Uitspraak van verwijderd op zaterdag 26 februari 2011 om 06:20:Die nederlandse vlag verneukt het
da vind ik eerlijk gezegd ook wel ma het blijft ondanks alles wel een gruwelijke jas
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 26 februari 2011 om 06:20:Die nederlandse vlag verneukt het
De six million ways to die ook.
Uitspraak van Chagrijnige Appel op woensdag 2 maart 2011 om 14:40:Uitspraak van Robbindahouse op zaterdag 26 februari 2011 om 06:20:
Die nederlandse vlag verneukt het
De six million ways to die ook.
geweer en het mannetje ook
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 maart 2011 om 14:47:geweer en het mannetje ook
Dat vond ik juist wél een beetje tof.
Ik heb nog een super mooie bomberjack hier hangen die ik amper gedragen heb!! Doe een goed bod en hij is van jou!! Hieronder de link op Marktplaats:
http://kleding-schoenen-heren.marktplaats.nl/jassen-en-mantels/431589861-z-g-a-n-donkerblauwe-alpha-industries-bomberjack-mt-m.html

http://kleding-schoenen-heren.marktplaats.nl/jassen-en-mantels/431589861-z-g-a-n-donkerblauwe-alpha-industries-bomberjack-mt-m.html
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 19 maart 2011 om 14:06:worden die dingen nog gedragen?
nee denk niet dat er nog iemand op de wereld is die zon ding draagt
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 19 maart 2011 om 14:06:worden die dingen nog gedragen?
Bomberjacks?
Ik draag die van mij elke dag
ik heb 2 van dht ene van limited edition , ene van hardcore overdrive de grijze versie de zwarte en de witte zijn op komst
ene van thunderdome logo int grijs zeer zeldzaam, ene van neophyte geel, ene van master of hardcore
ene van thunderdome logo int grijs zeer zeldzaam, ene van neophyte geel, ene van master of hardcore
Uitspraak van PindaGabber® op vrijdag 18 maart 2011 om 22:19:Zal de mijne er dan ook maar ff op zetten:
Enzyme is eindbaas
Uitspraak van MaztaOfHardcore op vrijdag 1 april 2011 om 19:36:Enzyme is eindbaas
Eindbaas is eindbaas
Maar voor de rest ben ik het met je eensch.
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 26 februari 2011 om 00:49:Zwarte bomber met voorop 666 en achterop Six Million Ways To Die:::
dies opzich best wel gruwlijk
Uitspraak van jimmy de beer op maandag 10 oktober 2011 om 18:02:een babyboom,dwarf,3steps ahead
die zal je niet zo rap vinden