Zo ik ben ook weer een beetje op aarde. Wel flink naar de klote nog.
Wat een topavond!!!!
Hoewel dit er aan het begin niet naar uit zag.

Ik was om circa 10 voor elf bij de jaarbeurs, maar ik denk dat ik pas om kwart over 12 op de dancevloer stond. Echt super slecht georganiseerd!!!!
Ten eerste het scannen van de tickets. Op een bepaald moment waren teveel mensen in de ruimte met de lockers en dan werd het scannen stopgezet. Je moest dan echt iets van 10 of minuten wachten, voordat ze weer verder gingen met scannen en de rij weer ging lopen. Erg frusterend als je de rij niet vooruit ziet gaan en je 10 à 15 min echt stil staat.
De lockers waren ook één groot drama.

Je moest in de ontvangst hal, na het schannen van de tickets, naar rechts voor de lockers. Wanneer je je jas had opgeborgen moest je echter tegen de stroom met mensen in om naar het fouilleren te gaan....
Gevolg was dus één grote opstopping! Hoe dom kun je zijn als organisatie!!! Snap ook niet dat ze het wiel opnieuw moeten gaan uitvinden. Kijk gewoon hoe het bij TE gaat, waar daar loopt het altijd gesmeerd, en pas dit dan op dezelfde wijze toe.
Zal er wel mee te maken hebben, dat ze nu één ruimte minder hoefde te huren. Maar qua prijzen (tickete en drank) had dat m.i. wel moeten kunnen.
De prijzen vond ik echt schandalig. Drie euro voor een drankje.

Dat gaat echt nergens meer over. Begrijp ook niet waarom de prijzen opeens zo snel stijgen t.o.v. vorig jaar.
Barpersoneel was ook een aanfluiting. Totaal geen ervaring, chagerijnig, iedereen liep maar wat door elkaar. Het is bijvoorbeeld niet echt handig, dat degene die drank moet halen, zelf nog de glazen moet gaan inschenken en zelfs de fles wijn moest ontkurken waardoor het allemaal erg lang duurde. Ook te weinig barpersoneel i.m.o.
Door het bovenstaande was ik dus ruim een uur bezig om op de dansvloer te komen. Had echt zoiets: dit gaat hem niet worden vanavond, want ik irriteerde me behoorlijk aan de slechte organisatie.
Maar eenmaal op de dancevloer kwam ik gelukkig al vrij snel weer in een goede mood. Dat doek is natuurlijk wel waardeloos. @ de organisatie/AvB: Lees de forums eens wat beter zou ik zeggen en kijk naar wat de fans willen. Heb dan nog liever dat een andere dj opent, dan zo'n doek.
Vond het feest qua muziek en show wel fantastisch.

Mijn eerste armin only maar ik heb me super goed vermaakt. Heerlijke tracks gehoord, veel dikke klassiekers en een super vette show. Vond de opstelling van de booth ook erg mooi. Veel beter en meer sfeervol in vergelijking met bijvoorbeeld EoL. Dat de laser ook links en rechts achter de booth waren opgehangen, gaf ook een heel mooi effect.
Wat AvBfan ook zegt: vond de muziek op een bepaald moment wel wat minder worden. Vanaf circa 3 uur/half 4 denk ik. Kan ook aan mezelfde liggen, maar vond het toen niet meer zo super als in het begin. Wel nog steeds goed te doen hoor.
edit: Van mij had ie de laatste paar uur wel wat meer mogen knallen. Vond er teveel breaks in zitten.
Veel leuke mensen gezien en nieuwe mensen ontmoet. Sfeer zat er erg goed in! Wel jammer dat veel mensen vroeg naar huis gingen. Vanaf een uur of 5/half 6 was het toch wel erg rustig met pf-vriendjes.
Leuk moment: Armin draait cart blanche, klimt op de booth en gaat daar staan dansen. Hier heb ik een vid van gemaakt. Erg leuk!!!
Kortom: een zeer geslaagde avond. Qua muziek, sfeer, show, mensen een geweldig. Organisatie echt zeer en zeer slecht, met ook nog de schandalige prijzen. Toch geef ik het feest overall een geweldig als beoordeling omdat muziek, sfeer enz voor mij het belangrijkste is!!
Iedereen bedankt voor de topavond!

Pluspunten:
+ muziek
+ sfeer, publiek
+ geluid
+ lasers, booth, show
+ wc's
Minpunten:
- organisatie (entree, lockers)
- drankprijzen
- barpersoneel