2 Tjeerdo ---> Juist, want de line-up van ML is oh zo vet, daar red Impulz het niet mee.
Maar als UDC zich zo in de markt wil prijzen door kaarten weg te geven, ga ik echt nooit meer denk ik. Het wordt weer tijd voor goede concurrentie zoals vroeger de shadowlands raves waren
Maar als UDC zich zo in de markt wil prijzen door kaarten weg te geven, ga ik echt nooit meer denk ik. Het wordt weer tijd voor goede concurrentie zoals vroeger de shadowlands raves waren
Zeg Tjeerdo, wat denk jij van die actie van UDC Is het betrouwbaar of maken ze waarschijnlijk een fout?
2 Tjeerdo --> Juist, maar je bent er denk ik ook niet blij mee dat het daar ff niet zo goed gaat. Want concurrentie is in sommige gevallen ook nodig om te kunnen overleven. (Ik weet dat je hier niet op reageert, maar toch denk ik het, dus...)
Daar heb je groot gelijk in Tjeerdo. Ik ben alleen erg nieuwgierig of ik blij ben gemaakt met een dode mus 
Dan gewoon maar wachten wat de post morgen brengt.
Dan gewoon maar wachten wat de post morgen brengt.
Ik weet 't niet hoor, ik mailde vandaag voor de grap NOG een keer, terwijl 't al van de site AF is...enne, kwat krijg ik terug:
beste winnaar,(dank zij een anonieme sponsor)
van harte met je prijs,je prijs komt zo spoedig mogelijk naar je toe.
mocht jou kaartje om een of andere reden niet op tijd aankomen dan stelt
de directie zich niet aansprakelijk voor het kwijt raken/laat bezorgen van
je ticket .
wij hebben van uit onze kant uit alles in het werk gesteld om je kaartje op
tijd te bezorgen.
we zien je op 29-06-02
heel veel plezier op impulz outdoor
crew
beste winnaar,(dank zij een anonieme sponsor)
van harte met je prijs,je prijs komt zo spoedig mogelijk naar je toe.
mocht jou kaartje om een of andere reden niet op tijd aankomen dan stelt
de directie zich niet aansprakelijk voor het kwijt raken/laat bezorgen van
je ticket .
wij hebben van uit onze kant uit alles in het werk gesteld om je kaartje op
tijd te bezorgen.
we zien je op 29-06-02
heel veel plezier op impulz outdoor
crew
Shadowlands?????
ik kom uit helmond waar dat gevestigd was de langste tijd maar tjeeeeesus zeg....wat een ellende....
vet veel rellen en dan steeds hardere terror gaan draaien....dat zal wel lukken ja ....
massale knokpartijen zijn mijn herinneringen aan Shadowlands..
ooit een duur kaartje gekocht en een uur later stond ik weer buiten....
ik kom uit helmond waar dat gevestigd was de langste tijd maar tjeeeeesus zeg....wat een ellende....
vet veel rellen en dan steeds hardere terror gaan draaien....dat zal wel lukken ja ....
massale knokpartijen zijn mijn herinneringen aan Shadowlands..
ooit een duur kaartje gekocht en een uur later stond ik weer buiten....
MIECH>
Jaaaaa maat.... ik komt wel... kan wel een feessie gebruiken! Beetje oppassen met welke kleding ik aan trekt.
Andre gaat trouwens ook mee. een leuk dealtje kunnen sluiten
Om even op het onderwerp van deze forum te komen:
De beste plek om te feesten is wat mij betreft enkele jaren geleden met de grond gelijk gemaakt.
Westergas fabriek Amsterdam....
kan wel janken als ik daar an denk.
Wie neemt er trouwens iets van een digicam mee? dan kunnen we een gezicht bij dit slappe gelul van mij plaatsen.
See ya all at Impulzzz
Jaaaaa maat.... ik komt wel... kan wel een feessie gebruiken! Beetje oppassen met welke kleding ik aan trekt.
Andre gaat trouwens ook mee. een leuk dealtje kunnen sluiten
Om even op het onderwerp van deze forum te komen:
De beste plek om te feesten is wat mij betreft enkele jaren geleden met de grond gelijk gemaakt.
Westergas fabriek Amsterdam....
Wie neemt er trouwens iets van een digicam mee? dan kunnen we een gezicht bij dit slappe gelul van mij plaatsen.
See ya all at Impulzzz