Partyflock
 
Forumonderwerp · 1005594
­ Nederland
De hype is alweer een tijdje voorbij.
Maar een Saudische geekblogger luisterend naar de naam Raed Al-Saeed heeft toch maar besloten een antwoord op Fitna in elkaar te knutselen.
Naam van het cinematografische hoogstandje?
Schism.
Doel?
Aantonen dat elk heilig boek vol staat met barbaarse teksten en dat dat niets uitmaakt.
In minder dan 24 uur verzamelde Read citaten uit de bijbel en zocht hij beelden bijelkaar van gruweldaden gepleegd door gristensoldaten in Irak.
We zien enkele schapen vakkundig worden opgeblazen. Srebrenica komt natuurlijk langs, evenals diepreligieuze bidnazi's en de Ku Klux Klan. Voorts passeren de gebruikelijke geflipte relifundi's uit Kansas de revue.
Al met al mag het resultaat mag er best wezen.
Goede shots. Mooie soundtrack. En vooral: Lekker kort.
Kijk u anders zelf even naar deze knappe, wezenlijke, zorgvuldige en doelbewust NIET kwetsende rolprent.
Reacties, suggesties en aanmoedigingen kunt u in het Arabisch kwijt op zijn blog en anders op Twitter.
Gewoon even doen. Tenslotte trekt Fitna in Maleisië en Indonesië ook nog steeds volle zalen..

{argument 'id' ontbreekt}



bron: http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/1260931.html
laatste aanpassing
 
1 april grap zeker...
Nu eentje over Joden waarin moord, verkrachting, genocide, landroof, terreur en etnische zuiveringen aan hun heilige boek worden gelinkt.
En een filmpje over Hindu's waarin de zelfmoordaanslagen, oorlogen, apartheid mbt kasten, brits-aziatisch reljeugd en overlast door rozenverkopers in zuid europese badplaatsen met religie worden gelinkt.

Buiten de religie om vallen ook leuke filmpjes te maken. Een over Hollanders met filmpjes over kotsende en slopende toeristen, mensen die dood worden gemaakt terwijl anderen toekijken, sex met dieren kinderen en bejaarden, psychopaten, steun aan oorlogen en achja laten we apartheid en slavenhandel er ook maar bijhalen.

Of een filmpje over brillendragers om aan te tonen hoe rot ze zijn: Dutroux droeg een bril, Kissinger droeg een bril, Eichmann droeg een bril, die ene vent die met zijn dochter trouwde droeg een bril blablabla...
laatste aanpassing
 
Uitspraak van Knoalster op zaterdag 12 april 2008 om 13:57:
Of een filmpje over brillendragers om aan te tonen hoe rot ze zijn: Dutroux droeg een bril, Kissinger droeg een bril, Eichmann droeg een bril, die ene vent die met zijn dochter trouwde droeg een bril blablabla...

muhahahhahahah
Jij draagt er ook een! :[

*verbrandt hans anders vlag*
 
Uitspraak van Knoalster op zaterdag 12 april 2008 om 14:04:
Jij draagt er ook een!

Kut Groningers!
*roept aanslagen te plegen tegen Groningers*
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 april 2008 om 23:24:
Je klinkt als Yoda ouwee

Yoda wist waar hij het over had.
 
Uitspraak van Fietsketting op zaterdag 12 april 2008 om 15:01:
Yoda wist waar hij het over had.

Ik weet het. Wijze kill die alieng
 
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 12 april 2008 om 14:05:
Kut Groningers!
*roept aanslagen te plegen tegen Groningers*

Oal Yoghurtbukze...
 
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 12 april 2008 om 15:52:
Oal Yoghurtbukze...

:rot:
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 april 2008 om 19:23:
Pfff hij moet toch weten dat Wilders atheïst is en geen reet geeft om wat Christenen vinden etc

Wilders is een jood!

Met al z'n Israelische vriendjes...
 
Artiest Noisome
Sergius Aka Dislecticus :vaag:
 
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 12 april 2008 om 16:12:
Sergius Aka Dislecticus

Wie is jij?
 
Uitspraak van Knoalster op zaterdag 12 april 2008 om 13:57:
Een over Hollanders met filmpjes over kotsende en slopende toeristen, mensen die dood worden gemaakt terwijl anderen toekijken, sex met dieren kinderen en bejaarden, psychopaten, steun aan oorlogen en achja laten we apartheid en slavenhandel er ook maar bijhalen.

Je vergeet de loverboys nog O:)
 
Uitspraak van Fietsketting op zaterdag 12 april 2008 om 15:01:
Yoda wist waar hij het over had.

Ik ook wel hoor. In ieder geval beter dan jij met je tegenstrijdige: 'ik schop om de democratie te beschermen iedereen met een afwijkende ideologie in elkaar' mentaliteit.
Daarom val je zo in te delen in dezelfde categorie als Wilders die om die vrijheid te beschermen een heilig boek wil verbieden.
Maar goed, ik begrijp je wel. Nuanceren en verplaatsen in de ander en zijn motieven maakt alles natuurlijk wel heel erg ingewikkeld.
laatste aanpassing
 
Ik ga douchen (K)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 12 april 2008 om 18:10:
Ik ook wel hoor.

Er zat nog een smiley achter, aangezien het een geintje was.


Uitspraak van verwijderd op zaterdag 12 april 2008 om 18:10:
ieder geval beter dan jij met je tegenstrijdige: 'ik schop om de democratie te beschermen iedereen met een afwijkende ideologie in elkaar' mentaliteit.

Nee, dat is waar jij mij wil plaatsen, groot verschil met hoe ik er zelf over denkt. Geen woorden in de mond trachten te leggen he? :/


Uitspraak van verwijderd op zaterdag 12 april 2008 om 18:10:
Daarom val je zo in te delen in dezelfde categorie als Wilders die om die vrijheid te beschermen een heilig boek wil verbieden.
Maar goed, ik begrijp je wel. Nuanceren en verplaatsen in de ander en zijn motieven maakt alles natuurlijk wel heel erg ingewikkeld.

Aldus meneer op zijn hoge paard die mensen aan een aantal posts weet te beoordelen en ze dan te licht kan bevinden... Goed bezig met generaliseren :loser:
china doet dit nu ook tegen het boedhisme, met die melding van n bomaanslag

ook absolute onzin
laatste aanpassing
Uitspraak van Fietsketting op zaterdag 12 april 2008 om 20:15:
Er zat nog een smiley achter, aangezien het een geintje was.

wajoow gek, fietsketting is echt wijs vandaag.
 
Uitspraak van Fietsketting op zaterdag 12 april 2008 om 20:15:
Nee, dat is waar jij mij wil plaatsen, groot verschil met hoe ik er zelf over denkt. Geen woorden in de mond trachten te leggen he?

Je verbindt je in ieder geval in woord met een organisatie die zich met dergelijke zaken bezighoudt. Wat anders te concluderen dan dat hun visie ook de jouwe is? Je zou je ook kunnen verbinden met een organisatie als 'bureau discriminatie zaken' of 'Amnesty' die een andere aanpak nastreven, maar dat doe je niet.

En ik baseer het trouwens ook niet op een paar posts van jouw kant. Ik kan me een discussie tussen ons herinneren waarin jij je toch echt heel expliciet positioneerde aan de kant van de geweldgebruikers. Toen hadden we het er nog over hoe onze doelen overeenkomen maar de manier waarop we die wilden bereiken verschilden. Dat had je niet gezegd als je net als ik geweld afkeurt.
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 april 2008 om 13:18:
Je verbindt je in ieder geval in woord met een organisatie die zich met dergelijke zaken bezighoudt. Wat anders te concluderen dan dat hun visie ook de jouwe is? Je zou je ook kunnen verbinden met een organisatie als 'bureau discriminatie zaken' of 'Amnesty' die een andere aanpak nastreven, maar dat doe je niet.

het is kennelijk idealistischer om een concert van een meer dan honderdjarige blinde dementerende zanger te gaan verstoren of op de vuist te gaan met dat handjevol neo's wat NL kent,

als antifa echt zon idealistische organisatie is dan gaan ze demonstreren tegen de genocide van nu, in sudan,angola,kenia of de onderdrukking van minderheden in palestina tibet of whatever,

maar dat doen ze niet in plaat daarvan gaan ze vechten met dat handjevol neo's die nl telt, heel nuttig en heel idealistisch hoor.....
 
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 12 april 2008 om 18:10:
'ik schop om de democratie te beschermen iedereen met een afwijkende ideologie in elkaar'

Lekker kraken, je weet toch?!
 
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 13 april 2008 om 14:53:
Lekker kraken, je weet toch?!

Hoi Ben :bye:
 
Uitspraak van Sjaak Klapkaak op zondag 13 april 2008 om 13:28:
antifa

Dat vind ik toch wel zo'n raar iets. Wat een kneuzen zijn dat zeg. Ik zag er ook een paar toen op die demonstratie tegen Wilders in Amsterdam (waar ik beland was na een nachtje doorgaan :P). Echt van die gare lelijkerds. Snap niet helemaal wat ze in godsnaam voor belang hebben bij het bestrijden van extreem rechtse debielen. %)
moet zeggen dat ik Fitna overtuigender vond...

Elk geloof is klote...Maar als je de twee films vergelijkt, zou je slechtere gedachten kunnen krijgen over de Islam, dan over het christendom...

Maar toch...Elk geloof zuigt...
 
Uitspraak van :vaag:Reptile-addict:vaag: op zondag 13 april 2008 om 17:01:
Maar toch...Elk geloof zuigt...

Religie :frusty: