Partyflock

Forumonderwerp · 1005713
1 volger · 3231x bekeken
Waarschuw beheerder
Dancefeestenorganisator ID&T wil een nieuw hoofdkantoor met evenementenhal bouwen in Amsterdam. Binnen twee jaar moet dat pand verrijzen, het liefst in Zuidoost, zo zegt ID&T-oprichter Duncan Stutterheim vandaag in het Parool.

De hal zal geschikt zijn voor evenementen met 2500 tot 3000 bezoekers. ID&T wil hier op kleine schaal eigen feesten geven, maar ook ruimte bieden aan andere partijen. Verder moet het kantoor van ID&T ook naar dit nog te bouwen pand verhuizen.

''We denken aan een ruimte van vijfduizend vierkante meter. We willen onze kantoren en de hal in één pand hebben: een housetempel'', aldus Stutterheim. Volgens hem staat het bedrijf er, na het afstoten van het geldverslindende ID&T-radio, beter voor dan ooit. ID&T doet alleen nog de lucratieve megafeesten. Stutterheim is overigens geen directeur meer. Hij is naar Australië vertrokken en houdt zich daar bezig met de internationale expansie van het evenement Sensation White.

http://www.parool.nl/nieuws/2008/APR/12/ams4.html
Waarschuw beheerder
donateur
geldwolven dat zijn het :nee:

net zoals toen ze ermee gingen schermen dat ZIJ ook dance for life gingen steunen (opzich een goede zaak (Y) ) MAAR als je dan al je kaartjes met 0,25 verhoogt (het gaat mij niet om het kwartje he... ) dan steunen wij als bezoekers van hun evenementen dus D4L!!!

daar kan ik dus niet zo goed tegen he.... :[
Waarschuw beheerder
donateur
Cool :D

ID&T :respect:

Uitspraak van Petrochemical op zaterdag 12 april 2008 om 18:53:
Volgens hem staat het bedrijf er, na het afstoten van het geldverslindende ID&T-radio, beter voor dan ooit. ID&T doet alleen nog de lucratieve megafeesten

Ja vind je het gek... op een feest 2,50 euro vragen voor een biertje, dan verdien je idd bakken met geld :rot:

Artiest Faz
Waarschuw beheerder
Wat denk je wat het kost, zo'n fuif...

Die bedragen zijn helemaal niet raar.

Waarschuw beheerder
Is netjes toch :) Blijven er banen in NL, ze konden ook naar België gaan, waar het hoogstwaarschijnlijk een stuk goedkoper is.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 12 april 2008 om 19:08:
Wat denk je wat het kost, zo'n fuif...

Die bedragen zijn helemaal niet raar.

Wat denk je dat het oplevert zo'n fuif...

Als je die bedragen niet meer raar vindt weet ik niet wat je nog wel raar vindt.

Iedereen betaald het toch wel en dat weten ze dondersgoed.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van FK82 op zaterdag 12 april 2008 om 19:16:

Eerst zaaien dan oogsten, het kan ook floppen.
Waarschuw beheerder
donateur
Koop dan gewoon the Sand.. allebei aan de Rohneweg :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van M`83 op zaterdag 12 april 2008 om 19:22:
Koop dan gewoon the Sand.. allebei aan de Rohneweg

Waarschijnlijk is dat niet groot genoeg voor het bedrijf erbij?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van FK82 op zaterdag 12 april 2008 om 19:16:

Als je die bedragen niet meer raar vindt weet ik niet wat je nog wel raar vindt.

Iedereen betaald het toch wel en dat weten ze dondersgoed.

elk feest draait om 1 ding, geld verdienen. als je dat niet inziet ben je geen ondernemer:)
maar goed, genoeg dingen op id&t aan te merken, daar niet van:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 12 april 2008 om 19:18:

Een wijze les van Dhr Faz _O_
Waarschuw beheerder
Word dan een soort van halve HMH
HMH heeft toch een capaciteit van een 6000 man ofzo?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Mmmz zou het wel top vinden...

En dan ook weer het Shockers concept daarin terug brengen :cheer:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Goeie zaak toch weer hal dr bij om te feesten!
Kunnen best toffe feessies komen!(Y)

Waarschuw beheerder
Thunderdome on tour;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van J Q R D I :banana: op zaterdag 12 april 2008 om 19:02:
op een feest 2,50 euro vragen voor een biertje

Alsof ze dan alleen bij ID&T doen :/
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van CjurLjuntje op zaterdag 12 april 2008 om 20:05:
Alsof ze dan alleen bij ID&T doen :/

precies, betaal je in de meeste discotheken ook gewoon hoor (Y)

en we vinden het allemaal goed, want we gaan met zn allen iedere zaterdag lekker stappen en zuipen(Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van J Q R D I :banana: op zaterdag 12 april 2008 om 19:02:
op een feest 2,50 euro vragen voor een biertje

daarvoor moet je waarschijnlijk bij de brouwer zijn.Water levert het meest op!
Waarschuw beheerder
We willen onze kantoren en de hal in één pand hebben: een housetempel'',

:respect: vet
Waarschuw beheerder
Erg vet idee! Hopelijk kunnen ze een soort tent als Godskitchen gaan neerzetten waar elke week enorm goede dj's staan te draaien!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Partyrico op zaterdag 12 april 2008 om 19:01:
geldwolven dat zijn het

net zoals toen ze ermee gingen schermen dat ZIJ ook dance for life gingen steunen (opzich een goede zaak ) MAAR als je dan al je kaartjes met 0,25 verhoogt (het gaat mij niet om het kwartje he... ) dan steunen wij als bezoekers van hun evenementen dus D4L!!!

daar kan ik dus niet zo goed tegen he....

En vervolgens redelijk wat feessies in zijn agenda hebben, maar een van de weinige feessies op zeker is een feest van ID&T... Typisch Nederlands trekje, spugen in het bord waar je uit moet eten.

Waarschuw beheerder
Er is nog altijd zoiets als bij gebrek aan beter maar naar feesten gaan...

als je hier in NL net zo'n feestconcepten had als Transmission of Pharmacy in Australië, zou ik geen 1 feest van Q-dance of ID&T bezoeken, misschien dat dat ook voor hem geldt.

Zolang grote organisatoren de markt domineren en elkaars artiesten maar bookings blijven bezorgen, heb je geen keus. Maar je mag best je bek erover open trekken vind ik.
Waarschuw beheerder
Nederland heeft volgens velen een uitstekend feestklimaat. Het heeft ook niet zozeer te maken met bookings, maar met lef. Op een feest van 40.000 man kun je moeilijk experimenteren, alhoewel ID&T het een paar keer geprobeerd heeft (Rob Gee op Black, Pleasuredome, NJOY). Kijk naar een organisatie als Meubel Stukken, boeken ook allemaal nieuwe en spannende dj's/bands. Moet je alleen wel van houden.

Het is alleen een beetje jammer om maar uit arren moede naar ID&T feesten te gaan vind ik persoonlijk. Dat is hetzelfde als mensen die elke week naar dezelfde kroeg gaan, en het eigenlijk al lang niet leuk meer vinden en niet kunnen uitleggen waarom ze erheen gaan.

Waarschuw beheerder
Een uitstekend feestklimaat? De opzet wel ja, en er is relatief veel aandacht voor dance in vergelijking met niet-dance en evenementen zijn erg professioneel. Maar dat is allemaal randgebeuren.

De muziek (vrijwel alleen hardstyle of electrohouse) is 10x kutter dan in de meeste andere dance minded landen zoals Australië, Duitsland of zelfs Rusland.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
En dat het geldwolven zijn daar bij ID&T tsja wil niet zeggen dat hun feesten kut zijn, imo mag je best kritiek uiten op bijv. een winkel waar je vaak komt en dan vind ik dit met feesten (hetgeen ook producten zijn uiteraard) precies hetzelfde.

Respect voor hun shows, hun professionalisme etc

maar zwaar disrespect voor hun geldgeilheid (n)
Waarschuw beheerder
Dat ben ik niet met je eens. Kijk eens hoe bijvoorbeeld techo wordt vertegenwoordigd door o.a. Awakenings, met een aantal bloedmooie locaties. Club komt ruim aan de orde bij Extrema, hardcore-feesten zijn er weer in overvloed en zelfs niche-stromingen als speedcore worden goed vertegenwoordigd.

Kijk naar Ibiza, allemaal dezelfde muziek uit de tenten. En bijvoorbeeld in Rusland zijn er inderdaad spannende feesten, maar uiteraard lang niet overal in dat enorme land, terwijl in Nederland in elk boerengehucht wel eens een feest is gegeven.

Waarschuw beheerder
Ik heb het over de grote evenementen.

Een grootschalig hard trance evenement is er niet meer, en Sensation White is alleen nog maar house.

Awakenings tsja is een uitzondering, maar stelt nog altijd nie zo gek veel voor in vergelijking tot techno feesten in Duitsland, waar de gemiddelde Grossraumdiscothek net zo groot is als de Westergasfabriek :P

Waarschuw beheerder
word toch een flop :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 12 april 2008 om 22:55:
word toch een flop

gast, wat heb jij gerookt en mag ik daar n paar gram van :P

als in Gemert een megadiscotheek een enorm commercieel succes is, moet een disco met de halve omvang dat in 020 zeker worde :P
Waarschuw beheerder
word toch een flop

Dat denk ik niet...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 12 april 2008 om 19:14:
Is netjes toch Blijven er banen in NL

Woooow:S spectaculair zeg... maximaal werk voor 30 personen:S

(een druppel op een gloeiende plaat) :S

word toch een flop

Behalve Sensation white is alles waar Duncan Stutterheim zich persoonlijk mee bemoeide geflopt of totaal mislukt:S

Uitspraak van Partyrico op zaterdag 12 april 2008 om 19:01:
geldwolven dat zijn het

Als Duncan dollar tekens ziet, daar gaat het meestal mis:/
Wie kan zich nog herinneren:
-ID&T Radio... :rot:
-ID&T Magazine :no:
-ID&T Mobile :frusty:
-Club Cineac Amsterdam :roflol:
-NJOY Festival :dood:

Allen hopeloos mislukt en bijna de ondergang van ID&T :S
Schoenmaker (Duncan), blijf bij je lees (y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van d-russo op zaterdag 12 april 2008 om 20:15:
en we vinden het allemaal goed, want we gaan met zn allen iedere zaterdag lekker stappen en zuipen

:frusty:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 12 april 2008 om 22:56:
als in Gemert een megadiscotheek een enorm commercieel succes is, moet een disco met de halve omvang dat in 020 zeker worde

Boerengehucht Gemert en trendy stappubliek 020 verschillen nogal van elkaar:/
Die laatste groep is namelijk veeleisender en neemt geen genoegen met een puisterige dj op zaterdagavond, die doordeweeks op een tractor zit en een catering dat niet verder reikt dan een broodje bal met extra mayo homemade by tante Betsy:rot: :S :X
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Mellow Melvin op zaterdag 12 april 2008 om 22:25:
Typisch Nederlands trekje, spugen in het bord waar je uit moet eten.

:D
Nestvervuiling(y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 13 april 2008 om 00:07:
Die laatste groep is namelijk veeleisender en neemt geen genoegen met een puisterige dj op zaterdagavond, die doordeweeks op een tractor zit en een catering dat niet verder reikt dan een broodje bal met extra mayo homemade by tante Betsy:rot: :S :X

je bent nog nooit in de time out geweest?
kneusje ben je toch

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
flop

[img width=250 height=189 cacheid=000f4dbb002b2522edad16581a02372b6c]http://www.njoy.nl/nieuwsbrief/stalkergame/logo.jpg[/img]

NJOY 2005 GAAT NIET DOOR

NJOY, the Festival, wat plaats zou vinden in het weekend van 10 tot en met 13 juni op het festivalterrein van Wailibi World, gaat niet door.

Sander Groet, ID&T: 'Wij wilden NJOY dit jaar voor de tweede keer neerzetten. Hoewel de kaartverkoop vorig jaar niet goed verliep, zijn we ervan uitgegaan, mede door de goede reacties op de eerste editie, dat het dit jaar beter zou gaan. Helaas hebben we moeten constateren dat de kaartverkoop achterblijft bij de verwachtingen. Vorig jaar hebben we dit opgelost door vele kaartenacties met verschillende partijen, maar dat wilden we dit jaar niet meer doen. Dan is de afweging, gaan we het festival verkleinen of stoppen we ermee. Wij hebben voor dat laatste gekozen.
Het is ID&T dus niet gelukt om een evenement met ook pop en rock van de grond te krijgen. We moeten de hand in eigen boezem steken. Anders dan Sensation, Mystery Land of Innercity is NJOY klaarblijkelijk niet sterk genoeg gebleken in de overvolle markt van popfestivals. Dit is een harde maar leerzame les met het oog op toekomstige ID&T evenementen'.

De Sp!ts Breakthrough Awards vinden overigens wel gewoon plaats. De finale hiervan zou op NJOY plaatsvinden maar de organisatie is bezig met een vervangende locatie.

Bezoekers die een ticket hebben gekocht via TicketOnline of Ticketbox krijgen uiteraard hun geld terug.

TicketOnline: Deze week ontvang je een brief van TicketOnline waarin staat hoe je je geld terug krijgt. Mocht je toch nu al vragen hebben dan kun je bellen naar 0900 300 6000 (45cpm).

:looser: :roflol:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 13 april 2008 om 00:16:

1 keer en dat was drie jaar geleden om precies te zijn vrind:D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Stutterheim is overigens geen directeur meer. Hij is naar Australië vertrokken

:cheer: Woei:D De beste zakelijke en privebeslissing van Duncan in jaren:cheer: (y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 13 april 2008 om 00:17:

waar heb je t over kneus, dat was een evenement van heel wat jaren geleden:lol: dat je google kent betekend nog niet dat je slim over kan komen.

Uitspraak van permanent verbannen op zondag 13 april 2008 om 00:20:
1 keer en dat was drie jaar geleden om precies te zijn vrind:D

zo 3 jaar geleden, je ontkracht je eigen standpunt:roflol:
sjappie

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 13 april 2008 om 00:27:
waar heb je t over

Een van de zoveelste mislukkingen van D. Stutterheim:/

dat was een evenement van heel wat jaren geleden

En dat maakt de mislukking/flater niet minder:D
zo 3 jaar geleden

Idd

je ontkracht je eigen standpunt

Soooooooow:/ , je gaat mij niet wijsmaken dat als ik daar a.s. zaterdag ga stappen, het veeeeeeeeeeeeeel beter is geworden dan 3 jaar geleden:S

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 13 april 2008 om 00:38:
Een van de zoveelste mislukkingen van D. Stutterheim:/

welke mislukkingen zijn er nog meer dan? kijk naar sensation, een van de meest succesvolle evenementen ooit, kijk naar thunderdome, een van de meest succesvolle evenementen ooit...
een concept kan verkeerd uitpakken:yes: maar je kan me niet wijsmaken dat hij een slechte organisator is:) hij heeft zn waarde bewezen, wat heb jij behaald? iedereen kotst je uit mafkees
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 13 april 2008 om 00:38:
Soooooooow:/ , je gaat mij niet wijsmaken dat als ik daar a.s. zaterdag ga stappen, het veeeeeeeeeeeeeel beter is geworden dan 3 jaar geleden:S

ik ben r laatst geweest en t was een vette tent:yes: en geloof me ik heb er meer verstand van dan jij

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 13 april 2008 om 00:50:
welke mislukkingen zijn er nog meer dan?

Zucht:/

Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 12 april 2008 om 23:54:
-ID&T Radio...
-ID&T Magazine
-ID&T Mobile
-Club Cineac Amsterdam
-NJOY Festival

Allen hopeloos mislukt en bijna de ondergang van ID&T

Lees vooral mn laatste zin in de quote...
Dat geldverslindende en wereldvreemde gedrag van de heer Stutterheim, was bijna de ondergang van ID&T :S

ID&T doet alleen nog de lucratieve megafeesten

Schoenmaker, blijf bij je leest(y) in feesten waren ze altijd de numero uno(y)

Stutterheim is overigens geen directeur meer. Hij is naar Australië vertrokken en houdt zich daar bezig met de internationale expansie van het evenement Sensation White.

:lol:
Ze hebben de Dunc bij ID&T niet zomaar overboord gegooid en hem naar Australie laten verkassen:S
Daar loopt ie tenminste niemand in de weg en wat valt er nog te verknallen aan het succes concept Sensation.....
Hij doet nu Sensation abroad:lol:
Waar het dus op neerkomt is dat hij gedegradeerd is binnen ID&T :lol:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hij heeft zn waarde bewezen

:gaap:
Succesvol zijn met de centen van je papa (Die is head-CEO bij Logia-CMG en medeoprichter van datzelfde ict bedrijf) is niet zo moeilijk hoor gappie:S
Wow, respekt hoor dat Duncan dit allemaal 'zelf' heeft gedaan 'op eigen benen' :/
wat heb jij behaald?

Vorige week nog mn rijbewijs behaald, maar volgens mij gaat het topic niet over mij, maar over ID&T gap:S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 13 april 2008 om 01:00:
Ze hebben de Dunc bij ID&T niet zomaar overboord gegooid en hem naar Australie laten verkassen:S
Daar loopt ie tenminste niemand in de weg en wat valt er nog te verknallen aan het succes concept Sensation.....
Hij doet nu Sensation abroad:lol:
Waar het dus op neerkomt is dat hij gedegradeerd is binnen ID&T :lol:

kneus, hij brengt sensation naar andere landen, meer geld voor id&t.

Lees vooral mn laatste zin in de quote...
Dat geldverslindende en wereldvreemde gedrag van de heer Stutterheim, was bijna de ondergang van ID&T :S

:roflol: gast 8) id&t radio is idd de verkeerde kant op gegaan, maar daar hebben ze ook veel geld voor gevangen;) die anderen is gewoon klinkklare onzin.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 13 april 2008 om 01:05:
gast id&t radio is idd de verkeerde kant op gegaan

Klopt, in het drie jarige bestaan van ID&T Radio, is de zender nooit winstgevend geweest..
Sterker nog, als Duncan z'n tweede hobby niet had afgestoten, dan was het einde voor het bedrijf ID&T geweest en had de Dunc net als vroeger zn hand moeten ophouden bij zijn rijke suikerpa :S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Dancefeestenorganisator ID&T wil een nieuw hoofdkantoor met evenementenhal bouwen in Amsterdam.

Fuck die neppe shit van idnt homo's :loser:
Idnt lelijke bananen gezichten :loser:

Waarschuw beheerder
Boerengehucht Gemert en trendy stappubliek 020 verschillen nogal van elkaar
Die laatste groep is namelijk veeleisender en neemt geen genoegen met een puisterige dj op zaterdagavond, die doordeweeks op een tractor zit en een catering dat niet verder reikt dan een broodje bal met extra mayo homemade by tante Betsy

beste mr. kwik fit:

da kan allemaal wel wezen maar je gaat op geen enkele manier inhoudelijk in op wak te zegge heb

dus

:bye:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 12 april 2008 om 19:18:

Noem maar eens wat op dan! Er is sowieso wat geflopt ja maar dat heeft zich dan weer ruim gecompenseerd met andere feesten!

Ik geef die gast geen ongelijk ookal ben ik het niet overal mee eens!
Waarschuw beheerder
donateur
Boerengehucht Gemert en trendy stappubliek 020 verschillen nogal van elkaar:/

Waar zou dat vooroordeel dat Amsterdammers arrogante glanzers zijn toch vandaan komen ?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
id&t radio is idd de verkeerde kant op gegaan, maar daar hebben ze ook veel geld voor gevangen die anderen is gewoon klinkklare onzin.

Het Amsterdamse bedrijf had eerder plannen om naar de voormalige NDSM-werf in Amsterdam-Noord te verhuizen. Stutterheim zag af van een verhuizing, omdat de huurprijzen op het terrein flink waren gestegen en ID&T zelf financiële problemen had. Die problemen waren het gevolg van de vele nevenactiviteiten van het bedrijf, waaronder het geldverslindende ID&T Radio.

bron: http://www.parool.nl/nieuws/2008/APR/12/ams4.html

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ID&T wil hier op kleine schaal eigen feesten geven

2500-3000 man?
Zijn dat kleinschalige evenementen?
Voor mij blijft dit nog altijd groot. Klein is 500man max.
Dat zijn meestal veel leukere feesten dan die grote commerciele feesten.
Op kleine feestjes plaats je minder gekende namen of namen die men enkel kent in het milieu. Enkel goede sfeer & liefhebbers.
Geen bende toeristen die de sfeer komen verzieken.
Op grote feesten zijn het 90% mensen die anders nooit naar 'underground' feestjes gaan.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
die anderen is gewoon klinkklare onzin.

Eeehm ik weet niet onder welke steen je ligt, maar Bloomingdale was vorig jaar al niet meer van ID&T en Cineac al veel langer niet... Meen dat o.a. Tiesto nu eigenaar is van Cineac:S.

Ze hebben niet eens meer hun eigen logo op het pand bij Amsterdam Sloterdijk, terwijl voorheen altijd grote reclameborden hingen van welk feest er aan kwam..
Bovendien zit Q-dance nu ook in datzelfde pand, en organiseert die voor hun al jaren het Thunderdome en Sensation Black evenement...
Ik weet niet wat er met ID&T aan de hand is, vind het jammer dat die film (God is my DJ) niet wat later is uit gekomen, want ik ben best benieuwd naar de huidige gang van zaken binnen de muren daar :p

Werkelijk alle randzaken die ID&T heeft geprobeerd zijn de grond in geboord:frusty:..

-ID&T Mobile :rot:
-ID&T Radio :vaag:
-ID&T Magazine :S
-Beachclub Bloomingdale :@
-Madamme Jeanette :roflol:
-Pleasuredome :dood:
-Club Cineac Amsterdam :no:
-Studio 80 :X
-NJOY Festival :looser:

En ondertussen zijn de feesten met ACHTERLIJKE prijzen ook niet om te pruimen... Dus mag ik als bezoeker dan klagen dat ze zich nooit maar dan ook NOOOIT op andere zaken hadden moeten richten dan feesten, want dat is waar ze ooit goed in waren...
Nu NL ze uitschijt gaan ze het over de rest van de wereld doen, met het enige waar ze goed in zijn: Sensation..
En neemt Q-Dance (of dat hebben ze al langgg in mijn ogen) het langzaam over hier in Nederland???
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 13 april 2008 om 10:45:
Nu NL ze uitschijt gaan ze het over de rest van de wereld doen, met het enige waar ze goed in zijn:

Trance Energy zijn ze ook bijzonder goed in. Ook Mysteryland heeft elk jaar weer uitstekende lineup. Ze hebben gewoon drie paradepaardjes en dat buiten ze gewoon uitstekend uit. En daarnaast proberen ze natuurlijk ook nieuwe dingen maar niet alles wordt direct een groot commercieel succes. Dat is nu eenmaal het risico van ondernemen.
Waarschuw beheerder
oke (Y)
Waarschuw beheerder
nice (y)
Waarschuw beheerder
Boerengehucht Gemert en trendy stappubliek 020 verschillen nogal van elkaar

Scheer het allemaal even fijn over één kam (Y)
Waarschuw beheerder
Nu NL ze uitschijt gaan ze

Geen kwaad woord over ID&T! NL schijt ze niet uit. ID&T blijft top. Ondernemen is risico's nemen, en de mensen bij id&t doen dat. Dan kan er wel is wat mislopen.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Tumult op zondag 13 april 2008 om 12:39:
Geen kwaad woord over ID&T! NL schijt ze niet uit. ID&T blijft top. Ondernemen is risico's nemen, en de mensen bij id&t doen dat. Dan kan er wel is wat mislopen.

Ben ik met je eens:D
En daarom ben ik ook blij dat Duncan Stutterheim tenminste verstandige mensen om hem heen heeft verzameld en die niet zoals hij handelen in een opwelling of meeliften op een hype:rot:

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik d8 dat q-dance ondertussen id&t wel had ingelijft

maaruh die toko gaat toch mislukken, mega clubs werken niet meer in de grote steden. De mensen krijg je niet elke week meer in de zelfde zaak ( het is geen begin jaren 90 meer)

mensen gaan liever de feesten af op verschillende locaties, maar de vaste club gangers bestaan niet echt meer

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 april 2008 om 13:53:
maaruh die toko gaat toch mislukken, mega clubs werken niet meer in de grote steden.

Net zoals Q-Beach op strand Bloemendaal een paar jaar geleden:lol:
Was ook een flop:D

Waarschuw beheerder
nooit geweest, maar zie dat hier al diverse keren een bepaalde tent als is geflopt. Tomorrowland,la xala,a20,ministry of dance.. nu beter bekend als Foutland euhmz boutland euhmz outland
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 april 2008 om 14:52:
nooit geweest, maar zie dat hier al diverse keren een bepaalde tent als is geflopt.

Uitspraak van permanent verbannen op zondag 13 april 2008 om 12:52:
-ID&T Mobile :X
-ID&T Radio :rot:
-ID&T Magazine :vaag:
-Beachclub Bloomingdale :S
-Madamme Jeanette :@
-Pleasuredome :roflol:
-Club Cineac Amsterdam :dood:
-Studio 80 :no:

Idd:yes: :lol:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Werkelijk alle randzaken die ID&T heeft geprobeerd zijn de grond in geboord..

-ID&T Mobile
-ID&T Radio
-ID&T Magazine
-Beachclub Bloomingdale
-Madamme Jeanette
-Pleasuredome
-Club Cineac Amsterdam
-Studio 80
-NJOY Festival

Mystery World Zaandam vroegah draaide een tijdje en toen stekker eruit

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 april 2008 om 15:21:

Whaaaaaaaa:lol::roflol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 12 april 2008 om 23:54:
ID&T Radio...
-ID&T Magazine
-ID&T Mobile
-Club Cineac Amsterdam
-NJOY Festival

Je vergeet Pleasuredome. Feestje wat ze in Gelredome wouden geven maar wat uiteindelijk werd verplaatst naar de HMH, vanwege tegenvallende kaartverkoop.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 april 2008 om 15:43:
Je vergeet Pleasuredome. Feestje wat ze in Gelredome wouden geven maar wat uiteindelijk werd verplaatst naar de HMH, vanwege tegenvallende kaartverkoop.

En dit jaar naar een nog kleinere tent

Waarschuw beheerder
zou leuk kunnen zijn...

als ze inderdaad hebben geleerd van het verleden

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 13 april 2008 om 14:59:
Idd

Feesten kunnen mislukken, dat is het risico van ondernemen.

Ze namen een gigantisch risico met Senstation. Kijk hoe dat is uitgepakt.

respect voor ID&T. Maar ja, wie ze kop boven het maaiveld uitsteekt wordt in Nederland al snel gelynched.

Waarschuw beheerder
Wees blij dat er weer een extra keuze bijkomt stelletje zeikerts :/

Artiest Sneaky-D
Waarschuw beheerder
Klinkt wel kinky, die Duncan is zo dom nog niet... had'ie eigenlijk alleen een jaartje of 10 geleden moeten doen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 april 2008 om 15:21:

met feestjes misschien, maar een vast concept wat je vroeger had (o.a parkzichtm nighttown, it, roxy etc etc) werkt nu niet meer

mensen gaan liever bepaalde feestjes af dan dat ze elk weekend in dezelfde toko staan ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 april 2008 om 19:11:
respect voor ID&T. Maar ja, wie ze kop boven het maaiveld uitsteekt wordt in Nederland al snel gelynched

:yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 april 2008 om 21:00:
roxy

:kwijl: :cheer:

rOxXy??
:$
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
respect voor ID&T. Maar ja, wie ze kop boven het maaiveld uitsteekt wordt in Nederland al snel gelynched.

Niet helemaal mee eens..
Als je ziet hoe de heer Stutterheim de afgelopen jaren soms met mensen en vooral zijn eigen personeel omging, zo behandel je je eigen hond nog geeneens:S

En daarom ben ik ook blij dat Duncan Stutterheim tenminste verstandige mensen om hem heen heeft verzameld en die niet zoals hij handelen in een opwelling of meeliften op een hype

(y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Duncan & co hebben veel mensen
geinspireerd. chapeau.

Duncan & co hebben veel goede
ideeën de dancewereld ingestuurd.

Bij de uitvoering of continuiteit v/d concepten is het minder. Tevens de geboekte artiesten. èèn vrouwelijke bookingsmanager daar heeft er een neusje voor.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Techno Dr op zondag 13 april 2008 om 23:15:
èèn vrouwelijke bookingsmanager daar heeft er een neusje voor.

Ja, zij kwam zelf ook een aantal keren op die Sensation DVD's voorbij...
Wat is haar naam ook alweer....
Zij verstaat haar vak en weet hoe je met artiesten moet omgaan...
Trouwens.. Sander Groet en Eric Keijer zijn ook de stille krachten (toppers) bij de ID&T..
Maar stonden altijd in de schaduw bij hun bekende baas/oprichter Duncan Stuntelheim:/

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Duncan & co hebben veel mensen
geinspireerd. chapeau.

Maar dan vooral Co :lol: (chapeau)

Duncan & co hebben veel goede
ideeën de dancewereld ingestuurd.

Chapeau voor Co :D

Waarschuw beheerder
Waar het dus op neerkomt is dat hij gedegradeerd is binnen ID&T

Hij heeft een hoop delen van ID-T aan zijn personeel verkocht....

maar je kan me niet wijsmaken dat hij een slechte organisator is hij heeft zn waarde bewezen, wat heb jij behaald? iedereen kotst je uit mafkees

Vele zeuren wel op hem, nee, kraken hem af tot op het bot, maar ik had wel eens willen zien hoe de nederlandse housscene eruit had gezien zonder Stutterheim die het 15 jaar geleden vol heeft gehouden met de eerste grote feesten.

En de oude bijnaam geldwolven vind ik ook niet terecht. Natuurlijk, Duncan was op zijn 25ste miljonair. Maar behalve in dikke auto's rijden is al het geld steeds weer in ID-T gestopt. Ze zouden de docu "god is mijn dj" eens moeten bekijken, dat geeft een goed beeld dat het helemaal geen rozengeur is om zo'n bedrijf te leiden. Ik heb echt diep respect voor Duncan als ondernemer.

Maar tof idee. Hoop voor ze dat het nu een keer goed gaat. Ik vind het een gok, want zoals het er nu naar uitziet, weet ik niet of de markt ruimte heeft voor nog een dergelijke club.
2500, dat is zon beetje dezelfde grote als de Matrixx...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(Y)

En ik snap verder niet wat al die mensen lopen te zeiken dat het geldwolven zijn? Het is een bedrijf hoor. En niet zo'n kleintje ook...

Dance is tegenwoordig nou eenmaal big business... het is niet anders. Uiteindelijk moet je gewoon maar genieten van de feestjes en die ideëen van het wereldje erachter gewoon maar loslaten. Dat geldt met alles eigenlijk. De hele wereld is een commerciele plek geworden. Wat verschilt en dancebedrijf daar nou mee?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 april 2008 om 14:52:
ministry of dance

Dat was echt wel een vette tent! Maar idd, zoiets krijg je tegenwoordig niet meer ieder weekend vol.
Waarschuw beheerder
donateur
neemt geen genoegen met een puisterige dj op zaterdagavond, die doordeweeks op een tractor zit en een catering dat niet verder reikt dan een broodje bal met extra mayo homemade by tante Betsy

geweldig gezegd :respect:

Uitspraak van permanent verbannen op zondag 13 april 2008 om 00:16:
kneusje ben je toch

nou ik vind het anders DE perfecte omschrijving van die ballentent :rot:

boerendisco

Waarschuw beheerder
er is maar 1 tempel en dat is nog een kerk ook..
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 april 2008 om 11:03:
er is maar 1 tempel

[img width=1024 height=768]http://cerinka.wallpapers.nl/data/1600_1200/20070418115114.jpg[/img]
Foto: Moskee

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Mary Cherry :[ op maandag 14 april 2008 om 07:04:
boerendisco

The Time Out in Gemert:S

Uitspraak van verwijderd op maandag 14 april 2008 om 01:10:
Hoop voor ze dat het nu een keer goed gaat

Ik hoop het oprecht met je...
Want ik vond het beginconcept trancefeesten + Sensation, Mysteryland en Trance Energy het beste en waar ID&T/Duncan heel goed in zijn (waren)...
Alleen hebben ze het verleden niet echt mee met het lanceren van nieuwe concepten:S

What's happend to Innercity??? :S
We zagen het al van mijlenver aankomen, maar het komt desondanks toch nog als een lichte schok: Innercity is niet meer.
De ooit grootste indoorhouseparty van de wereld (45.000 bezoekers in 2003) is zo dood als een pier.
De overlijdensacte ontvingen wij vorig jaar december:
"Het is nu officieel: Innercity in 2007 en 2008 gaan definitief niet door.
Organisator ID&T heeft een streep gezet door het dancefeest dat sinds lange tijd aan het einde van het jaar in de Amsterdamse RAI plaatsvindt.
"Twee jaar geleden nam ID&T een sprong in het diepe door met Innercity een geheel nieuwe weg in te slaan.
Geen trance en hardstyle, maar minder populaire stromingen als minimal en techno werden geprogrammeerd.
Na een ietwat stroef begin, zag het er vorig jaar hoopvol uit.
Toch trekt de organisatie de stekker eruit.
ID&T is helaas niet bereikbaar om verdere uitleg te geven.

+ Innercity :cry:

:nocheer:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 14 april 2008 om 11:26:
What's happend to Innercity???

Ik begrijp ook niet wat daarmee is gebeurt. Jammer dat hij het complete concept heeft veranderd. ze hadden ht gewoon op oude manier moeten doorzetten. Gewoon toegankelijke muziek voor het grote publiek. Dat zag je vorig jaar wel aan Fabulous wat in rond de tijd van Innercity werd gegeven.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 april 2008 om 12:09:
Jammer dat hij het complete concept heeft veranderd

Uitspraak van verwijderd op maandag 14 april 2008 om 12:09:
hij

?
Duncan??
Waarschuw beheerder
What's happend to Innercity???

Hetzelfde als alle andere feesten waar ze de Urban 'muziek' door je strot probeerden te douwen.
Mijns inziens was dat urban gedoe mede-verantwoordelijk voor de floppen. (Njoy pleasuredome en nadat de Urban zaal zijn intrede deed op Innercity ook dat feest zelf)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Colonel Sanders op maandag 14 april 2008 om 12:30:
Hetzelfde als alle andere feesten waar ze de Urban 'muziek' door je strot probeerden te douwen.

Klopt, want van die kort 'hype' Urban hoor je niets meer vandaag de dag:S

Evenals Innercity:cry:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Colonel Sanders op maandag 14 april 2008 om 12:30:
Mijns inziens was dat urban gedoe mede-verantwoordelijk voor de floppen. (Njoy pleasuredome en nadat de Urban zaal zijn intrede deed op Innercity ook dat feest zelf)

Schoenmaker, blijf bij je leest

ID&T = organiseren grote commerciele feesten (en niets anders)
handelen in een opwelling of meeliften op een hype

Duncan Stutterheim?? Overspeelt zn hand voor de zoveelste keer en is een slechte gokker
:no:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
The Time Out in Gemert

Valt mee hoor, als er iets is met een beetje tempo

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van oke op maandag 14 april 2008 om 12:54:
Valt mee hoor, als er iets is met een beetje tempo

Urban??

:X

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ID&T wil housetempel in Amsterdam

:S
ID&T wil zoveel...
Ze moeten eerst maar eens kijken naar het verleden en de lange lijst vol met mislukkingen en daarvan leren!

-Innercity :cry:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 april 2008 om 04:16:
Fuck die neppe shit van idnt homo's :loser:
Idnt lelijke bananen gezichten :loser:

maar ondertussen is meneer zelf nog nooit naar een feest van id&t geweest :loser:
Waarschuw beheerder
zullen we het lijstje compleet maken met domme acties:

-Shockers (stom stom)
-Innercity
-Arrogante imago van Duncert

ID$T = is toe aan zijn einde

En respect voor duncan? Dikke doei, die gast kreeg gewoon dikke cash van zijn pa, zo kan iedereen het. Heeft nix meer met lef te maken.
Heb eerder respect voor rocco, die de eerste 7 jaar heeft lopen bouwen aan awakenings met vallen en opstaan, deze man verdiend lof.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van technoi op maandag 14 april 2008 om 13:27:
En respect voor duncan? Dikke doei, die gast kreeg gewoon dikke cash van zijn pa, zo kan iedereen het. Heeft nix meer met lef te maken.

Idd, met een pa die 570 miljoen op zn bankrekeing heeft staan, heeft elke minkukel dezelfde 'talenten' als die zwaar overschatte Duncan:rot:

Succesvol zijn met de centen van je papa (Die is head-CEO bij Logia-CMG en medeoprichter van datzelfde ict bedrijf) is niet zo moeilijk hoor gappie
Wow, respekt hoor dat Duncan dit allemaal 'zelf' heeft gedaan 'op eigen benen'
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 14 april 2008 om 13:44:
Idd, met een pa die 570 miljoen op zn bankrekeing heeft staan, heeft elke minkukel dezelfde 'talenten' als die zwaar overschatte Duncan

Succesvol zijn met de centen van je papa (Die is head-CEO bij Logia-CMG en medeoprichter van datzelfde ict bedrijf) is niet zo moeilijk hoor gappie
Wow, respekt hoor dat Duncan dit allemaal 'zelf' heeft gedaan 'op eigen benen'laatste aanpassing 14 april 2008 13:46

Zijn vader heeft hem financieel 1 keer uit de shit getrokken, maar wat zal het jou boeien, vooroordelen zijn wel zo makkelijk om te hebben.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mellow Melvin op maandag 14 april 2008 om 13:50:
Zijn vader heeft hem financieel 1 keer uit de shit getrokken, maar wat zal het jou boeien, vooroordelen zijn wel zo makkelijk om te hebben.

Dan heb jij zeker niet de inside informatie, wat naar buitenkomt is altijd mooier dan dat het daadwerkelijk is. Geloof me die gasten bij id$t zijn bijna allemaal opleiding loos, en hebben geluk met vader snotterheim. Nogmaals kijk eens naar rocco wat hij heeft bereikt op eigen kracht en na 7 jaar wordt dat nu beloond, dat is pas lef hebben!
Waarschuw beheerder
Over iedereen is shit te melden, je kunt beter eens iets positiefs melden.

Rocco denkt bijvoorbeeld dat hij het alleenrecht op de Westergas heeft, en is niet bang om roddels te verspreiden als Cyndium er eens een feest wil organiseren.

Maar ik houd er weer over op, weer een anti ID&T topic. Puur Nederlands...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mellow Melvin op maandag 14 april 2008 om 14:02:
Rocco denkt bijvoorbeeld dat hij het alleenrecht op de Westergas heeft, en is niet bang om roddels te verspreiden als Cyndium er eens een feest wil organiseren.

Sterker nog, rocco heeft ook alleenrecht in de GAS, hehehe

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
3 harde personeelslessen by D. Stutterheim:S

Les 1: Promoveer mensen niet te snel
Niet iedere werknemer kan veel verantwoordelijkheid hebben. Ook al lijkt dat wel zo als ze net zijn aangenomen. Stutterheim: 'Ik heb mensen veel te snel op een voetstuk geplaatst. Functioneerde iemand de eerste twee weken goed? Dan maakte ik hem meteen directeur en gaf hem de verantwoordelijkheid die daarbij hoorde. Sommige mensen kunnen dat niet aan.' Zorg ervoor dat personeel nog kan groeien.

Les 2: Accepteer geen ja-maar-smoezen
'Je hebt niets aan werknemers die op iedere vraag over hun prestaties ja-maar zeggen', vindt Stutterheim. 'Als iemand onder een opdracht wil uitkomen of een fout niet toegeeft, dan kan hij opstappen. Ik maak mensen duidelijk wat ik van ze wil. Dat doe ik twee keer en dan houdt het op.' Helder communiceren over wat u verwacht van personeelsleden levert duidelijke opdrachten. Als mensen steeds weer onder hun werk willen uitkomen, moet u ze daarop kunnen aanspreken en afrekenen.

Les 3: Waak voor teveel personeel
Als het bedrijf groeit, wees dan toch zuinig met personeel aannemen. Boventallig personeel kost veel geld als u er weer vanaf wilt. Stutterheim: 'Na een paar jaar draaiden we prima, maar winst maken ho maar. We hadden ons behoorlijk wat luxe in het personeel gepermitteerd. Iedere vennoot had zijn eigen secretaresse, zijn eigen marketingassistent en we vergaderden met iedereen. Gek werd je ervan. We hebben 22 van 65 mensen ontslagen, toen maakten we weer gezonde winst. Voor ons is veertig mensen per bedrijfsunit de magische grens.'
Waarschuw beheerder
Maar ja, wie ze kop boven het maaiveld uitsteekt wordt in Nederland al snel gelynched.

:lol: en dat zeg jij :lol:???

Waarschuw beheerder
[img width=200 height=200 cacheid=000f4f71002b28e3c54c30961a02377934]http://images.vpro.nl/img.db?31464531++s(200)[/img]

Waarschuw beheerder
[img width=200 height=200 cacheid=000f4f71002b28e3c54c30961a02377937]http://images.vpro.nl/img.db?31464531++s(200)[/img]

Waarschuw beheerder
Uitspraak van technoi op maandag 14 april 2008 om 14:00:
Geloof me die gasten bij id$t zijn bijna allemaal opleiding loos

:roflol:

Denk je dat er 1 iemand in de Quote500 een degelijke opleiding heeft?
Hoe meer geld ze hebben, of hoe hoger de functie binnen een groot concern, hoe minder opleiding ze hebben gehad ;)

Uitspraak van Mellow Melvin op maandag 14 april 2008 om 14:02:
Rocco denkt bijvoorbeeld dat hij het alleenrecht op de Westergas heeft

Maar dat hebben alle organisatoren voor bepaalde locaties...

Alleen lijkt me de prestatie de Westergas vol te krijgen, iets makkelijker dan een Floriade-terrein..

Wat denk jij dan? Dat pappa een leuk geldpotje was?
Hoe meer geld ze hebben, hoe minder zin ze hebben het kwijt te raken.
pappa de
head-CEO bij Logia-CMG en medeoprichter van datzelfde ict bedrijf)

Zat bij de eerste grote evenementen gewoon bij de wc's om kwartjes te vangen en schoon te maken....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 april 2008 om 17:11:
Denk je dat er 1 iemand in de Quote500 een degelijke opleiding heeft?
Hoe meer geld ze hebben, of hoe hoger de functie binnen een groot concern, hoe minder opleiding ze hebben gehad

Klopt:D die moeten het meestal niet hebben van hun hoge opleiding, maar van hun creativiteit:D
Zat bij de eerste grote evenementen gewoon bij de wc's om kwartjes te vangen en schoon te maken..

En bij die schijn-vlijtigheid van papa bij Duncan's zn eerste natte droom, is het ook altijd gebleven:S

Zat bij de eerste grote evenementen gewoon bij de wc's om kwartjes te vangen en schoon te maken....

The Final Exam:D was toen nog geen gesmeerde partyorganistatie (zoals ID&T in de hoogtij dagen), maar een uit de handgelopen vrienden 'grapje', waar papa en mama Stutterheim ook aan deelnamen

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
[img width=200 height=200 cacheid=000f4f71002b28e3c54c30961a02379e4d]http://images.vpro.nl/img.db?31464531++s(200)[/img]
:gaap: Held op sokken:D

Waarschuw beheerder
Njoy was de grootste flop volgens mij, iedereen die daar was had gratis kaarten... maar goed mocht wel een keertje na al dat verspeelde geld in de laatste jaren. Ik ga nooit meer naar een feest van ID-T echt waar niet.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 april 2008 om 10:59:
Njoy was de grootste flop volgens mij, iedereen die daar was had gratis kaarten

[img width=250 height=189 cacheid=000f4dbb002b2522edad16581a0237a26b]http://www.njoy.nl/nieuwsbrief/stalkergame/logo.jpg[/img]

NJOY 2005 GAAT NIET DOOR

NJOY, the Festival, wat plaats zou vinden in het weekend van 10 tot en met 13 juni op het festivalterrein van Wailibi World, gaat niet door.

Sander Groet, ID&T: 'Wij wilden NJOY dit jaar voor de tweede keer neerzetten. Hoewel de kaartverkoop vorig jaar niet goed verliep, zijn we ervan uitgegaan, mede door de goede reacties op de eerste editie, dat het dit jaar beter zou gaan. Helaas hebben we moeten constateren dat de kaartverkoop achterblijft bij de verwachtingen. Vorig jaar hebben we dit opgelost door vele kaartenacties met verschillende partijen, maar dat wilden we dit jaar niet meer doen. Dan is de afweging, gaan we het festival verkleinen of stoppen we ermee. Wij hebben voor dat laatste gekozen.
Het is ID&T dus niet gelukt om een evenement met ook pop en rock van de grond te krijgen. We moeten de hand in eigen boezem steken. Anders dan Sensation, Mystery Land of Innercity is NJOY klaarblijkelijk niet sterk genoeg gebleken in de overvolle markt van popfestivals. Dit is een harde maar leerzame les met het oog op toekomstige ID&T evenementen'.

De Sp!ts Breakthrough Awards vinden overigens wel gewoon plaats. De finale hiervan zou op NJOY plaatsvinden maar de organisatie is bezig met een vervangende locatie.

Bezoekers die een ticket hebben gekocht via TicketOnline of Ticketbox krijgen uiteraard hun geld terug.

TicketOnline: Deze week ontvang je een brief van TicketOnline waarin staat hoe je je geld terug krijgt. Mocht je toch nu al vragen hebben dan kun je bellen naar 0900 300 6000 (45cpm).

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
NJOY was Lowlands maar dan nep.

Waarschuw beheerder
Als ID&T de dance-scene niet als melkkoe was gaan zien, dan was het misschien nog goed gekomen. Nu is dat bedrijf echt triest afgezakt naar het TMF van de hele dance-scene. Met hun mobiele telefoon dienst wel als absoluut dieptepunt.

ID$T = is toe aan zijn einde

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 april 2008 om 11:59:
Met hun mobiele telefoon dienst wel als absoluut dieptepunt.

ID&T wilde zoveel...
Ze moeten eerst maar eens kijken naar het verleden en de lange lijst vol met mislukkingen en daarvan leren!

Duncan wilde meer zijpaden bewandelen..
Hij opende restaurant Mme Jeanette in de Amsterdamse Pijp en stapte in strandtent Bloomingdale (prijs 1 glaasje cola 3.90), nam Club Cineac over en ging een avontuur aan met ID&T Radio...
Met name het radiostation liep uit op een grote telleurstelling...
ID&T Radio heeft het bedrijf diep in de afgrond getrokken..
Al de verdiende centen gingen erin zitten.. Duncan had onderschat hoe moeilijk het is om door te dringen in de radiowereld..
Om te kunnen concurreren met Radio 538 was naief..
We dachten: dat doen we wel even.
Ook Club Cineac (1 glaasje cola 5.50)was geen succes.
De huur was hoog en Cineac heeft ID&T uiteindelijk bijna 5 miljoen euro gekost:S
Het geld vloog eruit, de lol verdween en ingrijpen was noodzakelijk.
De bankafschriften gaven aan dat ID&T harstikke rood stond.
Trendy restaurant Mme Jeanette moest dicht, Cineac werd overgenomen en ID&T Radio werd met verlies verkocht en ging verder als Slam FM.
Tevens bouwde Stutterheim zijn belang af in Bloomingdale. Schoon schip heet dat.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 april 2008 om 10:59:
Ik ga nooit meer naar een feest van ID-T echt waar niet.

:o daar zullen ze wel van wakker liggen!

Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 15 april 2008 om 09:38:
Held op sokken

:roflol:

En wat heb jij in je leven neergezet?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 15 april 2008 om 12:36:

Respect voor Duncan dat hij als ondernemer deed wat hij leuk vond, en durfde risico's te nemen. Nederland is te klein voor mensen als hij. Het is jammer dat er veel van zijn dromen mislukt zijn.

Maar Leipe? Welk van jou dromen kan je ook echt ooit uitvoeren.

Een beetje tendentieus en ongefundeerd iemand afkraken, waar je eigenlijk alleen maar jaloers op kan zijn. :loser:

Ga zelf is kijken of je ooit zo ver kan komen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 april 2008 om 14:43:

Een beetje tendentieus en ongefundeerd iemand afkraken, waar je eigenlijk alleen maar jaloers op kan zijn.

Ga zelf is kijken of je ooit zo ver kan komen.

:-)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
RESPECT voor Duncan; ondernemen is risico's (durven) nemen. Op een gegeven moment hoefde hij het voor het geld niet meer te doen, maar nieuwe zaken oppakken en proberen zat/zit 'm in het bloed. Hij is nu aan een rustiger leven toe met z'n gezin en geniet van z'n fortuin. Want ondanks een aantal mislukkingen op zakelijk gebied, hoeft niemand medelijden met hem te hebben. Duncan, well done (y) :respect:

Waarschuw beheerder
we zullen zien

zal wel lachen zijn..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

Oh ja...dus als jij een zak met geld zou krijgen, verzin jij ook zoiets als Sensation White/Black wat nu de hele wereld overgaat? :gaap:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 15 april 2008 om 17:59:
RESPECT voor Duncan; ondernemen is risico's (durven) nemen.

Tja, Nederland is wat dat betreft gewoon een raar land. Stel dat je 1 keer failliet gaat, kijken ze je met de nek aan.
In de rest van de wereld tel je zakelijk pas mee als je 5x over de kop bent gegaan...
Waarschuw beheerder
Voor de Dance scene zou het leuk zijn om zo'n toko erbij te hebben.

Dan gaat de rest misschien wel mee in kwaliteit.

Nederland is wel weer toe aan de dromen van Duncan en co.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 april 2008 om 14:38:

Schatjes...
Iedereen zit weer anders in mekaar en iedereen streeft weer een andere droom na..
Als je 50 miljoen op de bank heb staan (pa Stutterheim), dan hoef je niet per ze gelukkiger te zijn dan iemand die net kan rondkomen van alleen een uitkering..
Je weet wat ze zeggen: je gezondheid is belangrijker dan een vette bankrekening, want als je doodziek in bed lig, dan kan je het geld toch niet uitgegeven...
Nu kan je je afvragen of de persoon D. Stutterheim met een vette bankrekening (dankzij zijn papa) gelukkig is met zijn wispelturige karakter..
En Duncan is nu 37, heeft een vrouwtje+getrouwd en twee kinderen..
Ging al op zn 25ste een jaar met sabatical naar India na de dood van zn broertje, heeft daarna idd zakelijk veel risico's genomen om zijn dromen proberen te verwezenlijken..
Wat maar deels is uitgekomen, want door zijn grootheidswaanzin, ging het bedrijf (ID&T) bijna ten onder:S (weg droom? )
Nu is meneer met zijn gezin naar Australie gevlucht, omdat hij er in NL min of meer een potje van heeft gemaakt...
Dus dan vraag je je af, zit geluk in geld of is geld maar relatief??
Tuurlijk is een vette bankrekening handig om bepaalde dromen gemakkelijker te kunnen verwezenlijken..
Maar weer ff terug naar je vraag..

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 april 2008 om 14:38:

Ik heb momenteel een leuke baan met een dito salaris, een prachtig koopappartementje in Amsterdam met uitzicht over woonwijk De Pijp, een lieve vriendin waar ik na de zomer mee ga samenwonen, een leaseauto van de zaak, we gaan in mei een weekje naar New York want door haar baan als stewardess kunnen we relatief goedkoop..
Dus ik ben momenteel errrrrrrrug happy zonder daarvoor een miljonair te hoeven zijn:D
Maar wat ik nog niet heb neergezet in mijn leven??
Een droom van mij dat nog niet is uitgekomen???

Ik zou in de toekomst graag kinderen willen met mn vriendin:D :woep: :cheer:

(je hoeft dus niet per se een vette bankrekening te hebben , om je dromen te kunnen verwezenlijken en gelukkig te zijn :D )
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 16 april 2008 om 09:35:
Als je 50 miljoen op de bank heb staan (pa Stutterheim), dan hoef je niet per ze gelukkiger te zijn dan iemand die net kan rondkomen van alleen een uitkering..

ID&T is niet rijk geworden door de bankrekening van Pa Stutterheim, maar door op het juiste moment ergens in te stappen (Grote Hardcore parties).

Het gebeurde nog niet op zulke grote en commerciële schaal als Duncan en zijn 2 vrienden neerzette.

Je kan een hoop met geld, maar niet succesvol worden in de prille housescene. Betalende bezoekers kan je niet kopen, goede sfeer kan je niet kopen etc.

En vraag me af of hij naar Australië is gevlucht of gewoon lekker in het buitenland aan de weg aan timmeren is.

je hoeft dus niet per se een vette bankrekening te hebben , om je dromen te kunnen verwezenlijken en gelukkig te zijn :D )

Amen..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 april 2008 om 10:15:
ID&T is niet rijk geworden door de bankrekening van Pa Stutterheim

Deels waar:/

maar door op het juiste moment ergens in te stappen (Grote Hardcore parties).

Klopt, op het juiste moment op de juiste plaats(y)

Je kan een hoop met geld, maar niet succesvol worden in de prille housescene. Betalende bezoekers kan je niet kopen, goede sfeer kan je niet kopen etc.

Klopt helemaal:yes:

Betalende bezoekers kan je niet kopen

-Beachclub Bloomingdale
-Pleasuredome
-NJOY Festival
-Innercity
goede sfeer kan je niet kopen

-Beachclub Bloomingdale
-Madamme Jeanette
-Club Cineac Amsterdam
-Studio 80

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 16 april 2008 om 10:31:
-Beachclub Bloomingdale

Liep goed naar mijn weten, ondanks dat ik Bloomingdale zie als de ondergang van het ooit zo gezellige Bloemendaal aan zee, zat het er altijd vol met volk wat eigenlijk niets te zoeken had op het strand.

Voor de rest is alles wat je opnoemt begonnen met een goed idee, goede bedoelingen en een goed concept.

Helaas is het niet altijd goed uitgepakt, het grote risico van ondernemen.

Hoort erbij, respect voor de goede bedoelingen.. (Y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 april 2008 om 11:20:
respect voor de goede bedoelingen

Klopt (y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Liep goed naar mijn weten

Hihihi ja, maar jij was er zeker alleen tijdens Beachpop:p
Toen was het overal druk op het strand van Bloemendaal dus ook bij Duncan's place:D

Waarschuw beheerder
Gozer, ik woon in Haarlem, het strand is voor mij 20 minuten fietsen, ik ben bijna opgegroeid met mijn zeefje en emmer op het strand van Bloemendaal.. Ik ben daar al wanneer je eigenlijk nog gewoon een jas aan moet ;)

Ik weet wel wat Bloemendaal aan Zee was, en zeker wat het nu is.. 8)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Als je 50 miljoen op de bank heb staan (pa Stutterheim), dan hoef je niet per ze gelukkiger te zijn dan iemand die net kan rondkomen

D. Stutterheim met een vette bankrekening (dankzij zijn papa)

Wat heb jij toch met de bankrekening van pappa? Ja ok, je gaat iets makkelijker naar pappa dan naar de bank, maar hij zal hetzelfde oordelen, en waarschijnlijk nog strenger als de bank. Geloof mij maar, uit eigen ervaring, dat een zwaar bemiddelde pa, zakelijk veel harder voor je is, dan een half bemiddelde pa. Geloof maar niet dat pa Stutterheim 1 euro is verloren aan ID-T.

Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 16 april 2008 om 11:45:
Hihihi ja, maar jij was er zeker alleen tijdens Beachpop
Toen was het overal druk op het strand van Bloemendaal dus ook bij Duncan's place

Nou ik kom zo'n beetje elke zonnige dag van de zomer op Bloemendaal, en Bloomingdale is altijd druk op die dagen. Maargoed, geen enkele strandtent is echt rendabel met ons weer in Nederland.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 april 2008 om 12:18:
Wat heb jij toch met de bankrekening van pappa?

Ik vind Duncan Stutterheim een typisch gevalletje van rijkelui zoontje:S
Dat straalt hij uit en hij gedraagd zich daar ook naar:S

Blehhhhh!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 16 april 2008 om 13:17:
Ik vind Duncan Stutterheim een typisch gevalletje van rijkelui zoontje
Dat straalt hij uit en hij gedraagd zich daar ook naar

Maar wel 1 die het zelf heeft gemaakt, en niet patst met oud geld...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 april 2008 om 14:02:
Maar wel 1 die het zelf heeft gemaakt

Ik heb meer respect voor Cor Stutterheim:D
die is helemaal vanaf de kale bodem begonnen(y) en heeft nu een eigen beursgenoteerde ICT bedrijf (Logica-CMG):cheer:

Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 april 2008 om 14:02:
en niet patst met oud geld

Duncan kwam in een gespreid bedje terecht en werd bij de bank met open armen ontvangen met zn pa als financiele buffer..
Duncan had maar MAVO en was/is echt niets bijzonders hoor!
Als zijn pa geen Cor Stutterheim had geheten, dan was Duncan waarschijnlijk niet verder gekomen dan (ik noem maar een zijstraatje) postbode of stratenmaker!
Dus met Duncan zijn creativiteit valt het wel mee hoor en wordt hier schromelijk overdreven!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 16 april 2008 om 14:12:
Dus met Duncan zijn creativiteit valt het wel mee hoor en wordt hier schromelijk overdreven!

Dus z'n vader heeft al die ID&T concepten zoals Sensations White / Black verzonnen? :no:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 14 april 2008 om 12:57:
Urban??

Nee hoor, 2 x Tommyknocker enz.
Dat was mooi/aardig tempo!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 16 april 2008 om 19:27:
Dus z'n vader heeft al die ID&T concepten zoals Sensations White / Black verzonnen?

Mwohaaa:/
Als mijn papa mij een zak met geld geeft (ik noem maar 20 miljoen) dan begin ik mijn eigen stranttent en geef ik jaarlijks een feest genaamd Sensation purple in de Rotterdamse Kuip..
Ik bedoel maar, kleine jongens spelen nog met Lego en volwassen mannen boys toys:lol:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 16 april 2008 om 23:09:
Als mijn papa mij een zak met geld geeft (ik noem maar 20 miljoen) dan begin ik mijn eigen stranttent en geef ik jaarlijks een feest genaamd Sensation purple in de Rotterdamse Kuip..

Schrijnend kort door de bocht.. :S

Ze vader heeft hem niks gegeven, en toen hij Sensation bedacht was hij zelf al multimiljonair.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Mwohaaa

Dat hele concept pik je dus van Duncan Stutterheim? Verzin 's iets origineels met die 20 miljoen, OK? ;-)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 17 april 2008 om 01:51:
Dat hele concept pik je dus van Duncan Stutterheim?

Voor Sensation (2001) werden er al houseparties georganiseerd hoor!
40.000 man in het wit of zwart is origineel, maar jullie brengen het net alsof Duncan opnieuw het wiel heeft uitgevonden:S
In 2001 ging ik met 90.000 (een record) partypoepers compleet uit onze dak bij Dance Valley:D
Dus kom op zeg!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 17 april 2008 om 02:09:
40.000 man in het wit of zwart is origineel

Daar ging het even om wat Duncan betreft; en een concept bedenken wat nu de hele wereld overgaat, mwhoa...dat is op z'n zachts gezegd origineel...ik zeg: briljant bedacht (y).

Dance Valley is ook een briljant concept, maar totaal anders van opzet (Arena vs Spaarnwoude, dresscode, etc.) en ik zie dat nog niet zo gauw de wereld overgaan. Al zou ik dat nu graag in Afghanistan willen organiseren ipv die k.toorlog ;-)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 17 april 2008 om 02:09:
Voor Sensation (2001) werden er al houseparties georganiseerd hoor!
40.000 man in het wit of zwart is origineel, maar jullie brengen het net alsof Duncan opnieuw het wiel heeft uitgevonden:S
In 2001 ging ik met 90.000 (een record) partypoepers compleet uit onze dak bij Dance Valley:D
Dus kom op zeg!

Het was het grootste indoorfeest ooit. Best vernieuwend ja. En in een tijd dat House een beetje dood was een bijzonder gedurfd idee om het in de Amsterdam Arena te houden.

Het is niet voor niets dat Sensation wereldwijd een hit is.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 17 april 2008 om 08:06:
Dance Valley is ook een briljant concept, maar totaal anders van opzet (Arena vs Spaarnwoude, dresscode, etc.) en ik zie dat nog niet zo gauw de wereld overgaan. Al zou ik dat nu graag in Afghanistan willen organiseren ipv die k.toorlog

Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 17 april 2008 om 08:06:
een concept bedenken wat nu de hele wereld overgaat, mwhoa...dat is op z'n zachts gezegd origineel...ik zeg: briljant bedacht .

Mee eens, maar wat daarna allemaal kwam had nog weinig te doen met het beginconcept feesten en Duncan ging naast zijn schoenen lopen:S

Toen Duncan Stutterheim eind vorig jaar naar Australië vertrok voor een welverdiende vakantie, dacht ik al, dat houd ie nooit lang vol; niks doen.
En jawel, na een mislukte poging een wijnboerderij te beginnen, onder de naam Q-wines:rot:, keerde hij terug naar zijn core-business; het organiseren van mega-dance-feesten:D.

[img width=490 height=275 cacheid=000f5365002b30c39c4b90d41a02382343]http://www.djscene.nl/images/library/articles/images01/djscene/headlines/QWINES.jpg[/img]
Foto: geflopte wijnboerderij Q-wines :rot:

En posters plakken? Ook zelf doen, dan maar? Ondanks dat ie bij de laatste illegale plakactie in Nederland, de beroemde ‘ID&T presenteert: “Gouden Kabouter Awards” posteractie, ook al op heterdaad gepakt was? Ja, of neen, dat heeft hem blijkbaar niet wijzer gemaakt. Sterker nog, het heeft hem nog stoutmoediger gemaakt dan goed voor hem is.

Zo trok Duncan er ’s nachts op uit om zijn zelfontworpen en illegaal gedrukte posters overal in Sydney op te plakken. En daar ging het mis. Het zal rond middernacht zijn geweest, dat Duncan met zijn posters, emmertje, borstel en behangplak zijn Engelse terracehouse verliet. Vrouw en kinderen sliepen al, want ‘wat niet weet, wat niet deert’, dacht Duncan. En ja, waarom het gezin ongerust maken, als dat niet hoeft?

Helaas, na ongeveer tien posters plakken ging het al mis.
Met gierende banden, kwam de Australische hermandad al om de hoek gescheurd om met piepende remmen, bij de vandaal te stoppen. Grote politie-Aussies sprongen uit de auto en namen een geschrokken Stutterheim mee naar het hoofdbureau van politie te Sydney.
De rechten werden hem voorgelezen en al snel werd duidelijk dat hij een zeer oude belangrijke Australische wet had overtreden: Namelijk de wet: ‘Gij zult niet wildplakken!’

Wildplakken? Daar staat levenslang op! Nu begrijp ik Duncan pas echt goed met zijn woorden dat ie voorlopig in Sydney zal blijven.

ID&T'ers, opgelet!!! --->>> Verzoek vanuit de gevangenis te Sydney, namens Duncan Stutterheim aan ID&T: “Willen jullie het tijdschrift ID&T magazine weer in ere herstellen, en regelmatig opsturen, zodat ik wat te lezen heb, hier? Met dank! Ik wacht het rustig af...

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

Waarschuw beheerder
Als mijn papa mij een zak met geld geeft (ik noem maar 20 miljoen)

Je begint jezelf nu wel een beetje belachelijk te maken hoor met de zogenaamde zak geld van pappa :roflol:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 april 2008 om 12:52:
de zogenaamde zak geld van pappa

Waarschuw beheerder
donateur
Ze hebben de Dunc bij ID&T niet zomaar overboord gegooid en hem naar Australie laten verkassen
Hij doet nu Sensation abroad

Meen je dit nu?

Duncan is nog steeds eigenaar van de Holding "ID&T", waar o.a. Q-Dance BV, Sensation BV en Thunderdome BV onder vallen. De eigenaar hoeft niet perse de directeur te zijn he.... Hij kan zichzelf weer gewoon promoveren tot directeur als hij dat wilt. Hij heeft er alleen voor gekozen een minder operationele functie binnen de holding te gaan verzorgen.
Waarschuw beheerder
donateur
oud nieuws (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DeManZonderAnus op maandag 21 april 2008 om 15:12:
Meen je dit nu?

Achja, iets met de klok en de klepel. Hij snapt het niet helemaal :lol:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 april 2008 om 19:16:
Achja, iets met de klok en de klepel. Hij snapt het niet helemaal

:X

Waarschuw beheerder
Ja dan kun je wel zo leuk blijven doen maar van alle onzin die je hier neerzet is dit:

Ze hebben de Dunc bij ID&T niet zomaar overboord gegooid en hem naar Australie laten verkassen
Hij doet nu Sensation abroad

wel de aller leukste...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 april 2008 om 19:24:
Ja dan kun je wel zo leuk blijven doen

:cheer: :D

maar van alle onzin die je hier neerzet

-ID&T Mobile
-ID&T Radio
-ID&T Magazine
-Beachclub Bloomingdale
-Madamme Jeanette
-Pleasuredome
-Club Cineac Amsterdam
-Studio 80
-NJOY Festival
-Innercity

Feiten schatje, dit zijn stuk voor stuk allemaal projecten/feesten van Duncan die binnen 5 jaar zijn geflopt:D

wel de aller leukste...

:gaap:

Je zit er echt mee he:roflol:
Wat laat jij je toch weer opnaaien:S
Ben je soms in loondienst bij de Dunc?? :S

Denk aan je bloeddruk, want het is maar internet hoor:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 21 april 2008 om 19:28:
Je zit er echt mee he

Ik heb er een hekel aan als er onterecht slecht over iemand wordt geluld. En of dat nou mijn buurvrouw of ID-T is, maakt mij niet uit.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 april 2008 om 19:31:
Ik heb er een hekel aan als er onterecht slecht over iemand wordt geluld

Sorry :$

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 21 april 2008 om 19:28:
dit zijn stuk voor stuk allemaal projecten/feesten van Duncan die binnen 5 jaar zijn geflopt

En hier een lijstje van 292 dingen die alleen al onder de naam ID-T wél goed zijn gegaan...

https://partyflock.nl/organization/2/archive.html#archive
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 april 2008 om 19:33:
En hier een lijstje van 292 dingen die wél goed zijn gegaan

Okee, jij hebt gelijk:p
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 april 2008 om 19:31:
En of dat nou mijn buurvrouw of ID-T is, maakt mij niet uit.

Gelijk heb je.
Waarschuw beheerder
ID&T (l) fok de haters :D
Waarschuw beheerder
Hij is niet in loondienst.
Maar ID&T freelancer.

292 dingen pfoe hè.

Sensation white was orgineel een rouwdienst. Ter ere van zijn levenslustige broertju droegen de mensen wit ipv zwart op die begrafenis.
Duncan riep op om sollidair te doen. wardoor vele mensen op sensation in het wit kwamen.
later werd het een drescode in conceptvorm.
Waarschuw beheerder
zat het er altijd vol met volk wat eigenlijk niets te zoeken had op het strand.

en weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer dat zelf ingenomen "Oxygen weet wel wat goed is voor de wereld" gelul. Dus jij gaat nu ook al bepalen wat voor volk er eigenlijk wél en welk volk er eigenlijk niet op een strand thuis hoort?

Maar inderdaad, ik heb gruwelijk veel respect voor Duncan, en ja zeker, zijn bedje was gespreid, maar zelfs een gespreid bedje kun je netjes houden of er een rotzooitje van maken. En Duncan heeft naar mijn mening bewezen zeer zeker in de zakenwereld te passen. Ik vind hem een top ondernemer.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van .org op dinsdag 22 april 2008 om 12:32:
en weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer dat zelf ingenomen "Oxygen weet wel wat goed is voor de wereld" gelul. Dus jij gaat nu ook al bepalen wat voor volk er eigenlijk wél en welk volk er eigenlijk niet op een strand thuis hoort?

Mensen die pas rond 19:00 uur op het strand aankomen, daarvoor 3 uur in de file te hebben gestaan, tiptop gestyled zijn en minimaal 4 uur voor de spiegel te hebben gestaan voor ze een stap buiten de deur zetten met 30 graden?

Nee, dat is nou niet bepaald het volk wat ik graag zie op Bloemendaal. Maar goed, iedereen mag blijkbaar een mening hebben, alleen ik niet.. 8)

Prutser.. :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik vind dat duncan veel durf en tactiek heeft getoond en daar verdient tie wel wat respect voor..

En dat er dingen mislukken is standaard..
Geen enkel bedrijf maakt alleen maar goede producten..

Campina zal ook wel vla of melk met een smaakje gehad hebben wat niet aansloeg en dus uit t assortiment ging dat moet je ook zo zien bij id&t radio en t id&t Magazine vind ik hoor..
Waarschuw beheerder
Weer lekker bla bla..jelousy is een mf.

ID-T is behoorlijk belangrijk geweest, voor de dance scene. Dat is een feit. Kijk wat ze hebben neergezet...daar zeg je u tegen.

Duncan ondernemer, 1001%, die durft tenminste.

RespeKdT (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 april 2008 om 12:37:
Mensen die pas rond 19:00 uur op het strand aankomen, daarvoor 3 uur in de file te hebben gestaan, tiptop gestyled zijn en minimaal 4 uur voor de spiegel te hebben gestaan voor ze een stap buiten de deur zetten met 30 graden?

Op zondag werk ik vaak tot halverwege de middag, en anders vind ik het overdag wel te warm. Dus zo'n 6 van de 10x kom ik pas ná 16uur op het strand aan. Ben ik dan minderwaardig?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 april 2008 om 15:03:
Op zondag werk ik vaak tot halverwege de middag, en anders vind ik het overdag wel te warm. Dus zo'n 6 van de 10x kom ik pas ná 16uur op het strand aan. Ben ik dan minderwaardig?

Het woord minderwaardig neem je zelf in de mond, ik niet..

Het gaat me meer om het publiek wat het strand ziet als een verlengstuk van de catwalk..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Mensen die pas rond 19:00 uur op het strand aankomen, daarvoor 3 uur in de file te hebben gestaan

Ik probeer juist voor de drukte op de weg (14:00 uur) op het strand van Bloemendaal te zijn:D
Maar vorig jaar moest mijn vriendinnetje nog tot 16:00 uur werken en hadden we idd bijna 3 uur in de file gestaan:S en waren we toen
idd pas na 19:00 uur op strand Bloemendaal:S
tiptop gestyled zijn en minimaal 4 uur voor de spiegel te hebben gestaan voor ze een stap buiten de deur zetten met 30 graden?

Ja idd:yes:, die maken er tenminste werk van en zorgen ervoor dat het niet een al te ordinaire zooi wordt op Bloemendaal:D
Je weet wel, gasten die gaan stappen in een Bermuda, met jezus sandalen en witte sportsokken aan:roflol: , kom op geef toe.. das geen pan:lol:
En na 19:00 uur is het meestal alweer wat afgekoeld en dan allang geen 30 graden meer:woep: (dus kan best hoor)!

Nee, dat is nou niet bepaald het volk wat ik graag zie op Bloemendaal

Voor het Pinkpop publiek ga ik wel naar Landgraaf als je dat soms bedoeld:S

Uitspraak van .org op dinsdag 22 april 2008 om 12:32:

:lol: (Zuid Afrika tijdens de jaren van de Apartheid :S )
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 22 april 2008 om 17:14:
Voor het Pinkpop publiek ga ik wel naar Landgraaf als je dat soms bedoeld

En voor duitsers ga ik wel naar Scheveningen, en voor schreeuwende blagen verderop naar Zandvoort.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 april 2008 om 16:28:
Het gaat me meer om het publiek wat het strand ziet als een verlengstuk van de catwalk..

Is het natuurlijk ook wel de goede plek voor ;)

Ik kan het wel begrijpen hoor dat je het zo ziet als je er opgegroeid bent. Maar paar jaartjes nog dan is het wel weer voorbij. Het is alweer een jaartje of 2 op zijn retour volgens mij. Een grote stroom is al verhuisd naar Scheveningen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 april 2008 om 17:43:
En voor duitsers ga ik wel naar Scheveningen, en voor schreeuwende blagen verderop naar Zandvoort.

En voor pure burgelijkheid ga ik wel naar het Almeerderstrand :S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik kan het wel begrijpen hoor dat je het zo ziet als je er opgegroeid bent. Maar paar jaartjes nog dan is het wel weer voorbij. Het is alweer een jaartje of 2 op zijn retour volgens mij. Een grote stroom is al verhuisd naar Scheveningen

Trendwatchers aanwezig hier op Partyflock??

Waarschuw beheerder
Ik kan het wel begrijpen hoor dat je het zo ziet als je er opgegroeid bent. Maar paar jaartjes nog dan is het wel weer voorbij. Het is alweer een jaartje of 2 op zijn retour volgens mij. Een grote stroom is al verhuisd naar Scheveningen.

Nog nooit op het strand geweest als er bij BLM9 een Sneakerz is zeker? :D

De 'relaxtheid' van het strand is een beetje weg, gewoon slippertjes, koelboxje met bier of wijn en wat broodjes. Lekker op de fiets om 11:00 aankomen, de hele dag een beetje liggen, voetballen, Jeu de Boulen en slap ouwe hoeren en 's avonds op je slippertjes is kijken wat er boven voor muziek gedraaid wordt en daar nog even hangen tot 12 uur 's nachts.

Bij de gemiddelde tent wordt je tegenwoordig al raar aangekeken als je even in je zwembroekje omhoog loopt om peuken te halen. (N)

Probeer niet weemoedig te doen, er is nog genoeg leuks aan het strand. Alleen de algemene sfeer is een beetje weg, mede door de komst van Q-Beach en Bloomingdale.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 april 2008 om 23:34:
Nog nooit op het strand geweest als er bij BLM9 een Sneakerz is zeker?

Niet speciaal, maar aangezien we er vrijwel elke mooie dag zijn, heb ik dat vast ook wel eens gezien :lol:

Bij de gemiddelde tent wordt je tegenwoordig al raar aangekeken als je even in je zwembroekje omhoog loopt om peuken te halen

Gewoon raar terugkijken. Heb het wel eens gezegd toen ik binnen kwam lopen.. "ik weet niet, maar het is 34 graden, en jullie vieren hier een bruiloft ofzo?"

(stonden ze een beetje dom naar hun kleren te kijken) "euhm, nee dat niet" :roflol:

De 'relaxtheid' van het strand is een beetje weg, gewoon slippertjes, koelboxje met bier of wijn en wat broodjes. Lekker op de fiets om 11:00 aankomen, de hele dag een beetje liggen, voetballen, Jeu de Boulen en slap ouwe hoeren en 's avonds op je slippertjes is kijken wat er boven voor muziek gedraaid wordt en daar nog even hangen tot 12 uur 's nachts.

Tja, mijn ultime Bloemendaal-gevoel is toch tegen een uur of 4 het strand oplopen. (afgezien van na een dikke party op het strand te afteren, vind ik het al snel te warm en verveel ik me snel) Poosje daar hangen. Beetje ballen enzo. Keertje langs de kust naar Zandvoort wandelen. En dan tegen uur of 8 hapje eten, zonsondergang op de strandbedden met muziek op achtergrond..

[img width=500 height=375 cacheid=00000045002b41ec81b4319d1a0239854b]http://www.mijnalbum.nl/Foto-LUKFM4FA.jpg[/img]

Dan nog even paar uurtjes wat drinken boven...
En als ik terug naar de auto loop, heb ik het gevoel een week vakantie te hebben gehad.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ID&T wil een housetempel in Amsterdam

Ik wil een house tempel in Uitgeest :o !

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 april 2008 om 08:19:
En als ik terug naar de auto loop, heb ik het gevoel een week vakantie te hebben gehad

Dat doe je goed:D