Partyflock

Forumonderwerp · 1003342
19840x bekeken
Waarschuw beheerder
hij is te zien via een link die op de pvv site staat.
maar laat die nou offline zijn :roflol:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 april 2008 om 14:21:
maluku

Mena Muria, Ambon manisé!

Waarschuw beheerder
1 nasi goreng speciaal!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 april 2008 om 14:46:
Mena Muria, Ambon manisé!

zelf kom ik er niet vandaan, maar heb wel grootste respect voor hun doel :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 april 2008 om 14:51:
nasi goreng

das javaans, en wordt vaak gegeten als ontbijt

Tjolo-Tjolo das nou typisch moluks :D en lekker hoor Mmmm mjammie

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 april 2008 om 15:03:
maar heb wel grootste respect voor hun doel :)

Mn opa heb vroegah bij de Knil gezeten
maarja onafhankelijk zullen ze nooit worden!
Indonesia is ook zo erg corrupt.. erg jammer (n)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van lindaaatje op dinsdag 1 april 2008 om 13:36:
Heb anders van Wieke nog steeds geen argument gelezen, alleen een herhaling van dat je niet goed bij je hoofd bent als je zulke dingen zegt

Dat is ook het enigste wat uit haar mond komt, ze kraakt idereen zijn mening af, maar komt zelf met geen eigen.
Gefrustreerde wijven zonder mening. The story of my life!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 april 2008 om 15:47:
Gefrusteerde wijven zonder mening.

Mwaa ben niet zo gefrustreerd hoor.
En heb ook een mening. Dus ik voel me niet zo aangesproken, sorry.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 april 2008 om 14:07:
Er is trouwens een verschil tussen moslim lover en gewoon simpelweg niets tegen moslims in Nederland hebben.

Hoe kan je nou nix tegen iemand hebben die dus wel iets tegen jouw heeft? Jij bent een masochist!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hehehe die wilders. vind het echt leuk. wat een domme boer. zieltjes winnen bij de denen. eerst wordt hem duidelijk gemaakt dat ze niet van hem gediend zijn en daarna maken ze hem belachelijk in een cartoon.

wat vinden jullie hiervan?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 april 2008 om 15:59:
Hoe kan je nou nix tegen iemand hebben die dus wel iets tegen jouw heeft? Jij bent een masochist!

Hahahaha

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 1 april 2008 om 16:00:
wat vinden jullie hiervan?

Ik vind dat ie zijn mondtje dicht moet snoeren, en dat ie op de jew ambassade in Den Haag moet gaan wonen. Er is al genoeg geld verspeelt om hem al die 50 bodyfags te betalen die zijn jew ass beschermen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 april 2008 om 16:09:
Hahahaha

Jij vindt dat grappig? You are pathetic.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 april 2008 om 15:19:
Mn opa heb vroegah bij de Knil gezeten

De mijne ook, dappere strijders :yes:

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 april 2008 om 15:59:

Dat noemen ze 'volwassen'.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 april 2008 om 16:12:
You are potetic.

Pathetic toch? :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fietsketting op dinsdag 1 april 2008 om 16:16:
Dat noemen ze 'volwassen'.

Niet in mijn woordenboek.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 april 2008 om 16:12:
You are potetic.

Ik zie dat Fietskettinkje je al verbeterd heeft, maar ik denk dat je 'pathetic' bedoelt ja. En ik gok dat dat woord meer betrekking heeft op jou dan op mij.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 april 2008 om 16:20:

Ja maar in jouw woordenboek is het ook 'potetic' ipv 'pathetic', dus neem me niet kwalijk als ik jouw woordenboekje niet al te serieus neem.

Haha aahh nu ook snel je post veranderen, geweldig.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 april 2008 om 16:20:

Het Oud Hollandsch Woordenboek? :/

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 april 2008 om 16:21:
Fietskettinkje

Nou nou :loL:
Waarschuw beheerder
Ik vind dat ie zijn mondtje dicht moet snoeren, en dat ie op de jew ambassade in Den Haag moet gaan wonen. Er is al genoeg geld verspeelt om hem al die 50 bodyfags te betalen die zijn jew ass beschermen

iemand moet toch het jew gold beschermen :nocheer:
maar serieus, hoe wil je ooit serieus over komen

Waarschuw beheerder
Mijn fout ik heb inderdaad een woord verkeerd gespeld. Pff.. waar maak je je druk om.
Maar goed, voor de rest vind ik jouw gedachtengang achterlijk en zelfdestructief, in andere woorden zoals ik al zei "masochistisch". Ik denk (eigenlijk weet) dat ook doordat NL vol zit met mensen zoals jij ook daarom het tot zover heeft laten komen. Geen identieit, trots of moed.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 april 2008 om 16:28:
Ik denk (eigenlijk weet) dat ook doordat NL vol zit met mensen zoals jij ook daarom het tot zover heeft laten komen. Geen identieit, trots of moed.

Identiteit, trots en moed heb ik toevallig wel (Wel grappig dat je dat zegt over mij, en groot deel van NL die je niet eens kent, maargoed, lekker alles generaliseren). Maargoed. Ben blij dat NL vol zit met mensen zoals ik, moet er niet aan denken hoe het hier wordt als mensen zoals jij en die Rebelier aan de macht komen. Ik spring voor een trein dan iig.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik vind dat ie zijn mondtje dicht moet snoeren, en dat ie op de jew ambassade in Den Haag moet gaan wonen. Er is al genoeg geld verspeelt om hem al die 50 bodyfags te betalen die zijn jew ass beschermen

hier sluit ik me bij aan. wilders is zoooo dom joran.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 1 april 2008 om 16:38:
wilders is zoooo dom

:yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fietsketting op dinsdag 1 april 2008 om 16:16:
De mijne ook, dappere strijders

in oorlog doen mensen zowel prachtige dingen als vreselijke dingen :( laten we vooral dat tweede niet vergeten...sulawesi :'(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 april 2008 om 15:19:
erg jammer

inderdaad jammer :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 april 2008 om 16:28:
Geen identieit, trots of moed.

Dat is het probleem van heel veel mensen hier, hun enige doel is het verwerven van geld en status in de economie. Maar snappen niet dat het gevaar overal loert in hun vrije blije wereld.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 april 2008 om 16:48:
jammer

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rebelier op dinsdag 1 april 2008 om 16:52:
Maar snappen niet dat het gevaar overal loert in hun vrije blije wereld.

en jij denkt dat dat gevaar ligt vanuit de moslim wereld?
Waarschuw beheerder
Dat is een sluipend gevaar. Niet direct aan te tonen, maar als het eenmaal zover is kan je het niet meer terugdraaien. Het grootste gevaar nu is de uitverkoop van Nederland.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 april 2008 om 16:35:
Identiteit, trots en moed heb ik toevallig wel

Hoe dan? Leg mij is uit dan hoe geloofwaardig wel jij bij mij moet overkomen als je zegt dat het nix met je doet als een bepaald doelgroep mensen jouw de oorlog in het openbaar hebben verklaart? Is dat trots en moed?
Zoiets noemen ze je ogen sluiten voor het probleem, ofterwel gewoon laf zijn!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
jij als tegenstander van het kapitalisme zou toch de 'vijand' juist in een andere hoek moeten vinden dan de moslim wereld. of zie ik dat verkeerd?
Waarschuw beheerder
De moslim is één van de vijanden. Hij is natuurlijk niet de schuld van het te ver gaande kapitalistiche bleid.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Da Pief <techno pechno> op dinsdag 1 april 2008 om 17:03:
jij als tegenstander van het kapitalisme zou toch de 'vijand' juist in een andere hoek moeten vinden dan de moslim wereld. of zie ik dat verkeerd?

Als je goed mijn voorgaande berichten leest dan zal je ook kunnen lezen dat de ware vijand the jews zijn en dat mensen die de islam aanhangen te primitief zijn om ons uit te roeien. Het zijn hun die dit toelaten, waaruit ze grof geld verdienen. Europa islamitiseren en dan angstzaaien, zodat ze hun plunderingen in het midden-oosten goed kunnen keuren.
Kom op zeg, idereen die weet nu wel dat het de joden zijn die het westerse politiek en media domineren.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Inderdaad, en de joden hebben aardig vrijspel gekregen na de oorlog :/.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 april 2008 om 17:02:
Leg mij is uit dan hoe geloofwaardig wel jij bij mij moet overkomen als je zegt dat het nix met je doet als een bepaald doelgroep mensen jouw de oorlog in het openbaar hebben verklaart?

Dat heb ik nergens gezegd? Ik heb alleen gezegd dat ik niks heb tegen de moslims in Nederland. Beter lezen wat ik schrijf he.. En het is ook niet dat dat me niks doet, dat ze in het openbaar de oorlog hebben verklaard. Ik vind alleen dat Wilders veel te ver gaat, hij schreeuwt heel veel maar zegt eigenlijk niets. Hij weet dat de dingen waarmee hij doet hij mensen over de zeik haalt en dat is ook precies zijn doel. Vantevoren zijn film aanprijzen als zwaar anti-Koran etc etc, zodat iedereen het ergste verwacht, terwijl het eigenlijk best 'meeviel'. Je kan dan zo'n reactie verwachten vanuit de moslim-kant, dat wist hij ook wel vantevoren. Ik vind gewoon dat hij helemaal fout zit.
Wel grappig dat je mij beschuldigt van geen argumenten hebben, terwijl ik Wilders nog nooit een zinnig debat heb zien voeren. Hoe kan je daar dan achterstaan?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 april 2008 om 17:22:
terwijl ik Wilders nog nooit een zinnig debat heb zien voeren

nadat Wilders had aangekondigd de belasting te verlagen voor de Nederlanders in de probleemwijken vroeg Halsema zich af wat die mensen daar aan hebben aangezien belasting niet hun grootste financiele probleem was. Wilders helemaal het bos in.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Overzicht · "Actueel" Forum · Permalink Zoeken ·

Nieuw onderwerp · Volgen

Onderwerp gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp gaande was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

kroaat 1 april 2008 16:43
Kan kwetsend zijn voor veel mensen hier! wees daarvoor gewaarschuwd. het is mijn laatste waarschuwing aan de wereld op te passen voor homofielen

:lol: vrijheids van meningsuitding is op flock ver te zoeken :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 april 2008 om 17:22:
Dat heb ik nergens gezegd?

Bel die rukovodja anders even :p
Waarschuw beheerder
Wat een belachelijk debat zijn ze in de kamer aan het voeren. :rot:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JaapieB12 op dinsdag 1 april 2008 om 19:34:
Wat een belachelijk debat zijn ze in de kamer aan het voeren.

Tja echt niet normaal, als je dat zie schaam je je toch kapot dat dat nederland bestuurt en regeert.

Maarrrrrrrr
Ze zijn zo wel bezig hun eigen graf aan het graven :lol: (voor zover ze dat al niet aan doen waren)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Wilders eist excuses van Balkenende
Uitgegeven op dinsdag 01 april 2008 om 19:01:12
print in printvriendelijk formaat email dit bericht aan een vriend

(Novum) - Geert Wilders eist excuses van premier Jan Peter Balkenende (CDA) voor diens 'slechte leiderschap' in de aanloop naar de uitzending van 'Fitna'. Komen er geen excuses, dan dient Wilders een motie van wantrouwen in tegen Balkenende. Dat zei de PVV-leider dinsdag tijdens het Kamerdebat over zijn antikoranfilm.

"Balkenende lag op zijn knieën met zijn gezicht richting Mekka om zich te excuseren voor iets dat hij nog helemaal niet kende", zei Wilders. Een eventuele motie van wantrouwen kan naar alle waarschijnlijkheid alleen op steun rekenen van Wilders en zijn acht partijgenoten in de Kamer. Alle overige partijen spraken tijdens het debat hun steun uit voor het optreden van Balkenende.

Volgens Wilders had Balkenende hooguit in stilte enkele voorbereidingen mogen treffen. "In plaats daarvan heeft hij op een persconferentie gesproken over crisis, noodplannen en aanslagen. Hij heeft mensen angst ingeboezemd om een film waarvan hij nog geen seconde had gezien."

Wilders bekritiseerde Balkenende verder omdat hij afstand van de film nam zonder die te hebben gezien. "Uw naam is Chamberlain", zei Wilders tegen Balkenende, refererend aan de Britse premier die in de jaren dertig geen groot gevaar zag in Adolf Hitler en symbool staat voor de politiek van 'appeasement'. Wilders vindt het bovendien 'heel erg verkeerd' dat het kabinet heeft laten onderzoeken of een verbod op het uitbrengen van de film haalbaar was.

Balkenende reageert later dinsdagavond op de aantijgingen van Wilders
Waarschuw beheerder
'als een dhimmie op zn knieën met zn gezicht richting mekka verontschuldigen voor iets wat ie nooit heeft gezien'

dit was hem helemaal :lol:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Felix da house cat! op dinsdag 1 april 2008 om 19:40:
Wilders eist excuses van Balkenende
Uitgegeven op dinsdag 01 april 2008 om 19:01:12
print in printvriendelijk formaat email dit bericht aan een vriend

(Novum) - Geert Wilders eist excuses van premier Jan Peter Balkenende (CDA) voor diens 'slechte leiderschap' in de aanloop naar de uitzending van 'Fitna'. Komen er geen excuses, dan dient Wilders een motie van wantrouwen in tegen Balkenende. Dat zei de PVV-leider dinsdag tijdens het Kamerdebat over zijn antikoranfilm.

"Balkenende lag op zijn knieën met zijn gezicht richting Mekka om zich te excuseren voor iets dat hij nog helemaal niet kende", zei Wilders. Een eventuele motie van wantrouwen kan naar alle waarschijnlijkheid alleen op steun rekenen van Wilders en zijn acht partijgenoten in de Kamer. Alle overige partijen spraken tijdens het debat hun steun uit voor het optreden van Balkenende.

Volgens Wilders had Balkenende hooguit in stilte enkele voorbereidingen mogen treffen. "In plaats daarvan heeft hij op een persconferentie gesproken over crisis, noodplannen en aanslagen. Hij heeft mensen angst ingeboezemd om een film waarvan hij nog geen seconde had gezien."

Wilders bekritiseerde Balkenende verder omdat hij afstand van de film nam zonder die te hebben gezien. "Uw naam is Chamberlain", zei Wilders tegen Balkenende, refererend aan de Britse premier die in de jaren dertig geen groot gevaar zag in Adolf Hitler en symbool staat voor de politiek van 'appeasement'. Wilders vindt het bovendien 'heel erg verkeerd' dat het kabinet heeft laten onderzoeken of een verbod op het uitbrengen van de film haalbaar was.

Balkenende reageert later dinsdagavond op de aantijgingen van Wilders

denk dat ik wilders hierin toch wel gelijk in moet geven want het was bakelende die als een klein kind stond te janken.
en zo'n persoon hoort nederland niet te regeren, inpakken en opsturen naar mekka en heeeel erg snel.
laf smerig achterlijk klein lelijk kut mannentje.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik had me erop verheugd vandaag EINDELIJK een inhoudelijk bedat te mogen aanschouwen waarin Wilders inhoudelijk op de film en zijn standpunten in het algemeen in zou gaan.

Wat een desillusie.

Het was gewoon lachwekkend om te zien hoe hij (bijna) alle vragen ontwijkt, en alleen maar steeds dezelfde langspeelplaat afspeelt.
Ik heb hem werkelijk waar misschien 1 keer antwoord op een vraag zien geven en verder draalde hij er steeds omheen.
"Ik wil de Koran verbieden, maar ik doe dat niet via de rechter."
(Vertaald: Ik durf niet naar de rechter omdat dan door een rechter geoordeeld wordt dat de Koran niet in strijd is met de wet en dat hij dus niet verboden KAN worden, en ik geen poot meer heb om op te staan)

Wat een gemiste kans voor Wilders. De kans dat hij ooit nog serieus genomen zal worden in de kamer is nu helemaal nihil geworden 8)

Nouja, het was vermakelijk, doch telleurstellend.

(PS. ik heb op politiek 24 de lange versie gekeken van het debat)
Artiest Jumix
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Diedus op dinsdag 1 april 2008 om 21:00:
Ik had me erop verheugd vandaag EINDELIJK een inhoudelijk bedat te mogen aanschouwen waarin Wilders inhoudelijk op de film en zijn standpunten in het algemeen in zou gaan.

Wat een desillusie.

Het was gewoon lachwekkend om te zien hoe hij (bijna) alle vragen ontwijkt, en alleen maar steeds dezelfde langspeelplaat afspeelt.
Ik heb hem werkelijk waar misschien 1 keer antwoord op een vraag zien geven en verder draalde hij er steeds omheen.
"Ik wil de Koran verbieden, maar ik doe dat niet via de rechter."
(Vertaald: Ik durf niet naar de rechter omdat dan door een rechter geoordeeld wordt dat de Koran niet in strijd is met de wet en dat hij dus niet verboden KAN worden, en ik geen poot meer heb om op te staan)

Wat een gemiste kans voor Wilders. De kans dat hij ooit nog serieus genomen zal worden in de kamer is nu helemaal nihil geworden

Nouja, het was vermakelijk, doch telleurstellend.

(PS. ik heb op politiek 24 de lange versie gekeken van het debat)

laten we het dan maar niet over meneer de PASTOOR BALKENBENDE hebben..
minister schijtluis die t is
Waarschuw beheerder
donateur
Balkenende is een slappe dweil, maar die geeft wel inhoudelijk antwoord op je vraag als je hem een vraag stelt (over het algemeen genomen)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
daarnet niet op wilders of ie zn excuus wilde aanbieden over wat ie toen had gezegt..
tuurlijk geeftie wel inhoudelijk antwoord.. maar de helft wattie zegt is zo slap en mietjes achtig.. mja das mijn mening:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ba bam ba bam op dinsdag 1 april 2008 om 21:19:
In verdediging van Geert Wilders

daar hebbe ze soldaatjes voor :roflol:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Balkenende is gewoon een redelijk goed gecamoufleerde vieze flikker :rot:

En Wilders is vooral veel haar :vaag:
Waarschuw beheerder
sjah :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jumix op dinsdag 1 april 2008 om 21:06: