassing
Echt een superfeest!

Ik vond dat Armin wel lekker draaide....Beetje afwisseling tussen zweefmomenten en lekker beuken....Voor iemand die een set van 9 uur lang neerzette vond ik het wel super eigenlijk....

Ik weet zeker dat de mensen van de catering niet gezweet hebben want die lui waren zo fucking traag....En doe dan in ieder geval alsof je het naar je zin hebt, dan is het allemaal misschien een beetje leuker voor de partypeople...Wat een drama....

Gelukkig hadden we de jassen in de auto gelaten want het was 1 grote chaos bij de lockers...Wij moesten daardoor wat langer wachten om binnen te komen....
Uitspraak van DJ Jordy Jurrius op zondag 20 april 2008 om 12:25:
96. Armin vs. Ti?sto Featuring Ray Wilson - Yet Another Suburban Train

:lief: :kwijl: :respect: Wat een Toegift :bounce: :bounce:
Ik vond het helemaal top (y) echt geweldig genoten :d
Zo ik ben ook weer een beetje op aarde. Wel flink naar de klote nog. ;)

Wat een topavond!!!!

Hoewel dit er aan het begin niet naar uit zag. :( Ik was om circa 10 voor elf bij de jaarbeurs, maar ik denk dat ik pas om kwart over 12 op de dancevloer stond. Echt super slecht georganiseerd!!!! :(

Ten eerste het scannen van de tickets. Op een bepaald moment waren teveel mensen in de ruimte met de lockers en dan werd het scannen stopgezet. Je moest dan echt iets van 10 of minuten wachten, voordat ze weer verder gingen met scannen en de rij weer ging lopen. Erg frusterend als je de rij niet vooruit ziet gaan en je 10 à 15 min echt stil staat. :(

De lockers waren ook één groot drama. (y) Je moest in de ontvangst hal, na het schannen van de tickets, naar rechts voor de lockers. Wanneer je je jas had opgeborgen moest je echter tegen de stroom met mensen in om naar het fouilleren te gaan....

Gevolg was dus één grote opstopping! Hoe dom kun je zijn als organisatie!!! Snap ook niet dat ze het wiel opnieuw moeten gaan uitvinden. Kijk gewoon hoe het bij TE gaat, waar daar loopt het altijd gesmeerd, en pas dit dan op dezelfde wijze toe. :s

Zal er wel mee te maken hebben, dat ze nu één ruimte minder hoefde te huren. Maar qua prijzen (tickete en drank) had dat m.i. wel moeten kunnen.

De prijzen vond ik echt schandalig. Drie euro voor een drankje. (y) Dat gaat echt nergens meer over. Begrijp ook niet waarom de prijzen opeens zo snel stijgen t.o.v. vorig jaar.

Barpersoneel was ook een aanfluiting. Totaal geen ervaring, chagerijnig, iedereen liep maar wat door elkaar. Het is bijvoorbeeld niet echt handig, dat degene die drank moet halen, zelf nog de glazen moet gaan inschenken en zelfs de fles wijn moest ontkurken waardoor het allemaal erg lang duurde. Ook te weinig barpersoneel i.m.o.

Door het bovenstaande was ik dus ruim een uur bezig om op de dansvloer te komen. Had echt zoiets: dit gaat hem niet worden vanavond, want ik irriteerde me behoorlijk aan de slechte organisatie.

Maar eenmaal op de dancevloer kwam ik gelukkig al vrij snel weer in een goede mood. Dat doek is natuurlijk wel waardeloos. @ de organisatie/AvB: Lees de forums eens wat beter zou ik zeggen en kijk naar wat de fans willen. Heb dan nog liever dat een andere dj opent, dan zo'n doek.

Vond het feest qua muziek en show wel fantastisch. :d Mijn eerste armin only maar ik heb me super goed vermaakt. Heerlijke tracks gehoord, veel dikke klassiekers en een super vette show. Vond de opstelling van de booth ook erg mooi. Veel beter en meer sfeervol in vergelijking met bijvoorbeeld EoL. Dat de laser ook links en rechts achter de booth waren opgehangen, gaf ook een heel mooi effect.

Wat AvBfan ook zegt: vond de muziek op een bepaald moment wel wat minder worden. Vanaf circa 3 uur/half 4 denk ik. Kan ook aan mezelfde liggen, maar vond het toen niet meer zo super als in het begin. Wel nog steeds goed te doen hoor. :d

edit: Van mij had ie de laatste paar uur wel wat meer mogen knallen. Vond er teveel breaks in zitten.

Veel leuke mensen gezien en nieuwe mensen ontmoet. Sfeer zat er erg goed in! Wel jammer dat veel mensen vroeg naar huis gingen. Vanaf een uur of 5/half 6 was het toch wel erg rustig met pf-vriendjes.

Leuk moment: Armin draait cart blanche, klimt op de booth en gaat daar staan dansen. Hier heb ik een vid van gemaakt. Erg leuk!!!

Kortom: een zeer geslaagde avond. Qua muziek, sfeer, show, mensen een geweldig. Organisatie echt zeer en zeer slecht, met ook nog de schandalige prijzen. Toch geef ik het feest overall een geweldig als beoordeling omdat muziek, sfeer enz voor mij het belangrijkste is!!

Iedereen bedankt voor de topavond! :d:d

Pluspunten:

+ muziek
+ sfeer, publiek
+ geluid
+ lasers, booth, show
+ wc's

Minpunten:

- organisatie (entree, lockers)
- drankprijzen
- barpersoneel
laatste aanpassing
Thanx voor de download links (y)
wat een avond seg :p heerlijke muziek, kortom het was echt super :cheer:

Minpunten:

- lockers
- drankprijzen :/
laatste aanpassing
mensen mijn foto's zijn super goed gelukt :D

Ga ze nu uploaden. :)

Uitspraak van Daantje^^ op zondag 20 april 2008 om 15:42:
Uitspraak van b) Ouwe Dwaas b) op zondag 20 april 2008 om 12:25:
96. Armin vs. Tiesto Featuring Ray Wilson - Yet Another Suburban Train

Wat een Toegift
Ik vond het helemaal top echt geweldig genoten

Geheel mee eens.
Misschien wel de lekkerste mashup tot nu toe :kwijl:
Uitspraak van actief op zondag 20 april 2008 om 15:56:
Misschien wel de lekkerste mashup tot nu toe

Is idd een gruwelijk nr. Ze mogen trouwens wel eens een cd uitbrengen met lekkere mashups. Er komt ook veel shit uit, maar er zijn toch wel een aantal super versies!
Als je een ticket koopt voor 40 plus euros, welke achterlijke idioot durft dan 3 euro voor een muntje te vragen en als je dan aan de bar wat zegt over halve volle/lege glazen staan ze je aan te gapen of ze water zien branden.
Armin only?? Ze hadden het beter kunnen verkopen als: Armin and his curtain friends.
We weten dat armin vooral van de vocale trance is, maar zoooooveel?? Wij konden geen zangeres meer zien op t laatst
De seatviptickets waren afgezien van parkeren en ingang een regelrechte aanfluiting.
Zo hebben we nog een waslijst met dingen die beter hadden gekund. Het enige wat de avond beetje verdraagzaam maakte: heel veel bekenden gezien :-)
Foto's staan in album: https://partyflock.nl/album/422656/3395139

Hier al 2 foto's om jullie lekker te maken. :p

[albumelement=38507589]{element is niet toegankelijk}

[albumelement=38507934]{element is niet toegankelijk}
1e track van de playlist klopt sowieso al niet!
Moet zijn: Mannel - A Tündérek Hangja
Uitspraak van :cheer: Marianne :cheer: op zondag 20 april 2008 om 12:22:
En leukkkkkkk iedereen weer gezien te hebben en te

En wanneer ga wij elkaar een keer onmoeten? ;)
Uitspraak van Quick op zondag 20 april 2008 om 16:09:
Die van jou dan!

:D thanks dude
ja ik heb mn best weer gedaan om mooie shots te maken :P
en de videos, 26 in totaal :respect:

hmm als ik dat hier lees, heb ik precies niet zoveel spijt dat ik niet ben gegaan. Op naar asot 350!
Uitspraak van inactief op zondag 20 april 2008 om 16:15:
hmm als ik dat hier lees, heb ik precies niet zoveel spijt dat ik niet ben gegaan.

Dan moet je toch beter lezen hoor. :p
Artiest {SHOWLIST artist 50948, 41327}
vond het echt geweldig :D
mn eerste armin only en moet zetten vond het echt super!
wel jammer dat je zolang meost wachten voordat het doek uiteindelijk openging mja de opening zou live op tv komen dus:)
armin draaide echt super!
bijna al mn favo tracks van dit moment zijn voorbij gekomen:D
ARMIN TOP!
hier kun je naar tot nog toe het eerste gedeelte luisteren in een stream http://flohstonparadise.free.fr/wordpress/?tag=armin-van-buuren mocht men daar behoefte aan hebben
dus mocht je de zijn set niet willen downloaden dan kun je hier luisteren naar een stream in 256 kbps kwaliteit. ;)
laatste aanpassing
Goed te lezen, dat iedereen het een geweldig feest vond. Op de drankprijzen na dan, maar als je daardoor je avond laat verpesten ben je :loser:

;)

Ik heb net een stukje set terug zitten luisteren, maar kon me niet zo boeien eigenlijk :bloos:

nogmaals: voor mij geen massa feesten meer.
Ik voel me er gewoon niet fijn bij.

:flower:

Foto's zijn mooi mannen.
Als je zo vooraan staat heb je daar toch altijd net wat minder zicht op, de lasers, lichten, visuals.
Zo wat een nacht zeg (L) Ik heb het echt super gehad, uiteraard was het bij mij ook een drama om binnen te komen. Eerst een dik uur in de rij gestaan en mocht je er eindelijk door, werd je vervolgens platgedrukt bij de lockers :s Verder zat er niet echt een opbouw in Armin zijn set, het schommelde een beetje. De sfeer was echt super :D

Wat had hij het naar zijn zeg (y)
Ben blij dat ik ben gegaan :)
laatste aanpassing
Uitspraak van (f)Marieke op zondag 20 april 2008 om 17:00:
Verder zat er niet echt een opbouw in Armin zijn set, het schommelde een beetje. De sfeer was echt super

Helemaal mee eens, met beiden.
Uitspraak van (f)Marieke op zondag 20 april 2008 om 17:00:
Eerst een dik uur in de rij gestaan

Ik was zeer blij met mijn Ticketboxkaartje :) 5 minuutjes en binnen alleen die lockers :@
Wij konden met onze Easyticket ook zo doorlopen hoor :P
En ach die lockers, was ff k*t, maar is ook zo weer vergeten. Verder ging alles redelijk snel. Bar was wisselend. Wc's top!
Uitspraak van bloesem op zondag 20 april 2008 om 17:09:
Wij konden met onze Easyticket ook zo doorlopen hoor

Ik had ook Easyticket, de rij stond nog net niet buiten dat we aankwamen :s
Wat lees ik toch weer een hoop tegenstrijdige verhalen. Ten eerste her doek. ER zou beter geluisterd moeten worden naar het publiek ??? Volgens mij was het uitverkocht, dus een groot probleem was het niet, en het geeft de intro vanaf 01:00 alleen maar meerwaarde !

Dan zijn set, de een vind het te soft, de ander te hard, en de 3e vind het te varierend. Ik vind dat juist goed, en brengt inderdaad een SUPER sfeer met zich mee.

Al met al, groot pluspunt dit feest, maar het begin was inderdaad minder (aanschuiven en wachten e.d.)
Carte blanche :kwijl:
{argument 'id' ontbreekt}
Uitspraak van DJ Gino D op zondag 20 april 2008 om 17:15:
Ten eerste her doek. ER zou beter geluisterd moeten worden naar het publiek ??? Volgens mij was het uitverkocht, dus een groot probleem was het niet

Slaat nergens op. Het was niet vooraf gezegd, dat er 3 uur vanavhter een doek werd gedraaid. Pas eergisteravond was dat bekend.
Eerdere jaren en ook met Tiesto, is dit fenomeen aardig afgekraakt door de feestgangers, dus horen ze toch wel een béétje te luisteren naar het publiek.

Uitspraak van DJ Gino D op zondag 20 april 2008 om 17:15:
maar het begin was inderdaad minder (aanschuiven en wachten e.d.)

Nou dat hadden wij dan weer niet.

Zo ervaart iedereen een feest naar zijn eigen beleving.
Oók dáár is niks mee :flower:
Uitspraak van Quick op zondag 20 april 2008 om 17:15:
Carte blanche

Niet meer meegemaakt :( Wij zijn half 7 vertrokken.

Uitspraak van Quick op zondag 20 april 2008 om 17:15:
Carte blanche

Hmm, dus idd de Cosmic Gate Remix :)
Vet filmpje weer!
laatste aanpassing
Ook petje af voor Mc Stretch :respect:
Ach als je thuis heb willen volgen zonder je computer dan was je gewoon genaait aangezien bnn en slam fm alle 2 om 4 uur nokte met de registratie er van.. Weet niet of dit ook t geval is geweest bij 3fm maar ik heb zo t vermoedde van wel...

Uitspraak van Daantje^^ op zondag 20 april 2008 om 17:29:
Ook petje af voor Mc Stretch

Heel vertrouwd inmiddels.
Ook met o.a. de Tiësto-feesten (y)

Bij "The Fall" gingen mijn gedachten meteen terug naar Museumplein 2006 :cheer:
En Armin is gewoon best een Held gewoon een Toegift draain met een Plaat van Tiësto waar maak je dit nog mee :respect: :respect:
Zo peeps... Eerste Armin Only en helemaal verkocht! Kwam om 11:30 aan met ticketbox kaartje en kon eigenlijk zo doorlopen naar binnen, binnen 2 minuten kluisje geregeld en na wat gedrang stonden we eigenlijk zo op de dansfloor. Het uurtje gordijn wat ik heb meegemaakt vond ik niet storend.... Leuk neon effect juist! Drankjes, ach... als de muntjes 2.50 euro zijn en je drinkt 10 drankjes, ben je nu 5 euries meer kwijt in totaal... Kon me niet echt boeien...

Maar die muziek!!!! WOW! Gewoon de hele tijd middenvooraan gestaan daar was de geluidskwaliteit prima! (aan de zijkanten/achterkant idd wat minder). En die trance-toeristen van abroad.... echt grappig... die zijn volgens mij echt niets gewend onder welke steen ze ook vandaan komen!

De vocalisten waren ook een leuke toevoeging... alles goed live gezongen hoor... dapper!

Volgend jaar weer! Hell yeah!
wij hebben super genoten!!!

Armin :respect:
vond het helemaal kut.....sorry kan der niet meer van maken voor ons Nooit geen Armin only meer..te veel gepingel en te zachte muziek kon gewoon met iemand praten zonder je stem te verheffen. halve glazen bier voor 3 eurie kut naar binnen met die lockers ook drama. zat 4 uur al in de auto...volgende keer maar gewoon weer ff de kroeg in daar draaien ze nog beter haha...mensen waren wel leuk toch nog 1 pluspuntje
Uitspraak van bloesem op zondag 20 april 2008 om 17:18:
Eerdere jaren en ook met Tiesto, is dit fenomeen aardig afgekraakt door de feestgangers, dus horen ze toch wel een béétje te luisteren naar het publiek.

Ben paar x naar Tiesto geweest maar het duurde niet tot 1 uur voordt hij 'zichtbaar' werd... Maar ik vond zoals ik al eerder zei een geweldig vet feest :respect:
laatste aanpassing
Super feestje:) Ongelofelijk veel beter dan de vorige Armin Only. Geluid was top, en toen Armin Walk the edge draaide, was mijn avond al compleet:D

Video van Nederland 3 is aan het downloaden:cheer:
Uitspraak van anjunian op zondag 20 april 2008 om 15:17:
de zangeres van big sky zong imo slecht

Weet niet waar jij gestaan hebt.......was voor mij iig een van de vele kippevel momenten......WOW....wat een moment zeg met Big Sky...heerlijk!!!!
Zo ben ook weer thuis van een geweldig feestje. Zo maar eens naar bedje toe. 35 uur op alweer. Truste
laatste aanpassing
Uitspraak van actief op zondag 20 april 2008 om 17:34:
"The Fall"

:cry: Die hoorde ik toen ik bij de wc stond :nocheer:

Uitspraak van Save Planet Exit op zondag 20 april 2008 om 17:58:
Ben paar x naar Tiesto geweest maar het duurde niet tot 1 uur voordt hij 'zichtbaar' werd...

Het gaat er niet om of het 2 of 3 uur duurde. Maar om het feit, dát het gebeurt. Publiek houdt er niet van, dus moet het gewoon achterwege blijven.
laatste aanpassing
De eerste uren vond ik echt lekker. La Guitarra,Saltwater,Till The Sky Falls Down,The Great Escape etc etc. Vervolgens opende hij de eerste 1.5 uur erg lekker al had ik het gevoel dat opening verkeerd ging. Het doek ging er wel af maar je hoorde geen knal. En toen kwam de dj booth ineens omhoog. Volgens had dat toch iets anders moeten gaan. Daarna staat hij gewoon 1,5 uur lekkere tranceplaten te droppen, maar om vervolgens ver weg te zakken toen hij merkte dat zijn beukplaten aansloegen. Ik miste daarnaast ook een groot aantal platen die hij in ASOT elke week draait. Teveel oude platen zoals Beauty Hides,Daydream,Megashira. Ik weet nu wel dat 8 uur feesten met dezelfde dj mij echt niet meer kan boeien. TIC vond ik ook niks en alledrie de AO ben ik niet echt overtuigd. Geef mij maar 7 djs op een avond die 1,5 uur lang alleen maar hits staan te draaien. Ik trek gewoon de vernieuwende sound niet. Als ik nog weleens een Armin Only van 2002 terug aan het luisteren klinkt dat gewoon perfect en wat ik lekker vind. Maar nu wordt het naar 3 uur altijd beuken en vernieuwende sound en dat trek ik echt niet.
laatste aanpassing
Was mijn eerste AO en ik weet nu al dat ik er volgend jaar(mocht er weer een AO komen)absoluut weer bij zal zijn...........Was mijn beste feest in een hele lange tijd.......We waren zo binnen met ons ticketbox kaartje......en ja..het was ff druk bij de lockers....nou en??....dat duurt 5 min en daarna ben je er van af...

Het doek had van mij veeeeeeeeeeel eerder weggemogen.....was ook redelijk tam totdat het eindelijk naar beneden ging.....Daarna is de hele toko lossssss gegaan en in mijn ogen niet meer gestopt...Heb gewoon een heerlijke nacht beleefd met fantastische muziek....leuke mensen en een geweldige sfeer.....Dat maakt voor mij een topfeest....en idd de muntjes zijn wat aan de prijzige kant...3 eurie voor een biertje/cola/water?????...kom op....kanje eigenlijk niet maken natuurlijk...maar goed...ook die paar euro extra kan mijn nacht niet bederven......

Ik maak een diepe buiging voor Armin.....bedankt voor een topfeest!!!!